Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.06.19 , 20:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    State borders and customs in train travels

      Заїзд у Росію (теоретичні питання)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Author Topic: Заїзд у Росію (теоретичні питання)  (Read 11680 times)
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #110 on: 06.04.19 , 14:04 »
Share Reply with quote

Стосовно фото і відеозйомки на залізниці зрозумів. А в метро і схожих системах як?
Також питання стосовно напрямку з Лобні. Читав про цікаві різновиди електричок - ЕГ2ТВ "Іволга", ЕП2Д, ЕП3Д. Вони там працюють?
Питання не зовсім про Москву. Читав статтю, де сказано, що для попадання у Росію треба запрошення. Одну зі статей такого роду назвали фейком, але маю уточнити - це так?
І ще, довідався, що РЖД має нові плацкартні вагони. У яких поїздах вони курсують? Особливо цікавлять Воронежзький/Курський/Білгородський напрямки.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12277


View Profile
« Reply #111 on: 06.04.19 , 14:04 »
Share Reply with quote

У метро так само. Фоткайте скільки завгодно.
Іволги не ходять у Лобні, вони їздять від Москви-Білоруської до Одинцова та Усова.
ЕП2Д курсує переважно по Ризькому напрямку, заїжджаючи на Курський.
У розкладі вони називаються «Стандарт-Плюс».
ЕП3Д - зміннострумовий поїзд.
Нові плацкарти їздять на Ростов, через Вороніж. Поїзд 19/20. Але він ніяк не помічається у системі продажу.
Logged
Кирилл Чаб
Guest
« Reply #112 on: 06.04.19 , 15:04 »
Share Reply with quote

Не давно ездил в Россию, о приглашении никто не спрашивал, в отличии от наших погранцов у россиян
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 190


View Profile
« Reply #113 on: 06.04.19 , 21:04 »
Share Reply with quote

Ещё один момент по поводу карты "Тройка" - теперь это не просто транспортная карта, по ней можно ещё оплачивать посещение целого ряда музеев. Подробнее - http://mosmetro.ru/press/news/3101/

Вот о тарифах и способах оплаты: http://mosmetro.ru/tariffs/
« Last Edit: 06.04.19 , 21:04 by Alex_The_Scorpio » Logged
Megapups
Active user

Posts: 12277


View Profile
« Reply #114 on: 07.04.19 , 06:04 »
Share Reply with quote

Ну в принципе, не очень большая польза от этого,  так как цена одинаковая.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12277


View Profile
« Reply #115 on: 07.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

До речі згадав ще один вид транспорту, який може бути цікавим, то є електробус.
Вони курсують по 6 маршрутах, я вважаю, що краще обрати ті два з них, які починаються від ВДНГ, адже їхня кінцева знахоиться як раз біля станції монохрєні «Виставковий центр». Увесь шлях не варто їхати, алк до МЦК «Владикіне» або «Окружна» можна. 36 зупиняється біля «Окружній», а 73 проїжджає неподалік (3 хв. пішки) від «Владикіна», виходити варто на зупинці «Головний вхід  ботанічного саду».
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #116 on: 07.04.19 , 17:04 »
Share Reply with quote

Вот о тарифах и способах оплат
Дякую, цікаве посилання. Тільки я поки не зрозумів, де купувати квиток "Єдиний".
І ще, раніше писалося про квиток за 36 рублів на міжміський транспорт. Для нього підходить звичайна карта гривні чи треба купляти "Трійку"?
До речі згадав ще один вид транспорту, який може бути цікавим, то є електробус.
Початково думав про це, а саме про 73 маршрут, і якраз після монорельсу, адже він обслуговується нещодавно, і саме там можна зустріти нові ЛіАЗ-6274. Те що він ходить біля Владикіна - не знав.
Іволги не ходять у Лобні, вони їздять від Москви-Білоруської до Одинцова та Усова.
Чи одинцовські та усовські поїзди повністю укомплектовані "Іволгами"?
У мене назріла ідея їхати від Лобні до Кунцевської, а далі сідати на "Іволгу" і їхати до Білоруської станції. Тільки я поки не розумію, де і який для цього потрібно квиток.



До речі, зупинюся на певних моментах міжміських переїздів, адже вони важливі, а там ще багато питань. Про переїзд з Києва до Москви я казав, що пріоритет мають двоповерхові автобуси. З тих рейсів на потрібну дату, що я знайшов
16:20-07:45 Чернівці-Москва, перевізник Автокомбінат-1, на Басфорі позначений як 65 місць, утім, на тому ж Басфорі продаються лише менше десятка місць, всі некомфортні. Де ще можна придбати квиток на цей рейс, не знаю.
17:00-09:00 Одеса-Москва, перевізник Турист. За часом, мабуть, найзручніший. Басфор каже, що там 49 місць, але є свідоцтва, що там часто двоповерховий. І ще Басфор не пропонує займати окреме місце, а каже про вільне посідання. Чи можна десь придбати квиток на цей рейс на конкретне місце?
19:25-11:30 Херсон-Москва, перевізник Турист. Можна сказати все про попередній рейс, крім зручного часу.
20:00-11:00 Житомир-Москва, перевізник Євро-Транс-Автоком. Показує 56 місць.
Який рейс найкраще?


