Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.19 , 22:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Братислава-Катовице в течении недели со стоповерами по пути

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Братислава-Катовице в течении недели со стоповерами по пути  (Read 645 times)
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« on: 03.05.19 , 17:05 »
Share Reply with quote

Купил в свое время билеты у WizzAir Киев-Братислава (27.05.2019) и Катовице-Киев (05.06.2019). Сейчас наконец то дошли руки разобраться с наземной частью поездки.

Идея состоит в том, что бы проехать по маршрут по ж/д с остановками в интересных местах, плюс 04.06.2019 заглянуть на концерт Slayer в Гливице (это под Катовице).

Как пока подбронировал отели (все отменяемое):

Братислава 27-29.05.2019
Брно 29-31.05.2019
Оломуц 31.05-01.06.2019
Острава 01-02.06.2019
Катовице 02-03.06.2019
Гливице 03-05.06.2019

Как кажется почтенной публике, адекватно ли распределены дни по городам? Возможно что-то стоит вообще выкинуть и заменить на другой? Может есть интересные точки для стоповреов между городами? (Я в курсе, что это вопрос вкуса и индивидуально).
Какие есть транспортные интересности по маршруту, о которых умалчивают конвенциональные путеводители и отчеты?
Как понимаю, каких-то подходящих мне проездных в Чехии нет? Выгодней всего будет брать заранее одноразовые билеты разных операторов (CD, RegioJet, LeoExpress)?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #1 on: 03.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

Дні - ніби адекватно. Доби у Брні щоб обкатати всі трамвайні цікавинки не вистачить, тому 2 ночі в готелі як раз згодяться.

Окрім трамвайної мережі - моє улюблене місце - вулиця Поржичи (ulice Poříčí) - просто загугліть vlak Poříčí.
Хоча звісно рух там не регулярний, тому у день Вашого приїзду поїзд там мабуть не побачите.

В Остраві все обкатати за день теж не вийде, бо відстані величезні і час у дорозі довгий, але не відвідати всі куточки в Остраві не так прикро як у Брні. У Остраві досить прокатати націкавіші ділянки, бо там багато де довго-довго їдеш і нічого особливо цікавого не побачиш. А у Брні практично вся трамвайна мережа цікава.

В Оломоуці часу достатньо. Окрім трамваїв там є дуже мила залізниця (що пробирається між будинків зовсім недалеко від центру з однорівневими перетинами з трамваєм - ділянка Оломоуц-Сметанові Сади - Оломоуц-Нова Уліце - Оломоуц-Місто)

У Брні - ремонт станції Брно-гол. Суть ремонту -перекритий наскрізний проїзд, тому ті поїзди у котрих по Брну кінцева - можуть на неї приходити, а у кого Брно проміжна зупинка - вимушено їдуть через Брно нижній возкал (це інша лінія, між вокзалами - 700 метрів, тобто нижній вокзал - на 700 метрів далі від центра міста, ніж головний)
Quote
Как понимаю, каких-то подходящих мне проездных в Чехии нет? Выгодней всего будет брать заранее одноразовые билеты разных операторов (CD, RegioJet, LeoExpress)?
в Остраві - квитки на міський транспорт діють у всі зоні Острава XXL. І одночасно вони чинні на поїзд в межах не просто міста, а всієї Острави XXL, цпе досить далеко за місто. Зокрема можна доїхати аж до Богуміна.

Нагадую - у  Чехії проїзний на міський транспорт - чинний на залізниці не лише на приміські, але й на швидкі поїзди - Rychlik і навіть на Express.
По міському квитку не можна їздити по зоні дії лише у IC/EC/RalJet/Supercity.

Ділянка Брно - Оломоуц - єдина на вашому маршруті, де швидше проїхати не поїздом, а автобусом. Я їхав там RegioJetівським автобусом.

Quote
Как понимаю, каких-то подходящих мне проездных в Чехии нет?
проїзний на всю Чехію не доцільний (надто велика зона покриття і відповідно надто велика ціна), а з меншою зоною покриття бувають лише на край. А у вас всі міста в різних краях (власне всі вони - крайові центри), тому купувати такий не доцільно.
Quote
Какие есть транспортные интересности по маршруту, о которых умалчивают конвенциональные путеводители и отчеты?
тролейбусні міста цікавлять?
З нетранспортних цікавинок згадаю про Зноймо. Це не по маршруту, а в сторону (тобто доведеться потім назад до Брна повернутись). Час в дорозі - 1 година автобусом з Брна, поїздом у Зноймо їхати з Брна довго і сумно, зручне залізничне сполучення у Знойма лише з Віднем.
Logged
Сергій_П
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #2 on: 04.05.19 , 01:05 »
Share Reply with quote

Нагадую - у  Чехії проїзний на міський транспорт - чинний на залізниці не лише на приміські, але й на швидкі поїзди - Rychlik і навіть на Express.
По міському квитку не можна їздити по зоні дії лише у IC/EC/RalJet/Supercity.

