Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.19 , 17:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Новый поезд CFM Бельцы - Черновцы

Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Author Topic: Новый поезд CFM Бельцы - Черновцы  (Read 2832 times)
sergius
Active user

Posts: 3482


View Profile
« Reply #20 on: 11.02.19 , 21:02 »
Share Reply with quote

На ділянці Ларга - Сокиряни зараз йде(чи можливо уже і завершився) капремонт колії (...)
В колах спеців вже давно вітає думка, що після цього ремонту дану ділянку можуть передати на баланс іншої філії. Вже скоро можна пересвідчитись наскільки таке припущення є вірним.
*************
Від Ларги до Сокирян 58 км. По перегонам встановлена швидкість 80-90 км/год + декілька обмежень 40-70. Якщо їх ліквідують, то думаю шустрий рухомий склад зможе її подолати хвилин за 45-50 . Ну і плюс 15-20 до Окниці орієнтуючись на графік 609/610.

В результаті, доплюсувавши інші ділянки, за найкращих умов отримується біля 5 годин ходу без врахування митниць. Якщо не ремонтуватимуть Мамалига - Чернівці, то 5.5.

Час на митниці. Тут можна тільки привести приклад поїзд 609Ь Окница → Черновцы, де на Сокиряни та Мамалигу дано 15 та 11 хвилин, відповідно ( правда хз, чому там мало).

В загалом доходить до понад 6 годин.
« Last Edit: 11.02.19 , 21:02 by sergius » Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11626


View Profile
« Reply #21 on: 11.02.19 , 21:02 »
Share Reply with quote

Так пути сгнили на участке Ларга-Мамалыга... Вот где надо ремонт вести, но молдаванам оно надо?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3482


View Profile
« Reply #22 on: 11.02.19 , 21:02 »
Share Reply with quote

Там и в 2014 году состав двигался 30 км/ч. Куда еще меньше?

За эти годы, самое значительно замедление было на участке Черновцы - Мамалыга. В частности, на 22 км участка Новоселица - Мамалыга с 19 минут ходу до 40. А Черновцы - Новоселица с 36-37 до 43-46.
Из-за подобных проблемных мест.
І там же написано, фото початку 2010-хх. Могло щось змінитися. Бо тут (перегін Магала - Новоселиця)


Может после Ларга - Сокиряны займутся и этим фрагментом.
« Last Edit: 11.02.19 , 21:02 by sergius » Logged
sergius
Active user

Posts: 3482


View Profile
« Reply #23 on: 11.02.19 , 22:02 »
Share Reply with quote

Там и в 2014 году состав двигался 30 км/ч. Куда еще меньше
Хотя не, не везде. На этих видео состав двигается 50-60 км/ч. Значит не все так плохо. Однако я не припомню, чтобы по Молдове так ехали



Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11626


View Profile
« Reply #24 on: 11.02.19 , 22:02 »
Share Reply with quote

Надо весь участок ковырять от Черновцов до Окницы. Тогда будет толк.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22586


View Profile
« Reply #25 on: 11.02.19 , 23:02 »
Share Reply with quote

делая 13 остановок разной длительности едет 2:34/2:24. Если отнимем все остановки, то также будет около 2х часов. Но сомнительно, что уберут все.
думаю швидше. У перший рік, коли ЧФМ одержала Д1М - бували рейси з істоно меншою кількістю зупинок ніж ми звикли. Найшвидший був 801/802 Кишинів - Окниця в найпершому варіанті, він навіть напочатку ходив без заїзду до Унген і навіть без зупинки по Берештах.
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=26086.msg364335#msg364335
час в дорозі Бельці-Слобозія - Окниця - 1:53, назад - 1:52. І цей час ходу був при чотирьох проміжних зупинках - Дрокія, Тирново, Дондушени і Редіул-Маре.
Якщо обмежитись суто Дрокією - гадаю можна утиснути десь в 1:40 час ходу.
« Last Edit: 11.02.19 , 23:02 by Maxy » Logged
VB
Active user

