Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.02.19 , 16:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Новый поезд CFM Бельцы - Черновцы

Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Author Topic: Новый поезд CFM Бельцы - Черновцы  (Read 1789 times)
VB
Active user

Posts: 3705


View Profile
« Reply #10 on: 10.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Мабуть Д1 приписки Бельц. А УЗ паритетом треба відновити до Окниці два рейси.
от тільки немає їх чим поновлювати (якщо ми говоримо про щось хороше). Тим більше якби якийс гарний РС був-би (ну наприклад упав-би на голову ДПКр2-002) - велике питання чи можна його довірити чернівецькому депо.
Поновити можна тим, що зараз є на Ларзі та Сокирянах. Грубо кажучи, ці вагони й були раніше на Окниці.
Logged
smugastuj
Active user

Posts: 346


View Profile
« Reply #11 on: 10.02.19 , 12:02 »
Share Reply with quote

Главное чтоб ради этого поезда не грохнули единственную оставшуюся пару пригорода Бельцы - Окница.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3004


View Profile
« Reply #12 on: 10.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Нужно бы его до Кишинева дотянуть.
И до Пшемысля, у них же тоже безвиз
Там может не хватить соляры ). Если и планировать что то подобное с мвпс в виде Д1М, то с пересадкой по Черновцам на условный Черновцы - Львов - Пшемысль. Или дотянуть до Хмеля (где тоже есть базар) и состыковать с 715/716.

UPD: Либо определить несколько вагонов, что смогут ездить в ЕС. Цеплять к 35/36 по Жмеринке или Хмелю. Во втором случае на участке Ларга - Хмель везти в составе 117/118, если "посовать" его график и/или 35/36.
« Last Edit: 10.02.19 , 13:02 by sergius » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 434


View Profile
« Reply #13 on: 10.02.19 , 13:02 »
Share Reply with quote

Потенційний трафік молдавських заробітчан у Польщу існує, але є нюанси. Для того, щоб уникнути прикордонного контролю на українсько-польському кордоні, заробітчани, які не мають офіційного працевлаштування, добираються з Молдови у Польщу автотранспортом через Румунію, Угорщину, Словаччину. Дико, але так.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 210


View Profile
« Reply #14 on: 10.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

Але на румуно-угорському кордоні також прикордонний контроль, чи він там простіший? Хіба що для етнічних угорців
І ще питання, зхвідки взяли, що це має бути Д1 чи Д1М - з фото?
« Last Edit: 10.02.19 , 17:02 by dots2004 » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1060


View Profile
« Reply #15 on: 10.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

Але на румуно-угорському кордоні також прикордонний контроль, чи він там простіший? Хіба що для етнічних угорців
І ще питання, зхвідки взяли, що це має бути Д1 чи Д1М - з фото?
Там він румунською мовою і це кордон вже всередині ЄС, можливо, він спрощений порівняно з українсько-польським.
Думаю, поступово популярність українського маршруту зростатиме, але досі з подачі рос"ЗМІ" Україна позиціонується як "країна без доріг" і т. ін. і частина молдаван ще в це втикає. Румуни там часом автобани будують. Коли відкапіталимо не тільки Львів - ІФ, а від кордону до кордону — можливо, щось зміниться. Плюс там і з молдавського боку довше їхати самою Молдовою, ніж вискочити в Яссах і по "Романія Маре".
А з РС хіба в них узагалі ще щось є, крім звичайних і модернізованих Д1?:)
Logged
Александр19
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #16 on: 10.02.19 , 18:02 »
Share Reply with quote

Знать бы хоть приблизительный график поезда. Для того чтобы набрать пасажиропоток, нужно не отставать от автобусов. Если верить расписанию http://ticket.bus.com.ua/order/forming_bn?point_from=UA7310100000&point_to=MD0201000000&date=11.02.19&date_add=1&fn=round_search автобус идет 4,5 - 5 часов. А уложится ли поезд хотя бы в 6 часов? 609-й Черновцы-Окница был в пути 5 часов 8 минут. 6931-й Окница - Бельцы сейчас в пути 2 часа 24 минуты. Итого 7:32 + стоянка по Окнице. И насколько можно ускорить если, например, поотменять остановки на всяких о.п. а оставить только: между Бельцами и Окницей - Дондюшаны, Редиул-Маре, Дрокия, а далее только остановки на границе и далее до Черновцов без остановок? Так же 609-й был локомотив + ЦМВ, а если использовать Д1(М) так же можно выиграть немного времени на разгон/торможение.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3004


View Profile
« Reply #17 on: 10.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Поезд 117/118, в наше время, преодолевает участок Ларга - Черновцы за 2:43/2:46 с одной остановкой по Новоселице. В 2014 году, когда не было траблов с путями между Черновцами и Мамалыгой, имел время хода 2:06/2:10. [1, 2]. Вот если вернут былые скорости (до 100 км/ч), то наверняка сможет проехать до 2х часов.

Поезд 831/836 Бельцы - Окница [1, 2] делая 13 остановок разной длительности едет 2:34/2:24. Если отнимем все остановки, то также будет около 2х часов. Но сомнительно, что уберут все.

Остается Ларга - Окница.
« Last Edit: 10.02.19 , 19:02 by sergius » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 434


View Profile
« Reply #18 on: 11.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

На ділянці Ларга - Сокиряни зараз йде(чи можливо уже і завершився) капремонт колії, міняють дерево на бетон. Так що швидкості повинні підрости.
Logged
VB
Active user

Posts: 3705


View Profile
« Reply #19 on: 11.02.19 , 20:02 »
Share Reply with quote

Ще ні. Відміни тривають.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!