Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
10.12.19 , 01:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13
Reply | Print
Author Topic: LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська  (Read 9658 times)
W_777
Active user

Posts: 487


View Profile
« Reply #110 on: 23.11.19 , 16:11 »
Share Reply with quote

невже у нас залізниця на стільки безрука, що не може зробити елементарну дешеву платформу?

Да. А вот майнить криптовалюту они умеют)
Logged
SW7
User

Posts: 105


View Profile
« Reply #111 on: 24.11.19 , 01:11 »
Share Reply with quote

У Волиці, вона ж зп.Тшинець, автобус не розвернеться поблизу зупинки поїзда. Прийдеться йти на трасу і ще по трасі метрів 300 від костелу донизу до автобусної зупинки.  
Пане, який ще Тщенець? а ви знаєте, що для того, щоб там проводити контроль, треба відкрити пункт пропуску Тщенець. Це добрячий стос паперів, виїзд комісії на місце; погодження зі Львовом, Києвом і Варшавою. про будівництво хоча б будки скромно промовчимо. про те, якої думки буде митниця про таку виходку - теж...

далі, а Ви не забули, які чудові швидкості на колії 1435? от уявіть собі, що абсолютно весь рух цією гілкою 1435 мм в межах території України буде заблоковано, поки поїзд доїде з М-2 до Тщенця, здійснить там контроль (мінімум 40 хв.), доїде до М-1, постоїть там і проробиться це все в зворотньому порядку.
сумарно виходить більше трьох годин за найоптимістичнішою прикидкою. і це я ще не рахую міжпоїзний інтервал))
Про всяк випадок нагадаю, що доріжка від тщенця до траси неасфальтована, зупинки біля перехрестя немає і навіть приміські маршрутки там не зупиняються з відсутності технічних умов. ми йшли з електрички 700 м вздовж траси до зупинки!

невже у нас залізниця на стільки безрука, що не може зробити елементарну дешеву платформу?
а ви знаєте точно? ви впевнені, що Лео вже хоча б надіслали в УЗ лист, в якому було б написано щось типу "ми хочемо їздити в Мостиська, що нам робити далі?
Quote
область? це копійки у їх бюджеті, на показуху більше тринькається.
якби область хотіла, і рух в Н.Роздол не закрили б! І електрички не їздили б старші за людей, які їх ведуть. Між іншим, у львівських групах писали таке: коли люди лягали на колії через те, що не вміщались в 4 вагони, львівська міська і обласна ради на сайті петицій звернення накшталт "вдійте хоча б щось" навіть не пустили на збір підписів, а просто відхилили.
Quote
лео і регіо не безкоштовно користуватимуться коліями, платформою, мінімальні капіталовкладення швидко окупляться.
так а звідки знати, що окупиться? на пальцях: от у вас є торгова точка. ну, купите ви ящик кропу 20 кг. повяжете на пучки і почнете продавати! ну, продали 2 кг. а люди не купляють))) що ви зробите з рештою ящика 18 кг?
Quote
якщо нашим обладміністраціям, залізниці на стільки байдужі наші люди то думаю для лео чи регіо не проблема зробити ту елементарну платформу. хай нашим господарникам буде соромно
ну так вперед! якщо там прям така окупність, то лео профінансувати платформу буде раз плюнути.
до речі кілометрів по УЗ дуже мало, так що стверджувати, що наші будуть так-таки грести гроші лопатою, як мінімум смішно?) ну, пару тисяч на рейс може й капне. не прибутку, а просто доходу.
п.с. ваш світогляд в часах залізної завіси не застряг? він чомусь нагадує мені типового покупця імпортних штанцят за ціною пральної машинки у фарцовщиків.
« Last Edit: 24.11.19 , 02:11 by SW7 » Logged
Volotar
Active user

Posts: 606


View Profile
« Reply #112 on: 24.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Про всяк випадок нагадаю, що доріжка від тщенця до траси неасфальтована, зупинки біля перехрестя немає і навіть приміські маршрутки там не зупиняються з відсутності технічних умов. ми йшли з електрички 700 м вздовж траси до зупинки!
Коли це "відсутність технічних умов", стримувала водіїв маршруток від додаткового заробітку? З власного досвіду – зупинялись в обидва боки всі рази, коли зупиняли.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #113 on: 24.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote

