Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.09.19 , 11:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Author Topic: LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська  (Read 5583 times)
ЛиС
Active user

Posts: 10140


View Profile
« Reply #70 on: 23.08.19 , 17:08 »
Share Reply with quote

Теоретично - на обвідній, а практично - хз, пішохідного мосту там немає, а яка там дорога через весь вантажний парк - не знаю
Logged
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #71 on: 23.08.19 , 18:08 »
Share Reply with quote

Що ще цікаво то це яким чином будуть підвозити автобусами людей на ті 8-12 вагонів? Виходить якийсь човник з групи автобусів.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 132


View Profile
« Reply #72 on: 23.08.19 , 20:08 »
Share Reply with quote

Оптимально було б домовитизь з УЗ  на комерційній основі про підкидний електропоїзд з/до Львова без зупинок до Мостиська ІІ. (Ну - максимум одна зупинка в Городку лише по квитках чеського перевізника). з ночівлею по Мостиськах ІІ.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22620


View Profile
« Reply #73 on: 23.08.19 , 22:08 »
Share Reply with quote

так, але чим його виконувати? Електричкою-рижанкою, у такому-ж стані і з такими ж сидіннями, як ходять приміськими рейсами?
Це не смішно.
А тримати якийсь комфортніший рухомий склад суто для цього рейсу - навіть якщо це була б та-ж рижанка але зі зручнішими сидіннями і чистіше вимита - львівська залізниця мабуть не погодиться, навіть при "комерційній" вартості квитка.
« Last Edit: 23.08.19 , 22:08 by Maxy » Logged
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #74 on: 23.08.19 , 22:08 »
Share Reply with quote

так, але чим його виконувати? Електричкою-рижанкою, у такому-ж стані і з такими ж сидіннями, як ходять приміськими рейсами?
Це не смішно.
А тримати якийсь комфортніший рухомий склад суто для цього рейсу - навіть якщо це була б та-ж рижанка але зі зручнішими сидіннями і чистіше вимита - львівська залізниця мабуть не погодиться, навіть при "комерційній" вартості квитка.
Знаєш от в голову прийшло що можуть задля цього рейсу повідміняти автобуси на Кошиці всі, та перекинути їх на Львівський напрямок що в принципі є логічним для заповнення даного потягу +/- буде той самий час для приходу до Праги що і пересадка по Кошицям. Плюс можуть добавити якісь автобуси із Франківська та Тернополя для того щоб розширити географію маршрутів, ну і зменшити час переходу кордону в Ужгороді який на сьогодні займає до 4-5 годин. Ну тому що розраховувати на пересадку з пшемислянського інтерсіті якось дивно віриться.
« Last Edit: 23.08.19 , 23:08 by adul » Logged
snookerok
Active user

Posts: 898


View Profile
« Reply #75 on: 24.08.19 , 01:08 »
Share Reply with quote

ну і зменшити час переходу кордону в Ужгороді який на сьогодні займає до 4-5 годин.
Відколи це перехід кордону в Ужгороді займає 4-5 годин?Особливо вночі коли там автобуси Лео проходять контроль. Я востаннє їздив більш як півроку тому, але більше 2 годин в сумі на обидва контролі не пам'ятаю щоб було.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4050


View Profile
« Reply #76 on: 24.08.19 , 03:08 »
Share Reply with quote

так, але чим його виконувати? Електричкою-рижанкою, у такому-ж стані і з такими ж сидіннями, як ходять приміськими рейсами?
Це не смішно.
А тримати якийсь комфортніший рухомий склад суто для цього рейсу - навіть якщо це була б та-ж рижанка але зі зручнішими сидіннями і чистіше вимита - львівська залізниця мабуть не погодиться, навіть при "комерційній" вартості квитка.
Так это ж ремонтировать надо, напрягаться. Кроме того, ЭР2, на мой взгляд, уже физически невозможно привести хоть в минимальное соответствие с международными приличиями. Только закупать под эту задачу еврохлам, который в любом случае будет удобнее и чище ЭР2. Как вариант, из Белоруссии что-нибудь перетащить.

