Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.09.19 , 12:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Планую поїзду Чоп - Будапешт - Берград - Бар (влітку 2019)

Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Author Topic: Планую поїзду Чоп - Будапешт - Берград - Бар (влітку 2019)  (Read 1741 times)
Brodjaga
Guest
« Reply #20 on: 19.04.19 , 23:04 »
Share Reply with quote

їздив нічними Бар-Белград та Белград - Будапешт. в угорців і чорногорців контроль зовсім формальний, серби трохи допитувались на виїзді "чому так мало часу у країні, якою була мета, куди далі..." наче так не зрозуміло.
всі квитки брались перед відправленням у касі, жоден потяг не спізнився.
Бар - Бєлград - 6 місна лежачка, Бєлград - Будапешт - 3 місна. зачухані вагончики, не чистіше нашого плацкарту, значно гірше за приміські електрички тієї ж Чорногорії та Сербії (траплялись лиш нові, на старих покататись не випало)
з чорногорії потяг був до топчидера - звідти трамвай. новий центральний вокзал далеченько від трамваю - йшли пішки.
Logged
smts
User

Posts: 64


View Profile
« Reply #21 on: 20.04.19 , 17:04 »
Share Reply with quote

Всім дякую за підсказки! В кінці травня буду бронювати квитки на поїзди Угорщини і автобус (жаль що цього року не їздить нічний потяг Будапешт - Берград, із-за якого треба буде їхати автобусом) і надіятися, що в день перед відправленням будуть квитки на денний поїзд Белград - Бар та зворотньо, в чому і полягає вся суть поїзди поїздом на море в Чорногорію!
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4823


View Profile
« Reply #22 on: 20.04.19 , 18:04 »
Share Reply with quote

і надіятися, що в день перед відправленням будуть квитки на денний поїзд Белград - Бар та зворотньо, в чому і полягає вся суть поїзди поїздом на море в Чорногорію!

А тут на форумі є один пан з Сербії,  я правда нікнейм не пригадую.  Може б Ви в нього уточнили щодо "телефонного резервування"  квитків. 
Logged
smts
User

Posts: 64


View Profile
« Reply #23 on: 20.04.19 , 18:04 »
Share Reply with quote

Якби на нього можна було вийти, я б залюбки спитав і уточнив(  Заодно може хтось в курсі, чи на станції Топчідер працює квиткова каса, з якої години ранку і чи можна в ній купити буде перед відправленням за 2 години квитки на даний поїзд та відповідно і зворотньо? І може хтось в курсі чи є десь поблизу обмінники на автовокзалі або на Топчідері, щоб можна було обміняти євро на їх динари?
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 358


View Profile
« Reply #24 on: 20.04.19 , 18:04 »
Share Reply with quote

А тут на форумі є один пан з Сербії,  я правда нікнейм не пригадую.  
rasha
Logged
smts
User

Posts: 64


View Profile
« Reply #25 on: 20.04.19 , 19:04 »
Share Reply with quote

А тут на форумі є один пан з Сербії,  я правда нікнейм не пригадую.  
rasha

Дякую
Logged
Brodjaga
Guest
« Reply #26 on: 20.04.19 , 20:04 »
Share Reply with quote

на Топчидері є каса. графік - якщо на сайті сербія воз запитати?
обмінників по місту повно. довгенько ходили - курс підбирали.
на автовокзалі і на зачиненому старому залізничному були обмінники. у обміннику на старому залізничному ще й безкоштовні карти давали.
центр міста, все поруч.

на топчидері ні обмінника ні автомата квитків на трамвай, станція просто у лісі. у трамваях валідатори, значок пайпас намальований, але чомусь за поїздку заплатити не вийшло - зайцем їхали.

по Чорногорії недолік - у міжміських автобусах (по узбережжю наприклад) квитки у водія дешевші, автостанції комісію деруть. автостанції обгороджені - посадка лише з квитком. хочете заощадити - можна ловити автобус на малих зупинках без автостанцій
Logged
dots2004
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #27 on: 20.04.19 , 20:04 »
Share Reply with quote

Бачу, наприклад, на 19.06
Wizz  Жуляни 10-20 - Відень 11-15 909 грн
ЕС 1259 Відень 15-58 - Загреб 22-41 29 євро
В 411 Загреб 23-36 - Белград 6-02
В 431 Белград 9-00 - Бар 19-56
Logged
smts
User

Posts: 64


View Profile
« Reply #28 on: 20.04.19 , 22:04 »
Share Reply with quote

Дякую, але мені з Чопа треба буде їхати і через Відень буде дорожче, ніж через Будапешт, а там на Фліксбус.
Logged
smts
User

Posts: 64


View Profile
« Reply #29 on: 09.09.19 , 16:09 »
Share Reply with quote

Дата поїздки: 15-16.07 / 24, 26.07.2019
Маршрут: Чоп 14:10 – Будапешт 18:37 ІС №33 «Латориця»,
                  Белград 09:00 – Бар 19:56 ІС №431 «Тара»
Зворотно Бар 09:00 – Белград 20:05 ІС №430 «Тара»,
                 Будапешт 07:23 – Чоп 13:40 ІС №34 «Латориця»
Вартість квитків з резервацією (2 дорослі + 2 дитячі) туди і зворотньо:
Чоп – Будапешт 46282 фт (142.5 Євро) та  Белград – Бар 145 Євро.

