Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.19 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    State borders and customs in train travels

      Заїзд у Росію (теоретичні питання)

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 23
Reply | Print
Author Topic: Заїзд у Росію (теоретичні питання)  (Read 8622 times)
Megapups
Active user

Posts: 12211


View Profile
« Reply #60 on: 01.03.19 , 17:03 »
Share Reply with quote

Перечитуючи цю тему, залишається стале відчуття флейму, оскільки топікстартер почав з одних питань, а потім перейшов зовсім на інші.
Одним з перших питань була можливість заїзду до Росії на підставі унутрішнього паспорта (у вигляді картки чи старого зразка), але згодом піднялися питання переїзду з Болгарії до Фінляндії. Але нащо заїжджати до Росії за унутрішнім паспортом, якщо планується в'їзд до Росії з шенгенської країни, де, зрозуміло, унутрішні документи не дійсні. Потім якщо людина планує таку собі подорож, то слід очікувати, що вона напересувалася Україною і тепер хоче спробувати відносно далекі подорожі закордонною Європою. Але як можна задавати настільки тупі питання щодо російської залізниці, адже логіка її роботи у цілому однакова з українською, а, якщо ствердження про те, що було чимало подорожей Україною, зокрема залізницею, то такі питання не мають ставитися.
« Last Edit: 01.03.19 , 17:03 by Megapups » Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #61 on: 01.03.19 , 17:03 »
Share Reply with quote

Цікаво.

Перечитуючи цю тему, залишається стале відчуття флейму, оскільки топікстартер почав з одних питань, а потім перейшов зовсім на інші.
Спершу поїздка дійсно планувалася лише до Росії, і тому так і названа тема. Потім вона відсунулася майже не рік і, природньо, оскільки у мене трапилося набагато більше вільного часу, я вирішив його зайняти іншими країнами. Якщо ж вас непокоїть певний сумбур, то це тому, що я спершу спланував маршрут у вигляді концепції, а потім детально став його планувати за вашої участі. Ніякого флейму тут немає.
Одним з перших питань була можливість заїзду до Росії на підставі унутрішнього паспорта (у вигляді картки чи старого зразка), але згодом піднялися питання переїзду з Болгарії до Фінляндії. Але нащо заїжджати до Росії за унутрішнім паспортом, якщо планується в'їзд до Росії з шенгенської країни, де, зрозуміло, унутрішні документи не дійсні.
Я сподіваюся, ні в кого не виникло питань з цього приводу. Питання внутрішнього паспорту, дійсно було на початку, але потім, коли я перепланував поїздку від вигляду лише в Росію до широкого масштабу, це питання само собою вирішилося. Думаю, це і так зрозуміло.
тупі питання
Ввічливіше, будь ласка. Ми не на базарі.
Щодо моїх питань, які саме вам не сподобалися, мені не зрозуміло. Українські залізниці все ж працюють не так, як російські (і деякі питання з цього приводу були обговорені), тож мені б хотілося почути думку досвідчених мандрівників російським шляхами про те, як ними краще користуватися.
Українськими шляхами я дійсно їздив немало, а от міжнародними небагато. Це мій перший досвід підготовки такого масштабу поїздки, і я дуже сподівався на те, що ви мені допоможете. Оскільки такого досвіду у мене не було, деякі питання дійсно можуть звучати дивно, але у багатьох місцях я ще не орієнтуюся і можу питати про очевидне.
Тему варто перейменувати, скажімо, у "Подорож Radisna Ptysia (теоретичні питання)", бо ідея дійсно вийшла за межі Росії.
ПС. У мене була думка, коли я здійсню поїздку, поділитись на цьому сайті враженнями про неї, описати залізниці і інший транспорт біля десятка країн, показати фотографії і відео. Мені у цій темі дійсно надали значну допомогу (ті, хто це зробив, знають, що я саме про них - вам я дякую). Але, разом з тим, тут чомусь багато повідомлень, що або самі є флудом, або стосуються більше моєї особистості, а не питань, які я задаю. Я б хотів співпрацювати з вами, а не скочуватися у прірву флейму і обговорення стосунків.
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #62 on: 01.04.19 , 15:04 »
Share Reply with quote

