Вони можуть навіть і не обмежуватись Львовом.
Можуть, але все таки для пасажирів східніше умовного Збруча вже будуть питання (-> пересісти з автобуса на потяг у Львові, полетіти з IEV/KBP i т.д.), бо там вже відстані та час у дорозі не зовсім автобусні (особливо для більш-менш платоспроможного пасажира)
Єдине, що багатьом в Чехії Польща в силу різних причин не "канає", вони через Словаччину їздять.
Є такі, але ж абсолютна більшість прямих автобусів Чехія - незакарпатська Україна йде саме через Польщу, тож не думаю, що це буде надто впливовим фактором.
От отам їм треба Мукачеве ще обробляти, і з Мукачевого автобусом хоч до Харкова їхати. Це не мадяри, де в основному закарпатці працюють. Заодно й словацький сегмент підберуть.
Може RegioJet в Мукачево спробують зайти?
Впевнений, що Перемишль-Мостиська обрали зовсім не випадково ;) Там же потенціал швидко розкатати потік набагато більший, бо вбивається одразу два зайці - і Чехія, і бездонна Малопольща з Сілезією (+ існує досить вдалий прецендент ІС+). Якщо цей проект вигорить, то цілком можливо, що в Мукачево вже зможемо побачити і RegioJet, і Leo. Матимемо залізничну варіацію на тему конкуренції Wizz/Ryan у Центрально-Східній Європі )))