Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.05.19 , 00:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення з Донбасом

Pages: [1] 2 3 4 5 6
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення з Донбасом  (Read 2951 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1494


View Profile
« on: 28.04.19 , 20:04 »
Share

Пропоную на наступний графік поїзд 96/95 Маріуполь - Харків/Бахмут зробити двогрупним з 81/82 Харків - Новоолексіївка на ділянці Харків - Федорівка та двогрупним з 10/9 Київ - Маріуполь на ділянці Федорівка - Маріуполь.
Під грузовим тепловозом швидкість однакова, що 10 вагонів, що 16. Групування/розгрупування можна проводити по Федорівці за ті ж 20 хвилин, що закладені в діючому графіку, враховуючи зміну напрямку. Для прикладу, до поїзда 7/8 по Львову міжнародні вагони причіпляють/відчіпляють за ті ж самі 20 хв.
Для порівняння, для поїздів 84 та 104 на ділянці Федорівка - Маріуполь закладено дуже великий запас. За словами провідника 84 поїзда, при запізненні у Волноваху на 40 хв, поїзд до Маріуполя прибуває за графіком. Ну і недавній випадок, коли при спізненні 104 по відправленню з Маріуполя майже на 3 години, до Києва він приїхав вчасно.
Ще треба подумати, що робити зі 142/141 Одеса - Маріуполь.
Logged
Г-дзе
Active user

Posts: 4795


View Profile
« Reply #1 on: 28.04.19 , 20:04 »
Share

Какие 20 минут на Приднепровской???
Час минимум!!!
Посмотри на Синельниково и Кривой Рог.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #2 on: 28.04.19 , 20:04 »
Share

Дякую за відвертість. Ти дав зрозуміти, що зарубаєш Маріуполь - Солотвино тільки тому що хочеш його овернайтом на ділянці Львів - Ужгород. Що ж, принаймні це чесно, а не так як раніше.

І добре що ти став перейматись іншими поїздами, які страждають через твоє несприйняття ідеї Маріуполь - Солотвино. Але тут, на жаль, в штангу, тобі про це не раз говорили. У підсумку матимемо один говнопоїзд і цигановоз, який постійно бажатимуть кікнути. Така ціна амбіцій.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1494


View Profile
« Reply #3 on: 28.04.19 , 21:04 »
Share

Ваня, якщо розгрупування на Придніпровці не можна провести за 20 хвилин, тоді "пропозиція не може бути реалізована". А так, я вчора спостерігав, як по Федорівці поїзду 70 при спізненні міняють тепловоз на електровоз за 15 хвилин.

Вітя, пропозиція 96/95 + (81/82 та 10/9) не протирічить твоїй пропозиції 70/69 + 601/602. Так дійсно, я проти того, щоб лишати 601 діючим графіком відправленням о 20:40 зі Львова. Для вивозу бухих груників після зміни є 6027 Львів - Сянки о 20:47. Тому 601 (а також продовжений до Солотвино 70) треба відправляти о 22:50 для забезпечення пересадки із 743 Дарниця - Львів (прибуттям о 22:43) та задля забезпечення змінюваності пасажирів по Ужгороду. Тому що в діючому графіку о 3 ночі посадка по Ужгороду у 601 практично відсутня.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 150


View Profile
« Reply #4 on: 29.04.19 , 12:04 »
Share

Калінінградський поїзд по Бахмачу у 2011 році, за часів його двогрупності з харково-чернігівським, розділяли за 7 хвилин для першої частини поїзда(та що до Чернігова без зміни тяги) та за 25 хвилин для другої частини (для вчеплення у голову тепловоза із Щорса).

Якщо обидві частини поїзда слідують в одному напрямку, то 20 хвилин на першу частину - це оптимально. Для другої групи, у разі її курсування в тому ж напрямку щодо станції розгрупування, закладають 45...50 хвилин (20 хвилин на першу групу, ще хвилин 5...10 на звільнення горловини станції для маневрів тяги під другу групу, й відповідно ще 20 хвилин на другу групу).

Групування в будь-якому випадку - не менше 45...50 хвилин (для зразку 54/144 по Ніжину із вчепленням групи в голову поїзда; або ж 94/765 по Києву із вчепленням херсонської групи в голову одеського поїзда).