Квитки купувалися завчасно за 60 днів в одній із міжнародних кас Угорщини та через агентство Wasteels в Белграді, так як через інтернет квитки в Сербії не продаються, а ризикувати місцями на денний поїзд Белград – Бар в день відправлення не хотілося. Хоча як показала практика багато людей купувало квитки як у напрямку Бара так і зворотньо на даний поїзд за годину, а то і менше, до відправлення.

Поїзд «Латориця» Мукачево – Будапешт як у більшому з випадків складався з одного сидячого вагона угорських залізниць 2 кл типу 2+2 місця, до якого в Загоні дочепили ще пару тройку аналогічних вагонів. В Чопі як завжди двері з митного залу на посадку відкривають за 2-3 хв. до відправлення поїзда, а то й пізніше, створюючи ажіотаж людей, які біжать із сумками займати місця в причіпному вагоні Чоп – Загонь, та заодно з цим затримують відправку поїзда, як і в даному випадку відправилися на 5 хв. пізніше. Резервація на вагон Мукачево – Будапешт не є обов’язкова, але добре що взяли, тому що мали всі місця разом біля столика і відповідно хто зайняв наші місця можна було «культурно» попросити звільнити їх. Так як квитки було куплено в касі іноземних залізниць, то потрібно було сплатити в касі вокзалу Чоп комісійний збір 16.50 грн. за квиток, однак ми не доплачували нічого оскільки я показав резервацію місць на даний потяг і  в митний зал запустили без жодних питань (не все однозначно, інколи хоч і була резервація на даний вагон, але потрібно було ще доплачувати цей «видуманий» збір). Вагон хоч і 2 класу сидячий, але чистий і м’який, туалети справні були з обох сторін вагона, був доступний Wi-Fi. Заповненість вагона була майже 100 % вже з Мукачева, у Чопі ми сіли 4 та ще десь 2 людей, всі інші люди «бігли» у причіпний вагон. Графік поїзд дотримував, їхати було комфортно, працював кондиціонер. Ми вийшли на Кобані-Кішпешт оскільки нам потрібно було далі пересуватися на Автостанцію Будапешт-Неплігет. Оцінка 10/10.

Так як з 1.02.2019 року закрита на ремонт ж.д. лінія Суботиця – Белград, з Будапешта ми змушені були їхати до Белграду на Flixbus. Квитки також були куповані заздалегідь через інтернет за 200 Євро туди і зворотно.

Автобус в Белграді прибуває на автовокзал, що розташований рядом з залізничною станцією Белград – головний, яка працювала ще до 06.2018 року, а тепер всі поїзди відправляються зі станції Белград-централ, окрім декількох: це наш поїзд на Бар, а також на Софію та Салоніки. Всі вони відправляються зі станції Белград-топчідер, що розташована неподалік від центра міста, на яку можна спокійно дібратися трамваєм №3 з автовокзалу, їхавши десь 20 хв.

Стація Белград-топчідер представляє собою простий маленький вокзал із залом очікування, розташований неподалік від центра у лісовій частині, де працює одна каса і є декілька «зарозших бур'яном» колій. На станцію приїхали завчасно і було досить часу, щоб її обійти і подивитися. В цей час прибув нічний поїзд №433 Бар – Белград із спізненням більше як на 30 хв. (14 вагонів: 4 спальні, 4 кушет, 3 сидячі 2 кл та 3 автомобілевоза), а поїзд із Салоників (3 ваг.) спізнювався більше як на 1 годину, з яким вже потім зустрілися при виїзді з Белграду. Також було подано на посадку крім нашого поїзда на Бар ІС №430 «Тара», який складався з 5 сидячих вагонів 2-го класу та вагона-автомобілевоза з однією машиною, поїзд на Софію з 2-х вагонів також сидячого типу. З Белграду відправилися вчасно, однак по дорозі набрали спізнення, яке в кінці призвело більше 1 години. Всі вагони даного поїзда були приписані до парку Чорногорських ж.д. сидячі 2-го класу купейного типу по 6 чол. У нашому купе було нас 5. Щодо стану вагону, то вагони досить вже пошарпані, однак м’ягкі широкі крісла, кондиціонер працював потужно всю дорогу, що було великим мінусом, оскільки в купе не регулювалася температура і було більш холодно як в коридорі, туалети працювали, але не охайні, досить великий був сморід від того, що багато людей курило в тамборах вагону, без Wi-Fi. Дорога в більше 12 годин була досить тривалою і втомлюючою, однак вся «краса», що була за вікном поїзда: ліси, мости, віадуки, 254 тунелів, пейзажі та каньйони «чорних» гір Монтенегро, того всього варті! Тому і була поставлена задача брати квитки саме на цей поїзд, щоб проїхати дану ділянку ж.д. днем. Швидкість на деяких ділянках дороги була досить великою і графік витримувався, але із-за кордону спочатку на Сербській стороні по станції Врібніца, а потім на Чорногорській – станція Бєло Польє, поїзд спізнився до Бару більше як на 1 годину. По станції Бєло Польє була зміна локомотива Сербських ж.д. на Чорногорські, а також нам дочепили ще один сидячий вагон 2 кл, але в нього пасажири не сідали по маршруті слідування. Населеність поїзда була десь 80%. Оцінка за комфорт 7/10, а за побачене за вікном – всі 10 (від фанатів ж.д.)!

