Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.07.19 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Нові маршрути трансформерів

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Author Topic: Пропозиція: Нові маршрути трансформерів  (Read 2517 times)
sergius
Active user

Posts: 3369


View Profile
« Reply #40 on: 17.04.19 , 17:04 »
Share

Трансформеры нужны на Геническ, Бердянск и Херсон так как идет лето будет чем возить отдыхающих.

с остановкой по Белой Кринице и Снигиревке, там посадка большая 1,5 человека на Херсон и в несезон нужен, а остальные лучше ночниками возить, разве что какой-нибудь Харьков-Геническ, например
259/260 Харьков - Геническ как раз будет ехать в одну сторону днем). Только вот не особо быстро.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1583


View Profile
« Reply #41 on: 17.04.19 , 17:04 »
Share

Сезонних трансформерів на море не буде, тому що вони повинні мати маршрутну швидкість 80 км/год, щоб вписуватись в категорію ІС. Лозовий кістьми ляже, аби тільки не прокладати швидких ниток для літніх допів.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3369


View Profile
« Reply #42 on: 17.04.19 , 17:04 »
Share

Так а как он тогда проложил 729 с 768.

upd: доп 211 с Новоалексеевки до Харькова будет добегать за 6:34. Маршрутная скорость 79.34 км/ч. Выполняет норматив с округлением в большую сторону.
« Last Edit: 17.04.19 , 17:04 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4503


View Profile
« Reply #43 on: 17.04.19 , 17:04 »
Share

Так а как он тогда проложил 729 с 768.

Боюсь разочаровать, но 768 не летний. Это явный прицел на круглогодичный, как только найдут подходящие вагоны. Ну и график ну совсем не курортный.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1583


View Profile
« Reply #44 on: 17.04.19 , 18:04 »
Share

Так а как он тогда проложил 729 с 768.

upd: доп 211 с Новоалексеевки до Харькова будет добегать за 6:34. Маршрутная скорость 79.34 км/ч. Выполняет норматив с округлением в большую сторону.

729/730 був прокладений ще з часів Шкоди.
А 211/212 на ділянці з неінтенсивним рухом прокласти нескладно, тим більше коли йому в минулому сезоні поставили умову, щоб він встигав обернутися на 11/12.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3369


View Profile
« Reply #45 on: 17.04.19 , 19:04 »
Share

729/730 був прокладений ще з часів Шкоди.
В этом году его изменили. Добавили остановок и на обратном пути немного замедлили. Возвращаться в Харьков будет более чем на час позже.
А 211/212 на ділянці з неінтенсивним рухом прокласти нескладно, тим більше коли йому в минулому сезоні поставили умову, щоб він встигав обернутися на 11/12.
Ну так проложил же. Не ложился костями или еще чем либо. Причем в одну сторону ехать будет быстрее 729. Частично за счет следования в обход Лозовой.

Боюсь разочаровать, но 768 не летний. Это явный прицел на круглогодичный, как только найдут подходящие вагоны. Ну и график ну совсем не курортный.
Если найдут. А если не найдут и поставят с-под 797, то где гарантия что он продолжит свое курсирования после лета. Ведь его могут вернуть обратно.
Вообще в последнее время я удивляюсь его терпению с дрочиловом от ЦЛа и всеми диепричастными, вспомнить 13/14 Солотвино - Константиновка в 3 варианта, 141/142 на 5 вариантов, 797/798 дрочили продлением до Коростеня и таки додрочать если найдут способ как заправить поезд водой за 40 минут в Коростене... список можно продолжить.
« Last Edit: 17.04.19 , 19:04 by sergius » Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #46 on: 17.04.19 , 20:04 »
Share

А якщо так:

1 склад:

Львів 18:00 - Перемишль 20:00 сидячий;
Перемишль 21:00 - Київ 06:00
нічний експрес;
Київ 07:00 - Львів 13:00
сидячий.

2 склад:

Львів 14:00 - Київ 20:00
сидячий;
Київ 21:00 - Перемишль 06:00
нічний експрес;
Перемишль 07:00 - Львів 09:00
сидячий.

