Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.07.19 , 08:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: Провайдер людських страждань для подолання людських страждань

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: Провайдер людських страждань для подолання людських страждань  (Read 567 times)
joinandgetaway
Guest
« on: 20.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Провайдер людських страждань - це УЗ, це відомо. А самі страждання - Шулявський міст.
Тепер люди, наприклад, з Відрадного до Куренівки навіть без пробок мають діставатися мінімум з 2 пересадками. А пробки роблять пересування в тому районі трешем. Подальша розбірка моста може ускладнити становище.
А що як раптом УЗ призначить частину поїздів на цей час Північним півкільцем? Якщо можливо - денні рейси міської електрички, якщо неможливо - перенаправлення приміських? По-моєму, людям це допоможе оминати треш.
Тільки бажано призначити цим поїздам зупинку на Трої-2 і, якщо можливо, погодити з Київпастрансом рейси 4 і 5 трамваїв до електричок.
Люди сказали б вам дякую!
Logged
Ganzh
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #1 on: 20.03.19 , 12:03 »
Share Reply with quote

Ви навіть не уявляєте, як вам подякують умовні Кобижчі/Березані, коли замість Київ-Пас ви пустите їх "по колу"
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #2 on: 20.03.19 , 18:03 »
Share Reply with quote

А всего-то стоило в свое время запретить обустройство там стихийного рынка с цыганами и афроафриканцами.

Корни нынешних проблем путепровода, если по чеснаку, уходят в пожары на этом рынке.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #3 on: 21.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Умовні Кобижчі\Березані вже дякували за це. Якось я їхав перенаправленою Північним півкільцем електричкою, поруч сиділи бабуїни і розмовляли людською мовою: "Я, кажу, на Петроуку їжжу на ринок, так ото нада било на мєтро, а тепер пустілі електричку, то й добрк". Тож свій потік там знайдеться.
Тим більше, що фактично весь травень та червень сезону 2018 електрички номер 6823 та 6929 ходили Північним півкільцем, і нічого, ніхто не помер.
Тим більше, що Київ-Пас не є напевним основним фактором паспотоків у тому напрямку. Там можна майже завжди знайти сидячі місця, а на Дарниці часом проблема впихнутися у вагон. То Дарницю він проходить.
Можна ж зробити, наприклад, рейси Вишневе-Дарниця, як вже були, тільки через Північне півкільце, і можна туди ж оборот з Дарниця-Ніжин\Гребінка. Можна щось ще придумати. УЗ там затирала про нову модель приміських перевезень, дивіться статтю про новини, тож можна щось придумати там.
Міст оминати треба, і залізниця - один з найнадійніших для цього варіантів. Можна і порухатися. До того ж це більше ніж на одну повну зміну графіку.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1586


View Profile
« Reply #4 on: 21.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

joinandgetaway, зареєструйтеся, будь-ласка!
А то складається враження, що ви заходите сюди лише потролити.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #5 on: 21.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Якщо вам ця ідея здається тролингом, то наведіть, будь ласка, аргументи. Бо створена проблема з транспортом і пошук шляхів їх обходу зокрема залізницею - як на мене, це цілком і сповна логічне рішення.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4293


View Profile
« Reply #6 on: 21.03.19 , 11:03 »
Share Reply with quote

Одна додаткова пересадка - це дуже маленька проблема.

А всего-то стоило в свое время запретить обустройство там стихийного рынка с цыганами и афроафриканцами.

Корни нынешних проблем путепровода, если по чеснаку, уходят в пожары на этом рынке.
Рано или поздно пришлось бы перестраивать - и стареет, и недостаточное число поворотов,и всего две полосы. Имело смысл закрыть его вместе с реконструкцией на Сырце.
« Last Edit: 21.03.19 , 12:03 by Sergio » Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #7 on: 21.03.19 , 17:03 »
Share Reply with quote


Рано или поздно пришлось бы перестраивать - и стареет, и недостаточное число поворотов,и всего две полосы. Имело смысл закрыть его вместе с реконструкцией на Сырце.
Не, пусть там сначала хоть одну станцию метро в направлении Веника выкопают.
Logged
Tags:
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!