Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 04:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  train reviews

    Train reviews

      771/772 Хмельницький - Київ-Пасажирський "Подільський експрес"

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
Print
Author Topic: 771/772 Хмельницький - Київ-Пасажирський "Подільський експрес"  (Read 55754 times)
sean
Active user

Posts: 3313


View Profile
« Reply #30 on: 26.01.11 , 23:01 »
Share

03/01/11, Хмельницкий - Киев, вагон 03С штабной (1/2 класс)

Хорошая поездка, как всегда. В вагоне уютно и тепло. В туалете чисто, жидкое мыло в наличии.
Заполняемость с Хмельницкого - 100% 2-го класса. До Виннице ехал в 1-ом классе в конце вагона, по Виннице это купе заполнилось.
Проводница очень вежливая и приятная. Трижды предлагалась чайно-вафельная продукция.
В Киев прибыли по расписанию.

Оценка 10/10.
« Last Edit: 26.01.11 , 23:01 by sean » Logged
sean
Active user

Posts: 3313


View Profile
« Reply #31 on: 26.04.11 , 00:04 »
Share

25/04/11, Хмельницкий - Киев, вагон 03С штабной (1/2 класс)

ПЭ держит марку, как всегда.
Вагон уютный. Жара в салоне не ощущалась - работал кондиционер.
Заполняемость - 100% с Хмельницкого.
Туалет чистый, жидкое мыло и туалетная бумага в наличии, закрывался/открывался по графику.
Проводник очень ввежливый. Сервис ненавязчивый, чайно-вафельная продукция предлагалась трижды.
В Киев прибыли точно по расписанию.

Оценка 10+/10 :)
Logged
sean
Active user

Posts: 3313


View Profile
« Reply #32 on: 04.05.11 , 23:05 »
Share

03/05/11, Хмельницкий - Киев, вагон 03С штабной (1/2 класс)

Даже и не знаю, чего бы еще хорошего написать об этом поезде, в т.ч. о 3-м штабном вагоне )
Все идеально: чисто, уютно, комфортно.
Не холодно и не жарко, кондиционеры работали очень хорошо, но без фанатизма.
В туалете - бумага и жидкое мыло.
С Хмельницкого отправились по расписанию, отъехали немножко и остановились, дважды стояли минуты по 2-3. По Виннице было 10-мин опоздание, по Казатину - 15-мин, в Киев прибыли точно по графику.
Работа проводника нареканий не вызывает, а наоборот. Чайно-вафельная продукция, как всегда, предлагалась трижды.

Оценка 10/10
Logged
opex
Guest
« Reply #33 on: 10.05.11 , 15:05 »
Share

9 мая утром в составе ПЭ который утром из Киева отправлялся замечен вагон 0 "Украина-2", сразу за локомотивом. Там даже электронное табло работало, какие-то там буквы даже пробегали.
Logged
sean
Active user

Posts: 3313


View Profile
« Reply #34 on: 10.05.11 , 16:05 »
Share

9 мая утром в составе ПЭ который утром из Киева отправлялся замечен вагон 0 "Украина-2", сразу за локомотивом. Там даже электронное табло работало, какие-то там буквы даже пробегали.

Да, его включили в сосатв поезда еще 4-го или 5-го мая. Пока будет курсировать до ввода нового графика.
Logged
sean
Active user

Posts: 3313


View Profile
« Reply #35 on: 30.06.11 , 10:06 »
Share

28/06/11, Хмельницький - Київ, вагон 03С штабний (1/2 класс)

Чистий і охайний вагон, комфортна поїздка, ввічлива провідниця. Зауважень до санітарного стану вагону немає, в т.ч. туалету. В наявності - рідке мило і туалетний папір.
Кондиціонер працював усю дорогу, за Козятином навіть стало холодно і пасажири одягали куртки.
Чайно-кавово-вафельна продукція пропонувалась тричі, як завжди. Чай - 2,5 грн.
Населеність вагону з Хмеля - 60%, з Вінниці - 100%.
Велика посадка по Вінниці, відправились із запізненням на 5 хв, до Козятина прийшли із затримкою хвилин на 15. Намагались нагнати, але не вдалось. По Києву-Волинському состав зупинився, простояли хвилини 2. Від Кар. Дач тягнулись дуже повільно і не по об'їзній навколо ВЧ колії, а "напряму" - прийняли нас на приміський вокзал, причому навіть не на крайню 21-у колію, а десь посередині.
В цілому - усе ідеально.

