Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.07.19 , 21:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція Вирішення проблеми невивозу

Pages: 1 2 [3]
Print
Author Topic: Пропозиція Вирішення проблеми невивозу  (Read 1212 times)
Александр19
Active user

Posts: 182


View Profile
« Reply #20 on: 17.01.19 , 20:01 »
Share

Колись була ідея чіпляти безпересадкові вагони до приміських поїздів, які виконуються складом ЦМВ.

По-моему в Крыму этим активно занимались.

С уважением, Ульф
  Было такое. ВБС Днепропетровск - Керчь прицепляли к пригородному Джанкой - Керчь
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4450


View Profile
« Reply #21 on: 18.01.19 , 00:01 »
Share

Колись була ідея чіпляти безпересадкові вагони до приміських поїздів, які виконуються складом ЦМВ.

Не колись, а іноді й зараз за румкою ми пропускали такі ідеї.

Тут в сусідній темі питаються, чи потрапили в Пропозиції могилівські вагони зі 145, а я згадав, що ми хотіли (я хотів) приміський Жмеринка - Могилів-Под переробити графік під ці вагони і формувати з ЦМВ. На чому ми зупинились з тими багатостраждальними вагінами?
Logged
klepko
Active user

Posts: 434


View Profile
« Reply #22 on: 18.01.19 , 08:01 »
Share

Дякую за авторитетні відповіді. На мій погляд, це несильно вплине на кількість вантажних вагонів, що чекають відправлення. У службових розкладах вказано, що вага пасажирського потяга - 1100 тонн. Округливши довжину до 20 вагонів, отримаємо масу одного розрахункову 55 тонн. Це на 20% менше середньої вантажопідйомності одного вантажного вагона. Більше хіба що кількість автомобілевозів - там їх аж 3,5 виходить. Або 2 вагони-скотовози чи для паперу (25-27 тонн вантажопідйомність). Тобто плюс-мінус один вагон на добу нічого не змінить.

Інша модель, яка можлива - якщо мова йде про вузлову станцію, наприклад Тараса Шевченка. Тоді можливий зїзд вагонів з різних напрямків та обєднання їх у новий поїзд. Тобто за великого бажання можливо сформувати потяг Шевченка - Одеса за схемою 3 вагони з цим трафаретом, 1 вагон Умань - Одеса 1 вагон Христинівка - Одеса, 1-2 вагони Гребінка/Золотоноша - Одеса, з подальшим дочепленням у Помічній місцевого вагона. А якщо потяг їде на Новоолексіївку, то тягнути вагон з Помічної до Шевченка і далі включати. Тоді по Знамянці можна включити Кременчуцько-гадяцький та долинський або Дніпровський вагон. У підсумку отримаємо новий потяг довжиною 11-12  вагонів, при рентабельності 8.
Щодо ЦМВ - така перспектива скоро очікує Шевченківський вузол. Бо Д1 поступово списують, а альтернативи немає. Хоча слабко згадується обідній міст через Дніпро улітку. Ми їдемо з табору у Золотоноші, а назустріч Чмуха з двома вагонами, на яких табличка Черкассы Золотоноша. Це було десь у середині 90-х.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4288


View Profile
« Reply #23 on: 18.01.19 , 10:01 »
Share

Быстрее пересесть на маршрутку, чем перецеплять вагоны ради 30 километров в пути. Во многих городах люди едут на вокзал по 20 км, тут получается всего в 1,5 раза больше.
Воно-то так, але не тоді, коли найближчої маршрутки чекати всю ніч.
Залізниця не в змозі вирішити всі транспортні проблеми всіх населених пунктів. Організувати нормальне автосполучення на 30 км на порядок простіше (і, мабуть, дешевше) ніж возитись з перечепкою вагонів.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1571


View Profile
« Reply #24 on: 18.01.19 , 11:01 »
Share

КШ розчіпку двогрупного поїзда називає "непродуктивними маневрами". А ви тут по вагону на кожній станції хочете чіпляти...
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!