Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
30.05.20 , 03:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ  (Read 5671 times)
Iwan
Active user

Posts: 4452


View Profile
« Reply #10 on: 14.01.19 , 23:01 »
Share

Іване ви трохи не так зрозуміли. Цей поїзд пропонується не замість 43/44. Пропонується лише на літо не подовжувати 43/44 до Бердянська а лишити цілорічно у сполученні Івано Франківськ -Київ. А цей поїзд влітку додаткоаво до існуючого 43/44. ...
Перепрошую, дійсно, не так зрозумів автора топіка.

... З приводу 43/44 до Бердянська. то якщо класти на наявну нитку 43/44 між Фраником та Дніпром то прибуття до Бердянська виходить об 00.30 ночі а відправлення з Бердянська об 3 ночі що в сумі дає просто трешовий розклад. Та і це зменшить пропозицію місць від Івано Франківська до Києва тож надіюсь що в уз передумають і не будуть на літо займатися цим подовженням. ...
Таке враження, що КШ робить "будь-що аби було формальне сполучення", аби пасажирам затикати рота "ми Вам дали, і не наша вина, що хтось купив на цей поїзд місце ІФ-Київ, а Ви не купили ІФ-Бердянськ... треба за 45 діб вставати рано о 8:00, і хвацько тицяти на клавіатурі, і тоді придбаєте квиток". Нехай собі вдавиться тим 43/44, бо є інша ідея з комбінаціями ниток:
357 + 217 + 6403 = Київ(14:28)-Хм(19:48-19:53)-Терн(21:44)-Львів(23:39-00:09)-ІФ(2:56-3:46)-Яремче(5:45-5:50)-Ворохта(6:45-6:50)-Ясіня(7:35-7:40)-Рахів(8:40)
При цьому 18 вагонів із Києва у ІФ розділяться на 10(+2 вагони класу О, дочіпляють по ІФ) - в гори (по Рахову 10 вагонів може мінятись на 358), та 8 - на Чернівці з прибуттям о 6:00.
Також, якщо це буде цікаво для УЗ, можна розділяти по Львову, і чернівецьку групу пропускати через Стрий-Моршин-Долину-Калуш ... на Чернівці, і буде ідеальний овернайт Львів-Чернівці. Також можна Чернівецьку групу (без заїзду в Стрий) запхати аж на Вадул Сірет близько 7:00 де в цей час УЗ планувала взаємну пересадку з/на поїзди CFR... або якесь Тальго - на Бухарест, і до опівночі - назад до Львова... могло б і встигнути.

Найоптимальніше сполучення Захід-Бердянськ організувати як вже писали на форумі шляхом розділення 69/70 на дві групи- на Маріуполь(12 вагонів) і на Бердянськ 8 вагоні з розміном груп по Львову. По моєму це буде найкращий варіант і саме його потрібно протягувати в пасдеп. Так як не потрібно ні додаткових локомотивів і додатково вагонів задіяти потрібно не дуже багато
А щоб ІФ не залишився без сполучення з Одесою (якщо 135/136 Одеса-Чернівці-Рахів поїде через КП), то туди можна передати на обслугу 25/26, з Одеси заперти на Херсон, як цілісний ІФ-Херсон з обігом по Херсону на 101/102.

перепрошую за офтопність. Треба принагідно подбати, щоб ІФ не залишився без одеського поїзда...
« Last Edit: 14.01.19 , 23:01 by Iwan » Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #11 on: 15.01.19 , 10:01 »
Share

Іване ви трохи не так зрозуміли. Цей поїзд пропонується не замість 43/44. Пропонується лише на літо не подовжувати 43/44 до Бердянська а лишити цілорічно у сполученні Івано Франківськ -Київ. А цей поїзд влітку додаткоаво до існуючого 43/44. ...
Перепрошую, дійсно, не так зрозумів автора топіка.

... З приводу 43/44 до Бердянська. то якщо класти на наявну нитку 43/44 між Фраником та Дніпром то прибуття до Бердянська виходить об 00.30 ночі а відправлення з Бердянська об 3 ночі що в сумі дає просто трешовий розклад. Та і це зменшить пропозицію місць від Івано Франківська до Києва тож надіюсь що в уз передумають і не будуть на літо займатися цим подовженням. ...
Таке враження, що КШ робить "будь-що аби було формальне сполучення", аби пасажирам затикати рота "ми Вам дали, і не наша вина, що хтось купив на цей поїзд місце ІФ-Київ, а Ви не купили ІФ-Бердянськ... треба за 45 діб вставати рано о 8:00, і хвацько тицяти на клавіатурі, і тоді придбаєте квиток". Нехай собі вдавиться тим 43/44, бо є інша ідея з комбінаціями ниток:
357 + 217 + 6403 = Київ(14:28)-Хм(19:48-19:53)-Терн(21:44)-Львів(23:39-00:09)-ІФ(2:56-3:46)-Яремче(5:45-5:50)-Ворохта(6:45-6:50)-Ясіня(7:35-7:40)-Рахів(8:40)
При цьому 18 вагонів із Києва у ІФ розділяться на 10(+2 вагони класу О, дочіпляють по ІФ) - в гори (по Рахову 10 вагонів може мінятись на 358), та 8 - на Чернівці з прибуттям о 6:00.
Також, якщо це буде цікаво для УЗ, можна розділяти по Львову, і чернівецьку групу пропускати через Стрий-Моршин-Долину-Калуш ... на Чернівці, і буде ідеальний овернайт Львів-Чернівці. Також можна Чернівецьку групу (без заїзду в Стрий) запхати аж на Вадул Сірет близько 7:00 де в цей час УЗ планувала взаємну пересадку з/на поїзди CFR... або якесь Тальго - на Бухарест, і до опівночі - назад до Львова... могло б і встигнути.

