Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.02.19 , 18:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Новый поезд CFM Бельцы - Черновцы

Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Author Topic: Новый поезд CFM Бельцы - Черновцы  (Read 1751 times)
sergius
Active user

Posts: 2989


View Profile
« on: 09.02.19 , 22:02 »
Share Reply with quote

Подходящей темы не нашел. Разве что в Київ - Чернівці через Липкани упоминался поезд Кишинев - Черновцы


Quote
У Молдові готуються запустити потяг Бєльці-Чернівці




Залишилося узгодити розклад руху і вартість квитків

Молдавська залізниця готується запустити потяг Бєльці-Чернівці. Домовленість про це з українською стороною була досягнута в грудні.

Залишилося узгодити розклад руху і вартість квитків. Про це пише vesti.md.

В адміністрації МЗ впевнені - попит на рейс буде, бо  багато жителів північних регіонів їздять до Чернівців за покупками.

В даний час МЗ забезпечує шість внутрішніх і п'ять міжнародних рейсів - в Румунію, Україну та Росію.



Джерело: Погляд
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11543


View Profile
« Reply #1 on: 09.02.19 , 22:02 »
Share Reply with quote

Нужно бы его до Кишинева дотянуть.
Logged
VB
Active user

Posts: 3698


View Profile
« Reply #2 on: 09.02.19 , 22:02 »
Share Reply with quote

Мабуть Д1 приписки Бельц. А УЗ паритетом треба відновити до Окниці два рейси.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 210


View Profile
« Reply #3 on: 09.02.19 , 23:02 »
Share Reply with quote

Нужно бы его до Кишинева дотянуть.

И до Пшемысля, у них же тоже безвиз
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7378


View Profile
« Reply #4 on: 10.02.19 , 00:02 »
Share Reply with quote

Мабуть Д1 приписки Бельц. А УЗ паритетом треба відновити до Окниці два рейси.
Так вроде до Окницы из Ченовцов ходила лишь одна дневная пара под номером 609/610.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22278


View Profile
« Reply #5 on: 10.02.19 , 09:02 »
Share Reply with quote

В ідеалі там мало б бути 2 пари і бажано щоб митно-прикордонний контроль у кожної був-би лише в одному місці (бо ПТК, навіть на ходу - це затримка в дорозі) , але різним парам він актуальніший у різних місцях (в ідеалі - в обох випадках на ходу). Тій парі що зранку з Бельц (Кишинева) - в іделі б ПТК між Окницею і Сокирянами (і проїзд з Ларги до Мамалиги без зупинок), а тій парі що навпаки - ПТК  - між Липканами і Мамалигою і проїзд ділянки Сокиряни - Ларга без зупинок. Просто з тих міркувань що поїзд з приходом в Чернівці пізнім ранком, і раннім вечором назад - грубо кажучи Сокирянам потрібніший ніж Бричанам, а поїзд з пізньоранковим приходом у Кишинів, і ранньовечірнім відходом з Кишинева - Бричанам потрібніший ніж Сокирянам.
 
Мабуть Д1 приписки Бельц. А УЗ паритетом треба відновити до Окниці два рейси.
Так вроде до Окницы из Ченовцов ходила лишь одна дневная пара под номером 609/610.
колись був і другий поїзд Чернівці - Окниця.
Мабуть Д1 приписки Бельц. А УЗ паритетом треба відновити до Окниці два рейси.
от тільки немає їх чим поновлювати (якщо ми говоримо про щось хороше). Тим більше якби якийс гарний РС був-би (ну наприклад упав-би на голову ДПКр2-002) - велике питання чи можна його довірити чернівецькому депо.
Нужно бы его до Кишинева дотянуть.

