Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.05.19 , 22:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Братислава-Катовице в течении недели со стоповерами по пути

Pages: 1 [2]
Reply | Print
Author Topic: Братислава-Катовице в течении недели со стоповерами по пути  (Read 544 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22434


View Profile
« Reply #10 on: 04.05.19 , 18:05 »
Share Reply with quote

Острава XXL - це не назва тарифа, а назва області - а саме Острава і певні її передмістя, з Богуміном включно.
А квитки для проїзду по Остраві XXL - це талончики на міський транспорт Острави. Хоч разовий на 60 хвилин (30 крон), хоч добовий (80 крон) - це і є квиток Остраву XXL.
 
Талони на міський транспорт з меншим терміном чинності (на 10 і 30 хвилин) - на залізниці не приймаються.

SMS-квитки на автобус-тролейбус-трамвай - теж у поїздах чомусь не примаються (підозрюю, що це суто технічна неузгодженість способа перевірки між оператором міського транспорта і ЧД, втім з наших телефонів SMS-квиток все-одно купити скоріш за все не вийде, тому нам байдуже до цього)

Купити - можна купити у будь-якій точці продажу талончиків. У Остраві - наприклад у автоматі на трамвайній зупинці перед вокзалом.
В залізничних касах у цих краях - теж продаються талони на міський транспорт, а на платформах залізниці висять компостери для них, щоб можна було закомпостувати якщо поїздка пасажира розпочинається по залізниці.
Тобто коли ви їхатимете з Польщі на поїзді KS і пересядете у Богуміні - то купіть там у касі талончик, закомпостуйте компостером на платформі і по приїзді в Остраву можна буде по ньому ще і на автобусі-тролейбусі-трамваї під'їхати. Але якщо реальний пункт призначення суто на вокзалі - то залізничний тариф може бути трішки дешевший (наприклад по залізничному квитку Богумін - Острава гол - 21 крона, або 29 крон до Острави-Свинов, а талончик на 60 хвилин коштує 30 крон).

Тут як бачите мене поправили, схоже у
Нагадую - у  Чехії проїзний на міський транспорт - чинний на залізниці не лише на приміські, але й на швидкі поїзди - Rychlik і навіть на Express.
По міському квитку не можна їздити по зоні дії лише у IC/EC/RalJet/Supercity.

Не думаю, що це завжди так. Навколо Острави пишеться, що тільки в потягах, які є в системі ODIS (коордінатор транспорту в регіоні), а там їх дуже небагато:
https://www.kodis.cz/pdf/linky_odis.pdf
сторінки 11, 12 там де є "vlak"
Я поки не зіставляв з усім розкладом (тому не можу отак одразу на око сказати скільки % поїздів відповідних категорій це становить), але одразу скажу, що цих поїздів НЕ МАЛО.
У таблиці рядків на перший погляд не надто багато, але ж переважно це не номери рейсів, а номери ліній. А кожна лінія - це купа рейсів (деякі з ліній - це рейси щопівгодини).
З нового для себе - я виявив що виявляється талончики приймаються у поїздах RegioJet (тобто схоже ODIS крім ЧД - домовився також і з RegioJet, щоб дозволяли в своїх поїздах під'їхати по Остраві і з Острави далі на схід)
« Last Edit: 04.05.19 , 23:05 by Maxy » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #11 on: 07.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

Такс, решил накинуть заезд в Кромержиж, и вчерне подобрал билеты:

29.05.2019 08:47 - 10:05 Bratislava - Brno        (RJ 1046) 5.1 EUR
31.05.2019 08:56 - 10:05 Brno-Kralovo Pole - Kojetin    (R 827)
31.05.2019 10:38 - 10:50 Kojetin - Kromeriz        (Os 3955)
31.05.2019 17:50 - 17:58 Kromeriz - Hulin        (Os 3925)
31.05.2019 18:04 - 18:29 Hulin - Olomouc        (R 882)
01.06.2019 18:48 - 19:50 Olomouc - Ostrava        (EC 145)
- 238 CZK за все 5 сегментов вместе 1 билетом, без привязки к поезду
02.06.2019 17:52 - 19:31 Ostrava - Katowice        (EC 117) 131 CZK

