Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.10.20 , 06:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська  (Read 15453 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22967


View Profile
« Reply #30 on: 24.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Завжди є спосіб обійти таку проблему, було б бажання.

Наприклад колись фінські залізниці обслуговували поїзд "Сібеліус" СПб -Хельсинки складом зі звичайних вузькогабаритних вагонів і локомотива (коли ще не було Алегро) - там в усіх вагонах возили трап, котрим затуляли це провалля між високою радянською платформою і вузькогабаритним вагоном, це мало ось-такий вигляд.
http://trucker2003.narod.ru/Photos/30.10.2003/30-10-2003_13.JPG

Інша справа що мені поки-що не ясно чим курсування до Мостиськ-1 було б краще ніж до Мостиськ-2, щоб заради цього старатись?
Logged
dots2004
Active user

Posts: 316


View Profile
« Reply #31 on: 24.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Напевно тим, що в Мостиськах-1 є хоч щось біля "вокзалу і привокзальної площі". А будувати в Мостисках-2 платформу у вантажному парку 1435 мм це значно далі, ніж в Мукачево. Я вже не кажу про видовження європейської колії до вокзалу - це для УЗ фантастика - хіба приватник допоможе..?
Logged
VB
Active user

Posts: 4356


View Profile
« Reply #32 on: 24.01.19 , 21:01 »
Share Reply with quote

Там платформа треба буде для того, щоб вийти з потягу і сісти до автобусу. І це необов'язково має бути біля вокзалу. Сама Мостиська взагалі може бути технічною, так як маршрут буде Прага - Львів.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 123


View Profile
« Reply #33 on: 25.01.19 , 01:01 »
Share Reply with quote

Там є місце біля з.п. Тщенець - зробити тупікову платформу на стандартній колії, парковку для автобусів, світлофор на М-11 та гайда!
Logged
dots2004
Active user

Posts: 316


View Profile
« Reply #34 on: 25.01.19 , 08:01 »
Share Reply with quote

Всеодно, ключове слово - ЗРОБИТИ
Logged
ГІСТЬ
Guest
« Reply #35 on: 27.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Інша справа що мені поки-що не ясно чим курсування до Мостиськ-1 було б краще ніж до Мостиськ-2, щоб заради цього старатись?

Якщо б інфраструктура на Мостиськах-1 була б відповідна, то можливо PKP видовжили б якийсь потяг з Перемишля до Мостиськ по аналогії з поїздом Варшава-Рава розраховуючи на місцевих жителів плюс на тих, хто готовий на самостійну пересадку. На Мостиськах-2 розраховувати майже нема на кого) Або запустили б приміський Перемишль-Мостиська з певним тактом, що б однозначно розвантажило пункт пропуску Шегині. А пасажирам, зокрема львівським був би вибір і більше опцій: їхати київським інтерсіті чи через Мостиськи. Плюс це б оживило занедбаний провінційний вокзал. Плюс, якщо продовжувати євроколію до Львова, про що довго балакають, то за умови прийнятного стану євроколії до самих Мостисьок, до Львова вже буде на декілька км ближче. А на Мостиськах-2 зробити все легше і простіше, але потім можливо буде як з Мукачево - зробили платформу за 500 метрів до вокзалу, а потім оголошують, що зважаючи на ріст попиту і зацікавленість планують продовжити євроколію вже до самого вокзалу. То нащо було не продовжити її до вокзалу зразу?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22967


View Profile
« Reply #36 on: 27.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

Quote
то можливо PKP видовжили б якийсь потяг з Перемишля до Мостиськ по аналогії з поїздом Варшава-Рава розраховуючи на місцевих жителів плюс на тих, хто готовий на самостійну пересадку.
Таке враження, що Ви все це пишете 15 років тому. Оскільки ми у 2019 році, то нагадаю, що поїзд Варшава - Рава здох в першу чергу - через перемитників. І гадаю спроба витягти якийсь регіональний Варшава - Медика до Мостиськ з орієнтацію на місцевих призведе скоріш за все до такого ж результату.
Quote
На Мостиськах-2 розраховувати майже нема на кого
це ж ЛеоЕкспрес. Я не здивуюсь якщо вони зуміють пригяняти під цей рейс колону, при потребі навіть з 5-6 автобусів, щоб усіх 227 пасажирів Штадлера відвезти у Львів.

