Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.02.21 , 15:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реконструкція площі Двірцевої у Львові.

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Reply | Print
Author Topic: Реконструкція площі Двірцевої у Львові.  (Read 21157 times)
tera
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #110 on: 11.07.20 , 21:07 »
Share Reply with quote

Щось на фотках дерева не свіжі.

Реконструкція вулиці Чернівецької. Початок
https://www.youtube.com/watch?v=xSR2f2E5uZ8
Quote
2 тижні тому
Сквер трішки збільшать.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10500


View Profile
« Reply #111 on: 11.07.20 , 22:07 »
Share Reply with quote

Певно є в провилах,що на кільце паксів не можна.
Та ну. В Дніпрі 80% кінцевих зі спільними місцями посадки та висадки. В тому числі на великих пересадкових вузлах. А там же не спільні, в багатьох місцях пасажири їдуть через розворотне кільце та ніхто їх не просить вийти.
Logged
tera
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #112 on: 12.07.20 , 12:07 »
Share Reply with quote

Типу того.
Недавно почали ремонт вулиці Чернівецької.
Ну і ще варто додати, що позаду тих зелених насаджень (парком це тяжко назвати) мають перенести приміський вокзал.
На 7.00 -7.30  Садовий про концепцію розвитку того місця.Типу вже є,розроблена з австріяками.
https://www.youtube.com/watch?v=z4LfSqPSujI
Ну і по темі.
https://www.youtube.com/watch?v=0C8VJ0AJpY0
https://www.youtube.com/watch?v=taKbuW92A2g
Logged
tera
Active user

Posts: 1098


View Profile
« Reply #113 on: 15.07.20 , 01:07 »
Share Reply with quote

Певно є в провилах,що на кільце паксів не можна.
Та ну. В Дніпрі 80% кінцевих зі спільними місцями посадки та висадки. В тому числі на великих пересадкових вузлах. А там же не спільні, в багатьох місцях пасажири їдуть через розворотне кільце та ніхто їх не просить вийти.
Не претендую на істину в останній інстанції.Але.Уже це вчора,близько 18.30 на Миколайчука(кінцева 6).
На попередній зупинці зайшла пара,закоцала квитки,сіла на вільні місця.Явно бажали проїхати кільце і далі.
Трамвай зупинився біля туалету водіїв.Це трішки ближче ніж зупинка,на 1,5 корпуса КТ-4.Ідучи після висадки я почув,типу шановні пасажири уёбін зе бітте.Пакси не вийшли,певно пояснили,що вони в танку,себто трамі.
Пригадую також,коли катнув трам лінію на Сихів,то на крайній зупинці прийшлось вийти,певно примусили.Бо точно пішки йшов до кільця,щоб прикинути ,як там він може до автовокзалу рвонути,після побудови колії.

Logged
wappoltava
Active user

Posts: 1025


View Profile
« Reply #114 on: 15.07.20 , 10:07 »
Share Reply with quote

Щось на фотках дерева не свіжі.

Теж звернув увагу, але фото в своїй групі на ФБ вони виклали 4 дні назад тільки https://www.facebook.com/onurgroup06/
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23069


View Profile
« Reply #115 on: 19.07.20 , 18:07 »
Share Reply with quote

Типу того.
Якось трохи по-дебільному.
Що саме заважало робити як висадку так і посадку в одному місці, саме біля фасаду вокзалу? Як, наприклад, на вокзалі Дніпра з трамваями 11,14 та 15 маршрутів. Щоб пасажири зайвого разу не долали перетин з проїзджою частиною. Або, якщо все таки розносити зупинки, то якось смугу для автобусів перенести з іншого боку, хоча б у межах площі
Спершу теж так думав,бо посил всіх посадовців,що зручно приїжджати під сам вокзал.Виходить ті хто приїжджає,лохи ,які мають іти далі на посадку.Типу у них чемодани легші.
Але.Як пам'ятаєте,1,9,6 висаджували навпроти вокзалу,але посадка на 1,9 була ніби близько того місця,що зараз.
Маю певну підозру,що це зв'язано з тим,що це кільце.Розворотне.
Випадок.Чекав лікарку на Чупринки,до год часу: минулого року,або позаминулого.От нефиг делать вирішив проїхатись на Коновальця,кінцеву 2 трамвая у Львові.Віли там і всё такое посмотреть.20 -25 років не був там.
Так от.Кінцева,мені пох,я в трамваю їду далі...Ага,поїхали на кільце і вагонвожата незлим тихим голосом попросила мене на вихід,навіть двері відкрила.Копняка не дала,але явно хотіла.
Певно є в провилах,що на кільце паксів не можна.
саме такої заборони немає.