Дисклеймер: собаками пользуюсь редко, а когда пользуюсь, езжу стоя или прогуливаясь по составу. Садиться стремновато и жестко.
« Last Edit: 24.08.19 , 04:08 by Emblaze » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 10140


View Profile
« Reply #77 on: 24.08.19 , 06:08 »
Share Reply with quote

Только закупать под эту задачу еврохлам, который в любом случае будет удобнее и чище ЭР2.
В который ещё надо вложить овердофига на переделку.

Как вариант, из Белоруссии что-нибудь перетащить.
Если б/у, то это те же ЭРки, которие и у нас отКВРить можно при желании. Дизель под шнурком на такое расстояние - глупо. Не, ну можно 2-3 "Штадлера" в регио компоновке заказать. Теоретически.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1223


View Profile
« Reply #78 on: 24.08.19 , 08:08 »
Share Reply with quote

Знаєш от в голову прийшло що можуть задля цього рейсу повідміняти автобуси на Кошиці всі, та перекинути їх на Львівський напрямок що в принципі є логічним для заповнення даного потягу +/- буде той самий час для приходу до Праги що і пересадка по Кошицям. Плюс можуть добавити якісь автобуси із Франківська та Тернополя для того щоб розширити географію маршрутів, ну і зменшити час переходу кордону в Ужгороді який на сьогодні займає до 4-5 годин. Ну тому що розраховувати на пересадку з пшемислянського інтерсіті якось дивно віриться.
Які "всі"? RJ зараз має один автобус із Мукачева через Ужгород, яким користуються переважно закарпатці, а частина ще й прямує кудись у Словаччину. За кількістю місць це приблизно 5% одного кошицького поїзда RJ, а їх там три, з яких два взагалі ні з цим не узгоджені з України. Можливо, з запуском рельсобусів пасажирів стало трохи більше, але водночас там і 444, і 442, і Лео тощо. Ось і весь обсяг українського ринку RJ на цей час.
Зі Львова пасажирів буде більше, але все одно поїзд через Польщу значною мірою заповнюватимуть поляки (у тому числі повертаючись з України, і саме вони будуть найбільш зацікавлені в швидкому підвозі до Мостиськ). З огляду на це, а також для приваблення прямих пасажирів RJ як автобусний перевізник практично гарантовано запустить як мінімум один бас зі Львова, а можливо і ще звідкись, але навряд чи розраховуватиме заповнити самими цими автобусами всі вагони. А от хюндаями на додачу до цього нехтувати зовсім не варто — навіть з урахуванням паузи в Перемишлі для Києва це все одно буде швидше і зручніше, ніж прямий автобус. Хтось поїде до Кракова і проведе вечір або й наступний день там, зробивши такий собі тур 2-в-1 — враховуючи, що зараз онлайн-квиток на нічний поїзд з Кракова до Праги купити неможливо, один лише цей напрямок принесе купу пасажирів і українських, і польських. А хтось під'їде на 89/90, який вже варто робити щоденним (разом із видовженням 79/80 до Львова). Коротше, цей поїзд слід розглядати як трамвай зі значною змінюваністю по Польщі.
Logged
adul
Active user

Posts: 160


View Profile
« Reply #79 on: 24.08.19 , 08:08 »
Share Reply with quote

ну і зменшити час переходу кордону в Ужгороді який на сьогодні займає до 4-5 годин.
Відколи це перехід кордону в Ужгороді займає 4-5 годин?Особливо вночі коли там автобуси Лео проходять контроль. Я востаннє їздив більш як півроку тому, але більше 2 годин в сумі на обидва контролі не пам'ятаю щоб було.
https://www.unian.ua/incidents/10660818-peretin-kordonu-za-pivdobi-na-zakarpatti-drugu-dobu-sposterigayutsya-veliki-chergi-na-kordoni-z-ugorshchinoyu-foto.html

https://ua-reporter.com/uk/news/zakarpattya-susidy-slovaky-do-zhovtnya-provodytymut-rekonstrukciyu-prykordonnogo-perehodu-v

Як повідомили в прес-службі Чопського прикордонного загону, словацька сторона на КПП Ужгород-Вишнє Нємєцке починає реконструкційні роботи, які триватимуть аж до жовтня. Через це не буде працювати автобусна смуга. автобуси будуть їхати для перевірки документів та багажу аж на вантажний термінал.
До речі, на українській стороні також ведуться ремонтні роботи, але проїзд транспорту при цьому мінятися не буде.

Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!