І спостерігаючи за їх ціновою політикою на інших напрямках - я б чекав, що там скоріш за все буде навмисне виставлено загороджувальний цінник для тих хто захоче цією комбінацією скористатись на малу відстань через кордон. Грубо кажучи Мотиська-2 - Перемишль, я б чекав скоріш за все коштуватиме не менш ніж 8 євро і жодних акцій при поїздці на малі відстані не буде навіть при завчасній покупці, нижчі ціни за завчасну покупку будуть лише для маршрутів назразок Львів - Краків і більш довгих

P.S. І ще, у вас дуже наївне уявлення про вартість прокладки залізничної колії, навіть якщо це вздовж наявних ліній. Це набагато дорожче ніж ви уявляєте. Тому ось все це -
Quote
Плюс, якщо продовжувати євроколію до Львова, про що довго балакають, то за умови прийнятного стану євроколії до самих Мостисьок, до Львова вже буде на декілька км ближче. А на Мостиськах-2 зробити все легше і простіше, але потім можливо буде як з Мукачево - зробили платформу за 500 метрів до вокзалу, а потім оголошують, що зважаючи на ріст попиту і зацікавленість планують продовжити євроколію вже до самого вокзалу. То нащо було не продовжити її до вокзалу зразу?
навіть коментувати не буду.
Просто уявіть собі що прокладка колій коштує в 10-20 разів дорожче, ніж ви собі уявляли трохи раніше. Тоді усе стане зрозуміло.
Logged
adul
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #37 on: 27.01.19 , 15:01 »
Share Reply with quote

Інша справа що мені поки-що не ясно чим курсування до Мостиськ-1 було б краще ніж до Мостиськ-2, щоб заради цього старатись?

Якщо б інфраструктура на Мостиськах-1 була б відповідна, то можливо PKP видовжили б якийсь потяг з Перемишля до Мостиськ по аналогії з поїздом Варшава-Рава розраховуючи на місцевих жителів плюс на тих, хто готовий на самостійну пересадку. На Мостиськах-2 розраховувати майже нема на кого) Або запустили б приміський Перемишль-Мостиська з певним тактом, що б однозначно розвантажило пункт пропуску Шегині. А пасажирам, зокрема львівським був би вибір і більше опцій: їхати київським інтерсіті чи через Мостиськи. Плюс це б оживило занедбаний провінційний вокзал. Плюс, якщо продовжувати євроколію до Львова, про що довго балакають, то за умови прийнятного стану євроколії до самих Мостисьок, до Львова вже буде на декілька км ближче. А на Мостиськах-2 зробити все легше і простіше, але потім можливо буде як з Мукачево - зробили платформу за 500 метрів до вокзалу, а потім оголошують, що зважаючи на ріст попиту і зацікавленість планують продовжити євроколію вже до самого вокзалу. То нащо було не продовжити її до вокзалу зразу?
Так мені дивно коли люди на після інформації щодо Київ-Бориспіль експресу пишуть про продовження колії ніби це такий буденний процес як позамітати в підїзді на поверсі. Ви ж напевно читали що за побудовою 4 КІЛОМЕТРІВ!!! колії витратили 500 мільйонів гривень і це ще на хвилиночку без електрифікацій!!! Які колії нарід ви про що? Нехай хочаб була можливость тримати ту інфраструктуру яка є!
Logged
ГІСТЬ
Guest
« Reply #38 on: 27.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Quote
це ж ЛеоЕкспрес. Я не здивуюсь якщо вони зуміють пригяняти під цей рейс колону, при потребі навіть з 5-6 автобусів, щоб усіх 227 пасажирів Штадлера відвезти у Львів.
Якщо все робиться тільки задля одного Лео то не бачу сенсу взагалі щось робити на Мостиськах-2. Нехай возять тоді свої автобуси до станції Держкордон, або до Медики та й все.
Logged
ГІСТЬ
Guest
« Reply #39 on: 27.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Quote
це ж ЛеоЕкспрес. Я не здивуюсь якщо вони зуміють пригяняти під цей рейс колону, при потребі навіть з 5-6 автобусів, щоб усіх 227 пасажирів Штадлера відвезти у Львів.

Якщо все робиться тільки задля одного Лео то не бачу сенсу взагалі щось робити на Мостиськах-2. Нехай возять тоді свої автобуси до станції Держкордон, або до Медики та й все.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!