Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.04.20 , 08:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7
Print
Author Topic: Пропозиція 187/188 Бердянськ - Львів - Івано-Франківськ  (Read 5364 times)
W_777
Active user

Posts: 558


View Profile
« Reply #50 on: 18.01.19 , 00:01 »
Share

А оце цікаво було б подивитись андетайкерівську кореспонденцію щодо московських потягів. Автобуси Неоплани по 17 чоловік перевозять...

По Москва-Кривой Рог недавно публиковали: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124512.msg511069#msg511069
Но там почему-то только в одну сторону
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5496


View Profile
« Reply #51 on: 18.01.19 , 00:01 »
Share

Все рівно будуть розбирати навіть з таким уйобічним прибуттям. Хоча графік вигляду 23,30 Одеса-6.30Хмель 22.00Хмель-5.00Одеса був би набагато кращий і саме такий графік потрібно вибивати.

І як це в"яжеться з необхідністю прибути в Одесу до обіднього відправлення на мацкву? Ви пропонуєте дикий перестій по Хмелю і прибуття на наступну добу, тобто +1 состав. Такого точно не буде, буде Хмель 8 Одеса 14 з членом. І Валера такого точно не подасть, бо тоді Красноравшан піде до мінстра з цифрами "дивіться, пане міністр, цей діяч їбав нас за перестій 19 годин по Одесі, натомість пропонує 15,5 годин перестій по Хмельницькому".

В принципі, треба все це грохати. Скільки полюцій у внутрішньому напрямку могли б реалізувати, одразу забули б за невивіз. Орлам Іванова, щоб не втрачали на контрабасі, можна буде організувати Одеса - Хельсінкі з відновленням порома по Талліну ))) Людина до всього звикає. Вивчать інгліш, замість зайців і свинини возитимуть зайців і кокс... Європейські бонуси до зарплат...
Logged
VSK
Active user

Posts: 1031


View Profile
« Reply #52 on: 18.01.19 , 09:01 »
Share

Все рівно будуть розбирати навіть з таким уйобічним прибуттям. Хоча графік вигляду 23,30 Одеса-6.30Хмель 22.00Хмель-5.00Одеса був би набагато кращий і саме такий графік потрібно вибивати.

І як це в"яжеться з необхідністю прибути в Одесу до обіднього відправлення на мацкву? Ви пропонуєте дикий перестій по Хмелю і прибуття на наступну добу, тобто +1 состав. Такого точно не буде, буде Хмель 8 Одеса 14 з членом. І Валера такого точно не подасть, бо тоді Красноравшан піде до мінстра з цифрами "дивіться, пане міністр, цей діяч їбав нас за перестій 19 годин по Одесі, натомість пропонує 15,5 годин перестій по Хмельницькому".

Спочатку помилково подумав що це буде трикутник Хмель-Москва-Одеса-Хмель. Але тоді треба додавати один склад.Але якщо стоїть задача це зробити без задіювання додаткових складів то навіть розклад Одеса20.00-Хмель3.00     7.00-Одеса 14.00 є оптимальним.
Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #53 on: 05.02.19 , 11:02 »
Share

Укрзалізниця зменшує періодичність курсування поїздів до Російської Федерації. Так, з 5 лютого 2019 року поїзди № 24/23 Одеса – Москва – Одеса та № 20/19 Харків – Москва – Харків курсуватимуть через день замість щоденно.

 

Зменшення рейсів поїздів до Росії пов’язане зі стрімким падінням пасажиропотоку між країнами. Так, у 2018 році Укрзалізниця перевезла до Росії 772,9 тис. пасажирів, що майже на 20 % менше, ніж у 2017 році.

Як свідчить статистика, з кінця літа 2018 року пасажири стали значно частіше подорожувати залізничним транспортом до Європейського Союзу. Так, за період із серпня до кінця минулого року Укрзалізниця перевезла пасажирів до ЄС на 10 % більше, ніж до РФ. Загалом до ЄС з серпня 2018 року до січня 2019 року перевезено 362,9 тис. пасажирів, а до Росії – 329,4 тис. пасажирів. Загалом фахівці Укрзалізниці прогнозують і подальшу переорієнтацію закордонного пасажиропотоку на європейський напрямок. Так, до ділових і туристичних центрів Європи Укрзалізниця вже призначила 20 пар поїздів.

