Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.04.19 , 22:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська

Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Reply | Print
Author Topic: LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська  (Read 3250 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 727


View Profile
« Reply #10 on: 23.01.19 , 09:01 »
Share Reply with quote

А чи потрібен УЗ конкурент у вигляді Leo? Частину пасажирів у IC+ Київ-Пшемисль він явно забере.
Зато освободится ПС которого УЗ так не хватает.
Logged
Tripper
User

Posts: 44


View Profile
« Reply #11 on: 23.01.19 , 09:01 »
Share Reply with quote

А чи потрібен УЗ конкурент у вигляді Leo? Частину пасажирів у IC+ Київ-Пшемисль він явно забере.
Зато освободится ПС которого УЗ так не хватает.
Укорачивание рейсов Киев-Пшемысль по Львову не освободит ПС.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4560


View Profile
« Reply #12 on: 23.01.19 , 09:01 »
Share Reply with quote

А чи потрібен УЗ конкурент у вигляді Leo? Частину пасажирів у IC+ Київ-Пшемисль він явно забере.

Не забере,  бо з використанням ІС+ у Чехію не дуже зручно їздити,  мало хто так їздить.  А у LE цільова аудиторія -  саме ті,  кому потрібно в Чехію і,  можливо,  в Австрію.
Так що реально нормальне співіснування ІС+ і LE
« Last Edit: 23.01.19 , 09:01 by Dhr_Igor » Logged
Tripper
User

Posts: 44


View Profile
« Reply #13 on: 23.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

А чи потрібен УЗ конкурент у вигляді Leo? Частину пасажирів у IC+ Київ-Пшемисль він явно забере.

Не забере,  бо з використанням ІС+ у Чехію не дуже зручно їздити,  мало хто так їздить.  А у LE цільова аудиторія -  саме ті,  кому потрібно в Чехію і,  можливо,  в Австрію.
Так що реально нормальне співіснування ІС+ і LE
Leo і у Польщу возить людей на автобусах. Зокрема, наприклад, у Краків та Катовіце.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 156


View Profile
« Reply #14 on: 23.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Декілька разів їздив автобусами Лео. За моїми спостереженнями, пасажирів до Польщі там було не більше 30% (та й ті майже всі виходили біля краківського аеропорту, тобто Польща для них теж була транзитною), а всі інші їхали до Чехії.
Logged
VB
Active user

Posts: 3775


View Profile
« Reply #15 on: 23.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Вони можуть навіть і не обмежуватись Львовом.
Можуть, але все таки для пасажирів східніше умовного Збруча вже будуть питання (-> пересісти з автобуса на потяг у Львові, полетіти з IEV/KBP i т.д.), бо там вже відстані та час у дорозі не зовсім автобусні (особливо для більш-менш платоспроможного пасажира)
Але від відсутності пасажирів автобуси (чисельні), котрі йдуть з Одеси, Херсону, Дніпра і т.п. не потерпають. Чомусь не пересідають у Львові на потяги, не літають з з IEV/KBP i т.д. Це ті автобуси, де проїхавши більше 12 годин до кордону, ще стільки ж стояти в тій лабуді. Якщо цим пасажирам сказати, - ось поряд стоїть автобус, з якого в Раві пересядете до потягу і через годину будете в Польщі, - автобусники закриють рейси, тому що всі перейдуть на умовний LeoExpress
Єдине, що багатьом в Чехії Польща в силу різних причин не "канає", вони через Словаччину їздять.
Є такі, але ж абсолютна більшість прямих автобусів Чехія - незакарпатська Україна йде саме через Польщу, тож не думаю, що це буде надто впливовим фактором.
Ці автобуси так їздять, бо дозволи так понавидавані в ті часи, коли дорога Львів - Чоп була в жахливому стані. Друге, - в ті часи, коли Словаччина не була так популярна в українців. Третє, - більшість з тих рейсів є продовженими з різних Катовіц чи Кракова. Є ще й четверта, й п'ята, пов'язані з дорогами та транзитними зборами. Ціла сукупність причин, - наслідок такий. Зараз зовсім інші реалії вже. В умовному ОЛХ та на сторінках ФБ подивіться на "їду через Словаччину". Навіть далекий від роздумів пасажир читаючи це, зразу рахує час економії стояння на кордоні.
В цілому ринок стає цивілізованішим в цій галузі.
Logged
kiz
Active user

Posts: 194


View Profile
« Reply #16 on: 23.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Он до Мостиська друга только доедет, или до первой?
Logged
VB
Active user

Posts: 3775


View Profile
« Reply #17 on: 23.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Через "дуже швидку і продуктивну роботу" він може до Медики собі поїздити трохи...
Logged
adul
User

Posts: 98


View Profile
« Reply #18 on: 23.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Он до Мостиська друга только доедет, или до первой?
Ну взагалі то, якщо чесно казати, цей потяг буде до Медики їздити, поки що і ніхто дозволу на перетин кордону України не давав, і це прецедент надати приватному перевізнику доступ до інфраструктури і перетин кордону, ліцензію на перевезення та погодити норми технічного регламенту. Так що з цікавістю за цим поспостерігаю.
« Last Edit: 23.01.19 , 11:01 by adul » Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 156


View Profile
« Reply #19 on: 23.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Он до Мостиська друга только доедет, или до первой?
Ну взагалі то, якщо чесно казати, цей потяг буде до Медики їздити, поки що і ніхто дозволу на перетин кордону України не давав, і це прецедент надати приватному перевізнику доступ до інфраструктури і перетин кордону, ліцензію на перевезення та погодити норми технічного регламенту. Так що з цікавістю за цим поспостерігаю.

Думаю, що навіть з Медики цей потяг матиме свого пасажира. Там від пішохідного КПП до станції десь метрів 700 йти.
Але будемо сподіватись, що Омелян та його друзі дадуть всі необхідні дозволи.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!