Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 20:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      771/772 Хмельницький - Київ-Пасажирський "Подільський експрес"

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9
Print
Author Topic: 771/772 Хмельницький - Київ-Пасажирський "Подільський експрес"  (Read 55739 times)
funt
Active user

Posts: 236


View Profile
« on: 15.07.08 , 11:07 »
Share

Опишу найцікавішу поїздку цим поїздом

Замість вступу
12 квітня 2008 року із самого ранку прийшла термінова телеграма із вимогою бути 14 квітня в Харкові о 7 годин ранку. Зважаючи на це, прямий поїзд 116 Трускавець - Харків не підходив. Було вирішено їхати із пересадками по Києву: на "Подільському експресі" до Києва, а звідти - на "Оберігу" до Харкова.

Отож, подорож розпочалась о 16:40 із вокзалу станції Хмельницький. Квиток був у вагон № 7, місце № 12 у напрямку проти руху поїзда. Ззовні усі вагони поїзда мали пристойний вигляд, провідниками мого вагону виявились дві симпатичних та привітних дівчини, одна з котрих люб’язно провела до мого місця. Вагон був заповнений майже повністю - де-не-де були вільні місця, котрі згодом зайняли пасажири на проміжних станціях слідування. Через 20 хвилин від початку руху по телевізору увімкнули фільм про пінгвінів від Дискавері. На вікнах висіли занавіски, на підлозі - килимова доріжка. В туалеті чисто, мило і туалетний папір були в наявності. Провідники пропонували напої та інші продукти, які були в наявності за цілком пристойними цінами.

Перша зупинка була у Вінниці, але до того стався неприємний інцидент: на полиці над місцями 1-2 якогось біса знаходився старий стіл, котрий зазвичай розташовується у плацкартних та купйних вагонах між сидіннями. Так от, на одній із ділянок руху, коли вагон дещо розхитало, цей стіл зі страшним гуркотом падає на підлогу перед. Місця 1-2 були зайняті в той час жінкою і її дочкою, котрі безневинно потягували пиво зі скляної тари. Жінка одразу підняла галас, на котрий з’явились провідники. Проте вони не могли пояснити, яким чином даний стіл виявився на полиці.

Інший казус стався на перегоні між Вінницею та Козятином: поїзд серед поля почав різко гальмувати. В цей час провідники вирішили вияснити, що трапилось, відкривши двері до тамбура. Із попереднього вагона на повному ходу мчався хлопець у залізничній формі з якимось ломом у руках та словами "та йопт же ж твою маму..." (далі по тексту - милозвучна гра місцевих ідіоматичних виразів :) ). Він відкрив двері вагона та вискочив із нього, постукав по чомусь та повернувся назад і поїзд знову рушив.

Третій дивний випадок трапився вже після Козятина, коли раптово відкрились двері електричної шафи (чи як вона називається правильно - пардон, в термінах не розуміюсь: за освітою - економіст), що дуже злякало жінку, на котру мало не впав стіл із полиці.

В цілому, поїздка справила приємне враження, тільки перед самісіньким Києвом поїзд зупинився на хвилинку, а потім знову рушив. На вокзал прибули точно за розкладом.

Оцінка - 10/10, незважаючи на певні інциденти. Хотілося б відмітити роботу провідників, котрі виконували свої обов’язки на належному рівні, а також заспокоювали пасажирів після певних казусів.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1 on: 15.07.08 , 19:07 »
Share

Хотілося б відмітити роботу провідників, котрі виконували свої обов’язки на належному рівні, а також заспокоювали пасажирів після певних казусів.

Вам дуже пощастило, я дуже часто їзжу таким чином до Харкова, і дуже рідко маю комфортну поїздку 176-м, зазвичай їзжу на місьцях в кінці вагону (останнього), телевізор працює 1 раз з 10, туалет в кінці вагону після Казатину має жуткий вигляд, каву-чай пропонують дуже рідко, вони чомусь просто не доходять до кінця вагону. Хоча рік тому рівень обслуговування був набагато краще.
Logged
opex
Guest
« Reply #2 on: 15.07.08 , 20:07 »
Share

Хоть бы все телевизоры в поездах и автобусах сломались.
Никогда в жизни никто не подберет то что удовлетворит вкусы пассажиров на 100%. Всегда будут недовольные программой, а значит - поездкой.
Только персональные экраны, ну максимум - тв без звука, только инд наушники.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #3 on: 15.07.08 , 21:07 »
Share

Хоть бы все телевизоры в поездах и автобусах сломались.

