Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
31.03.20 , 12:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ  (Read 5263 times)
_vs_
Active user

Posts: 1354


View Profile
« Reply #30 on: 17.01.19 , 02:01 »
Share

Задовбали з "видовженнями" ціною залучення додаткових складів. Куди йому ще й Калуш?
Слід мінімізувати ці всі катання манівцями поїздів злучок (Чернівці 23 - Київ 19 - are you serious?) і паскудження розкладів по хабах заради житомирів.
Зі Львова до Бердянська щось доїде за 24 години? Якщо трохи більше, йому є на що обернутися на зразок Бердянськ - Київ чи Львів - щось східніше з часом у дорозі менше 20 год?
Вагонів немає — так капітальте частину тих, що є, під сидячки і пускайте на той же Дніпро в нормальний час тактами з нормальною швидкістю (як колишній СЕ, ну може трохи повільніше з додатковими зупинками). Якого біса туди тягнути відра 43/44 трьома складами протягом 9 годин і щоб вони там ще й відстоювались цілу ніч?
Конкретно в бік Дніпра не вистачає поїзда о 0 з чимось (після 706) — цю проблему хтось колись думав вирішувати? На Тернопіль і Львів аналогічно після 23 (до Львова є 15 і потім 1, але це не вирішення).
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1457


View Profile
« Reply #31 on: 17.01.19 , 09:01 »
Share


Может вообще 119/120 укоротить до Кривого Рога полностью, а для связи Никополя со Львовом перевести туда 69/70? Заодно связь Кривого Рога с Винницей возобновится.

А як же тоді зв'язок Дніпра і Маріуполя?? Тут на форумі багато писали про зручний графік проходу Дніпро - Маріуполь поїзду 70/69 (в той час, коли були пропозиції поїзд 70/69 на Солотвино витягнути)!!

А про Львів - Бердянськ: в умовах обменої кількості рухомого складу, то я також згоден, щоб поїзд 70/69 був двогруповим Львів - Маріуполь/Бердянськ!!
« Last Edit: 17.01.19 , 09:01 by Дніпровець » Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5295


View Profile
« Reply #32 on: 17.01.19 , 10:01 »
Share

От недарма Віктор матюкається на оці всі пропозиції типу "вкоротити,  відмінити".
Всі щось фантазують,  а запитати офіційну статистику по поїзду щоб зрозуміти скільки яка станція дає пасажирів -  лінь. 
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3090


View Profile
« Reply #33 on: 17.01.19 , 10:01 »
Share

Может вообще 119/120 укоротить до Кривого Рога полностью, а для связи Никополя со Львовом перевести туда 69/70? Заодно связь Кривого Рога с Винницей возобновится.
А як же тоді зв'язок Дніпра і Маріуполя?? Тут на форумі багато писали про зручний графік проходу Дніпро - Маріуполь поїзду 70/69 (в той час, коли були пропозиції поїзд 70/69 на Солотвино витягнути)!!
А про Львів - Бердянськ: в умовах обменої кількості рухомого складу, то я також згоден, щоб поїзд 70/69 був двогруповим Львів - Маріуполь/Бердянськ!!
Идеальную связь Днепра и Мариуполя я вижу в виде 83/84, которому сделать отправление из Днепра в сторону Мариуполя около полуночи (то есть выезжать из Киева на час раньше) и прибытие из Мариуполя после 5 утра (на час позже). Минусы - будет больше стоять под обгонами ИС+, плюсы - увеличится заполняемость между Днепром и Мариуполем (сейчас он там наполовину воздуховоз).
А 69/70 я бы не половинил. Его дозаполняет Запорожье, и в случае его перенаправления на Бердянск между Запорожьем и Львовом будет вообще все плохо. Из Львова на Бердянск летом нужен какой-то полноценный поезд, можно через день (пляжникам +- 1 день не так страшен, как командировочным). Зимой там пассажиропотока на 1 маршрутку в день...
Вагоны на такой поезд можно взять из поездов Кривой Рог - Москва. Пора уже добивать такие поезда.
Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #34 on: 17.01.19 , 10:01 »
Share




Зі Львова до Бердянська щось доїде за 24 години? Якщо трохи більше, йому є на що обернутися на зразок Бердянськ - Київ чи Львів - щось східніше з часом у дорозі менше 20 год?


187/188 у 2017 проходив ділянку Львів - Бердянськ за майже 25 годин, Бердянськ - Львів - 22.5 години
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9034


View Profile
« Reply #35 on: 17.01.19 , 11:01 »
Share

Як на мене, то Івано-Франківськ (Львів) - Бердянськ треба робити нормальним складом (не по 10 вагонів) та ув'язувати в оборот з 471/472-551/552 по Генічеському прикладу. Хай буде один склад Івано-Франківськй (Львівський), другий Придніпровський. Можна навіть робити через день спільною ниткою з 231/232 із Федорівки до Львова (Івано-Франківська).
« Last Edit: 17.01.19 , 11:01 by Крымчанин UA » Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #36 on: 17.01.19 , 14:01 »
Share

Як на мене, то Івано-Франківськ (Львів) - Бердянськ треба робити нормальним складом (не по 10 вагонів) та ув'язувати в оборот з 471/472-551/552 по Генічеському прикладу. Хай буде один склад Івано-Франківськй (Львівський), другий Придніпровський. Можна навіть робити через день спільною ниткою з 231/232 із Федорівки до Львова (Івано-Франківська).
Якщо робити повноцінний поїзд, то скільки вагонів треба ? 36?
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3090


View Profile
« Reply #37 on: 17.01.19 , 14:01 »
Share

Если в обороте с Днепр/Кривой Рог - Бердянск - то хватит и 18. Кривой Рог - Москва переводим в режим "раз в 3 дня" и вагоны есть. Даже можно оставить его ежедневно, если этот Кривой Рог - Москва закрутить в оборот с Кривой Рог - Геническ/Бердянск. Только тогда немного вагонов придется найти (для группы Днепр - Бердянск - ИФ).
« Last Edit: 17.01.19 , 15:01 by Utopist » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1986


View Profile
« Reply #38 on: 17.01.19 , 15:01 »
Share

73/74 Москва - Кривий Ріг планують продовжувати до Одесси, при цьому 23/24 на літо хочуть віддати на обслуговування до Хмельницького в загальному обігу з 253/254 Хмельницький - Одеса.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3090


View Profile
« Reply #39 on: 17.01.19 , 15:01 »
Share

Что-то все больше поездов с откровенно извращенным маршрутом. Если его продление до Николаева еще логично (вместе с отменой существующего Николаев - Москва), то до Одессы - зачем так издеваться?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!