Я правильно понимаю, что купив 1x Flexi zvýhodněná jednosměrná, 2nd class на маршрут Brno-Kromeriz-Olomouc-Ostrava, Validity: from 08:56 on 31.5.2019 until 24:00 on 1.6.2019 я смогу перемещаться по данному маршруту любыми поездами CD без доплат (кроме SuperCity) в течении двух дней?
« Last Edit: 07.05.19 , 19:05 by XAN_ » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22434


View Profile
« Reply #12 on: 07.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

ні
Flexi zvýhodněná jednosměrná (у минулі роки тариф з приблизно такими-ж умовами називався Včasná jízdenka Česko) - не дає такої свободи використання. Попри те, що навідміну від інших країн, де спецпропозиції з обмеженою кількістю місць (котрі треба купувати завчасно) - у Чехії по цьому тарифу немає zugbindungа. Але відсутність zugbindungа все ж не те саме, що повна свобода і деякі істотні обмеження у порівнянні з повним тарифом тут є, а саме:

гірші умови повернення у порівнянні з повним тарифом (не будемо на цьому зупинятись, припустимо що повертати ми не будемо)

-сувора вимога, щоб поїздка пасажирапочинатись зі станції вказаної в квитку. Проконтролювати це не дуже просто, якщо в поїзді більш ніж два вагони і не йдеться про посадку на станції посеред лісу, де Ви будете єдиним пасажиром що сідає в поїзд (тому кондуктор Вас з високою вірогідністю запам'ятає). Але про всяк випадок знайте, що така вимога є. При чому при чесному використанню вона не створює проблем, бо дозволяється перед поїздкою заявити про початок поїздки пізніше станції початку поїздки в квитку, доплачувати грошей не треба, але це треба щоб цю відмову зафіксували і відмітили у квитку. На роздруківці електронного квитка мені на станції писали ручкою, не знаю як це виглядає якщо пасажир показує квиток у смартфоні через Můj vlak. Але слід мати на увазі що зафіксована відмова їхати якийсь початковий сегмент має наслідки на інше обмження, а саме:

-по цьому тарифу - заборонено робити зупинки в дорозі раніше ніж 100 км від початку поїздки. Тобто розпочати поїздку можна будь-яким поїздом, не обов'язково тим що значиться в рекомендованому маршруті АЛЕ якщо протягом перших 100 км вийти з поїзда раніше пункта призначення - квиток на подальшу частину дороги перетворюється на гарбуз. Щоправда кондукторові зазвичай це непросто виявити (бо це треба щоб до виходу з поїзда  кондуктор залишив відмітку при перевірці квитка і потім щоб після відставання другий кондуктор вичитав номер поїзда зі штампика першого кондуктора і правильно зіставив з розкладом, не завжди в першому поїзді встигає дойти кондуктор і не завжди другий кондуктор буде гаяти час на вираховування, чи відстав пасажир від планового маршрута чи ні). Але я б не наривався.
Якщо протягом перших 100 км дороги потрібна пересадка - можна пересідати, але навмисне в місцях пересадки пасажир мусить пересідати на найближчкий поїзд що веде по Вашому маршруту, навмисне затримуватись не дозволено. Якщо там було хвилини зо 3 на пересадку і пасажир поїде на 1 такт пізніше ніж найближчий наступний поїзд - без проблем можна відбрехатись що не встигли перебігти на іншу платформу, у такому випадку кондуктор виявить лояльність. Але якщо відставання буде виявлено у випадках коли там було більш ніж досить часу на пересадку або якщо відставання більше ніж на 1 такт (тобто якщо наступний поїзд був через пів-години, а пасажир їде на 1,5 години пізніше) - може призвести до того, що квиток визнають нечинним.