Нарешті це сталося - я визначився з таймінгом і таки збираюся їхати в Росію. І навіть виборів чекати не довелося. На радість любителям казати про флейм і таке інше, поїздка повертається до початкової концепції Київ-Москва-Харків. При цьому відкриття метро у Софії ніхто не відміняв, тож я її таки планую, але, хай вже тому бути, запитаю про це в іншій темі.
Також варто зазначити, що це не зовсім туристичний заїзд, а щось таке серії "я їхав з Києва в Харків, з'явився вільний день, чому би не заїхати в Москву". Тому велетенських програм типу заїзду через Прибалтику або тривалих ночівель мені не варто пропонувати. Зазначу також, що це не останній заїзд туди, десь через рік буде ще один, розроблений із захоплення цією темою. Там буде кілька міст, навіть кілька країн, майже тиждень у Москві та стільки у Ленінграді, та багато чого ще. Але ви виказали тенденцію до криків про флейм, тому про ці плани я, скоріше за все, тут питати не буду, а потім напишу, як все було, і сподіваюся вас приголомшити.
Ще одне - можливість їхати зробилася раптово, і у мене дуже мало часу на підготовку. Тому прохання оперативно відповісти на всі питання, важливі для мене. Я можу випадково спитати щось очевидне або те, що вже обговорювалося, але, з огляду на метушню з підготовки, прохання зрозуміти мене і моє становище також.
Поки розглядаються два варіанти - виїзд з Києва в суботу, Москва в неділю і прибуття в Харків в понеділок, а ще виїзд у середу, Москва в четвер і прибуття до Харкова в п'ятницю. Це залежить від робітничих моментів, сьогодні ввечері вже має стати відомо.
Поїхали!
Дорога з Києва до Москви
Тут, як я вже казав, віддаю перевагу автобусу, бо він дешевший. Обіцяні мені комбінації з поїздом теж готовий розглянути, але якщо вони не дорожчі за 600 гривень, інакше переплачувати немає сенсу. З автобусів поки дивлюся на рейс у 18:00-10:00 від Лис-Авто-Транс, він, як я розумію, двоповерховий. Ще кращим міг би бути рейс у 17:00-09:00 Одеса-Москва від Туриста, але я не знаю про його двоповерховість, та й згідно з Басфором там не закріплена розсадка, тож не гарантовано комфортне місце.
Москва
По Москві, власне, ряд питань.
1. З огляду на досвід тих, хто таке робив - де краще міняти гривні на рублі і навпаки? І чи треба з собою мати якийсь мінімум при прибутті?
2. Як там проїзні квитки? Мені треба квиток на один день, бажано на всі види транспорту. Знайшов на сайті МГТ квиток "єдиний" з можливістю 24 години без ліміту - це воно, чи є щось краще? Там у списку нема МЦК. На нього окремий квиток? Де купувати квитки і як їх компостувати?
3. Одне з основних, на що я хочу потрапити - поїзд "Москва-2019" на СЛ. Їх, за інтернет-базою, 4, з них 3 працюють. Чи їздять вони у вихідні, чи відомий є графік?
4. Також досить цікаво потрапити на трамваї Витязь Москва, ті, що там зовсім нові. Де їх імовірно зустріти?
5. Стосовно шереметьєвського мувера - як можна у Шереметьєво дістатися дешевше, ніж аероекспресом? Який там режим оплати проїзду, як вони ходять?
6. Що найцікавішого на МЦК? Які там найцікаіші місця та поїзди?
7. Що ще цікавого в транспорті - моделі, перегони, ще щось цікаве?
8. Стосовно аероекспресу - знайшов фразу
Quote
Периодически два четырёхвагонных поезда 002 и 010 эксплуатируются в сдвоенном режиме, при этом в одном из вагонов бизнес-класса допускается проезд без соответствующего билета и контроль не осуществляется
Це що, значить, що можна їхати безкоштовно? Куди таке буває?
9. Ще важливо - чи працює кафе на 21 поверсі ТРЦ на Новому Арбаті? Минулого разу хотів туди піти, часу не вистачило.
Дорога з Москви до Харкова
Спершу хотів їхати автобусом, але потім став дивитися на варіант з поїздами, які б дозволяли пізніше поїхати з Москви і галопом відвідати кілька інших міст. Зокрема, перший пункт - це поїзд №141 Москва-Курськ (22:26-07:26), де показує сидячий вагон вартістю проїзду 632 рубля. Питання - що це за сидячий вагон? І хто знає, як там обрати найкомфортніше місце, тобто з видом у вікно обличчям у напрямку руху? І ще мене дещо здивувало, що там показує 2 групи вагонів Москва-Курськ, одна з яких приходить значно пізніше за іншу.
Також я готовий розглядати автобус до Курська, якщо він дешевший і приходить у Курськ раніше.
У Курську я хочу зловити нову Тролзу за маршрутом №11, але хоча схему маршруту я знайшов, графіка не бачу, з цим прохання допомогти.
Далі з Курська до Білгорода автобус, бачу рейс у 10:30-13:05, але не бачу можливості придбати квитки. Їх можна придбати лише на автовокзалі? Чи завжди вони є? Що за автобус, які найкомфортніші місця?
У Білгороді біля автовокзалу ходить тролейбус №8, де, за інтернет-фото, можна зустріти тролейбуси Вітовт, які я хочу зловити. Можна доїхати в центр, а далі на іншому тролейбусі до вокзалу.
До Харкова маршруткою. Басфор і Інфобус чомусь слабо їх показують, довелося знайти інші шляхи, зокрема, знайшов два підприємства - Ікарус та Авто-Ові. Час рейсів часом дублюється. Мені більше до вподоби Ікарус, тому що там вартість 140 гривень проти 190 гривень Авто-Ові. Але обидва сайти не дають можливості придбати квиток з Білгорода та взагалі з Росії - Ікарус не дає такого у своєму випадаючому списку, а Авто-Ові показує, що місць немає. Як їх купити? Судячи зі схем на сайті Ікаруса, де на рейсах в Білгород показано лише кілька місць на автобус, та й то незручних, квитки на автобуси продаються десь ще. Де? І ще, рейс у 14:20 з Білгорода, як я розумію, прибуває у 17:00, а не так, як написано на сайті?
Дякую за допомогу.
Logged
John
Active user

