Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.07.19 , 15:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська

Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Reply | Print
Author Topic: LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська  (Read 3864 times)
adul
User

Posts: 143


View Profile
« Reply #50 on: 29.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Було б бажання, - вихід можна знайти. Лео треба було це робити рік тому, втрапити в передвиборні галасування. Зараз вибори минуть, і почнуть наставляти кишені. Лео поїздить до Медики, та й закриє свій проект, зарікшись ще на сто років туди в Україну лізти..
100%. Це буде поганий приклад для всіх інших бажаючих.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4727


View Profile
« Reply #51 on: 29.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

Не забувайте,  що восени ще одні вибори плануються.  Так що ще є можливість попіаритись))
Logged
VB
Active user

Posts: 3908


View Profile
« Reply #52 on: 29.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

VB, їм треба було просувати свій проект тоді, коли Бальчун був гендиром УЗ. Може щось і вийшло з того. Розлурив же вiн за спецтариф для IC+
Тоді в них з рухомим складом інша ситуація була.
Logged
adul
User

Posts: 143


View Profile
« Reply #53 on: 31.01.19 , 13:01 »
Share Reply with quote

http://iho.hu/hir/megvenne-a-cd-a-leo-express-flirtjeit-190131
Чеські залізниці (CD) викуповує від leoexpress потяги stadler flirt для струму 3 кВ, всі 5 потягів. І чим вони планують пасажирів перевозити?
Logged
magnolian
Guest
« Reply #54 on: 31.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

Чеські залізниці (CD) викуповує від leoexpress потяги stadler flirt для струму 3 кВ, всі 5 потягів. І чим вони планують пасажирів перевозити?
Відповідь в самій же статті - ЛЕ планує орендувати 15 Alstom Lint з Німеччини + замовлення електропотягів від китайців (CRRC)
Logged
VB
Active user

Posts: 3908


View Profile
« Reply #55 on: 31.01.19 , 14:01 »
Share Reply with quote

Хвилинка гуглування, - і маємо

http://www.zdmira.com/news/operatorleoexpresspolucilkontraktnaregionalnyeperevozkivcesskomregionepardubice


(фото: Leo Express)
Власти региона Пардубице выбрали оператора Leo Express для выполнения перевозок на двух маршрутах (Ганушовице — Долни-Липки и Усти-над-Орлици — Штити) начиная с декабря 2019 г. Это первый контракт Leo Express на выполнение региональных перевозок в Чехии, он заключен на срок 10 лет. Большую часть сообщений в этом регионе по-прежнему (по крайней мере, в ближайшие 10 лет) будут обслуживать железные дороги Чехии (ČD) — национальный оператор.

На неэлектрифицированной линии Ганушовице — Долни-Липки Leo Express планирует использовать 15 арендованных дизель-поездов Lint постройки Alstom, которые развивают максимальную скорость 120 км/ч и более высокое ускорение, чем рельсовые автобусы серии 810, эксплуатируемые ČD на маршруте. Эта замена позволит оператору увеличить число остановок без изменения времени поездки между конечными станциями.

На электрифицированной линии Усти-над-Орлици — Штити Leo Express планирует эксплуатировать электропоезда FLIRT, которые пока работают в сообщении Прага — Острава — Кошице/Краков. Они высвободятся после того, как китайская компания CRRC Zhuzhou выполнит заказ на поставку трех электропоездов по контракту, заключенному в 2016 г. с опцией увеличения заказа до 30 ед.

Оператор намерен на свой риск продлить маршрут из Усти-над-Орлици до Праги, а также предложить прямое сообщение между Пардубице и Вроцлавом (Польша) и лыжным курортом Кралицки-Снежник вблизи чешско-польской границы с временем поездки менее 2 ч, что может стать привлекательной альтернативой легковому автомобилю в зимних условиях.

ČD теперь планируют использовать высвободившиеся на этих линиях поезда для замены более старых. Компания намерена потратить 40 млн чешских крон на модернизацию дизель-поездов RegioNova (серия 814) и рельсовых автобусов RegioSpider (серия 841), включая установку розеток на креслах, обеспечение беспроводного доступа к сети Интернет через Wi-Fi и оснащение вагонов системой информирования пассажиров
.
Logged
adul
User

Posts: 143


View Profile
« Reply #56 on: 14.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

Так мені дивно коли люди на після інформації щодо Київ-Бориспіль експресу пишуть про продовження колії ніби це такий буденний процес як позамітати в підїзді на поверсі. Ви ж напевно читали що за побудовою 4 КІЛОМЕТРІВ!!! колії витратили 500 мільйонів гривень і це ще на хвилиночку без електрифікацій!!! Які колії нарід ви про що? Нехай хочаб була можливость тримати ту інфраструктуру якає!

Переважна частина з цих 500 млн пішла на будівництво шляхопроводу над бориспільською трасою, насипи, платформи і тд. А вартість і укладання самих колій може 50 мільйонів і коштувало.

100 мільйонів на 4 км колії без електрифікації, маємо 1 км за 25 мільйонів гривень або приблизно 1 мільйон доларів тобто рахуйте все далі самі. 
Logged
ГІСТЬ
Guest
« Reply #57 on: 14.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Там необіхдіні інвестиції, а не витрачені кошти. Ви мені дайте ціну за 1 кіломентр колії + вартість укладки. А не ціну за платформи, насипи, стрілки і ще х знає що було включено в слово тощо. Ну і про відкати і "прозорі" тендери не забуваємо. Тоді і будемо рахувати.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!