Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.19 , 01:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    State borders and customs in train travels

      Заїзд у Росію (теоретичні питання)

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 30
Reply | Print
Author Topic: Заїзд у Росію (теоретичні питання)  (Read 30511 times)
Sirin
User

Posts: 63


View Profile
« Reply #40 on: 21.02.19 , 10:02 »
Share Reply with quote

Езжу по маршруту Украина-Россия регулярно.

1. По ID картам в Россию пускают.
2. Погран и таможенный контроль каждый раз абсолютно разный и зависит, скорее, от пункта пропуска и смены.

Из личного опыта:
Более дотошный на Нехотеевка-Гоптовка, лояльный - Брянск-Конотоп.
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #41 on: 21.02.19 , 11:02 »
Share Reply with quote

Київ-Хельсінкі
Літаком, зараз у МАУ на той час є рейси лише за 400 з лишнім гривень.
У Хельсінкі вже був, там хочу Суомменліна та найпівнічніше метро.
Хельсінкі-Таллін
Паром. Поки визначаюся між паромом за 25 євро у 18-8 та паромом за 10 євро у 16:30-18:30 з ночівлею в Талліні. Схоже, що перший варіант можливий при легшому, а другий при складнішому.
Якщо і в Гельсінкі, і в Таллінні вже були, то може простіше буде трохи розвернути маршрут? Напр. полетіти Київ-Вільнюс (на відміну від Київ-Гельс., тут дешеві квитки є можливість купити і за декілька тижнів), потім автобусом (чи, якщо день підійде, потягом!) до Риги.
В Хельсінкі я був, але для мене принципово побувати у найпівнічнішому метро, проїхатися на нових станціях і зловити тип КАФ-М300, до того часу не зловлений. У Вільнюсі я також був.
Якщо треба саме готель, то тоді ніч на паромі може вийти дешевше. Також майте на увазі, що там частенько бувають акції на паромні квитки, але це десь за декілька місяців
Не принципово, готель чи не готель. Головне, щоб це було місце, де можна ПРИСТОЙНО заночувати, а не де таргани скрізь повзають і всю ніч чутно, як за стіною роблять дітей.
У Lux автобуси кращі, але, імхо, треба просто дивитися на акційні пропозиції (знову ж пропонуються десь за один-три місяці до) в обох фірм і вибирати з ким їхати. Загалом же на цьому маршруті гарна акційна ціна на квиток це 5-6 євро, трохи гірша акція - 10-12.
А чи постійно там бувають акції?
Також майже на увазі, що є можливість проїхатися з Таллінна до Риги потягом - зараз з пересадкою у Валзі, а після літа можливо (розмови такі були) продовжать Київ-Рига до Естонської столиці
Не дуже на цей варіант розраховую, бо це, якщо я правильно знаю, майже вдвічі довше. Навіть якщо це суттєво дешевше, я краще почекаю акцій на автобуси, ніж так поїду, бо так розкидатися часом у мене часу немає.
Задля здешевлення є сенс брати міжнародний квиток вже з Мукачево чи Чопа, навіщо переплачувати за ділянку Київ-Закарпаття за міжнародним тарифом ;) 
Наскільки серйозну економію (і хто більшу) дають квитки Київ-Чоп-Будапешт і Київ-Мукачево-Будапешт і чи можна взяти квиток на обидва напрямки на одне і те ж місце? І наскільки серйозною буде економія при купівлі Київ-Чоп-Загонь-Будапешт, з пересадкою у Загоні у угорську сидячку? Тобто чи варто обмінювати можливість лежати на економію деяких грошей?
1. По ID картам в Россию пускают.
А чи пропустять за нею на МПП Латвія-Росія (якщо зі мною поїде людина з АйДі)? І чи буде це нормально виглядати, якщо відмовлять пропустити за АйДі, і тут же їм витягнути закордонний паспорт?
2. Погран и таможенный контроль каждый раз абсолютно разный и зависит, скорее, от пункта пропуска и смены.
Из личного опыта:
Более дотошный на Нехотеевка-Гоптовка, лояльный - Брянск-Конотоп.
А хто може сказати про контроль на відділенні Латвія-Росія і Білгород-Харків (який там)?


До речі, щойно прочитав про те, що у Софії у 2019 мають відкрити нову лінію метро, і виникла ідея їхати в Будапешт іншим разом, а у цій поїздці: Київ-Софія (літаком), Софія-Прага (ще чимось) і далі. Чи є нічні способи добирання з Софії до Праги? І чи є якісь дешеві авіаперельоти, щоб можна було перелетіти пізнім вечором і в Празі вже ночувати?
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 243


View Profile
« Reply #42 on: 21.02.19 , 14:02 »
Share Reply with quote

Белгород - Харьков - я ж позавчера выше описал на основе своей поездки. Российские таможенники в Белгороде сейчас проверяют достаточно тщательно и дотошно (вещи), вопросы относительно цели визита задаются далеко не всем. Украинские несколько менее дотошны в целом, детально и дотошно опрашивают и смотрят граждан России и других стран (граждан Украины - безо всяких особенностей, выборочно о цели поездки).
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #43 on: 22.02.19 , 15:02 »
Share Reply with quote

