Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.04.20 , 09:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ  (Read 5371 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1986


View Profile
« Reply #40 on: 17.01.19 , 15:01 »
Share

Летом на участке Одесса - Запорожье он будет в хлам.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3095


View Profile
« Reply #41 on: 17.01.19 , 15:01 »
Share

Именно Запорожью поездов в Одессу хватает, к тому же из Запорожья до Азовского моря всего 200 км, и можно маршруткой от дома к базе отдыха приехать. А из Харькова такой поезд уже будет не очень удобен при текущем расписании.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9053


View Profile
« Reply #42 on: 17.01.19 , 16:01 »
Share

Согласен, что направление Запорожье - Одесса даже летом не горячее.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9053


View Profile
« Reply #43 on: 17.01.19 , 16:01 »
Share

Як на мене, то Івано-Франківськ (Львів) - Бердянськ треба робити нормальним складом (не по 10 вагонів) та ув'язувати в оборот з 471/472-551/552 по Генічеському прикладу. Хай буде один склад Івано-Франківськй (Львівський), другий Придніпровський. Можна навіть робити через день спільною ниткою з 231/232 із Федорівки до Львова (Івано-Франківська).
Якщо робити повноцінний поїзд, то скільки вагонів треба ? 36?
Так. Але 18 вже є в базовому складі 471/472-551/552.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5496


View Profile
« Reply #44 on: 17.01.19 , 16:01 »
Share

Что-то все больше поездов с откровенно извращенным маршрутом. Если его продление до Николаева еще логично (вместе с отменой существующего Николаев - Москва), то до Одессы - зачем так издеваться?

Я задвину гипотезу, что это связано с запуском поезда Одесса - Хмельницкий перестойными составами от 23/24 и передачей его на обслуживание в Хмельницкий. Соответственно другой маасковский поезд продлевается до Одессы "з метою зменшення соціальної напруги серед працівників ВЧ", то есть для того, чтоб орлы Иванова и далее могли выполнять план по зайцам и контрабасу.

Запуск поезда Одесса - Хмельницкий будет первой крупной победой Валерия, который наконец вытрахал им мозг аж до ануса этими перестоями по Одессе, Николаеву и Кривому Рогу.
Logged
Дніпровець
Active user

Posts: 1458


View Profile
« Reply #45 on: 17.01.19 , 16:01 »
Share

Як на мене, то Івано-Франківськ (Львів) - Бердянськ треба робити нормальним складом (не по 10 вагонів) та ув'язувати в оборот з 471/472-551/552 по Генічеському прикладу. Хай буде один склад Івано-Франківськй (Львівський), другий Придніпровський. Можна навіть робити через день спільною ниткою з 231/232 із Федорівки до Львова (Івано-Франківська).
Я про таке не одне літо також думав... Проблема тільки в тому, де ще додаткові вагони взяти для такого обороту (через денного, звісно).
І ще питання, якщо все ж буде формувати (ТЕОРЕТИЧНО) ПРИДН, то чи підійшов би йому графік 275/276 на маршруті Дніпро - Львів; якщо ЛЬВ - то 286/285??
Logged
Entony
Active user

Posts: 3879


View Profile
« Reply #46 on: 17.01.19 , 16:01 »
Share

Что-то все больше поездов с откровенно извращенным маршрутом. Если его продление до Николаева еще логично (вместе с отменой существующего Николаев - Москва), то до Одессы - зачем так издеваться?
Я задвину гипотезу, что это связано с запуском поезда Одесса - Хмельницкий перестойными составами от 23/24 и передачей его на обслуживание в Хмельницкий. Соответственно другой маасковский поезд продлевается до Одессы "з метою зменшення соціальної напруги серед працівників ВЧ", то есть для того, чтоб орлы Иванова и далее могли выполнять план по зайцам и контрабасу.
Запуск поезда Одесса - Хмельницкий будет первой крупной победой Валерия, который наконец вытрахал им мозг аж до ануса этими перестоями по Одессе, Николаеву и Кривому Рогу.
Варто зазначити, що склад від 073/074 Кр.Ріг - Москва хочуть не лише видовжити до Одеси але й передати на обслугу до Одеси, а склад від 023/024 на обслугу до Хмельницького.
Цікаво чи Кр.Ріг почне повставати, як свого часу Кременчук?
Також прибуття в Хмельницький гіпотетичного 253/254 Одеса - Хмельницький має бути в 03:00!
Logged
VSK
Active user

Posts: 1031


View Profile
« Reply #47 on: 17.01.19 , 19:01 »
Share

73/74 Москва - Кривий Ріг планують продовжувати до Одесси,
Якщо не організують продаж білетів на внутрішньоукраїнську ділянку через букінг то ці всі подовження будуть до Ж .буде між Кривим Рогом та Одесою возити повітря.Як варіант між Запоріжжям/Кривим Рогом -Одесою частину вагонів продавати під іншим номером(буквою в номері) і зі змінним трафаретом по Запоріжжя та Кривому Розі відповідно.

Цікаво чи Кр.Ріг почне повставати, як свого часу Кременчук?
Не думаю так як це лише на літо і в Кривого Рогу буде ще якийсь доп.
До речі хто знає ЧИ ПЛАНУЮТЬ НА ЛІТО 75/76 до Ужгорода. Бо найбільший пздц був цього літа якраз на напрямку Київ Ужгород нарівні з напрямком Львів Одеса  і це подовження вирішило би всі проблеми.

Також прибуття в Хмельницький гіпотетичного 253/254 Одеса - Хмельницький має бути в 03:00!
Все рівно будуть розбирати навіть з таким уйобічним прибуттям. Хоча графік вигляду 23,30 Одеса-6.30Хмель 22.00Хмель-5.00Одеса був би набагато кращий і саме такий графік потрібно вибивати.
Logged
W_777
Active user

Posts: 558


View Profile
« Reply #48 on: 17.01.19 , 22:01 »
Share

Кривой Рог и Запорожье и так хорошо плацкарты на Москву разгребают, а если туда еще Одесса добавится, то может даже невывоз будет
Logged
VB
Active user

Posts: 4253


View Profile
« Reply #49 on: 17.01.19 , 23:01 »
Share

А оце цікаво було б подивитись андетайкерівську кореспонденцію щодо московських потягів. Автобуси Неоплани по 17 чоловік перевозять...
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!