Posts: 3936


View Profile
« Reply #26 on: 12.02.19 , 08:02 »
Share Reply with quote

А чи буде мати сенс такий потяг, який не матиме проміжних зупинок? Адже ми говоримо не про хаб по Бєльцу, а про транскордонний рух. Адже тоді мова йшла б про Кишинеу - Чернівці, а не Бельц.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 820


View Profile
« Reply #27 on: 12.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Мне кажется основная задача этого сабжа связать Бельц с Медвежей и Кривой и мелкими ОП CFM на этом изолированном от основной сети частью Молдавии. вполне вероятно что по територии Украины он будет идти транзитом(Сокиряны-Ларга). А выбор конечной Черновцов может указывать на то что сабж будет состоять из половинки условного 2тэ10л (которую ближе просто негде ближе развернуть) и нескольких ЦМВ. Думаю для Черновцов это будет ночной поезд
Logged
VB
Active user

Posts: 3936


View Profile
« Reply #28 on: 12.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Вони таке тягнули б ЧМЕЗом. Плюс ще треба в Сокирянах ставати брати попередження. Навіть вагон-заківський липканський ставав там.
« Last Edit: 12.02.19 , 11:02 by VB » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #29 on: 12.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Подходящей темы не нашел. Разве что в Київ - Чернівці через Липкани упоминался поезд Кишинев - Черновцы ...

...
Нужно бы его до Кишинева дотянуть.
И до Пшемысля, у них же тоже безвиз
це погана ідея. Найшвидша дорога Кишинів - Львів (або Перемишль) - через Кам'янець-Подільський - Гречани (а не через Чернівці). ... і ця могла б бути до Перемишля через КП - Гречани - Львів.

sergius, 5 місяців тому під ці проекти було створену спеціалізовану тему:

... хіба їм зробити якийсь Кішинеу-Перемишль чи Одеса-Кішинеу-Перемишль складом Одеської.

А Iwan насправді подав доволі хорошу ідею - зробити потяг Одеса-Кишенеу-ІФ-Перемишль. Ще не так давно, в 2005му, був потяг Одеса-ІФ через  Кишенеу і Чернівці. От приблизно по його типу можна було б запустити потяг з сумішшю сидячих  купейних вагонів і розкладом пристосованим під пасажирів Одеса-Кишенеу та Кишенеу/Чернівці-Перемишль. З ІФ та Чернівців зараз дуже великий платоспроможній автобусний пасажиропотік на Польщу. Ну і про те яка щоліта ситуація з квитками на Одесу з Прикарпаття й Буковини всі напевно теж в курсі.

А Iwan насправді подав доволі хорошу ідею - зробити потяг Одеса-Кишенеу-ІФ-Перемишль.
Мсье знают толк в извращениях.
А вообще, удобного сообщения Кишинева с Киевом и Львовом не хватает. Командировочные часто автобусами ездят, чтобы в Киеве быть во вменяемое время. Можно было бы запустить 1 двухгруппный поезд Кишинев - Окница - Львов/Киев, от Окнице часть на Львов через Черновцы, часть на Киев. И по УЗ можно дополнительно вагины Киев - Могилев-Подольский и Львов - Сокиряны доцеплять.

Цю тему вже піднімав неоднократно...і нарешті, хоч хтось її підтримав. Це питання не раз виринало в контексті сполучення КП зі Львовом. Є альтернативний варіант - через Чернівці та ІФ. Отож, запрошую до дискусії у новоствореній темі.

Інфографіка:



Можна також фантазувати на тему беззупинкового транзиту між МП та Сокирянами. Це можуть бути вагони, що курсують разом із наявними сидячками на відтинку Київ-МП.

Тому було б логічно все туди перенести... якщо в когось є такі модеративні можливості.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!