Не думаю, що це завжди так. Навколо Острави пишеться, що тільки в потягах, які є в системі ODIS (коордінатор транспорту в регіоні), а там їх дуже небагато:
https://www.kodis.cz/pdf/linky_odis.pdf
сторінки 11, 12 там де є "vlak"

З нетранспортних цікавинок згадаю про Зноймо. Це не по маршруту, а в сторону (тобто доведеться потім назад до Брна повернутись). Час в дорозі - 1 година автобусом з Брна, поїздом у Зноймо їхати з Брна довго і сумно, зручне залізничне сполучення у Знойма лише з Віднем.

З нетранспортних раджу зайти до катакомб або костьолів, виложених кістками. Один є в самому центрі Брна - kostel Sv. Jakuba. Це підземелля, коштує 140 корун (~7 доларів). Є і костьоли над землею - вони світліші та приємнійші - треба шукати за словом "kostnice" + місто або місце, де хочете зайти.
З транспортного - Тechnicke Muzeum v Brne - найкращий музей транспорту в Чехії (десь 400-500 метрів від кінцевої зупинки Т8 Мifkova) - побачите також підземну ділянку трамвая.
Logged
jtt
Guest
« Reply #3 on: 04.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

500 км за неделю? Для меня это один день ... неполный ... ну кроме как есть план очень много пива употреблять по дороге (вот на днях поеду на объект, 300 км в одну сторону и в планах выехать нормально и не слишком поздно возвращаться, а на объекте надо будет интенсивно поработать).

Минимум можно добавить еще круг по Словакии, а то и чуть зацепить Венгрию времени достаточно.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #4 on: 04.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

Разные люди предпочитают разную стратегию путешествий.

Я к примеру люблю двигаться медленнее, но чтоб точно быть увереным что мимо чего-то такого не проеду, ради чего мне сюда захочется вернуться.
Потому 500 км в неделю у меня получается далеко не всегда. И вообще предпочитаю переезды длительностью не больше часа, не люблю переезды больше 1:30 (а если больше 2 часов - буду искать способ вывернуть маршрут, чтоб от такого уклониться). Вот и приходится выстраивать ломаную линию из коротких отрезков, так сказать съедая слона по кусочкам.

Я чудесно осознаю что у этого способа есть как свои преимущества (самое важное из которых - минимальные удельные расходы средств на проезд и времени на посещение каждого из пунктов назначения), так и свои недостатки - самый главный из которых - города посещаются не в том порядке, в котором хочется, зачастую приходится откладывать некоторые из первоочередно-желанных пунктов назначения на десяток лет сугубо из соображений целесообразности группировки в линии из коротких отрезков з другими высокоприоритетными городами и наоборот, из вцелом желанных, но третьестепенных по приоритетности городов уже многие уже посещены из-за того что хорошо легли на ломаную ведущую к приоритетным пунктам назначения.

Quote
Для меня это один день ... неполный
помимо стратегии - скажем так - это зависит от расстояния между достойными посещения городами и их интересности.
Есть места где в радиусе 500 км нет ничего желаемого к посещению, тогда нет другого способа как проехать. А есть как в Италии, когда между желаемыми к посещению местами в среднем километров по 60. Там 500 км в неделю запросто может не получиться.

Quote
Минимум можно добавить еще круг по Словакии, а то и чуть зацепить Венгрию времени достаточно.
Даже если не придерживаться моей любимой стратегии (и похоже автору темы так тоже нравится) - такой совет имел-бы смысл для жителя какой-то другой страны, которому в Словакию восточнее Братиславы или там в Венгрию долго и/или дорого забрасываться.
Жителю Украины - заброситься в Словакию восточнее Жилины или Венгрию - и так недорого и недолго и вдобавок - дешевле и быстрее чем в Чехию или Братиславу.
Потому вносить дополнительные пункты назначения в Венгрии или Словакии восточнее Жилины в маршрут, у которого пункты заброса позволяют посетить Братиславу и Чехию - это по-моему только портить его. Если хочется - Венгрию и Словакию дешевле вынести в отдельную экспедицию.
« Last Edit: 04.05.19 , 15:05 by Maxy » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #5 on: 04.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Maxy, дякую за поради, зараз як раз передивляюсь сайти CD та RegioJet, потроху підбираю потяги.
Поки питання виникло лише по Острава-Катовіце - на ЕС можна проіхатися або по Včasná jízdenka Polsko або по повному тарифу, так? Ніяких фокусів, щоб взяти квиток дешевше, не понижуючи категорію потяга не існує на даний момент?

500 км за неделю? Для меня это один день ... неполный ... ну кроме как есть план очень много пива употреблять по дороге (вот на днях поеду на объект, 300 км в одну сторону и в планах выехать нормально и не слишком поздно возвращаться, а на объекте надо будет интенсивно поработать).