У Вашому випадку проблема у тому, що Брно - Кромержиж =87 км, а Кромержиж - Оломоуц = 45 км

Тому маєте вибір з трьох варіантів:
1. чесно купити по повному тарифу (376 крон). Після останнього редизайна сайту - повний тариф не показується навіть внизу екранаи, щоб побачити можливість покупки по повному тарифу - слід натиснути кнопку Další nabídky, там розкриються всілякі менш популярні різновиди проїзних документів що покривають обраний маршрут і десть там серед них буде повний тариф. Я б не радив цей варіант у цьому разі. У (3), трохи нижче, я пояснив чому

2. або по-хитрожовтому підібрати зупинку перед Брном, так щоб від неї через Брно до Кромержижа було не менше 100 км і взяти Flexi zvýhodněná jednosměrná від неї. Тоді Кромержиж у Вас після 100-го кілометра, а отже зупинку в дорозі робити маєте. Однак у Вашому випадку там додаткові незручності. Через ремонти на головному вокзалі Брна - присобачити фіктивний сегмент перед місцем посадки може бути непросто.
Поїзди в потрібному Вам напрямку через перекриту колію стартують не з головного вокзала, і не з нижнього вокзала, а зі станції Kralovo Pole, яка через закриту на ремонт колію тимчасово стала тупиковою кінцевою. Тому до Kralovo Pole  немає поїздів, що приходили б з протилежного боку. Там можно стикувати по Brno-Židenice, але тоді і сідати Вам доведеться по Brno-Židenice - не певен що це зручно. Коротше теж не раджу.
Якщо раптом хтось з тих, хто це читає і захоче аналогічно погратись на якомсь іншому маршруті (де фактична посадка по лінійній станції і вузлових станцій поблизу немає) - хай має на увазі, що тут слід пам'ятати про те, що не можна дозволяти себе піймати на посадці пізніше станції початку поїздки по квитку. Якщо станція фактичної посадки вузлова і по ній згідно до маршруту у квитку є пересадка з іншого поїзда - тут нема проблем, бо ніхто не зможе довести що Ви не їхали попередній сегмент іншим поїздом і просто в тому поїзді кондуктор до Вас дійшов. А от якщо місце фактичної посадки на лінійній станції без вузлових станцій поблизу (тобто і сегмент від місця початку поїздки по квитку до фактичного місця посадки і сегмент після місця фактичної посадки їдуться тим самим поїздом, бо іншого просто немає) і посадка по квитку по якійсь платформі серед лісу (котрі часто ще на вимогу) - то тут ризикуєте нарватись, кондуктор може запам'ятати, що по цій станції таких як Ви не сідало. Особливо якщо це була зупинка на вимогу і її ніхто не замовив і поїзд там проїхав без зупинки.

3. або пошукати якісь інші набори квитків. Що одразу впадає у око у Вашому маршруті - що перші два сегменти - коротенькі, а другий - дооовгий, при чому ділянка Оломоуц - Остава - вона традиційно недовантажена, там часто ціна zvýhodněná більше відрізяється від повного тарифа ніж на інших ділянках в такі строки і низька ціна на цій ділянці затримується довше ніж у інших місцях. І в інших перевізників низька ціна на цій ділянці довше затримується. Отже безглуздо їхати довгу ділянку по повному тарифу через проблеми коротких ділянках перед Брном. Тим більше що проблема неможливості зробити зупинку на цій ділянці Вам не заважає. Просто порахуйте -  по-моєму вигідніше буде взяти один квиток Брно - Оломоуц через Кромержиж по повному тарифу (і по ньому робити зупинки в дорозі де хочеться), а другий - Оломоуц - Острава - по якомусь вигідному (та ж Flexi zvýhodněná, але може вас влаштує zugbindung, тоді можна взяти більш дешеву Vázaná (це той тариф, що у минулі роки називався "суперакційним")
« Last Edit: 10.05.19 , 11:05 by Maxy » Logged
XAN_
Active user

Posts: 1114


View Profile
« Reply #13 on: 08.05.19 , 18:05 »
Share Reply with quote

Дякую за такий детальний допис.

На ділянку Оломуц-Острава взяв RegioJet за 44 czk, а на Brno-Olomouc - Flexi základní jednosměrná за 195 czk.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!