Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.19 , 05:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Оптимізація сполучення з Донбасом

Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Print
Author Topic: Оптимізація сполучення з Донбасом  (Read 2790 times)
Utopist
Active user

Posts: 2878


View Profile
« Reply #30 on: 14.05.19 , 22:05 »
Share

Мне кажется, что поезд Покровск - Бердянск будет намного интереснее поезда Покровск - Геническ. Хотя бы потому, что от Покровска и окрестностей есть накатанный пассажиропоток на море именно в Бердянск.
А про все эти составы направления Киев - Приднепровье - Донбасс у меня такая мысль:
-поезд 103/104 отменяем. Вагонов 10-15 надо насобирать на второй НЭ в Мариуполь (можно банально обменяться с фирменными вагонами 83/123), еще около 20 остается.
-поезд Киев - Бердянск превращаем в полноценный поезд (а не половинку) и пускаем по маршруту Киев - Полтава - Павлоград - Запорожье - Бердянск, с графиком, чтобы от Полтавы до Павлограда в обе стороны ехал глухой ночью. Тогда будет и удобное время по Запорожью для поездок из Запорожья в Бердянск, и сообщение Полтавы +Миргорода с Запорожьем и Приазовьем, и Павлограда с Киевом.
-поезд Киев - Покровск превращаем в полноценный поезд, ускоряем, делаем более удобный график (отправление из Покровска не позже 21, в сторону Покровска можно сделать на час раньше). В Покровске поезд расцепляем на 3 группы, одна продолжает движение до станции Роя в городе Курахово (в основном для пенсионных туристов + для самого Курахово и окрестностей), вторую группу катаем в Харьков, третью в Бердянск.
А из Днепра в Бердянск лучше дневное сообщение сделать. Одним составом можно успеть съездить по графику типа Днепр 7:00 - Бердянск 15:00 - Днепр 23:00.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1489


View Profile
« Reply #31 on: 15.05.19 , 11:05 »
Share

-поезд 103/104 отменяем. Вагонов 10-15 надо насобирать на второй НЭ в Мариуполь (можно банально обменяться с фирменными вагонами 83/123), еще около 20 остается.
Предлагали. Но они боятся "экспериментировать" с Донбасом.
Logged
VSK
Active user

Posts: 442


View Profile
« Reply #32 on: 15.05.19 , 11:05 »
Share

- (можно банально обменяться с фирменными вагонами 83/123),
Предлагали. Но они боятся "экспериментировать" с Донбасом
Фірмовий склад 83/84 потрібно обов'язково кудись забрати бо люди не готові платити за поїзд з таким графіком такі гроші враховуючи що в  83/84 досить серйозний трамвайний паспотік і на короткі відстані ціна в фірмовому складі 83/84 не конукурентна. Саме тому фірмовий склад 83/84 заповнюється набагато гірше ніж нефірмові.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 947


View Profile
« Reply #33 on: 15.05.19 , 11:05 »
Share

- (можно банально обменяться с фирменными вагонами 83/123),
Предлагали. Но они боятся "экспериментировать" с Донбасом
Фірмовий склад 83/84 потрібно обов'язково кудись забрати бо люди не готові платити за поїзд з таким графіком такі гроші враховуючи що в  83/84 досить серйозний трамвайний паспотік і на короткі відстані ціна в фірмовому складі 83/84 не конукурентна. Саме тому фірмовий склад 83/84 заповнюється набагато гірше ніж нефірмові.


але на 125/126 цілком собі ок заповнюється, їх би не завадило там залишити.
Logged
VSK
Active user

Posts: 442


View Profile
« Reply #34 on: 15.05.19 , 12:05 »
Share

- (можно банально обменяться с фирменными вагонами 83/123),
Предлагали. Но они боятся "экспериментировать" с Донбасом
Фірмовий склад 83/84 потрібно обов'язково кудись забрати бо люди не готові платити за поїзд з таким графіком такі гроші враховуючи що в  83/84 досить серйозний трамвайний паспотік і на короткі відстані ціна в фірмовому складі 83/84 не конукурентна. Саме тому фірмовий склад 83/84 заповнюється набагато гірше ніж нефірмові.