Оцінка 10/10
« Last Edit: 30.06.11 , 10:06 by sean » Logged
sean
Active user

Posts: 3313


View Profile
« Reply #36 on: 08.08.11 , 11:08 »
Share

07/08/11, Хмельницький - Київ, вагон 03С штабний (1/2 класс)

Після того, як на Укрзалізниці відбулись зміни складів поїзних бригад, не знаю як де, а от Подільський експрес змінився кардинально, причому в гіршу сторону. Якщо раніше там була повна дисципліна, то зараз всім все пофіг. Начальника поїзда як такого ніхто не сприймає, кожен провідник живе своїм життям. Чистота вагонів і їхній санітарний стан - окрема розмова. Ніхто тепер на совість не миє свій вагон; воно і зрозуміло: три місяці відбув, пішов далі. Зовнішній вигляд провідників - наче з якогось вантажного поїзда щойно зістрибнули. Не знаю, з яких составів поприходили ті, хто зараз обслуговує 176-ий, але дуже дико бачити те, як вони поводять себе; я не звик до такої роботи провідників ВЧ-3. Раніше вони були для мене зразком, тепер же - абсолютно нічого хорошого.

Тепер про саму поїздку.
В складі поїзда - всього 6 вагонів, що зовсім не притаманно для неділі. 0-ий Мета зараз відсутній, причому уже давненько.
Провідник-штабістка - відносно молода явно не в адекваті дівчинка з жирним волоссям. Розмовляла якимось невнятним надзвичайно страшним суржиком. Бачив її двічі: перший раз після Хмельницького, коли збирала квитки і пропонувала сервіс, та другий раз, коли роздавала квитки перед Києвом. Сервісна продукція, до речі, пропонувалась тільки отой один єдиний раз.
Чистота вагону - так собі. Стіна біля мене була помальована синім маркером, нікого то сильно не парило :)
Туалет, щоправда, - охайний, в наявності рідке мило, туалетний папір і папір для застилання унітазу.
По відправленню запрацював кондиціонер, при цьому вікна закривати провідник не поспішала. Пішов до неї і наволав, кажу: яка користь від тих кондиціонерів з відкритими вікнами? У відповідь: вам не вгодиш, тому жарко, тому холодно, йдіть та й закривайте. Плюнув, пройшовся по салону і позакривав відкриті вікна. Хвилин за 10 стало відчутно прохолодно. По Вінниці якийсь придурок знову відкрив одне вікно, яке так і було відкрито до самого Києва. Думаю: чорт з вами, так і їхали.
З Хмеля відправились по розкладу, по розкладу йшли і всю дорогу. Від Козятина до Києва їхали якось дивно - то тягнулись як черепахи, то летіли, наче вшпарені. До столиці наче під'їжджали вчасно, але оскільки поїзд зараз приймають щодня на приміський вокзал, то сповільнення руху при під'їзді цього разу дало прибуття із 3-хв запізненням.

Оцінка 5/10
« Last Edit: 10.08.11 , 20:08 by sean » Logged
opex
Active user

Posts: 11718


View Profile
« Reply #37 on: 12.09.11 , 15:09 »
Share

10.09.11 06C Казатин-Киев.
Вот когда не нужен плацкарт - так он попадается. Вагон 6 оказался красноплюшевым плацкартом. Народу было мало, все рассаживались как в общаке, я со своим 5 местом раселся аж в последнем отсеке, пил коньяк, никто мне не мешал, ни я никому.
По вагону не ходил, но вроде чисто было, не воняло.
Оценку сложно поставить :)
График выдержан точно.
Logged
sean
Active user

Posts: 3313


View Profile
« Reply #38 on: 12.09.11 , 17:09 »
Share

Красноплюш в складі 176-го? Хм, щось новеньке. Де це вони його нарили? В Хмелю наче таких вагонів немає, наскільки мені відомо. Чи вагон і провідник були з київського резерву?
« Last Edit: 12.09.11 , 17:09 by sean » Logged
opex
Active user

Posts: 11718


View Profile
« Reply #39 on: 12.09.11 , 17:09 »
Share

Нажаль, я не відрізняю їх по обличчях. Провідник був хлопчина років 25ти.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 08.11.13 , 12:11