Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
04.04.20 , 02:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13
Reply | Print
Author Topic: LeoExpress планує запуск поїзда Прага-Мостиська  (Read 12966 times)
rost
User

Posts: 77


View Profile
« Reply #80 on: 24.08.19 , 12:08 »
Share Reply with quote

 З підвозом пропоную таку ідею, переобладнання 16 ( 8+8 ) купейних від 91\92 поїзда в трансформери і добавляєм денний Київ -Львів -Мостиська по прикладу 749\750. Наприклад:
                -    22-37    !!          -   12-30     Київ          17-00    -       !!  6-44      -
             6-45   7-05     !!   18-25  18-45      Львів        11-45  12-05  !!  22-40  23-00
             8-20      -       !!    20-00    -         Мостиська      -     10-30  !!     -      21-25
  Можна пару вагонів продавати дорожче як лежачі купейники. Розумію, зараз буде гвалт експертів по поводу незручності трансформерів, про не більше 5 год і т.д..
  Дуже, цікаво як приватник Регіо реалізує зміну паксів по Кракову, то буде ідея тих же трансформерів, і як вона реалізується за 5 хв стоянки по факту, чи місця на Краків-Мостиська продадуть як лежачки, і робіть що хочете.
  Також цікаво, судячи по фото кушетів, які закупили в німців, там нема в купе ніяких ознак для хоч якоїсь зручної їзди в сидячому режимі, голі нижні полиці і все..Щось зроблять, чи і так добре.
  І ще, від себе, не можу не виразити поваги чехам, за любов до транспорту і до людей..
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11095


View Profile
« Reply #81 on: 24.08.19 , 20:08 »
Share Reply with quote

Взагалі Мостиськам під такий проект не завадила б масштабна реконструкція. Адже там інфраструктура більше була розрахована на вантажний рух, аніж на пасажиський. Наіть тоді, коли ходив 51/52 Київ-Перемишль, це була лише така собі проміжна станція. Востанне на вокзалі в Мостиськах-2 був досить давно, як там тоді здійснювався ПМК не пам'ятаю. Знаю лише, що по прибуттю 52 з Перемишля з вокзалу на посадку в бік Києва випускали лише по закінченню ПМК. Як здійснювалася посадка в бік Перемишля сказати не можу. Потрібна платформа для 1435, нормальний перехід через вантажний парк до тієї колії, більше ніж 1 поїзд там обертати навряд чи вийде. Крім того банальне екіпірування водою, прибирання сміття. Якщо буде склад Льв, то треба також передбачити екіпірування білизною, вугіллям і т.ін. Тобто, так як в Мукачево - просто побудувати платформу не вийде.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4519


View Profile
« Reply #82 on: 24.08.19 , 23:08 »
Share Reply with quote

Мостиска, как и вся эта местность, довольно чистый и процветающий на трансграничных потоках продуктов, сигарет и евроблях городок. Строительство повсюду в разгаре, часто встречаются откровенно химерические плоды вложений нажитого непосильным евросоюзовским трудом в недвижку. Дорожное покрытие от границы и примерно до Судовой Вишни капитально обновлено — проезжал дважды весной и летом.






Но вот на станции таки действительно конь не валялся.

« Last Edit: 24.08.19 , 23:08 by Emblaze » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11095


View Profile
« Reply #83 on: 24.08.19 , 23:08 »
Share Reply with quote

Emblaze, так я о том и говорю. Городок и станция - две большие разницы ;) Городок, если не ошибаюсь, "магдебурское право" получил ещё раньше чем Киев ;)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4519


View Profile
« Reply #84 on: 25.08.19 , 00:08 »
Share Reply with quote

Emblaze, так я о том и говорю. Городок и станция - две большие разницы ;) Городок, если не ошибаюсь, "магдебурское право" получил ещё раньше чем Киев ;)
Угу, а в последней фразе речь могла бы идти и о Городке в том же ареале, со сходными размерами и населением.