але на 125/126 цілком собі ок заповнюється, їх би не завадило там залишити.
В кожному з 4 складів лишити по 2 фірмових плацки і 2 фірмових купейних. А все що лишиться віддати на 2 склад 9/10(трохи підмарафетивши вагони)
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #35 on: 15.05.19 , 13:05 »
Share

-поезд 103/104 отменяем. Вагонов 10-15 надо насобирать на второй НЭ в Мариуполь (можно банально обменяться с фирменными вагонами 83/123), еще около 20 остается.
Предлагали. Но они боятся "экспериментировать" с Донбасом.

Валера, уточни, будь-ласка, хто і на якій підставі пропонував, і з ким це обговорювалось. Дякую.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1489


View Profile
« Reply #36 on: 15.05.19 , 14:05 »
Share

Перепрошую, пропонували не відміняти 104 повністю, а зробити його двогрупним. Другу групу на Генічеськ та/або Бердянськ.
При умові призначення 9/10 на щоденне курсування.
« Last Edit: 15.05.19 , 14:05 by jbond989 » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4383


View Profile
« Reply #37 on: 15.05.19 , 14:05 »
Share

Дякую. А то утонути в утопіях може кожен, значно важче після цього зберегти репутацію.
Logged
pabel
Active user

Posts: 3405


View Profile
« Reply #38 on: 16.05.19 , 01:05 »
Share

Да уж... Смотрел расписание ЛЮБОГО рейсового транспорта между Покровском и Бердянском, чтобы "к батьке Махно" в гости съездить (Покровск, Чаплино, Великомихайловка, Гуляйполе, Пологи, Бердянск - все "махновские места" практически на одном направлении) - без экстрима или с зависанием в дороге на 1-2 суток тут не обойтись :-) И самое смешное, что между Покровском и Бердянском по автодороге всего лишь 120 км. Намного легче (и главное - дешевле) собрать большую группу и на день зафрахтовать автобус.

Десь на просторах фейсбука)))
Quote
А як курсували пасажирські потяги "махновським" ходом 100 років тому? Станом на зиму 1916-1917 років (розклад діяв із листопада 1916 року по травень 1917 року), у гарфік руху потягів було закладено 2 пари від Чаплиного до Бердянська, й у зворотному напрямі. Розклад даю на фото. В основному складі поштових потягів № 3/4 Катеринослав (Дніпро) - Бердянськ були 4-х осний багажний, 3-х осний поштовий, а також 4-х осний вагон-мікс I/II класу, 4-х осний вагон II класу, три 4-х осні вагони III класу. Крім того, на ділянці від Катеринослава до станції Пологи курсував вагон безпересадочного сполучення III класу Катеринослав - Маріуполь. По понеділках і четвергах у складі вищеназваного потягу між Бердянськом і Чаплиним курсував арештантський вагон, а за потреби в обох напрямках - 1-2 військові вагони. В якості локомотивів використовувалися паровози серії НВ. У складі прискорених товарних потягів № 31/32 були пасажирські вагони II, III i IV класу; по вівторках і п'ятницях від Чаплиного до Бердянська у складі означених потягів курсував арештантський вагон, а за потреби в обох напрямках - до 5-10 військових вагонів.

Так и видится туристический поезд "к батьке Махно" под старым паровозом из дореволюционных вагонов. Одно плохо: обычных пассажирских вагонов нет, а старых дореволюционных - совсем нет. И сколько в нём будет билет стоить? Утопия да и только! Хотя, мэр Покровска собирает такие сумасшедшие идеи, - кто знает, может что-то и выскребет со временем...
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4639


View Profile
« Reply #39 on: 16.05.19 , 08:05 »
Share



Да уж... Смотрел расписание ЛЮБОГО рейсового транспорта между Покровском и Бердянском, чтобы "к батьке Махно" в гости съездить (Покровск, Чаплино, Великомихайловка, Гуляйполе, Пологи, Бердянск - все "махновские места" практически на одном направлении) - без экстрима или с зависанием в дороге на 1-2 суток тут не обойтись :-) И самое смешное, что между Покровском и Бердянском по автодороге всего лишь 120 км. Намного легче (и главное - дешевле) собрать большую группу и на день зафрахтовать автобус.
А з автошляхами там повна дупа.  Минулого року довелось на автомобілі проїхатись від Покровського (Дніпр.обл.) ч/з Гуляйполе в Пологи. То там таке бездоріжжя,  що колеса можна загубити.  Воно то теоретично можна було б сісти по Мечетній на приміський Чаплино-Пологи,  але він ходить лише 1 раз в день і прибуває в Пологи під вечір,  коли там всі установи зачинені. 
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!