Posts: 840


View Profile
« Reply #63 on: 01.04.19 , 16:04 »
Share Reply with quote

Троллейбусные маршруты в Курске с 1 по 9, 11 никогда не было.
Logged
John
Active user

Posts: 840


View Profile
« Reply #64 on: 01.04.19 , 16:04 »
Share Reply with quote

2 групи вагонів Москва-Курськ - расцепляются по Орлу, одна группа идет на Льгов, потом на Курск, другая следует прямо в Курск. 141 - это бывший Москва-Льгов, через Мих. Рудник (г.Железногорск).
Logged
gardendnepr
Active user

Posts: 920


View Profile
« Reply #65 on: 01.04.19 , 17:04 »
Share Reply with quote

Квитки на автобуси продаються десь ще. Де? І ще, рейс у 14:20 з Білгорода, як я розумію, прибуває у 17:00, а не так, як написано на сайті?
Он-лайн билеты продаются на утренние рейсы, например на автовокзал31.ру. На обеденные и далее прямые рейсы Белгород-Харьков билеты продают по приезду автобуса из Харькова, ибо время такого приезда может быть любым.
Если время прохождения границы критично, лучше разбивать поездку. Дороже, но надежнее. По состоянию на конец лета 2018 цены были такими: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116085.msg499896;topicseen#msg499896
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #66 on: 01.04.19 , 17:04 »
Share Reply with quote

Троллейбусные маршруты в Курске с 1 по 9, 11 никогда не было.
Вже запистили. Це маршрут з АХ, на ньому Нова ТролЗа, яку я хочу зловити.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12211


