Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.04.19 , 17:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Київ - Яси

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Київ - Яси  (Read 489 times)
sean
Active user

Posts: 3612


View Profile
« on: 08.04.19 , 09:04 »
Share Reply with quote

Колеги, у мене намалювалась потреба в маршруті Київ - Яси. Наразі я його побудував наступним чином:

117 Київ 20:05 - Чернівці 07:57
Чернівці 09:25 - Вадул 11:08
Вадул 13:40 - Сучава 15:35
Сучава 16:48 - Яси 19:55

Доба в дорозі. Хоч і крюк по карті, але швидше, ніж би через Молдову планувати. Тому прошу ваших коментарів.
Logged
VB
Active user

Posts: 3784


View Profile
« Reply #1 on: 08.04.19 , 09:04 »
Share Reply with quote

Якщо до аеропорту, промоніторте приватників з Молдови (колись навіть бачив з Атак) та  Чернівців. Також можна зателефонувати до тих, хто возить до аеропорту Сучави. Вони всі конкуренти, але в подібних випадках є на одному боці шахівниці й передають один одному клієнтів.
Logged
dots2004
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #2 on: 08.04.19 , 11:04 »
Share Reply with quote

Та ніби через Молдову швидше, але тільки по парних(з Києва) і по пятницях, суботах, неділях з Унгень, та трохи підїхати зі ст Берешть до ст Унгень

145 Київ 17:40 - Козятин 20:06
61  Козятин 20:25 - Берешть (м. Унгень) 6:59
821 Унгень 8:52 - Ясси 10:15
Logged
sean
Active user

Posts: 3612


View Profile
« Reply #3 on: 08.04.19 , 11:04 »
Share Reply with quote

Безумовно, це значно швидше. Дякую, про такий варіант я не знав.
Якраз четвер (парний) з Києва і пт з Унгень.
До речі, Берешть - Унгень молдавани показуть 07:26-07:36, якраз наче реально з 61.

А як дізнатись вартість проїзду Козятин-Берешть?
Logged
dots2004
Active user

Posts: 232


View Profile
« Reply #4 on: 08.04.19 , 11:04 »
Share Reply with quote

В Берешть я б замовив таксі (це в межах міста). А на рахунок вартості, то майбуть, тільки на вокзалі. До речі, на вокзалі можна білети на цей напрямок купити завчасно, на відміну від інтернет, тільки мені сказала по-секрету в довідковому бюро південного терміналу, що якщо касир не вміє, то підійти до неї.
Російський сайт видає - купе 2463 рублі, пл - 1577
« Last Edit: 08.04.19 , 11:04 by dots2004 » Logged
sean
Active user

Posts: 3612


View Profile
« Reply #5 on: 08.04.19 , 12:04 »
Share Reply with quote

А нагадайте, знавці, ключ якої дороги повинна цьоця увести, щоб побачити 061?
Сабж молдавський, він надто страшний? Бо, до прикладу, плацки 341, що я бачив не раз, ззовні кращі багатьох відер уз.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22388


View Profile
« Reply #6 on: 08.04.19 , 14:04 »
Share Reply with quote

В напрямку з Козятина на Кишинів - ключ жовтневої залізниці, тобто О.
Щоб дізнатись вартість проїзду з Козятина до Берешт - подивіться Берешти - Козятин сайтом booking.uz.gov.ua - в цьому напрямку він покаже.
Quote
Російський сайт видає - купе 2463 рублі, пл - 1577
в загальному випадку такий підхід може давати неправильний результат. Для каси (і сайта РЖД), якщо у них взяти квиток Україна - Молдова - ціна рахується по тарифу Росія - Молдова через Україну з нульовою кількістю кілометрів по Росії. Тариф Україна - Молдова - хоч і базується на тій самій таблиці, але може мати інакші множники. Може збігтись, може виявитись як більшим, так і меншим. Тому краще дивитись як я пояснив.
Quote
Сабж молдавський, він надто страшний?
61 - не дуже страшний. Тим більше, якщо не у плацкартному.
Quote
Бо, до прикладу, плацки 341, що я бачив не раз, ззовні кращі багатьох відер уз.
якщо говорити про плацкартні саме 341-го вони всередині страшніші ніж будь-який вагон УЗ, пори те, що буває що цілком нічогенький вигляд ззвоні мають.
Але 61 надодачу ще й благополучніший ніж 341.
« Last Edit: 08.04.19 , 14:04 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22388