Найоптимальніше сполучення Захід-Бердянськ організувати як вже писали на форумі шляхом розділення 69/70 на дві групи- на Маріуполь(12 вагонів) і на Бердянськ 8 вагоні з розміном груп по Львову. По моєму це буде найкращий варіант і саме його потрібно протягувати в пасдеп. Так як не потрібно ні додаткових локомотивів і додатково вагонів задіяти потрібно не дуже багато
А щоб ІФ не залишився без сполучення з Одесою (якщо 135/136 Одеса-Чернівці-Рахів поїде через КП), то туди можна передати на обслугу 25/26, з Одеси заперти на Херсон, як цілісний ІФ-Херсон з обігом по Херсону на 101/102.

перепрошую за офтопність. Треба принагідно подбати, щоб ІФ не залишився без одеського поїзда...
Миколу і Одесу не заберуть, це точно. А от додати новий маршрут можна було б.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9208


View Profile
« Reply #12 on: 15.01.19 , 11:01 »
Share

Тут все вірно написали, стосовно браку вагонів.
Ті допи, що ходили взимку підуть також на літні допи, які вже ходять багато років й затребувані не менше, ніж пропонований Вами маршрут.
Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #13 on: 15.01.19 , 14:01 »
Share

Тут все вірно написали, стосовно браку вагонів.
Ті допи, що ходили взимку підуть також на літні допи, які вже ходять багато років й затребувані не менше, ніж пропонований Вами маршрут.
Окей, а як же нові вагони, вагони після КВРЗ?
Кравцов пише, що вагони будуються - ремонтуються, а в реальності - їх нема 🙄
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9208


View Profile
« Reply #14 on: 15.01.19 , 14:01 »
Share

Ну так більше вагонів спишуть, ніж нових закуплять.
Logged
klepko
Active user

Posts: 521


View Profile
« Reply #15 on: 15.01.19 , 18:01 »
Share

Є більш простіший варіант. Продовжити на літо маршрут 120 до Бердянська та Генічеська, зробивши потяг двогрупним. Розчіпляти по Запоріжжю. Бердянська група продовжує рух під тим же номером, Генічеську чіпляють до потягу 12 або ж окремим локомотивом із присвоєнням туристського або вантажопасажирського номера.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1988


View Profile
« Reply #16 on: 15.01.19 , 19:01 »
Share

Ми це пропонували ще на літо 2018.
Але тоді 120 на літо зав'язали в обіг з 318, а на це літо його планують з 72 в обіг зав'язати.
Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #17 on: 15.01.19 , 19:01 »
Share

Є більш простіший варіант. Продовжити на літо маршрут 120 до Бердянська та Генічеська, зробивши потяг двогрупним. Розчіпляти по Запоріжжю. Бердянська група продовжує рух під тим же номером, Генічеську чіпляють до потягу 12 або ж окремим локомотивом із присвоєнням туристського або вантажопасажирського номера.
Він і так їде довго, а якщо його видовжити аж до Бердянська , то це + 5 години
Люди просто згорять в тій скотовозці
Треба малювати новий графік, без заходу у Київ і не через Балту, як їде 120
Logged
VSK
Active user

Posts: 1036


View Profile
« Reply #18 on: 15.01.19 , 21:01 »
Share


Він і так їде довго, а якщо його видовжити аж до Бердянська , то це + 5 години
Люди просто згорять в тій скотовозці
Треба малювати новий графік, без заходу у Київ і не через Балту, як їде 120
Маршрут 120 не рухайте. Цей поїзд сполучає Первомайськ та Кропивницький з Заходом.
Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #19 on: 15.01.19 , 23:01 »
Share


Він і так їде довго, а якщо його видовжити аж до Бердянська , то це + 5 години
Люди просто згорять в тій скотовозці
Треба малювати новий графік, без заходу у Київ і не через Балту, як їде 120
Маршрут 120 не рухайте. Цей поїзд сполучає Первомайськ та Кропивницький з Заходом.
Мені і не потрібен 120 поїзд.
Нам треба нормальний поїзд, з адекватним графіком, щоб ІФ, Львів, Тернопіль, Вінниця могли доїхати до Бердянська і навпаки
Особливо з Бердянська в сторону Львів - Моршин, Долина ( Вигода) , ІФ
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!