Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.05.20 , 02:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#

Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
Print
Author Topic: Розклад руху приміських поїздів УЗ на 2018—2019 р&#  (Read 95296 times)
vitaliy_lviv
Active user

Posts: 151


View Profile
« Reply #570 on: 05.08.19 , 12:08 »
Share

Хороще, але половинчасте рішення. Південнодонбаська генерує вантажо, але не генерує пасажиропотоку, так як поруч відсутні населені пункти. Логічніше було б витягувати аж до Оленівки (якщо б дозволили військові), або обмежитись по Великоанадолі.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9208


View Profile
« Reply #571 on: 05.08.19 , 13:08 »
Share

Так в Оленівці вже наче сметанники, чи ні?
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #572 on: 05.08.19 , 14:08 »
Share

з приховуванням кінцевих - складається враження, наче навмисне хочуть позбавитись від пасажирів.

ніжин, яготин- святошин вказують, зате потім святошин- коростень, тетерів, чому не вказати яготин -київ пас. - коростень? замість зручно сісти і без пересадок поїхати на коростень людина через непоінформованість товктиметься у метро до святошина.

чому вапнярка - козятин і козятин-жмеринка, якщо це насправді одна електричка? людина що не їздить постійно гляне - пересадки, піде на автобус. чому приховувати, що є пряма вапнярка- жмеринка- козятин- київ?

чому не поінформувати пасажирів, що полтава- кременчук- ромодан- бахмач- прилуки це єдиний рейс?

маса щоденних засилок, перегонка рухомого складу з терещенської, чернігова, гречан, жмеринки до коростеня- чому про них не інформувати пасажирів, комусь знадобиться і квитків трохи можна продати.

пересадка в дарниці - щоденне витирання кінцівок об пасажирів. приїхала переповнена ранкова з гребінки - товчись з речима біля єдиного виходу щоб перейти на сусідню платформу, куди приймають ніжин-київ. невже не можна приймати їх до 1 платформи? кому потрібно далі до вокзалу - вийшли- зайшли, і менше народу штовхатиметься у незручному переході.

інші рейси з, до дарниці, з яких немає пересадки на приміську до вокзалу - невже не можна приймати на 1 колію, поруч з міськими? щоб зробити пересадку мінімально відчутною а не змушувати бігти з речима усю довжину платформи + сходами до та з тунелю.
паркани посеред платформи на північній та приймати електрички у різних частинах платформи - окремий маразм. ще й товчіться всі на єдиний вихід, замість відчинити обидва. нічого не будуй - просто дай можливість користуватись існуючим
Logged
Влад1984
Guest
« Reply #573 on: 05.08.19 , 19:08 »
Share

Brodjaga, підкажіть, будь-ласка, пряма Вапнярка-Жмеринка-Козятин-Київ о котрій прибуває до Києва?
Якось вертався з Боярки до Києва останньою.Деякі  добре підігріті пасажири сказали, що це пряма аж з Рахнів.Але цей варіант лише був по сб, нд.
Чи Ви про ранкову якусь?
Ще цікавить, дві підряд Козятинські (з Києва близько 9ї) з iнтервалом 20-25 хвилин, вони обидві на Жмеринку чи лише перша?
Стосовно 1ї колії Дарниці - адже вона окупована Аероекспресом?!)
Logged
EKS
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #574 on: 05.08.19 , 20:08 »
Share

В цьому графіку лише Вапнярка-Фастів (Вапнярка відпр. 15,52 - Фастів приб. 22.18). Ранкова з Вапнярки відпр. 5.34 відстоюється в Жмеринці, а після обіду слідує на Гречани відпр. 14.08
Натомість, є Гречани - Хмельницький - Київ (Гречани відпр. 9.08 - Київ приб. 18.19)
Logged
EKS
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #575 on: 05.08.19 , 20:08 »
Share

На днях на сайті ТрейнФото виклали фото ЕД9М-0077 на Петрівці, датоване 1 серпня. Згідно підпису, це був поїзд Коростень-Конотоп.
Питання - що це було? Щось разове, чи він постійно їздить? Який графік і чи реально потрапити туди простому пасажиру?

