Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.04.19 , 21:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Author Topic: LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська  (Read 3248 times)
ГІСТЬ
Guest
« Reply #40 on: 27.01.19 , 16:01 »
Share Reply with quote

Так мені дивно коли люди на після інформації щодо Київ-Бориспіль експресу пишуть про продовження колії ніби це такий буденний процес як позамітати в підїзді на поверсі. Ви ж напевно читали що за побудовою 4 КІЛОМЕТРІВ!!! колії витратили 500 мільйонів гривень і це ще на хвилиночку без електрифікацій!!! Які колії нарід ви про що? Нехай хочаб була можливость тримати ту інфраструктуру яка є!

Переважна частина з цих 500 млн пішла на будівництво шляхопроводу над бориспільською трасою, насипи, платформи і тд. А вартість і укладання самих колій може 50 мільйонів і коштувало.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4560


View Profile
« Reply #41 on: 27.01.19 , 17:01 »
Share Reply with quote

Якщо все робиться тільки задля одного Лео то не бачу сенсу взагалі щось робити на Мостиськах-2. Нехай возять тоді свої автобуси до станції Держкордон, або до Медики та й все.

А нічого,  що залізничний пункт прикордонно-митного контролю саме в Мостиськах знаходиться?
ЛеоЕкспрес це все й затіває заради того щоб їхні пасажири не зависали по 5-8 годин на автомобільних пунктах пропуску через кордон,  а спокійно перетинали кордон залізницею.  Це ж не УЗ,  якій плювати на своїх пасажирів))
Logged
ГІСТЬ
Guest
« Reply #42 on: 27.01.19 , 23:01 »
Share Reply with quote

А нічого,  що залізничний пункт прикордонно-митного контролю саме в Мостиськах знаходиться?

Тоді про яку Мостиська-2 може йтися, якщо ця станція знаходиться не в Мостиськах?

Quote
ЛеоЕкспрес це все й затіває заради того щоб їхні пасажири не зависали по 5-8 годин на автомобільних пунктах пропуску через кордон,  а спокійно перетинали кордон залізницею.  Це ж не УЗ,  якій плювати на своїх пасажирів))

І саме тому вона возить їх на Інтерсіті+ до Перемишля двічі на день))
Logged
Volotar
Active user

Posts: 541


View Profile
« Reply #43 on: 28.01.19 , 00:01 »
Share Reply with quote

А нічого,  що залізничний пункт прикордонно-митного контролю саме в Мостиськах знаходиться?

Тоді про яку Мостиська-2 може йтися, якщо ця станція знаходиться не в Мостиськах?

Пункт прикордонно-митного контролю – саме в Мостиськах-2
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #44 on: 28.01.19 , 00:01 »
Share Reply with quote

Quote
І саме тому вона возить їх на Інтерсіті+ до Перемишля двічі на день))

Если бы в свое время Бальчун не договорился со своими земляками из PKP,  то УЗ до сих пор бы там катала только ночной вроцлавский поезд по конским тарифам.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 231


View Profile
« Reply #45 on: 28.01.19 , 10:01 »
Share Reply with quote

Інша справа що мені поки-що не ясно чим курсування до Мостиськ-1 було б краще ніж до Мостиськ-2, щоб заради цього старатись?

Якщо б інфраструктура на Мостиськах-1 була б відповідна, то можливо PKP видовжили б якийсь потяг з Перемишля до Мостиськ по аналогії з поїздом Варшава-Рава розраховуючи на місцевих жителів плюс на тих, хто готовий на самостійну пересадку. На Мостиськах-2 розраховувати майже нема на кого) Або запустили б приміський Перемишль-Мостиська з певним тактом, що б однозначно розвантажило пункт пропуску Шегині. А пасажирам, зокрема львівським був би вибір і більше опцій: їхати київським інтерсіті чи через Мостиськи. Плюс це б оживило занедбаний провінційний вокзал. Плюс, якщо продовжувати євроколію до Львова, про що довго балакають, то за умови прийнятного стану євроколії до самих Мостисьок, до Львова вже буде на декілька км ближче. А на Мостиськах-2 зробити все легше і простіше, але потім можливо буде як з Мукачево - зробили платформу за 500 метрів до вокзалу, а потім оголошують, що зважаючи на ріст попиту і зацікавленість планують продовжити євроколію вже до самого вокзалу. То нащо було не продовжити її до вокзалу зразу?
Так мені дивно коли люди на після інформації щодо Київ-Бориспіль експресу пишуть про продовження колії ніби це такий буденний процес як позамітати в підїзді на поверсі. Ви ж напевно читали що за побудовою 4 КІЛОМЕТРІВ!!! колії витратили 500 мільйонів гривень і це ще на хвилиночку без електрифікацій!!! Які колії нарід ви про що? Нехай хочаб була можливость тримати ту інфраструктуру яка є!

Але ж рано чи пізно зношену колію потрібно поміняти на нову, то чому нова не може бути чотирьохрейковою з якоюсь мінімальною реконструкцією проміжних станцій
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2560


View Profile
« Reply #46 on: 28.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Strange to read 5 pages of flud from people who obviously don't even understand the border issue. There are millions of people crossing through that border every year, the share travelling by rail is low, maybe even below five percent. The growth potential is huge, if the railway offer solutions that have the attraction to tap into the share covered by buses, cars and even air.
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9811


View Profile
« Reply #47 on: 29.01.19 , 11:01 »
Share Reply with quote

Але ж рано чи пізно зношену колію потрібно поміняти на нову, то чому нова не може бути чотирьохрейковою з якоюсь мінімальною реконструкцією проміжних станцій
Суміщена колія завжди проблемна. Можливо простіше буде віддати ту ж 3 колію(наприклад) в Мостиськах-2 під 1435. Декілька стрілок в горловині і перешивка приймально-відправної колї не буде коштувати захмарних грошей. Тим більше що вокзал в Мостиськах-2 був досить непоганим. Як зараз - не знаю, бо в останнє на вокзалі в Мостиськах-2 був у далекому 2006.
Logged
VB
Active user

Posts: 3775


View Profile
« Reply #48 on: 29.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

Було б бажання, - вихід можна знайти. Лео треба було це робити рік тому, втрапити в передвиборні галасування. Зараз вибори минуть, і почнуть наставляти кишені. Лео поїздить до Медики, та й закриє свій проект, зарікшись ще на сто років туди в Україну лізти..
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 9811


View Profile
« Reply #49 on: 29.01.19 , 12:01 »
Share Reply with quote

VB, їм треба було просувати свій проект тоді, коли Бальчун був гендиром УЗ. Може щось і вийшло з того. Розлурив же вiн за спецтариф для IC+
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!