В чому власне проблема?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3252


View Profile
« Reply #5 on: 29.04.19 , 13:04 »
Share

Артем, это еще ж зависит от конфигурации путей на станции.
Час минимум!!!
Посмотрите на рейс 317/318. Там по Фёдоровке на смену локомотива и отцепку/прицепку группы вагонов дается 40/48 минут. В прошлом давали меньше.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #6 on: 29.04.19 , 22:04 »
Share

Так дійсно, я проти того, щоб лишати 601 діючим графіком відправленням о 20:40 зі Львова. Для вивозу бухих груників після зміни є 6027 Львів - Сянки о 20:47. Тому 601 (а також продовжений до Солотвино 70) треба відправляти о 22:50 для забезпечення пересадки із 743 Дарниця - Львів (прибуттям о 22:43) та задля забезпечення змінюваності пасажирів по Ужгороду. Тому що в діючому графіку о 3 ночі посадка по Ужгороду у 601 практично відсутня.

Це все незасвоєння уроків по відміні Одеса - Ізмаїл, коли ти пропонував перекрити його функціонал київським поїздом. Тоді якось вдалось тобі довести, що не буде місцевий пасажир чекати 23-ї години, тут така сама ситуація, простіше кажучи, рецидив.

Ти не хочеш прорахувати грунтовніше. Буде мінус від груників, які не чекатимуть 23-ї, і буде плюс за рахунок того що з Ужгорода хтось сідатиме в цигановоз, бо час зміститься з 03:04 на 05:15. Сумнівний такий плюс.

Що таке мінус від груників, які не чекатимуть 23-ї? Діюче відправлення - це єдине прийнятне поєднання для бухих груників, які завершують робочу зміну, та вуйків, які приїхали до Львова у справах (ну там завести дитині свіжини в гуртожиток, провідати когось в лікарні чи самому лягти вмерти, взяти якусь справку і т.д). Оці вуйки здатні максимум до 20:40 очікувати такий поїзд в ганделиках, періодично дублюючи стопіісят, стакан газіровки й печенько, далі в них почнуть зароджуватись сумніви у правильності світосприйняття.

Твій перший сумнівний плюс навіть обговорювати не хочу, посадка в 05:15 по Ужгороду це статистична похибка. Все тому що ужо-берегівський потік це такі самі вуйки, тільки гуцули, які приїхали в свій облцентр за тими ж умовно справками, половина з них повернеться поєднанням елека плюс дуже вечірного  дизеля з Батьово, для цих цілей його й тримають, інакше давно б грохнули. Інша частина безальтернативно віддана на відкуп маршруткам.

Твій другий сумнівний плюс я тим більше обговорювати не хочу. Навіщо пасажиру трясти анусом пересідаючи по Львову, щоб здійснити поїздку Київ 17:33 - Ужгород 04:55, якщо він дешевше й безпроблемніше поїде 13-м Київ 17:11 - Ужгород 07:55?

Тепер щодо Маріуполя. Якщо зсув графіка на три години й прибуття до Львова о 20-й замість 17-ї ще можна пояснити людям, і сподіватись що це схавають, то зсув графіка на п"ять з половиною годин і прибуття в свинячий голос ніхто вже не схаває.

По факту завдяки тобі матимемо одне велике Нічого. Бахмутські вагони й далі ходитимуть говнорозкладом, дев"ятку тобі ніхто не дасть згвалтувати, будучи в здоровому глузді, а цигановоз й далі буде в Пасдепу першим номером на відміну.
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 183


View Profile
« Reply #7 on: 05.05.19 , 10:05 »
Share


Ще треба подумати, що робити зі 142/141 Одеса - Маріуполь.


Ні-чо-гі-сінько! Там нормальний для пасажирів графік. Що ж він вам, цей поїзд, жити так заважає?! Люди в шести областях ним користуються і повітря він не возить, отже, він вже довів свою актуальність. І крапка.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1494


View Profile
« Reply #8 on: 05.05.19 , 11:05 »
Share

Можна нічого не робити. Але:
1) 9 місяців на рік поїзд курсує схемою 8-12 вагонів при періодичності курсування через день;
2) середня заселеність на ділянці Маріуполь - Запоріжжя становить 240 пасажирів за рейс.
Logged
Sergio
Active user

Posts: 4272


View Profile
« Reply #9 on: 05.05.19 , 11:05 »
Share


Твій другий сумнівний плюс я тим більше обговорювати не хочу. Навіщо пасажиру трясти анусом пересідаючи по Львову, щоб здійснити поїздку Київ 17:33 - Ужгород 04:55, якщо він дешевше й безпроблемніше поїде 13-м Київ 17:11 - Ужгород 07:55?
Не Ужгородом єдиним жива людина. Аби ще пів-години пізніше - і є чудовий спосіб встигнути в Чоп на другий захонський підкидиш, при чому відпрацювавши повний попередній день.
Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!