View Profile
« Reply #7 on: 08.04.19 , 14:04 »
Share Reply with quote

Quote
До речі, Берешть - Унгень молдавани показуть 07:26-07:36, якраз наче реально з 61.
так. Це ранковий приміський дизель Бельці - Унгени.
Стиковка досить надійна, бо 61 обганяє цей дизель по Стольниченах. Якщо раптом 61 везтиме запізнення - я гадаю переносити це схрещування у Петрешти не будуть (а більше нікуди), бідолашний дизель стоятиме і чекатиме на 61.
Logged
sean
Active user

Posts: 3612


View Profile
« Reply #8 on: 08.04.19 , 15:04 »
Share Reply with quote

Я тут прикинув по вартості, то щось сегмент УА-МД недешевий:

Київ - Козятин = 90
Козятин - Берешть = 670 (П) і 1030 (К)
Берешть - Унгень = 10(20) чи скільки той дизель коштує?
Унгень - Яси = ~65
Тотал ~ 850 (1200) грн

Напротивагу:

Київ - Чернівці = 240 (360)
Чернівці - Вадул = 40
Вадул - Сучава = 150 чи більше?
Сучава - Яси = 110 (180)
Тотал ~ 540 (730)

Звичайно, час в дорозі геть інший через Молдову. А розбивати можна, буде економія?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22388


View Profile
« Reply #9 on: 08.04.19 , 16:04 »
Share Reply with quote

Quote
то щось сегмент УА-МД недешевий:
ну так тариф МГПТ (він-же "міжгос") - недешевий, ага.

Розбивати не просто можна, а я б сказав треба.
Тобто наприклад якщо перенести пересадку зі 145 на 61 з Козятина до Жмеринки - на рівному місці зекономиться -94(Пл)-150(К) гривень. Тобто квиток до Берешт стане дешевшим на 104 (пл) або 160 (К) гривень, а квиток з Києва - здорожчає лише на 10 грн.
З подальшими розбивками все може бути важче.
Квиток Могилів Подільський - Берешти - дешевше ще на 200 (пл) / 330 (к) гривень ніж Жмеринка - Берешти, але є проблема з ділянкою Жмеринка-МП. Якщо взяти квиток на цю ділянку на п. 61 - то економія буде дуже невеликою (і не знаю точно якою, бо не знаю скільки буде коштувати внутрішньоукраїнська ділянка при проїзді на 61, за моїми дуже грубими прикидками десь ~160 пл/~250 пл, але це дуже неточно (можлива похибка може сягати 30%), наприклад якщо раптом там на 30% більше - що можливо -  то купейному розбивка по М-П навіть не дає економії).

А ж якщо їхати у М-П автобусом з Вінниці о 19:00 - то формально економія більша, але тоді з Києва треба трохи раніше стартувати, думати як не згаяти забагато часу на переїзд на автостанцію Барське Шосе і взагалі там мало часу лишається полежати з М-П до Берешт.

Подальші розбивки (саме розбивки, тобто якщо квиток М-П - Велчинець все-ж купується) - не вигідні. Певна економія могла-б бути якби просто залізницею цю ділянку не їхати, але по-моєму тут час доби несприятливий для такого. Як на біду - навідміну від 47 і 341 - 61 проходить молдовський митно-прикордонний контроль не у Вовчинці, а на ходу між Вовчинцем і Окницею. Висадка по Вовчинцю попри це - схоже дозволена (мабуть є інші прикордонники на станції, що зможуть такого пасажира доперевірити), а чи можна там сідати у внутрішньомолдавському сполученні - я не певен, а з Окницею це вже складніше.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!