Согласен, но по какому-то чуду природы именно в ПЭ видеоряд меня не утомляет, в отличие от СЭ, хотя может это от времени в пути зависит...
Logged
funt
Active user

Posts: 236


View Profile
« Reply #4 on: 15.07.08 , 21:07 »
Share

Хоть бы все телевизоры в поездах и автобусах сломались.

Согласен, но по какому-то чуду природы именно в ПЭ видеоряд меня не утомляет, в отличие от СЭ, хотя может это от времени в пути зависит...
Давно пора :)
Дійсно, краще б обладнали місця індивідуальними навушниками, а то інколи немає ні найменшого бажання слухати, що відбуваєтьсяна екрані. Та й половина пасажирів вже давно із ноутбуками їздить - самі собі вибирають, що їм переглядати
Logged
opex
Guest
« Reply #5 on: 29.11.08 , 09:11 »
Share

Поездка 28.11 вагон 03С Киев-Хмельницкий.
Поездка понравилась в общем. Компоновка есть в справке на нашем форуме - по краям вагона купе 1го класса, посредине сидячка 2+2 второго. Второй по компоновке похож на крюковские вагоны СЭ, даже сидушки такие же. К счастью, нету телевизоров.
Состояние вагонов отличное - чисто, тепло, санузел в порядке (не вакуумный, правда), все расходные и сопутствующие материалы на месте. Индикаторы занятости работают.
Проводники вроде нормальные, но как-то не располагают. В свободное купе 1 класса от Казатина до Винницы подсадили какую-то компанию, то ли зайцы такие групповые, то ли работники жд.
Населенность вагона около 90%, по Виннице вышло наверно три четверти.
Чай - фанфары! - по гривне! Кофе - не знаю, он в поездах мерзкий.
Немного припоздали до Казатина - чего-то местами ползли еле-еле, но в результате нагнали.
Поезд однозначно рекомендую, разве что если интересно в окно смотреть - подгадайте места, чтоб не попасть в перегородку межоконную.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #6 on: 11.10.09 , 19:10 »
Share

09/10/09, Вагон 5С, Хмельницкий-Киев

Сервис как всегда - ненапряжный, разве что в этот раз более активно предлагались горячие напитки, пиво, вода и продукция типа "еда".
Населенность вагона (и состава в целом) от Винницы - 100%, причем у меня в вагоне по Казатину сменилось человек 20 ехавших из Винницы.
Туалеты укомплектованы и чистые (особенно в конце вагона).
Оценка 8 из 10 (-1 за отсутствие борьбы с курением в тамбуре, -1 дорогущие цены на вафли/сухарики (наценка порядка 350%)).
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #7 on: 19.10.09 , 21:10 »
Share

16/10/09, Вагон 6С, Хмельницкий-Киев

Вагон немного не стандартный (таких в ВЧ3 было замечено 2), т.е. все как обычно, только расстояние между местами 61/62/63/64 и стенкой конца пасс. части вагона очень маленькое (вытянутая рука), в то время как в остальных подобных вагонах стенка находится на довольно большом расстоянии от последнего ряда кресел.
Предлагалось кофе/чай, один раз после отправления из Хмельницкого.
Туалет в конце вагона был закрыт, на вопрос проводнице почему, ответила "открою после Винницы" (сервис блин), в результате открыла перед Казатином.
Оценка 8 из 10 (-1 за отсутствие борьбы с курением в тамбуре, -1 туалет в конце вагона закрыт половину маршрута).
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2669


View Profile
« Reply #8 on: 19.10.09 , 22:10 »
Share

Яка логіка в тому, щоб тримати туалет половину маршруту закритим? Там, здається, вони не вакуумні?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #9 on: 19.10.09 , 22:10 »
Share

Яка логіка в тому, щоб тримати туалет половину маршруту закритим? Там, здається, вони не вакуумні?
Туалет обычный - на рельсы. Ну, и эта ситуация вобще нормальное явление для данного поезда.
Очень часто туалет в конце вагона не работает весь маршрут, особенно это практикуется в вагонах №4,5,6,... на рейсе из Киева.
Логика совершенно не понятная, ее корни растут во времена запуска сего чуда :)
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.167 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 30.08.16 , 00:08