Я це вже зрозумів. Воно зараховано.
Хотілося б отримати ще коментарів по маршруту. Зокрема, прямих польотів з Києва до Софії я не бачу. Виникла ідея летіти в Бухарест і звідти нічним переїждати до Софії, але ситуація схожа.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #44 on: 22.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

Не принципово, готель чи не готель. Головне, щоб це було місце, де можна ПРИСТОЙНО заночувати, а не де таргани скрізь повзають і всю ніч чутно, як за стіною роблять дітей.
В Таллінні важко буде знайти гостели рівня дешевих тарганно-звукових десь у Києві, тож у разі рейтингу 7+ на букінгу можна бути майже певним, що все буде ок ;)
А чи постійно там бувають акції?
Більш-менш постійно, хіба окрім піків (напр. різдвяні свята чи кінець серпня). Треба тільки слідкувати за усіма перевізниками, щоб бути в курсі.
Не дуже на цей варіант розраховую, бо це, якщо я правильно знаю, майже вдвічі довше. Навіть якщо це суттєво дешевше, я краще почекаю акцій на автобуси, ніж так поїду, бо так розкидатися часом у мене часу немає.
По-перше, далеко не вдвічі, бо автобусом це біля чотирьох з половиною годин без урахування трафіку. По-друге, для транспортного фаната проїхатися історичною залізничною лінією може бути цікавіше, аніж автобусом ;)
Наскільки серйозну економію (і хто більшу) дають квитки Київ-Чоп-Будапешт і Київ-Мукачево-Будапешт і чи можна взяти квиток на обидва напрямки на одне і те ж місце? І наскільки серйозною буде економія при купівлі Київ-Чоп-Загонь-Будапешт, з пересадкою у Загоні у угорську сидячку? Тобто чи варто обмінювати можливість лежати на економію деяких грошей?
Проїхатися саме прямим вагоном з "фіктивною" розбивкою буде досить важко, бо там нюанси з продажем квитків по Україні в міжнародний вагон, але навряд цей вагон аж такий привабливий з усіма тими нічними перевірками і перестановками, тим більш якщо в Будапешті вже бували і зайві декілька годин не будуть настільки принциповими. Зручніше приїхати внутрішнім потягом (ціну самі знайдете), а потім просто за 19,5 євро купити квиток Чоп-Будапешт у сидячий вагон. Так і кордони не посеред ночі, і економія 30-30+ євро у порівнянні з прямим міжнародним Київ-Будапешт

Чи є нічні способи добирання з Софії до Праги? І чи є якісь дешеві авіаперельоти, щоб можна було перелетіти пізнім вечором і в Празі вже ночувати?
Потяги в тих краях дуже повільні, тож навіть якщо б там щось і було в Прагу, то воно б йшло добу і більше. Лоукости прямі теж відсутні, тобто треба летіти або з пересадкою, або тоді кудись в Будапешт/Братиславу/Берлін і звідти вже діставатися Праги. Є прямі Bulgarian air, але там вже цінник
Зокрема, прямих польотів з Києва до Софії я не бачу. Виникла ідея летіти в Бухарест і звідти нічним переїждати до Софії, але ситуація схожа.
Хмм? Роза (з кодшером МАУ) літає в Софію з Києва, а з весни почне і Раян літати дешевий. В Бухарест так само літає Роза
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #45 on: 22.02.19 , 17:02 »
Share Reply with quote

Не принципово, готель чи не готель. Головне, щоб це було місце, де можна ПРИСТОЙНО заночувати, а не де таргани скрізь повзають і всю ніч чутно, як за стіною роблять дітей.
В Таллінні важко буде знайти гостели рівня дешевих тарганно-звукових десь у Києві, тож у разі рейтингу 7+ на букінгу можна бути майже певним, що все буде ок ;)
А в інших згаданих містах?
Проїхатися саме прямим вагоном з "фіктивною" розбивкою буде досить важко, бо там нюанси з продажем квитків по Україні в міжнародний вагон, але навряд цей вагон аж такий привабливий з усіма тими нічними перевірками і перестановками, тим більш якщо в Будапешті вже бували і зайві декілька годин не будуть настільки принциповими. Зручніше приїхати внутрішнім потягом (ціну самі знайдете), а потім просто за 19,5 євро купити квиток Чоп-Будапешт у сидячий вагон. Так і кордони не посеред ночі, і економія 30-30+ євро у порівнянні з прямим міжнародним Київ-Будапешт
Це ви маєте на увазі купити квиток у сидячку Чоп-Будапешт у поїзд Мукачево-Будапешт, який приходить ввечері?
Потяги в тих краях дуже повільні, тож навіть якщо б там щось і було в Прагу, то воно б йшло добу і більше. Лоукости прямі теж відсутні, тобто треба летіти або з пересадкою, або тоді кудись в Будапешт/Братиславу/Берлін і звідти вже діставатися Праги. Є прямі Bulgarian air, але там вже цінник
У мене наклюнувся варіант їхати нічним з Софії в Будапешт, кілька годин у ньому і далі в Прагу. Це можливо?
Хмм? Роза (з кодшером МАУ) літає в Софію з Києва, а з весни почне і Раян літати дешевий. В Бухарест так само літає Роза
У Рози цінник досить недешевий. Раян цікаво, але поки що на початок 2020 показує тільки рейси з пересадками, також досить вже недешеві.
Я щось чув про те, що Туркісх Ейрлайнс при овернайт-пересадках дає безкоштовне розміщення в готелі в Стамбулі. Тож можливо ранком туди полетіти, пробути там день і знову-таки ранком перелетіти в Софію. На певні дні є цінник як у Рози. Це варіант?
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #46 on: 22.02.19 , 18:02 »
Share Reply with quote

