Вони можуть навіть і не обмежуватись Львовом.
Можуть, але все таки для пасажирів східніше умовного Збруча вже будуть питання (-> пересісти з автобуса на потяг у Львові, полетіти з IEV/KBP i т.д.), бо там вже відстані та час у дорозі не зовсім автобусні (особливо для більш-менш платоспроможного пасажира)
Але від відсутності пасажирів автобуси (чисельні), котрі йдуть з Одеси, Херсону, Дніпра і т.п. не потерпають. Чомусь не пересідають у Львові на потяги, не літають з з IEV/KBP i т.д. Це ті автобуси, де проїхавши більше 12 годин до кордону, ще стільки ж стояти в тій лабуді. Якщо цим пасажирам сказати, - ось поряд стоїть автобус, з якого в Раві пересядете до потягу і через годину будете в Польщі, - автобусники закриють рейси, тому що всі перейдуть на умовний LeoExpress
Єдине, що багатьом в Чехії Польща в силу різних причин не "канає", вони через Словаччину їздять.
Є такі, але ж абсолютна більшість прямих автобусів Чехія - незакарпатська Україна йде саме через Польщу, тож не думаю, що це буде надто впливовим фактором.
Ці автобуси так їздять, бо дозволи так понавидавані в ті часи, коли дорога Львів - Чоп була в жахливому стані. Друге, - в ті часи, коли Словаччина не була так популярна в українців. Третє, - більшість з тих рейсів є продовженими з різних Катовіц чи Кракова. Є ще й четверта, й п'ята, пов'язані з дорогами та транзитними зборами. Ціла сукупність причин, - наслідок такий. Зараз зовсім інші реалії вже. В умовному ОЛХ та на сторінках ФБ подивіться на "їду через Словаччину". Навіть далекий від роздумів пасажир читаючи це, зразу рахує час економії стояння на кордоні.
В цілому ринок стає цивілізованішим в цій галузі.