І стосовно руху Москва-Білгород. Зараз визначаюся між двома параметрами - поїзд "Білогір'я", який дорожчий, але пізніше виходить з Москви і раніше прибуває до Білгорода, і автобус у 21:55-09:15, який дешевший, але довше йде. Чесно, навіть не знаю, що вибрати. Критерієм вибору поїзда була б наявність якихось цікавих плацкартів (тобто не таких, як звичайні в України), а автобуса - пунктуальність. Переглядав також Блаблакар, там чомусь рейси досить дорогі, при цьому показує рейс за 1200 рублів, це той, де перевізником виступає ФОП Дунаєв, 22:30-09:30, а на фотографії автобус. Але я не знаю, чи можна цьому вірити. Прохання допомогти визначитися.

Також стосовно Білгород-Харків. Переглянув Блаблакар, там є рейси навіть за 50-100 рублів. Але картина виглядає так, що на подальші дні показує рейси лише вранці та ввечері, а на поточний - на весь день. Чи варто цим скористатися?
І чи є десь ще можливість зловити попутчиків на Харків? Де саме, як часто їздять, і скільки вони беруть?
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12277


View Profile
« Reply #117 on: 07.04.19 , 20:04 »
Share Reply with quote

Квиток «Єдиний» можна купити у касі метро, причому можна разрохуватись карткою.
Щодо підмосковних маршрутов, то тут ситуація наступна. У Підмосков‘ї Трійка не працює, бо в них діє своя карта «Стрілка», але вона вам непотрібна, краще розраховуватися банківською карткою з PayPass або прикладивати смартфон (ApplePay, AndroidPay). Чи буде працювати українська картка — не знаю, але російська картка через ApplePay чудово працювала в Житомирі, щоправда нічого не значить. Думаю, що буде працювати, але про всяк випадок треба мати готівку.
Стосовно електричок. Всі усовські поїзди обслуговуються Іволгами, як там з Одинцовськими, не знаю, я там не їжджу. Ще є нюанс, який стосується вартості проїзду в електричці. В Москві та області діють два тарифи: у межах Москви - 36 рублів незалежно від відстані, поїздки по області або область-Москва (або навпаки) коштують 23 руб./зона. Зона - це звичайно 10 км., але вокзал - це окрема зона «нульова». У випадку «наскрізних» поїздів типа Лобня-Одинцово, виходить що там два вокзали і кожний - окрема зона. Відтак проїзд Лобня-Окружна коштує 46, до Тімірязевської 69, до Білоруського вокзалу 115, а до Кунцєва 161 руб, причому якщо вийти на Окружній та купити квиток Окружна-Кунцевська то це буде 46+36=82, тобто вдвічі дешевше. Але це займе певний час: бо треба вийти і піти до каси... Якщо робити таку «розбивку», то краще по платформі Дегуніно.
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #118 on: 08.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

Всі усовські поїзди обслуговуються Іволгами, як там з Одинцовськими, не знаю, я там не їжджу. Ще є нюанс, який стосується вартості проїзду в електричці. В Москві та області діють два тарифи: у межах Москви - 36 рублів незалежно від відстані, поїздки по області або область-Москва (або навпаки) коштують 23 руб./зона. Зона - це звичайно 10 км., але вокзал - це окрема зона «нульова». У випадку «наскрізних» поїздів типа Лобня-Одинцово, виходить що там два вокзали і кожний - окрема зона. Відтак проїзд Лобня-Окружна коштує 46, до Тімірязевської 69, до Білоруського вокзалу 115, а до Кунцєва 161 руб, причому якщо вийти на Окружній та купити квиток Окружна-Кунцевська то це буде 46+36=82, тобто вдвічі дешевше. Але це займе певний час: бо треба вийти і піти до каси... Якщо робити таку «розбивку», то краще по платформі Дегуніно.

Воно-то добре, але я так і не зрозумів, як діяти з квитками у випадку плану дій Лобня - Кунцево (без виходу з платформи) - Білоруський на "Іволзі". Треба тільки купувати два окремі квитки, один з яких - в касі Кунцево? Чи є в "Іволгах" контролери, чи можна не паритись і їхати так?

Стосовно міжміських переїздів. Двоповерхові рейси за розкладом проходять шлях Київ-Москва за 15-16 годин. Вони зазвичай встигають? І ще, з Москви до Білгорода я планую їхати Блаблакар на автобусі у 22:30-09:30, а з Білгорода до Харкова теж ловити Блаблакар. Чи є кращі ідеї?
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12277


View Profile
« Reply #119 on: 08.04.19 , 13:04 »
Share Reply with quote

Я не знаю стосовно контролерів, з ймовірністю 90% в Іволгах буде перевірка.
З точки зору, як проїхати легально, але подешевше та швидше, то краще взяти такі квитки:
1. Лобня - Дегуніно (46)
2. Дегуніно - Кунцєво туди й назад (72)
Усього - 118 руб.

Але слід мати на увазі, що треба буде виходити на Дегуніні, щоб взяти квитка, а також, що з Лобні до Кунцєва не кожна електричка, тому треба підгадати.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!