А в інших згаданих містах?
Орієнтуйтесь на відгуки клієнтів та рейтинг на букінгу, зазвичай там все досить чесно.
Це ви маєте на увазі купити квиток у сидячку Чоп-Будапешт у поїзд Мукачево-Будапешт, який приходить ввечері?
Ні, це я маю на увазі приїхати 13 чи 81 в Чоп і потім сісти на "човник" в Zahony, а там вже пересісти до Будапешта. Чекати Мукачево-Будапешт сенсу мало, бо він занадто пізно в Будапешті, в той час як з "човником" будете на місці вже о другій-третій, а не о 18:30.
У мене наклюнувся варіант їхати нічним з Софії в Будапешт, кілька годин у ньому і далі в Прагу. Це можливо?
Яким нічним? Там же вже давненько відсутнє пряме залізничне сполучення
Раян цікаво, але поки що на початок 2020 показує тільки рейси з пересадками, також досить вже недешеві.
Дивні люди ))) Хто ж зараз дивиться на розклади чи ціни на 2020 рік у лоукостів? У Раяна треба купувати як і в автобусників, тобто десь за 2-4 місяці до (див. наприклад рейси на квітень-травень 2019)
Я щось чув про те, що Туркісх Ейрлайнс при овернайт-пересадках дає безкоштовне розміщення в готелі в Стамбулі. Тож можливо ранком туди полетіти, пробути там день і знову-таки ранком перелетіти в Софію. На певні дні є цінник як у Рози. Це варіант?
Варіант, але якщо потенційно буде прямий ранковий Раян Київ-Софія за 20 євро, то вибирати туркішів через Стамбул за 100+ євро буде трохи дивно. То у вас часу мало і зайві години в дорозі небажані, а то витрачати аж цілу зайву добу
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #47 on: 22.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Яким нічним? Там же вже давненько відсутнє пряме залізничне сполучення
Тоді буду орієнтуватись, напевно, на ночівлю в Софії і ранковий переліт до Будапешта з переїздом у Прагу. Можливо, є і якісь кращі ідеї.
Дивні люди )))
Я єдиний) Можливо, ви праві, я просто всі квитки такого роду намагаюся дивитися на дати, близькі до запланованих.
Варіант, але якщо потенційно буде прямий ранковий Раян Київ-Софія за 20 євро, то вибирати туркішів через Стамбул за 100+ євро буде трохи дивно. То у вас часу мало і зайві години в дорозі небажані, а то витрачати аж цілу зайву добу
Трохи підміна понять. У мові про Таллін-Рига справа йшла про те, що залізниця вимагатиме значно більше часових витрат у дорозі і відповідно менше часу у містах. А у випадку зі Стамбулом - це не зайві витрати часу, а виїзд на день раніше і відвідання ще одного міста.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3381


View Profile
« Reply #48 on: 22.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Тоді буду орієнтуватись, напевно, на ночівлю в Софії і ранковий переліт до Будапешта з переїздом у Прагу. Можливо, є і якісь кращі ідеї.
Якщо відвідини Будапешту це не так вже й принципово, то я б просто дивився на всі лоукости, котрі летять в потрібний день з SOF в ту частину Європи, а далі вже до Праги і по грошах, і по часу дістатися не проблема буде.
Я єдиний) Можливо, ви праві, я просто всі квитки такого роду намагаюся дивитися на дати, близькі до запланованих.
Раян чи Візз це ж не МАУ, де купівля квитка максимально рано дійсно дає кращий тариф, тут логіка тарифікації зовсім інша і зазвичай при купівлі задовго (>5 міс.) до рейсу переплата буде майже така сама як і при придбанні квитка перед відправленням
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #49 on: 22.02.19 , 19:02 »
Share Reply with quote

Якщо відвідини Будапешту це не так вже й принципово, то я б просто дивився на всі лоукости, котрі летять в потрібний день з SOF в ту частину Європи, а далі вже до Праги і по грошах, і по часу дістатися не проблема буде.
Це не принципово, але Будапешт - це ж ніби та сама частина Європи. У інших містах проблема в тому, що хотілося б бути в них подовше, хіба що якщо використовувати як перевалочний пункт якесь нецікаве провінційне місто.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 30
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!