Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.02.19 , 18:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: 620М не як ХТЗ, до Гречан нас довезе?

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: 620М не як ХТЗ, до Гречан нас довезе?  (Read 982 times)
sergius
Active user

Posts: 2989


View Profile
« Reply #10 on: 11.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Если никто не будет менять неудобные (ночные) графики, то задум лишен смысла.
Logged
VB
Active user

Posts: 3698


View Profile
« Reply #11 on: 11.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ви ж розумієте, що рейсу в Гречани може й не бути сьогодні, бо нема напрацювання. Стояв у понеділок . Сьогодні ще попрацює на Борисполі, а взавтра поїде. Але ось вчора, - Песа не повинна була їхати до Гречан, а мусила. Бо в понеділок працювала, а мала стояти. А минулого разу холодною гнали, бо (сто причин).
  Задум цей гарний у випадку одного,  максимум двох потягів на ділянці. Ну приблизно, як про Бердянськ згадували. У випадку зграї, яка живе своїм життям, де не те що можлива, а обов'язково є внутрішня ротація, - це неможливе. Є різні ситуації, в тому числі й форс-мажорні, і обов'язковий рейс з пасажирами буде лише ускладнювати ці ситуації.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2989


View Profile
« Reply #12 on: 11.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Есть еще такой замысел
Если уж пошла такая пьянка, то уж может имеет смысл уже прямой рейс Аэропорт - Киев - Хмельник - Хмельницкий.
Только наоборот. Раз приезд с Хмеля может быть в 2-3 часа ночи, то сразу ехать в аэропорт под утренние вылеты.
Ви ж розумієте, що рейсу в Гречани може й не бути сьогодні, бо нема напрацювання. Стояв у понеділок . Сьогодні ще попрацює на Борисполі, а взавтра поїде. Але ось вчора, - Песа не повинна була їхати до Гречан, а мусила. Бо в понеділок працювала, а мала стояти. А минулого разу холодною гнали, бо (сто причин).
Так, я це прекрасно розумію. Але ж Ви не врахували, що Вепр хоче збільшити кількість одиниць до 8. Відповідно, враховуючи інтенсивну експлуатацію, необхідність (вірогідність) їздити на ремонт зростатиме.

Ну а якщо потреби у ремонті раптом не буде, то можна декілька раз задіяти ДРІА з Коростеня. Або ту саму Песу прогнати в "холосту".
Logged
VB
Active user

Posts: 3698


View Profile
« Reply #13 on: 11.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ви ускладнюєте ситуацію. Коростень повинен тримати Др в гарячому стані по Дарниці, чи де? Щоб в разі чого дирчиком встигнути в аеропорт. Чи може в Красилові?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2989


View Profile
« Reply #14 on: 11.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Ви ускладнюєте ситуацію.
Нічого не ускладнюю. Вона і так складна.
Коростень повинен тримати Др в гарячому стані по Дарниці, чи де? Щоб в разі чого дирчиком встигнути в аеропорт. Чи може в Красилові?
Ви б ще сказали в Глевасі )). Мабудь не все усвідомили.
||
\/
Або ту саму Песу прогнати в "холосту".
Пес повинно бути 8, якщо Вепр не підбрехав. А тому позапланове "визначення" її з Києва не повинно бути таким складним. Хіба що у випадку, коли вони половину вграють.
Ну а якщо потреби у ремонті раптом не буде, то можна декілька раз задіяти ДРІА з Коростеня.
По Хмелю (Гречанам) ночує тривагонний ДРІА з рейсів 805/806-807/808. Окрім наявних приміських. От його і можна позичити в авральному випадку.
Logged
VB
Active user

Posts: 3698


View Profile
« Reply #15 on: 11.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Вона і так складна.
але
не повинно бути таким складним.
, тому переключайтесь вже на щось інше. Як не Проспектна, то тепер вже це. Ви спеціально такі квести для УЗ придумуєте?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2989


View Profile
« Reply #16 on: 11.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

VB, перестаньте перекручувати.

Сама ідея не проста. Але при збільшенні кількості задіяного рухомого складу виділити один бус на позаплановий рейс не повинно бути анреал.
...тому переключайтесь вже на щось інше. Як не Проспектна, то тепер вже це. Ви спеціально такі квести для УЗ придумуєте?
Може досить брехати? Перший запропонував MVM, реалізацію розписав Alex_I (людина з Дніпра, що провела розмову з місцевими локомотивщиками). А я після цього підтримав. І в даній темі топікстартер те ж не я. Але дану ініціативу підтримую .
« Last Edit: 11.02.19 , 15:02 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4150


View Profile
« Reply #17 on: 11.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

Малось на увазі, коли ідея заглохла, і топікстартер заспокоївся, то Сергіус надає срачу другого дихання. Як в ситуації з Проспектною.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2989


View Profile
« Reply #18 on: 11.02.19 , 16:02 »
Share Reply with quote

Ану давай расскажи мне, где тут
Это уже раз обсуждалось. Если такое и будет, то можно пускать маршрутом через Старкон вместо малонаселенного 177/178 курсирующего по датам в составности 15-17 вагонов.
В идеале таким примерным графиком.
Киев 06:30 - Хмель 11:30/17:30 - Киев 22:30
Либо
Киев 17:00 - Хмель 23:00 22:00/05:00 - Киев 10:00
В пятницу вечерний выезд. Назад в воскресенье вечером или понедельник утром
так называемое "второе дыхание срача". Или сказал лишь бы что то сказать?
Ведь засылки в Гречаны так или иначе будут. То почему вдруг эта тема должна заглохнуть.
************
В сообщении VB явно указывалось мое авторство идеи с "Проспектной" в Ви спеціально такі квести для УЗ придумуєте?, что есть ложь. Но почему то упускает, что в конце того срача я показал возможность проехать не намного медленнее и через Лозовую - Днепр-Гл минимизируя тепловозный участок. Это не упоминается.
Logged
VB
Active user

Posts: 3698


View Profile
« Reply #19 on: 11.02.19 , 20:02 »
Share Reply with quote

Якраз мається на увазі саме те, що Віктор каже. Всі висловились, ідея добра. Тут десь по-сусідству ЛиС казав про ліхтарик на касці. То я додам, - там ще й граблі були десь. Все на песи ці навішаєм. Думайте, краще,  як до Славського безболісно для Ворохти потяги призначати. Скоро це буде актуально вже вчора.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!