Минимум можно добавить еще круг по Словакии, а то и чуть зацепить Венгрию времени достаточно.
По работе я и Киев-Львов-Киев успевал оборачиваться за день и поработать во Львове (даже по воздуху это 450+ км). Но это работа :-) А на отдыхе (тем более это не какая-то невероятная даль, а почти что задний двор Украины), можно расслабиться, наслаждаться летом, вкусным чешским пивом в умеренных количествах и всякими мелкими достопримечательностями.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4720


View Profile
« Reply #6 on: 04.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

XAN_ , ділянку Острава-Катовіце можна й без ЕС подолати.
Я так зрозумів, що у Вас буде проїздний квиток по Остраві, а він має дострілювати аж до Богуміна (вище про це Маху згадував). З Богуміна в Катовіце ходять регіональні поїзди.
Але там треба буде брати з розбивкою:
Богумін-Халупкі - 16 czk (по спеціальному прикордонному тарифу, в чеській касі)
Халупкі-Катовіце - 14,45 pln (можна на сайті польського перевізника - https://www.kolejeslaskie.com/
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22525


View Profile
« Reply #7 on: 04.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

По повному тарифу на ЄвроСіті - це найдорожча ділянка такої малої довжини в цій частині світу.
Як влучно зауважив tabo - Богумін - Халупки - найдорожча ділянка такої довжини в центрально-східній Європі.

Тому якщо не хочеться так дорого платити - то краще купити Včasná jízdenka, тим більше вони подешевшали. Ще кілька років тому мінімальна ціна по Včasná jízdenka Острава - Катовіце була 9 євро+3 євро обов'язкової резервації, разом виходило 12 (і все-одно це було краще ніж по повному тарифу). Зараз же мало того що мінімальну вартість за квиток по спецпропозиції знизили до 5 євро, так ще й якщо купуєш на сайті у ЧД - зараз ЧД дарує безкоштовну резервація в подарунок. Безкоштовні резервації у подарунок - у ЧД не лише на цьому напрямку, а й на інших (де резервації добровільні), але на Польщу ця акція особливо актуальна, бо економить 3 євро.

Я розумію що вгадати час коли Вам обридне кататись по Остраві і захочеться вже перебратись до наступного пункту подорожі - важко, але Ви якось спробуйте.

Бо без Včasná jízdenka - на ЄвроСіті цю ділянку їхати у будь-якому разі дуже дорого. Якщо все-ж так вийшло, що Včasná jízdenka не куплена і треба їхати на ЄвроСіті - то звісно замість оплати по повному тарифу - розбити по Халупках можна, але це буде все-одно дорого і не дуже просто. Ділянка Халупки - Катовіце зараз коштує лише 25 злотих, але продаж на сайті ПКП від Халупок завбачливо закритий.
Тому через сайт ПКП з телефона скоріш за все купити не вийде. Доведеться шукати польського кондуктора і мабуть доведеться заплатити 25 злотих за проїзд +10 злотих за продаж у поїзді.
Я не пригадую конкретних цифр - jizdenka більше не показує міжнародний тариф, але дуже приблизно - проїзд на євросіті без розбивки коштує, якщо мені не зраджує пам'ять 21 євро (я там тарифи приблизно пам'ятаю, здається квиток 18+3 євро плацкарта, і не платити ці 3 євро не вийде, бо на сайті ЧД повний тариф на Польщу не продається, тому одержати резервацію нахаляву не вийде, а в касі за неї 3 євро візьмуть, і не купувати її не можна, бо вона на цій ділянці обов'язкова). А з розбивкою по Халупках чи Зебжидовіце - вийде грубо кажучи 18,6 євро (7,5 євро квиток до Халупок, 3 плацкарта+25 зл квиток Халупки - Катовіце + 10 зл збір за продаж у поїзді).

Аналогів тих реляційних тарифів що пропонуються у Польщі (простий реляційний тариф Катовіце - острава і тарифа Visit Ostrava) - у Чехії не пропонується.
Logged
W_777
Active user

Posts: 400


View Profile
« Reply #8 on: 04.05.19 , 17:05 »
Share Reply with quote

в Остраві - квитки на міський транспорт діють у всі зоні Острава XXL. І одночасно вони чинні на поїзд в межах не просто міста, а всієї Острави XXL, цпе досить далеко за місто. Зокрема можна доїхати аж до Богуміна.
Нагадую - у  Чехії проїзний на міський транспорт - чинний на залізниці не лише на приміські, але й на швидкі поїзди - Rychlik і навіть на Express.
По міському квитку не можна їздити по зоні дії лише у IC/EC/RalJet/Supercity.
Maxy, а Вы уже как-то упоминали о билетах Острава XXL и что они действуют от/до Богумина.
Я тогда пытался разобраться на сайте https://idos.idnes.cz/ostrava/spojeni/ как оптимальнее доехать из Богумина в Остраву и сколько это будет стоить, но сайт, к сожалению, только на чешском, поэтому как купить билет, я так и не понял.
Logged
interfan
Active user

Posts: 1180


View Profile
« Reply #9 on: 04.05.19 , 18:05 »
Share Reply with quote

Я був в грудні 2018 року в вугільній копальні в Забже - купа вражень! https://kopalniaguido.pl/zwiedzanie-kopalni-guido Як раз на півдороги між Катовіце та Глівіце
Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!