Моя думка - поставили на табло що не будь... Такого маршруту бути не може...
Logged
EKS
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #576 on: 05.08.19 , 20:08 »
Share

Хотів дізнатись, за яким принципом значиться "кінцева" маршруту?
Чому, наприклад, Київ-Козятин відразу стає Козятин-Жмеринка, при цьому навмисне (?) не вважається Київ-Жмеринка?
Вже зрозумів, що 6026 йде на 6706.
Чому б не назвати Фастів-Київ-Миронівка?
Можливо, людині з Вишневого потрібно в Українку.
Ніколи не переймався.Але сьогодні, їдучи зі сторони Святошина, переконався, як саме плутає  людей чя "таємниця".Старенька бабуся вийшла на К.Волинському (десь коло 19:07) та наче не наважилась та передумала й запитує, чи зупиняється тут "скороснА".
Хотів допомогти, розпитав.Вона так назвала міську.
Я сказав, що по вихідним довго чекати.Лише потім зрозумів, що треба було в Дарницю та підійшла б Тетерів-Нiжин, з якої вона вийшла, бо думала, що та лише до Києва.
Це лише одИн випадок, одИн приклад.Слів нема.
Ну невже важко офіц.назвати Тетерів-Нiжин ...

Так повелося ще з радянських часів. Тоді транзитів було ще більше. На мою думку, це пов"язано з можливою необхідністю розміну рухомого складу. Хоча, наприклад, в Москві вказується повний маршрут прямування. А маршрути Київ-Жмеринка та Київ-Рівне завжди запізнювалися. Зараз хоч є час в запасі за рахунок довшої зупинки по Козятину. Хоча, помітно, Козятин-Київ теж запізнюються..
Logged
www3
Active user

Posts: 1266


View Profile
« Reply #577 on: 05.08.19 , 20:08 »
Share

Визуально, то на станциях, обозначающих конечные маршрута локомотивная бригада получает каждый раз путевые листы(?). Почему нельзя зделать с маршрутами, когда например меняется бригада, как с колеями, когда в ТРА нумерация одна, а для пассажиров называют  по другому - тайна... Но то что это в Киеве произошло четко с момента ввода ГЭ в 2011 ("Навколо Киева за 50 хвилин") - факт. Раньше в рассписаниях прямые рейсы иногда писали на станциях, ну и количество рейсов было на порядок больше...Сейчас максимум это 3 рейса: Нежин-Святошино, Фастов-Святошино и Святошино-Фастов. Все остальное надо ловить.

Про 0077, то там не на маршрутоуказателях было написано (судя по коментам к фото), а объявил дежурний на Почайной. Но там такие люди. Я думал что "вагины" это стеб, но в прошлый четверг меня на Петровке дежурный удивил "на один-тринадцять з оболоні 24 вагІна сборний" :))))
Logged
EKS
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #578 on: 05.08.19 , 21:08 »
Share

Визуально, то на станциях, обозначающих конечные маршрута локомотивная бригада получает каждый раз путевые листы(?). Почему нельзя зделать с маршрутами, когда например меняется бригада, как с колеями, когда в ТРА нумерация одна, а для пассажиров называют  по другому - тайна... Но то что это в Киеве произошло четко с момента ввода ГЭ в 2011 ("Навколо Киева за 50 хвилин") - факт. Раньше в рассписаниях прямые рейсы иногда писали на станциях, ну и количество рейсов было на порядок больше...Сейчас максимум это 3 рейса: Нежин-Святошино, Фастов-Святошино и Святошино-Фастов. Все остальное надо ловить.

Про 0077, то там не на маршрутоуказателях было написано (судя по коментам к фото), а объявил дежурний на Почайной. Но там такие люди. Я думал что "вагины" это стеб, но в прошлый четверг меня на Петровке дежурный удивил "на один-тринадцять з оболоні 24 вагІна сборний" :))))

Это не путевые листы, а предупреждения на ограничения скорости.
А дежурный в объявлении (сборний 24 вагона) имел в виду грузовой поезд. Есть такой тип - сборный. Это, типа, почти на всех станциях отцепляет и прицепляет вагоны....
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #579 on: 06.08.19 , 01:08 »
Share

так, це була остання з вапнярки (по дням) і остання до києва.
тепер до києва їде остання миронівська? чи з обох доводиться пересідати у фастові? навіщо так робити?

поломки, заміни - не щоденні, можна було б вказувати справжій маршрут, це б привабило пасажирів. зробили заміну - оголосили, люди пересіли. якось їхав першою з козятина - вона була лише до фастова і далі пересадка, хоча у розкладі пряма.

1 платформа дарниці лиш віднедавна для аероекспресу. велика на нього посадка? кілька рейсів могли б прийняти й на 2, зате пасажирам, що пересідають з міської на обрізані по дарниці електрички величезне полегшення. скорочена до дарниці гребінківська і ніжинська до вокзалу на сусідній колії, але біля іншої платформи - знущання

паркан посередині платформ і вихід з електрички на північній лиш в 1 бік - приклади маразму і ставлення до пасажирів
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 [58] 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!