Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.05.20 , 02:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#

Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 71
Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#  (Read 95293 times)
Brodjaga
Guest
« Reply #560 on: 26.07.19 , 21:07 »
Share

основна проблема - керівництво уз не хоче.
дивує негативна думка що до цього тут.
бабки й так катаються, ходять пішим переходом. буде поїзд чи ні - ходитимуть. вони теж люди - чому і їм життя не покращити?
і у нашій і у польській маршрутках купа бабок з торбами, всі штовхаються, на головах сидять, з електричкою всі будуть їхати у нормальних умовах. якщо для покращення пересування тисяч українців потрібна всього лиш воля уз і бажання домовлятись з пкп, митниками- чому б це покращення не втілити?
наш контроль у вагоні, одночасно з митниками йде касир, усіх без квитків висаджують.
польський контроль на платформі, там і загородка й навіси - всі умови. у польських як і у наших митників є планшети.

пропоноване продовження миттєво наповнить електричку платними пасажирами по повному маршруту. іс 2 години, електричка може доїхати за 3+ польський контроль - це всеодно значно краще ніж маршрутка

дизель до ягодина дасть додаткових плптних пасажирів усім приміським до ковеля (за умови узгодженої пересадки). хвилею до бреста користуються активно, навіть вночі, вагони не рознесли - до польщі ще охочіше їздитимуть.

продовження рені-етулія до болград-галац (навіть якщо кінцева у галаці буде не на головному вокзалі) як на мене теж дуже потрібна для відродження депресивного регіону дія.
Logged
EKS
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #561 on: 27.07.19 , 10:07 »
Share

чому б нашій уз не зробити частину приміських прибутковішими водночас покращивши життя пасажирам?

на напрямку львів- мостиська 6 електричок, лиш половина їде до кордону і далеко не в зручний час.
чому б не продовжити усі 6 до перемишля? ціна - звичайний приміський до кордону, кордон - перемишль - 2є, як у словаків та угорців. львів-перемишль - 3є. 3є це трішки дорожче ніж повозка львів-кордон - 60грн + кордон-перемишль- 15грн, але значно комфортніше, тому значний пасажиропотік гарантований. рухомий склад - більш-менш пристойні епл, трускавецькі та недавно ремонтовані ер. на існуючі 6 рейсів потрібно 3 електрички - таку кількість більш-менш чистими підтримувати реально.
наявні інтерсіті порожніми не будуть, бо мають менший час в дорозі і більшу швидкість.

український контроль можна проводити під час стоянки на кордоні, польський - на виході з платформи - відповідно не буде сенсу псувати обшивку і ховати там щось.

таке ж продовження можна зробити і іншим прикордонним рейсам: ковель-ізов, ковель - ягодин, ужгород-ужгород2 подовжити хоча б до капушан, куди рух відновили словаки (прямим пасажирам мукачево-сянки доведеться виходити в ужгороді, але їх не багато), батьово-королево і солотвино-королево могли б поїхати до галмеу.

рені-етулія могли б їздити болград-галац, успішність вказаних подовжень була б додатковим аргументом за ремонт колій далі рахова, хирова


Хорошая идея! Только с Ягодином не получится - надо тележки менять...
Logged
VB
Active user

Posts: 4275


View Profile
« Reply #562 on: 28.07.19 , 02:07 »
Share

А як же їздило до Холма/Дорогузька дизеленятко?
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #563 on: 04.08.19 , 20:08 »
Share

На днях на сайті ТрейнФото виклали фото ЕД9М-0077 на Петрівці, датоване 1 серпня. Згідно підпису, це був поїзд Коростень-Конотоп.
Питання - що це було? Щось разове, чи він постійно їздить? Який графік і чи реально потрапити туди простому пасажиру?
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1357


View Profile
« Reply #564 on: 04.08.19 , 22:08 »
Share

На днях на сайті ТрейнФото виклали фото ЕД9М-0077 на Петрівці, датоване 1 серпня. Згідно підпису, це був поїзд Коростень-Конотоп.
Питання - що це було? Щось разове, чи він постійно їздить? Який графік і чи реально потрапити туди простому пасажиру?
https://trainphoto.org.ua/view/103135/
Якщо час зйомки справді 01.08.2019 17:51:59, за графіком схоже на 6624 Коростень - К-приміський 16:31 + 6922 18:10 Дарниця - Ніжин, але з Ніжина після її прибуття на Конотоп нічого не йде.
Швидше за все разово переганяли щось на Конотоп на заміну. А де взагалі в нормі ці ЕД ходять (чи вона там одна така), на Коростень чи куди?
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #565 on: 04.08.19 , 22:08 »
Share

