Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.03.19 , 12:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ

Pages: [1] 2 3 4 5 6
Print
Author Topic: Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ  (Read 2442 times)
Kraft
User

Posts: 30


View Profile
« on: 14.01.19 , 15:01 »
Share

Є пропозиція, замість видовження 43 літом до Бердянська, пустити новий поїзд, 10 вагонів нашкребти на Придніпровській або Львівській залізниці можна. Розклад зі Львова до Бердянська - використати той, що був пропонований у графіку 2018р.
З ІФ до Львова пустити через Калуш Стрий.
Приблизне відправлення з ІФ +-6 ранку, дизелю не заважає
На ділянці ІФ-Калуш - можна використати, як трамвай до Львова.
Відправлення зі Львова 11.07. в Бердянську о 12.25

А от з Бердянська треба намалювати графік з відправленням о 15 годині
Тоді вагони може обслуговувати ІФ
Може дурню пишу, а може хтось розумніший зможе придумати адекватніше))
Logged
VSK
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #1 on: 14.01.19 , 15:01 »
Share

Та там треба вагонів так немало нашкребсти-три склади по 10-15вагонів для нормального щодненного курсування  і в це все впирається.
« Last Edit: 14.01.19 , 15:01 by VSK » Logged
VSK
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #2 on: 14.01.19 , 15:01 »
Share

10 вагонів нашкребти на Придніпровській або Львівській залізниці можна.
Тоді курсування буде 1 раз на 3 дні зо є майже теж саме що поїзда немає
Logged
Kraft
User

Posts: 30


View Profile
« Reply #3 on: 14.01.19 , 15:01 »
Share

З ІФ відправлення о 6.07
Калуш - 7:17
Долина - 8:00
Моршин - 8:52
Стрий - 9.17 - 9.37
Львів -10:40 -11:07
На лінії Стрий - Львів електричкам не заважає, бо відправляється між Ужгородськими електричками
Logged
Kraft
User

Posts: 30


View Profile
« Reply #4 on: 14.01.19 , 15:01 »
Share

10 вагонів нашкребти на Придніпровській або Львівській залізниці можна.
Тоді курсування буде 1 раз на 3 дні зо є майже теж саме що поїзда немає
Вийде через день, 10 +10 вагонів , як і було раніше
Просто до Іф і через Стрий

Вагони є, адже зараз купа додаткових , на які знайшлися вагони
Logged
VSK
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #5 on: 14.01.19 , 15:01 »
Share

10 вагонів нашкребти на Придніпровській або Львівській залізниці можна.
Тоді курсування буде 1 раз на 3 дні зо є майже теж саме що поїзда немає
Вийде через день, 10 +10 вагонів , як і було раніше
Просто до Іф і через Стрий

Вагони є, адже зараз купа додаткових , на які знайшлися вагони
Через день не вийде ніяк так як з ІФ відправляється об 6 ранку і прибуває під вечір .Тобто в дорозі дві ночі і ніч в депо. Тобто на оборот потрібно 3 доби і відповідно потрібно за умови щоденного курсування задіяти три склади
Logged
VSK
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #6 on: 14.01.19 , 15:01 »
Share

Як варіант якщо курсування зробити лише до Львова та прокласти максимально швидкий графік то можна зробити двома складами щоденно
Logged
Kraft
User

Posts: 30


View Profile
« Reply #7 on: 14.01.19 , 15:01 »
Share

Як варіант якщо курсування зробити лише до Львова та прокласти максимально швидкий графік то можна зробити двома складами щоденно
Якщо тільки до Львова, то треба використовувати схему 2017 року.
Він мав Максимально адекватний графік
І з Чернівців можна було пересісти, при великому бажанні.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #8 on: 14.01.19 , 20:01 »
Share

З ІФ відправлення о 6.07
Калуш - 7:17
Долина - 8:00
Моршин - 8:52
Стрий - 9.17 - 9.37
Львів -10:40 -11:07
На лінії Стрий - Львів електричкам не заважає, бо відправляється між Ужгородськими електричками
Що тут спільного із 43/44 між ІФ та Києвом?
Нагадаю реакцію пана Кравцова на мою пропозицію видовжити 43/44 до Рахова: "Ви пропонуєте вкрасти поїзд у франківчан? Мені потім почнуть телефонувати депутати, і казати, що в них вкрали поїзд." Уявляю, що б він Вам сказав на цю пропозицію. ... і чого це вже тут нікого не дратує? ... в той час, коли пропозиція витягнути 10 вагонів 43/44 в гори з незмінним графіком на ділянці Київ-ІФ (в обидва боки) викликала шалену бурю негативних емоцій у форумчан.  Форумчани за останні роки вже так загартувались, що перестали реагувати на усілякі зміни маршруту та розкладу 43/44, навіть якщо від 43/44 залишається тільки формальний номер і склад, а ЦА докорінно змінюється.
Logged
VSK
Active user

Posts: 376


View Profile
« Reply #9 on: 14.01.19 , 22:01 »
Share

З ІФ відправлення о 6.07
Калуш - 7:17
Долина - 8:00
Моршин - 8:52
Стрий - 9.17 - 9.37
Львів -10:40 -11:07
На лінії Стрий - Львів електричкам не заважає, бо відправляється між Ужгородськими електричками
Що тут спільного із 43/44 між ІФ та Києвом?
Нагадаю реакцію пана Кравцова на мою пропозицію видовжити 43/44 до Рахова: "Ви пропонуєте вкрасти поїзд у франківчан? Мені потім почнуть телефонувати депутати, і казати, що в них вкрали поїзд." Уявляю, що б він Вам сказав на цю пропозицію. ... і чого це вже тут нікого не дратує? ... в той час, коли пропозиція витягнути 10 вагонів 43/44 в гори з незмінним графіком на ділянці Київ-ІФ (в обидва боки) викликала шалену бурю негативних емоцій у форумчан.  Форумчани за останні роки вже так загартувались, що перестали реагувати на усілякі зміни маршруту та розкладу 43/44, навіть якщо від 43/44 залишається тільки формальний номер і склад, а ЦА докорінно змінюється.

Іване ви трохи не так зрозуміли. Цей поїзд пропонується не замість 43/44. Пропонується лише на літо не подовжувати 43/44 до Бердянська а лишити цілорічно у сполученні Івано Франківськ -Київ. А цей поїзд влітку додаткоаво до існуючого 43/44.

Але по ряду причин запустити такий поїзд скоріш за все не вийде (хоч ідея на літо запустити такий поїзд як пропонує форумчанин Kraft впринципі і непогана)так як і вагонів не має і як писали деякі форумчани КШ вперся ідею подовження 43/44 до Бердянська.

 З приводу 43/44 до Бердянська. то якщо класти на наявну нитку 43/44 між Фраником та Дніпром то прибуття до Бердянська виходить об 00.30 ночі а відправлення з Бердянська об 3 ночі що в сумі дає просто трешовий розклад. Та і це зменшить пропозицію місць від Івано Франківська до Києва тож надіюсь що в уз передумають і не будуть на літо займатися цим подовженням.

Найоптимальніше сполучення Захід-Бердянськ організувати як вже писали на форумі шляхом розділення 69/70 на дві групи- на Маріуполь(12 вагонів) і на Бердянськ 8 вагоні з розміном груп по Львову. По моєму це буде найкращий варіант і саме його потрібно протягувати в пасдеп. Так як не потрібно ні додаткових локомотивів і додатково вагонів задіяти потрібно не дуже багато

« Last Edit: 14.01.19 , 22:01 by VSK » Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!