Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.07.19 , 23:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Реконструкція площі Двірцевої у Львові.

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
Reply | Print
Author Topic: Реконструкція площі Двірцевої у Львові.  (Read 6065 times)
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #40 on: 09.03.19 , 19:03 »
Share Reply with quote

Реконструкция во Львове началась. На неделе проездом решил осмотреть, тем более довольно симпатичный фонтан в стиле советского ампира перед главным входом на вокзал, похоже, приговорен к декоммунизации сносу, во всяком случае, на рендере будущего вида площади с инфощита его нет. Выход с вокзала уже перегорожен, многие случайные пассажиры непонимающе бегают, как безголовые курицы. Осмотренный мной в прошлом году выход через мост над путями в сторону депо не пользуется популярностью. Впрочем, всё это было ожидаемо.














Также при этом замечен ВЛ11-067, переданный на Приднепровку в 2005-м именно со Львовской ЖД: он, похоже, возвращается по своим следам.



« Last Edit: 09.03.19 , 19:03 by Emblaze » Logged
Megapups
Active user

Posts: 12296


View Profile
« Reply #41 on: 10.03.19 , 07:03 »
Share Reply with quote

Будівництво на час — користь назавжди!
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #42 on: 11.03.19 , 12:03 »
Share Reply with quote

Ось тут також свіжі фотки з реконструкції: http://tvoemisto.tv/news/yak_remontuyut_ploshchu_dvirtsevu_u_lvovi_aktualni_foto_99038.html
Logged
Entony
Active user

Posts: 3200


View Profile
« Reply #43 on: 19.03.19 , 18:03 »
Share Reply with quote

Нарешті додумались про зупинки у Скнилові та Персенківці. Про Сихів проморозились. "Лєнь" графістам щось змінювати.

ЧЕРЕЗ РЕМОНТ ДВІРЦЕВОЇ БІЛЯ ЛЬВОВА ВІДКРИТО ДОДАТКОВІ ЗУПИНКИ ПОТЯГІВ.

Через масштабний ремонт площі Двірцевої, що біля головного залізничного вокзалу, з 22 березня 2019 року буде закрито автостанцію, відтак приміські і міжнародні маршрути змінять локації. Приміські маршрутки будуть зупинятися на площі перед Приміським вокзалом, а міжнародні автобуси – на парковці залізничного вокзалу (поруч із зупинками міського громадського транспорту).
Тим часом, депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич отримав від мерії відповіді на свої запити про те, де будуть зупинки потягів далекого сполучення на станціях в межах Львова. “Філія “Львівська залізниця” підтримала мою ідею, щодо організації зупинок деяких поїздів ужгородського і чернівецького напрямку на станціях в межах Львова, – каже депутат. – Отже, потяг № 145/146 Львів – Ужгород буде зупинятися на станції Скнилів. Потяги № 133/134 Івано-Франківськ – Миколаїв, № 605/606 Львів – Рахів і №701/702 Львів – Чернівці будуть мати зупинку на станції “Персенківка”, – йдеться у повідомленні.
За словами Ігоря Зінкевича, на пропозицію організовувати зупинку на станції Сихів, то залізничники повідомили, що технічної можливості для цього немає. Так само, для того, щоб розвантажити головний вокзал на час реконструкції площі Двірцевої, регіональні потяги №701/702 Львів – Чернівці та № 829/830 Львів – Ужгород будуть відправлятися із Приміського вокзалу.
“Буду повторно звертатися щодо питання покращення сполучення із станцією Скнилів (окрім згаданого потяга №145/146 на цій станції зупиняється 24 приміських пасажирських потяга в напрямках Трускавця, Моршина, Мукачевого, Сянок), а також покращення сполучення із станцією Персенківка. Вважаю, що для того, щоб зменшити пасажиропотік із районів південної частини міста в сторону вокзалів (головного і приміського) варто покращити сполучення із Скниловом, щоб мешканці південної частини міста користувалися саме цією станцією”, – підсумував Ігор Зінкевич.

Джерело: https://syla.news/2019/03/19/cherez-remont-dvirtsevoyi-bilya-lvova-vidkryto-dodatkovi-zupynky-potyagiv/?fbclid=IwAR05P82BpTSAUz4RvkE58QewtWK7Ts1vQyfAtY5LkndoaBaxxiME41_sEWQ

P.S. Фонтан перед вокзалом дійсно знесуть.
« Last Edit: 19.03.19 , 18:03 by Entony » Logged
Kaban
Active user

Posts: 2207


View Profile
« Reply #44 on: 19.03.19 , 19:03 »
Share Reply with quote

Думаю для висадки ті станції можливо якось віддалено і допоможуть, ну пару паксів з поїзда вийдуть, а от на посадку все одно будуть їхати на Головний, які б там ремонти не були, хоч будуть пішки ходити з Городоцької.

А на Персенківці взагалі маразм там стопити, вже краже їти через ремонти на головний, ніж "місити глину" до Пересенківки)
https://www.google.com.ua/maps/@49.8099681,24.0270294,3a,75y,124.3h,80.89t/data=!3m6!1e1!3m4!1sTPa9Qf5ex4lB2h_XXSoc3w!2e0!7i13312!8i6656

Для Сихова напевно було б доречніше додати з.п.Зубрівську.
Logged
orest_soltivsky
User

Posts: 38


View Profile
« Reply #45 on: 19.03.19 , 21:03 »
Share Reply with quote



Для Сихова напевно було б доречніше додати з.п.Зубрівську.

Воно то так в принципі, але для України зупинки пасажирських потягів на з.п. це не дуже характерне явище, цілком можливо, що ідея з зупинкою на Зубрівській нікому навіть в голову не прийшла.
Logged
VSK
Active user

Posts: 474


View Profile
« Reply #46 on: 19.03.19 , 21:03 »
Share Reply with quote

Так само, для того, щоб розвантажити головний вокзал на час реконструкції площі Двірцевої, регіональні потяги №701/702 Львів – Чернівці та № 829/830 Львів – Ужгород будуть відправлятися із Приміського вокзалу.
.
Таким чином одним махом руйнується ціла пачка пересадок
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 181


View Profile
« Reply #47 on: 20.03.19 , 00:03 »
Share Reply with quote

Пройтись у Львові з Приміського вокзалу на головний це приблизно 750м - тобто 10хв. Але більшість цієї відстані - через те, що оводиться обходити якісь незрозумілі колії й будівлі.
Якби УЗ прибрала колії й склади між центральним і приміським вокзалами, то там по прямій би було всього 300м і вийшла б чудова площа. (Хто не в курсі гляньте на краті https://www.openstreetmap.org/#map=17/49.83804/23.99515&layers=T) - від краю платформи Приміського вокзалу до краю платформи головного - близько 150 м по прямій. Можливо місто могло б навіть збудувати надземний перехід що дав би прямий вихід з Городоцької до платформ головного вокзалу, але явно не за цієї реконструкції.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12296


View Profile
« Reply #48 on: 20.03.19 , 07:03 »
Share Reply with quote

На мою думку, що Скнилів, що Персенківка розташовані в умовних дупах світу серед гардиґ, шопчин та городів.
Logged
tera
Active user

Posts: 638


View Profile
« Reply #49 on: 20.03.19 , 13:03 »
Share Reply with quote

Якомога більше зупинок по Підзамче потрібно.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!