Якщо ви про КР ЕД9М (їх три), то вони здебільшого на фастівських пришвидшених та іноді на регіональних експресах.
Logged
Влад1984
Guest
« Reply #566 on: 05.08.19 , 02:08 »
Share

28 липня їхав 6037 в бік Фастова.Була семивагонка ЕД.Хвіст точно 0071.Табло з датою та температурою, нові сидіння з дивними ручками.Зупинки не оголошували зовсім.Йшла з 5хвилипим запізненням.Але голова наче 0077.Здалеку сприйняв за Хюндай, що наближається (за світлом).
Спостереження за неділю (4 серпня):
Тетерів-Півнiчна-Ніжин (6926) Ер-65009/01 (8 ваг)
Миронівка-Півн-Яготин (6820) Ер-38609/01 (6 ваг)
(38609 з кріслами та столиками)
Яготин-Київ (6819) ЕД-1002/1001 (6 ваг)
(1002 схожий на російську ЕД4м чимось)
Мiські 517 та 522/539 по 4 вагони,
6929 Ніжин-К.Вол. Ер-401601/63109 (6 ваг)
(гадав, що 631 це щось Чернігівське)
6823 Гребінка-К.Вол. Ер-59001/54501 (6 ваг)
За ними порожня в напрямку депо
Ер-56509/01 (невідомо звідки, можливо з-під Тетерівської по вих.)
(6 вагонів)
6036 Фастів-Київ схоже 10 вагонів, здалеку занадто довга,
Ворожба-Фастів Ер (квр) з червоними номерами вагонів, схожа на щось з перших човників
Logged
Влад1984
Guest
« Reply #567 on: 05.08.19 , 02:08 »
Share

Хотів дізнатись, за яким принципом значиться "кінцева" маршруту?
Чому, наприклад, Київ-Козятин відразу стає Козятин-Жмеринка, при цьому навмисне (?) не вважається Київ-Жмеринка?
Вже зрозумів, що 6026 йде на 6706.
Чому б не назвати Фастів-Київ-Миронівка?
Можливо, людині з Вишневого потрібно в Українку.
Ніколи не переймався.Але сьогодні, їдучи зі сторони Святошина, переконався, як саме плутає  людей чя "таємниця".Старенька бабуся вийшла на К.Волинському (десь коло 19:07) та наче не наважилась та передумала й запитує, чи зупиняється тут "скороснА".
Хотів допомогти, розпитав.Вона так назвала міську.
Я сказав, що по вихідним довго чекати.Лише потім зрозумів, що треба було в Дарницю та підійшла б Тетерів-Нiжин, з якої вона вийшла, бо думала, що та лише до Києва.
Це лише одИн випадок, одИн приклад.Слів нема.
Ну невже важко офіц.назвати Тетерів-Нiжин ...
Logged
bond
Active user

Posts: 1641


View Profile
« Reply #568 on: 05.08.19 , 11:08 »
Share

Враховуючи теперішній стан рухомого складу, ніхто не дасть жодної гарантії  що приміський взагалі доїде до пункту призначення. Сьогодні з впевненістю дивитись у завтрашній день можуть не всі...:)
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11701


View Profile
« Reply #569 on: 05.08.19 , 12:08 »
Share

С 4 августа продляется маршрут следования пригородных поездов 6162 и 6108 Мариуполь-Волноваха до ст. Южнодонбасская.
Отправление из Мариуполя поезда 6162 в 5.25, Сартана 5.45-5.46, Асланово 6.04-6.05, Кальчик 6.18-6.19, Карань 6.48-6.49, Волноваха 7.15-7.18, Велико-Анадоль 7.39-7.40, Южнодонбасская прибытие 7.50.
Поезд 6108 отправление Из Мариуполя в 17.19, Сартана 17.44-17.45, Асланово 18.03-18.04, Кальчик 18.17-18.18, Карань 18.47-18.48, Волноваха 19.14-19.19, Великоанадоль 19.39-19.40, Южнодонбасская прибытие 19.50.
В обратную сторону:
Поезд 6105 Южнодонбасская отправление 8.05, Великоанадоль 8.16-8.17, Волноваха 8.37-8.45, Карань 9.11-9.12, Кальчик 9.41-9.42, Асланово 9.55-9.56, Сартана 10.13-10.14, прибытие в Мариуполь 10.39.
Поезд 6181 Южнодонбасская отправление 20.05, Великоанадоль 20.15-20.16, Волноваха 20.36-20.38, Карань 21.04-21.05, Кальчик 21.34-21.35, Асланово 21.48-21.49, Сартана 22.07-22.08, прибытие в Мариуполь 22.33.
Все поезда имеют остановку по по всем пунктам, а по о.п.1217 км, 1249 км, 1184 км, 1188 км - остановка по требованию или при наличии пассажиров на платформе.

Logged
Tags:
Pages: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 ... 71
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!