Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.19 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська  (Read 9842 times)
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5046


View Profile
« on: 22.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Перевізник LeoExpress подав заявку до польского UTK (управління залізничного транспорту)  на дозвіл запустити поїзди до кордону з Україною (ст.  Медика). 
В самій компанії підтвердили,  що їх цікавить маршрут Прага-Мостиська,  а звідти до Львова запустять автобуси.
Детальніше тут:
https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/leo-express-chce-jezdzic-z-pragi-przez-krakow-na-ukraine-nawet-cztery-razy-dziennie-90286.html
Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #1 on: 22.01.19 , 19:01 »
Share Reply with quote

Хороший маршрут! Потяг для заробітчан, воно й не дивно якщо глянути на потяг Leo з Катовіце який в Прагу практично пустим їздить. І для туристів теж підійде!
Logged
W_777
Active user

Posts: 495


View Profile
« Reply #2 on: 22.01.19 , 20:01 »
Share Reply with quote

Тут главное, чтобы "Укрзалізниця" не устраивала всякие козни.
Хотя я считаю, что она тут будут явно в выиграше - получит денег за использование инфраструктуры.
В идеале УЗ нужно договариваться с LeoExpress и на агентских условиях продавать билеты на этот автобус+поезд.
Logged
Jacaranda
User

Posts: 103


View Profile
« Reply #3 on: 22.01.19 , 22:01 »
Share Reply with quote

Хороший маршрут! Потяг для заробітчан, воно й не дивно якщо глянути на потяг Leo з Катовіце який в Прагу практично пустим їздить. І для туристів теж підійде!

І для студентів! І для пенсіонерів! І для жінок! І для дітей! і для чехів! І для поляків.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #4 on: 22.01.19 , 23:01 »
Share Reply with quote

Плани Leo є вагомою заявкою на міні-революцію в секторі, майже як прихід Wizz/Ryan. Якщо вийде, то чехи можуть серйозно поборотися з автобусниками за потік з/до південної Польщі та Чехії, бо запропонують привабливу альтернативу автобусному стоянню в Шегинях/Краковці
РС в Leo трохи завеликий (>200 пасажирів) для розкатки "мостиського хабу", але чому б не спробувати за умови правильної реклами. Тим більш вигляlає так, що на початку вони не матимуть на меті конкурувати з ІС+ на транскордонній ділянці, тому все можливо


Тут главное, чтобы "Укрзалізниця" не устраивала всякие козни.
Проект має помітий політичний потенціал, а "відкривати дитсадки" в нас люблять, тож навряд будуть аж такі палиці в колеса, тим більш на тій лінії є обкладинковий приклад ІС+ в Перемишль, тобто доводити реальний паспотік не так важко
В идеале УЗ нужно договариваться с LeoExpress и на агентских условиях продавать билеты на этот автобус+поезд.
Leo ж ніде не співпрацює з державними залізницями у цьому контексті, тож тут навряд. Та і особливої потреби немає. Хай тоді УЗ краще (частково) узгодить приміські ;)
Logged
VB
Active user

Posts: 4070


View Profile
« Reply #5 on: 23.01.19 , 00:01 »
Share Reply with quote

Там же прямий білет до/зі Львова. Автобус з Мостиської. Вони можуть навіть і не обмежуватись Львовом. Ключове тут
запропонують привабливу альтернативу автобусному стоянню в Шегинях/Краковці
і цим все буде сказане в боротьбі за пасажира. Єдине, що багатьом в Чехії Польща в силу різних причин не "канає", вони через Словаччину їздять. От отам їм треба Мукачеве ще обробляти, і з Мукачевого автобусом хоч до Харкова їхати. Це не мадяри, де в основному закарпатці працюють. Заодно й словацький сегмент підберуть.
Logged
VB
Active user

Posts: 4070


View Profile
« Reply #6 on: 23.01.19 , 00:01 »
Share Reply with quote

Я уявляю, щоб поляки таке зробили на умовному Гданськ - Одеса. По Раві-Руській пересадка пасажирів в автобуси. Тут не 4 пари, а 24 будуть всі повні за умови розвезень по Україні.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5046


View Profile
« Reply #7 on: 23.01.19 , 01:01 »
Share Reply with quote

Може RegioJet в Мукачево спробують зайти?
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #8 on: 23.01.19 , 02:01 »
Share Reply with quote

Вони можуть навіть і не обмежуватись Львовом.
Можуть, але все таки для пасажирів східніше умовного Збруча вже будуть питання (-> пересісти з автобуса на потяг у Львові, полетіти з IEV/KBP i т.д.), бо там вже відстані та час у дорозі не зовсім автобусні (особливо для більш-менш платоспроможного пасажира)
Єдине, що багатьом в Чехії Польща в силу різних причин не "канає", вони через Словаччину їздять.
Є такі, але ж абсолютна більшість прямих автобусів Чехія - незакарпатська Україна йде саме через Польщу, тож не думаю, що це буде надто впливовим фактором.

От отам їм треба Мукачеве ще обробляти, і з Мукачевого автобусом хоч до Харкова їхати. Це не мадяри, де в основному закарпатці працюють. Заодно й словацький сегмент підберуть.
Може RegioJet в Мукачево спробують зайти?
Впевнений, що Перемишль-Мостиська обрали зовсім не випадково ;) Там же потенціал швидко розкатати потік набагато більший, бо вбивається одразу два зайці - і Чехія, і бездонна Малопольща з Сілезією (+ існує досить вдалий прецендент ІС+). Якщо цей проект вигорить, то цілком можливо, що в Мукачево вже зможемо побачити і RegioJet, і Leo. Матимемо залізничну варіацію на тему конкуренції Wizz/Ryan у Центрально-Східній Європі )))
Logged
Tripper
User

Posts: 58


View Profile
« Reply #9 on: 23.01.19 , 07:01 »
Share Reply with quote

А чи потрібен УЗ конкурент у вигляді Leo? Частину пасажирів у IC+ Київ-Пшемисль він явно забере.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!