У Волиці, вона ж зп.Тшинець, автобус не розвернеться поблизу зупинки поїзда. Прийдеться йти на трасу і ще по трасі метрів 300 від костелу донизу до автобусної зупинки.
Пане, який ще Тщенець? а ви знаєте, що для того, щоб там проводити контроль, треба відкрити пункт пропуску Тщенець. Це добрячий стос паперів, виїзд комісії на місце; погодження зі Львовом, Києвом і Варшавою. про будівництво хоча б будки скромно промовчимо. про те, якої думки буде митниця про таку виходку - теж...
далі, а Ви не забули, які чудові швидкості на колії 1435? от уявіть собі, що абсолютно весь рух цією гілкою 1435 мм в межах території України буде заблоковано, поки поїзд доїде з М-2 до Тщенця, здійснить там контроль (мінімум 40 хв.), доїде до М-1, постоїть там і проробиться це все в зворотньому порядку.
сумарно виходить більше трьох годин за найоптимістичнішою прикидкою. і це я ще не рахую міжпоїзний інтервал))
Про всяк випадок нагадаю, що доріжка від тщенця до траси неасфальтована, зупинки біля перехрестя немає і навіть приміські маршрутки там не зупиняються з відсутності технічних умов. ми йшли з електрички 700 м вздовж траси до зупинки!
невже у нас залізниця на стільки безрука, що не може зробити елементарну дешеву платформу?
а ви знаєте точно? ви впевнені, що Лео вже хоча б надіслали в УЗ лист, в якому було б написано щось типу "ми хочемо їздити в Мостиська, що нам робити далі?
область? це копійки у їх бюджеті, на показуху більше тринькається.
якби область хотіла, і рух в Н.Роздол не закрили б! І електрички не їздили б старші за людей, які їх ведуть. Між іншим, у львівських групах писали таке: коли люди лягали на колії через те, що не вміщались в 4 вагони, львівська міська і обласна ради на сайті петицій звернення накшталт "вдійте хоча б щось" навіть не пустили на збір підписів, а просто відхилили.
лео і регіо не безкоштовно користуватимуться коліями, платформою, мінімальні капіталовкладення швидко окупляться.
так а звідки знати, що окупиться? на пальцях: от у вас є торгова точка. ну, купите ви ящик кропу 20 кг. повяжете на пучки і почнете продавати! ну, продали 2 кг. а люди не купляють))) що ви зробите з рештою ящика 18 кг?
якщо нашим обладміністраціям, залізниці на стільки байдужі наші люди то думаю для лео чи регіо не проблема зробити ту елементарну платформу. хай нашим господарникам буде соромно
ну так вперед! якщо там прям така окупність, то лео профінансувати платформу буде раз плюнути.
до речі кілометрів по УЗ дуже мало, так що стверджувати, що наші будуть так-таки грести гроші лопатою, як мінімум смішно?) ну, пару тисяч на рейс може й капне. не прибутку, а просто доходу.
п.с. ваш світогляд в часах залізної завіси не застряг? він чомусь нагадує мені типового покупця імпортних штанцят за ціною пральної машинки у фарцовщиків.