Поїздка у зворотню сторону тривала довше, оскільки як було сказано раніше, що часто всі поїзди із Бару спізнюються до одної години, а то і більше, то було побудовано маршрут  з ночівлею в Белграді, що було виправдано згодом, оскільки часу між поїздом та автобусом на Будапешт була лише 1 година. 24-го липня також ми прийшли на станцію Бар завчасно до відправлення нашого поїзда ІС №431 «Тара». Станція Бар досить велика в плані колійного господарства так як вона більш вантажна та паромна, вокзал більш менш сучасний із залом очікування. Наш поїзд вже стояв на першій колії, який складався в цей раз із 4 +1 вагонів Сербських ж.д. (4 вагони сидячого типу 2+2 місця, хоча квитки бралися у такий самий вагон, що і при поїздці до Бару купейного типу по 6 чол, але була проведена заміна складу як сказали нам провідники пізніше, та пустого вагона-автомобілевоза). Так як у нас була резервація місць і був відсутній один вагон, то всі люди сідали у вагони, займаючи місця за бажанням. Ми також були не винятком і місця вибрали собі за столиком. Населеність поїзда була меншою порядку 60%, що зумовило багато вільного місця у вагоні. Знову із-за кордону по тих самих станціях, що і при поїздці туди, та ремонту колії на одній із ділянок Чорногорії, поїзд привіз до Белграду спізнення у 40 хв. По дорозі зустрілися із нічним поїздом № 432 до Бару, що також спізнювався більше 1.5 години. Вагон був хоч і по вигляду новіший та більш менш відповідав денному сидячому поїзді класу ІС, але був дуже не охайним, вікна розмальовані «фанатами графіту», що зумовлювало не комфорт для перегляду пейзажів за вікном поїзда, туалети брудні, забиті, плюс до того всього ще люди курили в тамборах, де двері не зачинялися в салон вагону, також без Wi-Fi. Оцінка за комфорт 5/10.

Із ночівлею в Белграді не прогадали, так як наш поїзд спізнився на ст. Белград-топчідер на 40 хв, і за 20 хв. ми б не встигли добратися на автовокзал, щоб поїхати далі до Будапешту, і відповідно всі б подальші квитки наші були б анульовані. Тому ми заночували одну ніч в Белграді, днем провели час в аквапарку, а вже на другий вечір знову сіли на автобус компанії Flixbus до Будапешта. Хоча як виявилося наш автобус спізнився з відправкою на 20 хвилин, а із-за черги на кордоні до Будапешта привіз аж 50 хв. Однак нам це не вплинуло на квитки на поїзд Латориця, тому що було часу на пересадку і добирання з автовокзалу Неплігет до ж.д. вокзалу Нюгаті достатньо.

Приїхали на вокзал Нюгаті більше як за годину до відправлення поїзда ІС №34 «Латориця», який вже був поданий на платформу, де наш вагон був у хвості поїзда. Поїзд складався з 5 вагонів, включаючи і наш безпересадковий вагон до Мукачева сидячий 2 класу типу 2+2 місця, чистий із справними туалетами, в якому було їхати комфортно і одне задоволення, на відміну від вагонів Сербських чи Чорногорських залізниць. Поїзд затримали із відправкою на 20 хв., але до Чопа приїхали вчасно, оскільки був скорочений час на проходження митного контроль по станції Загонь. Населеність вагона була 85 %. По станцію Чоп вийшло не багато людей, інші поїхали до кінцевої станції даного вагона. Оцінка 10/10.
« Last Edit: 09.09.19 , 16:09 by smts » Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!