НЕ між Києвом і Перемишлем потрібен однозначно, а тут ще й з'являться додаткові рейси між Перемишлем і Львовом, а також обіднішня пара ІС зі Львова до Києва.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4726


View Profile
« Reply #47 on: 17.04.19 , 21:04 »
Share

А якщо так:

1 склад:

Львів 18:00 - Перемишль 20:00 сидячий;
Перемишль 21:00 - Київ 06:00
нічний експрес;
Київ 07:00 - Львів 13:00
сидячий.

2 склад:

Львів 14:00 - Київ 20:00
сидячий;
Київ 21:00 - Перемишль 06:00
нічний експрес;
Перемишль 07:00 - Львів 09:00
сидячий.

НЕ між Києвом і Перемишлем потрібен однозначно, а тут ще й з'являться додаткові рейси між Перемишлем і Львовом, а також обіднішня пара ІС зі Львова до Києва.
Мені,  як пасажиру,  ця ідея здається досить непоганою. Але хай ще інші форумчани висловлять свою думку. 
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 181


View Profile
« Reply #48 on: 17.04.19 , 22:04 »
Share

А якщо так:
....
Львів 14:00 - Київ 20:00    сидячий;
Київ 21:00 - Перемишль 06:00   нічний експрес;
Перемишль 07:00 - Львів 09:00   сидячий.
Не певен, що о 07:00 буде оптимально його відправляти. Треба хоча б о 8:30, щоб було зручно встигати на потяг з готелів
Тобто десь так:
Київ 21:30 → Перемишль 07:00
 ---(1:30 зазор)---
Перемишль 08:30 → Львів 10:30
 ---(4:00 зазор)--- 
Львів 14:30 → Київ 20:30
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1172


View Profile
« Reply #49 on: 18.04.19 , 02:04 »
Share

Врахуйте різницю в часі -1 год і реалії PKP (а вони спаскудили нічне сполучення з Перемишлем, запустивши натомість євронайт на Берлін о 18:36; прибуття з Берліна 8:48).
Крім того, Львів - Перемишль зараз — це швидше 2:30, ніж 2:00 (чи саме з метою прискорення там щось колупають у кінці травня?), а для 89/90 і 35/36 навіть це досить оптимістично. Зате Київ - Львів можна вкласти в 6:00, максимум 6:30.
Якщо не затягувати, то:
Київ 21:30 - Львів 3:30-4:00 - Перемишль 5:30 (польський час) — досить ранувато. IC звідти о 5:16, а далі аж 7:00 (в окремі дні 6:54) — хіба ельки.
Київ 22:00 - Львів 4:00-4:30 - Перемишль 6:00 (польський час) — оптимально.
Перемишль 7:00 - Львів 10:30 — пересадка на 750. Але без ночівлі до нього нічим не під'їдеш.
Львів 17:30 - Перемишль 19:00 (не надто зручно, звідти тільки на Жешув о 19:35, але для мешканців регіону — норм для вилазки до Львова без ночівлі).
Перемишль 20:00 - Львів 23:30-0:00 - Київ 6:00 (от його якраз заповнюватимуть і по Львову)
або Перемишль 20:30 - Львів 0:00-0:30 - Київ 6:30. З боку PKP там ІС прибуває о 19:15 і далі вже значно пізніше, так що особливої різниці немає. Перший варіант зручніший для поселення у Львові, а також для пересадки по Києву кудись далі.
Київ 7:30 - Львів 13:30 - 14:30 - Київ 20:30
Під Берлін краще підлаштувати 89/90, перевівши його в постійний режим. З ним якраз узгоджується ця нова пара ІС Київ - Львів - Київ. Її ще було б добре завести в Здолбунів і/або ще десь зупиняти, але це якщо знайдеться з півгодини додаткового часу (у варіанті Київ 7:00..21:00).
Ще питання, скільки реально вагонів потребуватиме цей НЕ, і чи не доцільно зробити його двогрупним з якимось ІС Львів - Чернівці - В.Сірет чи ще кудись (особливо якщо цими трансформерами буде внесено якісь зміни в напрямках Київ - ІФ - Ворохта і Київ - КП - Чернівці).
А взагалі підозрюю, що з них відразу зліплять дві щоденні пари Київ - Кривий Ріг по 15 вагонів:(
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!