Нагадаємо, що у 2018 році вже було скасовані прямі поїзди та причіпні вагони прямуванням до Росії з Івано-франківська, Чернівців, Кременчука та Чернігова. Рухомий склад, який вивільняється, використовується для перевезення на внутрішньодержавних маршрутах.
>>>>>>>>>>>>>>
N кількість вагонів вивільняються, куди їх задіють?
Чому б їх не задіяти саме на 187/188 (Іф)- Львів - Бердянськ?
Бо минулий раз вже була відмазка , що нестає саме вагонів, про локомотиви мовчали. Про нестачу пасажирів теж нічого не сказали
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9053


View Profile
« Reply #54 on: 05.02.19 , 12:02 »
Share

23/24 скоріш за все влітку знову стане щоденним.
19/20 - там склад всього з 5 вагонів, тому скоріш за все ці вагони розкидають по регулярних поїздах, бо більшість з харківських поїздів їздять не повною схемою саме через брак вагонів.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1356


View Profile
« Reply #55 on: 05.02.19 , 13:02 »
Share

А оце цікаво було б подивитись андетайкерівську кореспонденцію щодо московських потягів. Автобуси Неоплани по 17 чоловік перевозять...
Тобто автобуси за умовні 700 грн менш популярні, ніж потяги за 1700 - 6000?:))
Воістину ЦА московських поїздів — якийсь дивний демографічний сегмент. На Варшаву за 1400 ледве три вагони РІЦ заповнюються, а тут...
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1986


View Profile
« Reply #56 on: 05.02.19 , 14:02 »
Share

N кількість вагонів вивільняються, куди їх задіють?
Чому б їх не задіяти саме на 187/188 (Іф)- Львів - Бердянськ?
Бо минулий раз вже була відмазка , що нестає саме вагонів, про локомотиви мовчали. Про нестачу пасажирів теж нічого не сказали
Надішліть запит на доступ до публічної інформації:
"Прошу надати інформацію чи перебувають у експлуатації вагони вивільненого з 05.02.2019 складу поїзда 23/24 Москва - Одеса із зазначенням номерів поїздів, у яких вони курсують після вказаної дати."
Потім опублікуйте офіційну відповідь УЗ.
До речі, 19/20 Москва - Харків відміняється з 26.02, а не з 05.02, як 23/24 Москва - Одеса.
Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #57 on: 05.02.19 , 16:02 »
Share

N кількість вагонів вивільняються, куди їх задіють?
Чому б їх не задіяти саме на 187/188 (Іф)- Львів - Бердянськ?
Бо минулий раз вже була відмазка , що нестає саме вагонів, про локомотиви мовчали. Про нестачу пасажирів теж нічого не сказали
Надішліть запит на доступ до публічної інформації:
"Прошу надати інформацію чи перебувають у експлуатації вагони вивільненого з 05.02.2019 складу поїзда 23/24 Москва - Одеса із зазначенням номерів поїздів, у яких вони курсують після вказаної дати."
Потім опублікуйте офіційну відповідь УЗ.
До речі, 19/20 Москва - Харків відміняється з 26.02, а не з 05.02, як 23/24 Москва - Одеса.
Готово
Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #58 on: 08.02.19 , 19:02 »
Share

N кількість вагонів вивільняються, куди їх задіють?
Чому б їх не задіяти саме на 187/188 (Іф)- Львів - Бердянськ?
Бо минулий раз вже була відмазка , що нестає саме вагонів, про локомотиви мовчали. Про нестачу пасажирів теж нічого не сказали
Надішліть запит на доступ до публічної інформації:
"Прошу надати інформацію чи перебувають у експлуатації вагони вивільненого з 05.02.2019 складу поїзда 23/24 Москва - Одеса із зазначенням номерів поїздів, у яких вони курсують після вказаної дати."
Потім опублікуйте офіційну відповідь УЗ.
До речі, 19/20 Москва - Харків відміняється з 26.02, а не з 05.02, як 23/24 Москва - Одеса.
Прийшла відповідь: Запитувана Вами інформація не належить до інформації щодо умов постачання товарів, послуг та інших цін  та не є такою, що становить суспільний інтерес, з повагою, Заступник Болдов, заступник Іванов
Logged
Kraft
User

Posts: 50


View Profile
« Reply #59 on: 12.02.20 , 21:02 »
Share

Цікаво працює УЗ.
Рік тому, в цій темі, мною було запропоновано пустити потяг Іф-Стрий - Бердянськ, по аналогії швидкого Львів-Бердянськ, який прожив лише 1 сезон, мав шикарной графік, який можна було лишити на цілорічно, але обрізати по Зп весною-осінью.

Був коментарій, що 43 через Стрий видовжувати НЕ ПОТРІБНО.

Що було зроблено *43 пустили через Стрий з ? ЗНОВУ? убогім прибуттям *
УЗ така УЗ

Отправлено с моего HRY-LX1T через Tapatalk

Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!