Є трохи інша - є порядок що пасажири не знаходяться у вагоні коли він на довгому відстої коло диспечерської. Тому на кінцевих, де диспетчерська - зазвичай там рознесені зупинки на висадку і посадку і прийнято виганяти пасажирів при чому для загальності підходу - виганяють так само суворо навіть якщо у цього вагона зараз відстою не буде. З тим, щоб провозити пасажирів по кільцю - жодної заборони немає, але якщо зупинки на кільці не рознесені і на цій кінцевій диспетчерська є - важко розділити висадку і посадку і добитись щоб не лізли у вагон коли не треба. А бувають кінцеві де диспетчерської немає - там дуже часто єдина зупинка на висадку і посадку і пасажирів у такому разі по кільцю провозять, і зазвичай на такій кінцеві і перестой між рейсами мінімальний (часто по 3-4 хв). А на тій кінцевій де диспетчерська - більшість відстоїв зазвичай трошки довші, також там бувають "обіди" - відстої істотно довші.
У Києві наприклад залізобетонна залежність - всі кільця де є диспетчерська (або була) - з рознесеними зупинками на висадку і посадку (але на Контрактовій пл і Контрактовій пл-2 було по-особливому - але там не зовсім кільце). А всі кільця де її немає і зроду не було - з єдиною зупинкою на висадку і посадку і з провозом пасажирів по кільцю і доволі короткою зупинкою.
В ідеалі у коротших маршрутів - більш ніж достатньо диспетчерської на одному з кілець, а у довших - треба б на обох кінцевих. Але життя складніше схем. Бували, у невеликій кількості, але майже постійно і є зараз нажаль є і у подальшому мабуть буватимуть маршрути де на жодній з кінцевих немає диспетчерської, а диспетчерська десь на проміжній зупинці - хоч це і додаткові незручності і для пасажирів, і для водія.

Конктетно у Львові на Двірцевій є диспетчерська. Мені одразу спадає на думку рішення, котре дозволило б і пасажирів максимально близько до вокзалу і підвезти і забирати і так щоб не було їх у вагоні на диспетчерських відстоях -  проїзд розвороту в 2 оберти з організаєю відстоїв з протилежного від вокзалу боку кільця, грубо кажучи так (насправді стрілки можуть бути між всіма коліями, але я для наочності показую траєкторію руху одного вагона, тому у мене тут показо глухий перетин):


* lviv_dispatch.png (7.1 KB, 705x332 - viewed 79 times.)
« Last Edit: 19.07.20 , 21:07 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23069


View Profile
« Reply #116 on: 19.07.20 , 18:07 »
Share Reply with quote

чорним - рух до висадки пасажирів, сірим - рух без пасажирів від місця висадки до диспетчерської і від диспетчерської до місця посадки, червоним - місце посадки і рух після посадки
Logged
Utopist
Active user

Posts: 3520


View Profile
« Reply #117 on: 19.07.20 , 19:07 »
Share Reply with quote

Все равно проблема в том, что если интервал трамваев меньше 2 минут, то большие шансы того, что пассажиры в подъезжающем к конечной трамвае будут ждать, пока в стоящий на на остановке трамвай завершится посадка.
Подобная ситуация была в Донецке на жд вокзале. Интервал в часпик меньше 2 минут, и высадка из трамвая всегда была не в том месте, где посадка. Но в межпик в одном и том же месте и высаживались, и садились - успевали до приезда следующего трамвая.
И подход к месту высадки и месту посадки был удачным. Посадка - прямо от выхода из подземного перехода вокзала, высадка - налево. И нет никакого смысла городить дополнительные разворотные кольца для второго разворота с самопересечениями.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10500


View Profile
« Reply #118 on: 19.07.20 , 21:07 »
Share Reply with quote

В Дніпрі наявність диспетчерских не впливає на рознессеня зупинок на висадку та посаду пассажирів.
На Старомостовій площі (диспетчерська для 6,9 та 17 маршутів) зупинки не рознесені, як для тих маршрутів, які відносяться до цієї диспетчерскої та до тих, які не відносяться до неї (12 та 19 маршрути), але зупинка для 12,17 та 19 маршрутів взагалі спільна, та ще без розділення на висадку та посадку. Так само й на кінцевій 16 маршруту на Сікорського - зупинки спільні (й були спільні, коли там були кінцеві 4, 12 та 16 маршрутів). Для інших маршрутів у Дніпрі - диспетчерські десь посередині маршруту.
Logged
mann
Active user

Posts: 215


View Profile
« Reply #119 on: 20.07.20 , 14:07 »
Share Reply with quote


У Києві наприклад залізобетонна залежність - всі кільця де є диспетчерська (або була) - з рознесеними зупинками на висадку і посадку (але на Контрактовій пл і Контрактовій пл-2 було по-особливому - але там не зовсім кільце). А всі кільця де її немає і зроду не було - з єдиною зупинкою на висадку і посадку і з провозом пасажирів по кільцю і доволі короткою зупинкою.


На Троещине на кольце ул. Сабурова (Сержа Лифаря) Т33 и Т35 высаживают пассажиров на той же остановке, где идёт посадка. Если вагон едет на отстой, то могут высадить на 20-30 м раньше, либо высадить паксов на остановке и заехать на кольцо снова, уже на путь для отстоя, конфигурация позволяет. При этом Т5 всегда высаживает пассажиров до заезда на кольцо, перед перекрёстком.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!