View Profile
« Reply #67 on: 01.04.19 , 18:04 »
Share Reply with quote

1. Гривні на рублі не міняти напряму, особливо у Росії. Курс купівлі гривни вкрай невигідний. У кращому випадку 2 рублі за 1 гривню, у гіршому 1:1. Краще купити невеличку кількість рублів у Києві (наприклад 500 чи 1000 руб. про всяк випадок). Але майте на увазі, що купюру 200 російських рублів вам не поміняють назад на гривні, якщо в вас така залишиться.
Щодо решти грошей, то тут треба дивитися, які в вас є платіжні карти, чи є в них комісія за зняття грошей за кордоном, а також, чи є в вас готівкові долари чи євро.
У більшості торгівельних точок можна розрахуватися платіжними картками, навіть кіоски з продажу тютюну приймають до оплати картки.
2. Квиток на добу є, коштує 230 рублів. Він діє на всі види міського транспорту, зокрема МЦК. У метро чи МЦК необхідно прикласти його до турнікету, а на наземному транспорті до валідатора. Альтернатива йому - квиток "Трійка", який має залогову вартість 50 руб. (повертається при здачі), вартість окремої поїздки будь-яким транспортом - 38 руб., вартість поїздки з пересадками (1 поїздка на метро та (або) МЦК і необмежені поїздки на наземному транспорті протягом 90 хвилин) - 59 руб. Таким чином, добовий квиток окупається вже на сьому одиничну поїздку або на четверту пересадочну.
3. Графік оберту складів поїздів відсутній у відкритому доступі. Але якщо прикинути, то чекати у середньому треба буде хвилин 20 Москви-2019.
4. Трамваї "Витязь" курсують, наприклад від площі Трьох Вокзалів до Білоруського вокзалу (Тверська застава). Їх там приблизно 90%.
5. До Шереметьєва можна дістатися міським автобусом: 817 від метро Планерна, 857 від метро Рєчной вокзал. Сам по собі папелаць безкоштовний, контролю, наприклад посадкових талонів немає.
6. Найбільш цікава ділянка МЦК - від станції Шелепиха до станції Площа Гагаріна (від заходу до південного заходу). З початку відкривається вид на Москву-Сіті, потім мальовничий вигляд на Новодівочий монастир, стадіон Лужники, Воробйові гори. Потім станція Площа Гагаріна вельми цікава. Якщо дозволяє час, то, мабуть, варто з'їздити до станції Нижегородська, подивиться будівництво монструозного транспортного вузла. Більш нічого особливо цікавого там немає, але якщо є час, то можна проїхатися ціле коло (біля 1,5 годин). Їхати тихо, комфортно, працює безкоштовний вай-фай.
7. Це залежить від того, що цікавить власне вас. Я б, наприклад, проїхався Олексіївською з'єднувальною гілкою від Дмитровської (Ризький напрямок) або Білоруського вокзалу до Курського вокзалу. Біля Курського вокзалу є так зване "Сиром'ятнцьке схрещення" (трамвай). Вродє ще жива монохрєнь.
8. У Аероекспресі відокремлено вагон бізнес-класу, проїзд у якому значно дорожчий у порівнянні з без того високим тарифом, але крім того додається незручність, що квиток у бізнес-клас на конкретний рейс. Я так зрозумів, що у наведених випадках у вагон бізнес-класу пускають за звичайним квитком. Як на цей аероекспрес потрапити - не можу сказати.
9. Якщо йдеться про Каліну-Бар, то там достатньо неадекватні ціни. Кухоль пива коштує від 700 рублів.
Logged
Radisna Ptysia
Guest
« Reply #68 on: 01.04.19 , 21:04 »
Share Reply with quote