« Last Edit: 25.08.19 , 00:08 by Emblaze » Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11095


View Profile
« Reply #85 on: 25.08.19 , 00:08 »
Share Reply with quote

Я таки Мостиска имел ввиду. Забыл, что там ещё топомоним Городок есть ;)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4519


View Profile
« Reply #86 on: 25.08.19 , 01:08 »
Share Reply with quote

Я таки Мостиска имел ввиду. Забыл, что там ещё топомоним Городок есть ;)
Коротко говоря, после капремонта местному населению еще меньше стимула пользоваться собачьими упряжками УЗ, чем ранее, если только по каким-то причинам нет евробляхи или человек поклонник рельсового транспорта вроде нас. Однако - и это важно - новое покрытие заканчивается довольно быстро, стоит только отдалиться от магистральной трассы.

Но даже и рельсовое движение в этом направлении (на Мостиску) оживленное, графики и частота рейсов, по меркам УЗ, дружественные пользователю, вагинофонд не самый убитый (я редко езжу эльками, но некоторый опыт есть, и даже я понимаю, что замеченный на маршруте брендированный собакен "Георгий Кирпа" в этой категории практически аналог НЭ, пускай и не выдержит конкуренции с "Штадлерами"). Все составляющие успеха поезда, за исключением конечного пункта, есть, только мозгов нет и деньги не туда перекладываются.  

Думается, что в этом случае, как и обычно, масштабная реконструкция не сдвинется с места без деятельных евросоюзовских вливаний. При фундаментальном ремонте автотрассы они были предусмотрены, а боковые ответвления (как следует из разговора в попутке, которой я ехал пару месяцев назад) кое-где взяли на себя местные депутаты, что похвально.
« Last Edit: 25.08.19 , 01:08 by Emblaze » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4519


View Profile
« Reply #87 on: 26.08.19 , 01:08 »
Share Reply with quote

Генштаб груныков сообщает, что на перегоне Мостиска - госграница проводятся ремонтные работы; как следствие, профильный собакен бегает только до Мостиски-2.

http://railway.lviv.ua/info/press-center/news/article/2019/august/1929/

У зв’язку з виконанням колійних ремонтних робіт на перегонах Дубляни-Львівські – Підзамче, Любинець – Турійськ, Болехів – Долина та Мостиська-2 – Держкордон зазнає тимчасових змін розклад руху приміських поїздів, що курсують у цих напрямках.

Это как-то связано с темой топика?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22902


View Profile
« Reply #88 on: 09.11.19 , 11:11 »
Share Reply with quote

Леоекспрес замовив нові поїзди у Китаї - це не новина, їх фото у процесі збирання уже були.

А ось зараз вони вже у Чехії на випробовуваннях, і вже пофарбовані -
http://www.vladanfoto.cz/clanky-new-chinese-trains-for-leo-express.html
і мою увагу привернуло фото
http://www.vladanfoto.cz/files/11_2019_leo_sirius/leo-express-sirius-velim-6203zp.jpg
де видно, що ліврея містить написи Прага - Оломоуц - Острава - Злін - Пряшів - Кошице - Львів - Ужгород
Logged
adul
Active user

Posts: 226


View Profile
« Reply #89 on: 09.11.19 , 13:11 »
Share Reply with quote

Леоекспрес замовив нові поїзди у Китаї - це не новина, їх фото у процесі збирання уже були.

А ось зараз вони вже у Чехії на випробовуваннях, і вже пофарбовані -
http://www.vladanfoto.cz/clanky-new-chinese-trains-for-leo-express.html
і мою увагу привернуло фото
http://www.vladanfoto.cz/files/11_2019_leo_sirius/leo-express-sirius-velim-6203zp.jpg
де видно, що ліврея містить написи Прага - Оломоуц - Острава - Злін - Пряшів - Кошице - Львів - Ужгород
Читав вже давно, цікаво що б це могло значити в контексті руху потягів?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!