И до Пшемысля, у них же тоже безвиз
це погана ідея. Найшвидша дорога Кишинів - Львів (або Перемишль) - через Кам'янець-Подільський - Гречани (а не через Чернівці). Для денного поїзда зайва годинка з гаком в дорозі - дуже небажана перешкода.
Якби всі пасажиропотоки вцілому були б більшими рази у 2 і наявних рухомий склад дозволяв-би задіяти 4 одиниці - там в іделі мало б бути 3 різні. 1 пара Кишинів  - Чернівці - Кишинів - цю пару якщо видовжувати - то до Яремчого, інша пара Чернівці  Кишинів - Чернівці (ця могла б на літо видовжуватись куда там часу на оббіг вистачить - до Кароліно-Бугаза схоже ні, але може хоча-б до Б-Д - нагадаю, що це фантазія, тому дофантазувати поновлену перемичку Березине - Бесарабяска теж можна) і 3-тя з оббігом двома складами, з виїздом з Кишинева пізнім ранком (на 3-4 години пізніше чернівецької) і приходом назад відповідно теж раннім, а не пізнім вечером (як чернівецька) - і ця могла б бути до Перемишля через КП - Гречани - Львів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2989


View Profile
« Reply #6 on: 10.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Мабуть Д1 приписки Бельц.
А я спочатку понадіявсь на Д1М. Бо така можливість мала б бути, адже влітку до Одеси могли забезпечувати курсування двох таких складів. Значить зараз один вільний.

Хоча ще невідомо що за клієнтура буде на тому рейсі. Якщо баби/торгаші з клітчатими торбами на базар, то мабуть краще давати простий Д1/лок+вагон
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12092


View Profile
« Reply #7 on: 10.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Что Черновцы, что Бельц имееют опреленный туристический потенциал среди групп, сформированных по гражданско-национальному признаку. Даже песня такая есть.
Бэлц - майн штэтэлэ Бэлц,
Майн hэймэлэ, ву их hоб,
Майне киндэрше йорн фарбрахт.
Бэлц, майн штэтэлэ Бэлц,
Ин оремен штибэлэ
Мит алэ киндерлэх дорт гелахт.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 434


View Profile
« Reply #8 on: 10.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Maxy, мені здається, ваша логіка занадто сильно грунтується на припущенні про "базарний" пасажиропотік. На мою думку, він не такий вже і великий. Золота епоха великих ринків, таких як харківський Барабашова, чернівецька Калинка, хмельницький ринок минув. Уже ніхто не їздить через пів-країни щоб потрапити у такі місця. Так, вони існують, але уже не відіграють тієї ролі, що раніше. Оптовики обзавелись бусиками і їздять по товар ними. Говорячи конкретно про північну Молдову: так, там є накатаний базарний пасажиропотік на Чернівці, але - з Липкан, Кривої і інших сіл, де ходить приміський потяг з відповідними тарифами. І це - переважно бабки-торгашки, які звісно не стануть пасажирами нового потяга, якщо там будуть ціни як у потязі Кишинів-Одеса. Також, якщо ще з Бельц на Чернівці я можу допустити існування накатаного базарного пасажиропотоку(хоча далекувато), то з Дрокії, Дондюшан, Окниці - малоймовірно. Ці населені пункти зараз не мають прямого сполучення з Чернівцями. Якщо там хтось і їздить у Чернівці на закупи, то скоріше власники дрібних яток, власним транспортом. Тому я сумніваюсь, що базарники можуть стати основою населеності цього гіпотетичного потяга. Думаю, що нинішня популярність автобусного сполучення Кишинів-Бельці-Чернівці зумовлена великою кількістю етнічних молдован, що проживають у Чернівецькій області, відтак мають родинні і інші зв"язки з "материковою" Молдовою.
Logged
VB
Active user

Posts: 3698


View Profile
« Reply #9 on: 10.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Мабуть Д1 приписки Бельц. А УЗ паритетом треба відновити до Окниці два рейси.
Так вроде до Окницы из Ченовцов ходила лишь одна дневная пара под номером 609/610.
Було дві. Спершу скоротили нічну до Ларги, а в молдавських книжках бачив, що молдавани тим часом ЧМЕ3ом тягали кишинівські причіпні ЦМО до Окниці як Окниця - Вовчинець, Окниця - Мамалига (оцей може бути що й зістикований був з Чернівці - Мамалига, пересадка чи була по Ларзі на північ, - хз, теж не пам'ятаю вже). А потім до Сокирян скоротили й другу, це вже недавно.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!