Дякую за розгорнуті відповіді!
Троллейбусные маршруты в Курске
Все ще чекаю розкладу 11-го маршруту, бо серфінг нічого не дав.
2 групи вагонів Москва-Курськ - расцепляются по Орлу, одна группа идет на Льгов, потом на Курск, другая следует прямо в Курск. 141 - это бывший Москва-Льгов, через Мих. Рудник (г.Железногорск).
А в якій з цих груп сидячий вагон з вартістю 632 рублі? І, знову таки, що це за вагон?
Квитки на автобуси продаються десь ще. Де? І ще, рейс у 14:20 з Білгорода, як я розумію, прибуває у 17:00, а не так, як написано на сайті?
Он-лайн билеты продаются на утренние рейсы, например на  На обеденные и далее прямые рейсы Белгород-Харьков билеты продают по приезду автобуса из Харькова, ибо время такого приезда может быть любым.
Если время прохождения границы критично, лучше разбивать поездку. Дороже, но надежнее. По состоянию на конец лета цены были такими:
Квитки на зворотні рейси продають через інтернет або прямо там? Тобто чи можливий такий варіант - я приїжджаю у Білгород, описаною комбінацією з тролейбусів приїжджаю на вокзал, а там на перший автобус купую квиток (в касі/в автобусі/потрібне підкреслити або написати) і їду в Харків? Скільки тоді цей квиток коштує?
Чи є інші перевізники, крім Ікарус і Авто-Ові?
1. Гривні на рублі не міняти напряму, особливо у Росії. Курс купівлі гривни вкрай невигідний. У кращому випадку 2 рублі за 1 гривню, у гіршому 1:1. Краще купити невеличку кількість рублів у Києві (наприклад 500 чи 1000 руб. про всяк випадок).
Щодо решти грошей, то тут треба дивитися, які в вас є платіжні карти, чи є в них комісія за зняття грошей за кордоном, а також, чи є в вас готівкові долари чи євро.
У більшості торгівельних точок можна розрахуватися платіжними картками, навіть кіоски з продажу тютюну приймають до оплати картки.
Тобто краще обмінювати гривні на рублі і рублі на гривні в Україні? А де це найкраще можна зробити? І чи потрібен якийсь мінімум грошей?
2. Квиток на добу є, коштує 230 рублів. Він діє на всі види міського транспорту, зокрема МЦК. У метро чи МЦК необхідно прикласти його до турнікету, а на наземному транспорті до валідатора. Альтернатива йому - квиток "Трійка", який має залогову вартість 50 руб. (повертається при здачі), вартість окремої поїздки будь-яким транспортом - 38 руб., вартість поїздки з пересадками (1 поїздка на метро та (або) МЦК і необмежені поїздки на наземному транспорті протягом 90 хвилин) - 59 руб. Таким чином, добовий квиток окупається вже на сьому одиничну поїздку або на четверту пересадочну.
Цей квиток - "Єдиний" чи якось по-іншому називається? Де його придбати?
3. Графік оберту складів поїздів відсутній у відкритому доступі. Але якщо прикинути, то чекати у середньому треба буде хвилин 20 Москви-2019.
Тобто вони таки працюють у вихідні? Уточнюю, я саме про поїзди "Москва-2019", розроблені у 2019 році, вони поки що є лише у Черкізово і працюють на одній лінії.
4. Трамваї "Витязь" курсують, наприклад від площі Трьох Вокзалів до Білоруського вокзалу (Тверська застава). Їх там приблизно 90%.
Я не про "Витязь", а про "Витязь Москва", їхню найновішу розробку. Бачив фото таких на маршруті №24, а є лише там чи десь ще - не знаю.
5. До Шереметьєва можна дістатися міським автобусом: 817 від метро Планерна, 857 від метро Рєчной вокзал. Сам по собі папелаць безкоштовний, контролю, наприклад посадкових талонів немає.
А на якому з цих маршрутів цікавіші автобуси?
6. Найбільш цікава ділянка МЦК - від станції Шелепиха до станції Площа Гагаріна (від заходу до південного заходу). З початку відкривається вид на Москву-Сіті, потім мальовничий вигляд на Новодівочий монастир, стадіон Лужники, Воробйові гори. Потім станція Площа Гагаріна вельми цікава. Якщо дозволяє час, то, мабуть, варто з'їздити до станції Нижегородська, подивиться будівництво монструозного транспортного вузла. Більш нічого особливо цікавого там немає, але якщо є час, то можна проїхатися ціле коло (біля 1,5 годин). Їхати тихо, комфортно, працює безкоштовний вай-фай.
Так, напевно, проїдуся колом. Там тільки ЕС2Г чи ще щось?
7. Це залежить від того, що цікавить власне вас. Я б, наприклад, проїхався Олексіївською з'єднувальною гілкою від Дмитровської (Ризький напрямок) або Білоруського вокзалу до Курського вокзалу. Біля Курського вокзалу є так зване "Сиром'ятнцьке схрещення" (трамвай). Вродє ще жива монохрєнь.
Мене цікавить взагалі будь-що. Те, що я виокремив, написав, а що іншого цікавого, тільки читаю. Зокрема, мене зацікавило - там якісь ремонти на станції Каховська, відповідно, чи працюють зараз Яузи?
Про ССВ хотів би дізнатися детальніше.
І взагалі я зараз намагаюся виокремити весь цікавий транспорт, а його так багато, що я десь половину знаю.
9. Якщо йдеться про Каліну-Бар, то там достатньо неадекватні ціни. Кухоль пива коштує від 700 рублів.
Розумію, просто трохи образливо, що минулого разу там не побував. У них хоч сайт є з прайсами?

До речі, дізнався про автобус Москва-Курськ у 21:45-05:25. Він коштує 700 рублів, тобто трохи дорожче за сидячку, але прибуває у Курськ раніше. Вдячний за коментарі, на чому їхати краще. І за відповіді на решту питань теж.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4572


View Profile
« Reply #69 on: 02.04.19 , 00:04 »
Share Reply with quote

Про автобуси Бєлгород-Харків на форумі вже не один раз писали.  Десь навіть фото розкладу викладали.  Відправляються вони від залізничного вокзалу.  Виконуються вони як російськими так і українськими перевізниками. На рейси українських перевізників попереднього продажу в бєлгородській касі немає,  бо буває,  що автобус затримується на кордоні і невідомо о котрій поїде назад. 
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 ... 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!