Якщо кабмін та вр не "завалять" реформу залізниці, то УЗ сама з радістю збудує ту платформу на Мостиськах-2. Бо УЗ буде завідувати лише інфраструктурою і отримуватиме чималі грошенята за доступ до цієї інфраструктури, в т.ч. й іноземних перевізників як LeoExpress та Regio Jet.
Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #114 on: 24.11.19 , 14:11 »
Share Reply with quote

Якщо кабмін та вр не "завалять" реформу залізниці, то УЗ сама з радістю збудує ту платформу на Мостиськах-2. Бо УЗ буде завідувати лише інфраструктурою і отримуватиме чималі грошенята за доступ до цієї інфраструктури, в т.ч. й іноземних перевізників як LeoExpress та Regio Jet.

Чималі кошти поняття розтяжимое, є варіанти такі що окупляться але не швидко це не те що стосується залізниці, вони закладають туда, які в автошляхах до прикладу відсутні. Платний концесійний автошлях швидше окупиться.
Logged
brodjaga
User

Posts: 19


View Profile
« Reply #115 on: 24.11.19 , 23:11 »
Share Reply with quote

Мій світогляд - для держави на першому місці мають бути потреби громадян.  Мобільність громадян теж має бути у пріоритеті. Читати що десь неможливий рух, бо шпали остаточно згнили чи елементарну платформу збудувати не можуть смішно і гидко.  Це має робитись у першу чергу, а не плитка, помпезні вокзали, нові автоматичні двері чи ремонти в управліннях

Нібулон збудував собі причали, думаю лео теж зможе. І у них платформа буде краще, дешевше за мукачівську від ворюг- бракодєлів з лз
Logged
brodjaga
User

Posts: 19


View Profile
« Reply #116 on: 24.11.19 , 23:11 »
Share Reply with quote

Вживані шпали, вживані паркові бетонні плити, вживані бетонні плити перекриття + трохи асфальту - от вам вже платформи.
Ще є металеві розбірні платформи, металеві пересувні сходи (як у нас на виставках рс ставлять).грузини після запуску штадлерів ( у них немає сходинок, вихід лише на високу платформу) закупили для усіх значних станцій пересувні сходи. На майбутнє, для аварійних зупинок штадлери на тих станціях не зупиняються.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10613


View Profile
« Reply #117 on: 25.11.19 , 07:11 »
Share Reply with quote

от уявіть собі, що абсолютно весь рух цією гілкою 1435 мм в межах території України буде заблоковано, поки поїзд доїде з М-2 до Тщенця, здійснить там контроль (мінімум 40 хв.), доїде до М-1, постоїть там і проробиться це все в зворотньому порядку.
сумарно виходить більше трьох годин за найоптимістичнішою прикидкою. і це я ще не рахую міжпоїзний інтервал))
Чому він раптом буде "заблокований"? СЦБ вже відмінили?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5029


View Profile
« Reply #118 on: 25.11.19 , 09:11 »
Share Reply with quote

Пане, який ще Тщенець? а ви знаєте, що для того, щоб там проводити контроль, треба відкрити пункт пропуску Тщенець. Це добрячий стос паперів,

На мою думку,  не треба там нічого відкривати.  Якщо дійсно вирішать робити пересадку на автобуси по пл. Тщенець, то прикордонники та митники спокійно зможуть  заходити у потяг на ст. Мостиська-2  і проводити контроль,  а потім потяг їде на пл. Тщенець для висадки/посадки пасажирів. На зворотньому шляху так само. 
Logged
SW7
User

Posts: 105


View Profile
« Reply #119 on: 25.11.19 , 16:11 »
Share Reply with quote

от уявіть собі, що абсолютно весь рух цією гілкою 1435 мм в межах території України буде заблоковано, поки поїзд доїде з М-2 до Тщенця, здійснить там контроль (мінімум 40 хв.), доїде до М-1, постоїть там і проробиться це все в зворотньому порядку.
сумарно виходить більше трьох годин за найоптимістичнішою прикидкою. і це я ще не рахую міжпоїзний інтервал))
Чому він раптом буде "заблокований"? СЦБ вже відмінили?
мені здавалось, що перегін Мостиська-1 - Мостиська-2 не поділений...але в будь якому разі кінцева по Тщенцю це тривале зайняття колій
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!