Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.10.20 , 23:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Євроколія Львів - Київ - Одеса (варіант МІУ / Омелян)

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Євроколія Львів - Київ - Одеса (варіант МІУ / Омелян)  (Read 797 times)
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« on: 11.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

Омелян розповів про проект євроколії у напрямку Львів-Київ-Одеса

Quote
Міністерство інфраструктури України не планує змінювати державні стандарти залізничної колії (ширина колії 1520 мм), євроколію (1435 мм) буде прокладено паралельно вже наявному полотну в напрямку Львів-Київ-Одеса з подальшим розвитком у бік Харкова та Дніпра.

Про це сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"Ми збережемо наявні стандарти. У випадку євроколії ми плануємо реалізувати її на напрямку Львів-Київ-Одеса. Потім є плани розширити на Дніпро та Харків, може, ще пару міст", - зазначив він.

За словами міністра, наразі головний акцент робиться на проекті євроколії в напрямку зі Львова до Одеси через Київ.

"Цього року ми розпочинаємо розробку ТЕО спільно з ЄС. Цей проект буде орієнтований на вартість десь 10 млрд грн. Але потрібно розуміти, що альтернативи в нас немає", - наголосив В.Омелян.

Крім того, за його словами, компанії необхідно інвестувати в інфраструктуру, оскільки наявна інфраструктура не дає можливості досягати пікових швидкостей навіть для тих поїздів, які нині є в "Укрзалізниці".

"Тому нам потрібно спочатку відремонтувати колії. Або їх доведеться перебудовувати, щоб кривизна відповідала швидкісним параметрам. І лише тоді ми зможемо говорити про те, щоб істотно та якісно змінити рухомий склад", - заявив В.Омелян.

Він також зазначив, що "Укрзалізниця" не володіє достатньою кількістю фінансів для закупівлі нових швидкісних пасажирських поїздів.

"У будь-якому разі, купівля нових поїздів серійно має бути окремою державною програмою. "Укрзалізниця" не витримає цього", - сказав міністр.


Україна планує прокласти євроколію у напрямку Львів-Київ-Одеса, - Омелян

Quote
Мінінфраструктури України планує прокласти колію європейського зразка у напрямку: Львів - Київ - Одеса
Про це заявив міністр інфраструктури України Володимир Омелян, повідомляє Інтерфакс-Україна.

Україна на деяких напрямках прокладе колію європейського зразка шириною 143,5 см, наразі в країні прокладено колії за радянськми стандартами шириною 152 см, йдеться у повідомленні.

Зазначається, що Україна не планує повністю переходити на європейський стандарт колії.

"У випадку євроколії ми плануємо реалізувати її у напрямку Львів - Київ - Одеса. Потім є плани розширити на Дніпро та Харків, можливо, ще декілька міст",- зазначив міністр.

За розрахунками міністерства, вартість прокладання євроколії складає близько 10 млрд грн. Вона пролягатиме паралельно діючій залізниці радянського стандарту.

Зазначається, що протягом 2019 року в уряді розпочнуть розробляти техніко-економічне обгрунтування.

Омелян також зазначив, що поїзди Укрзалізниці не можуть розганятися до високих швидкостей через поганий стан теперішніх залізничних шляхів.

"Нам потрібно спочатку відремонтувати шляхи. Або ж їх доведеться перебудовувати, щоб кривизна відповідала швидкісним параметрам. І тільки потім ми можемо говорити про те, щоб суттєво та якісно змінити рухомий склад", - наголосив Омелян.

Зазначається, що різні стандарти колій в Україні та країнах ЄС є однією з причин того, що Україна не може прокладати прямого залізничного сполучення з Європою. Це також заважає виходу на українську залізницю приватних європейських лоукост-компаній.

Єдина колія європейського зразка, що сполучає українське місто та ЄС прокладена з Мукачева.

Нагадаємо, 2 квітня 2019 року Укрзалізниця протестувала маршрут Мукачево - Кошице (Словаччина) по євроколії. Керівник УЗ Євген Кравцов повідомив, що регулярне пасажирське сполучення планують запустити вже у червні 2019-го.
У січні 2018 року в Мінінфраструктурі заявляли, що Україна разом з італійською компанією Italferr розробить техніко-економічну документацію євроколії сполученням Одеса-Київ-Львів.
У грудні 2018 року у тестовому режимі запустили перший рейс швидкісного потяга з Мукачева, що на Закарпатті, до угорської столиці - Будапешта.

Євроколію Львів-Київ-Одеса прокладуть паралельно наявному полотну - Омелян

Quote
Міністерство інфраструктури України не планує змінювати державні стандарти залізничної колії (ширина колії 1520 мм), євроколію (1435 мм) буде прокладено паралельно вже існуючому полотну в напрямку Львів-Київ-Одеса з подальшим розвитком в сторону Харкова і Дніпра – сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

“Ми збережемо чинні стандарти. Що ж до євроколії, ми плануємо реалізувати її на напрямку Львів-Київ-Одеса. Потім є плани розширити на Дніпро і Харків, може, ще кілька міст”, – зазначив він.

Проект буде орієнтований на вартість близько 10 млрд грн. Наразі міністерство починає працювати над ТЕО (техніко-економічне обґрунтування) спільно з ЄС – повідомив міністр.

Крім того, за його словами компанії необхідно інвестувати в інфраструктуру, оскільки наявна інфраструктура не дозволяє досягати пікових швидкостей навіть для тих поїздів, які зараз є у “Укрзалізниці”.

“Тому нам потрібно спочатку відремонтувати колії. Або ж їх доведеться перебудовувати, щоб кривизна відповідала швидкісним параметрам. І тільки тоді ми зможемо говорити про те, щоб істотно і якісно змінити рухомий склад”, – заявив В.Омелян.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5736


View Profile
« Reply #1 on: 11.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

З гіперлупом Омелян вже зганьбився,  а й досі якусь фігню про євроколію фантазує.  Цікаво,  скільки він протримається на посаді при новій владі?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4461


View Profile
« Reply #2 on: 11.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

В деякому сенсі є вигода прокладати колію 1435 паралельно з наявною колією 1520. Однак, очікування тверезомислячих людей дещо інші:
1) чому не можна освоїти ділянку Рівне - Новоград-Волинський, де вже колись був насип під колію;
2) чому не можна освоїти ділянку Житомир - Коростишів - Київ...
В такому разі траса колії була б більш прямолінійною.
Те ж саме стосується ділянки Київ - Одеса... схема "зірка", якою сполучили Лівів, Одесу та Київ, була в "корінь з три" (1,7) дешевша, ніж схема "трикутник", крім того використовували природний рельєф, економлячи також на ручній праці... а Жмеринка стала "пупом Землі". Хіба зараз між Києвом та Одесою не можна побудувати більш пряму трасу через Умань?
Тут не раз мріємо про додаткову реверсивну колію між Києвом та Фастовом, і це щось на грані можливого, а тут кажуть "немає проблем, прокладемо паралельно". Мені важко уявити як це втулять в наявну мережу, де в окремих місцях і без євроколії досить тісно. Я вже мовчу про колійний розвиток 1435, під якого теж потрібне місце, також на усі відгалуження 1520, що перетинатимуть 1435, потрібно монтувати хрестовини.

З гіперлупом Омелян вже зганьбився,  а й досі якусь фігню про євроколію фантазує.  Цікаво,  скільки він протримається на посаді при новій владі?
Він може й красиво та мудро говорить, але показником доцільності його перебування є дієвість. Якщо він так активно підтримував "майже попереднього президента", то це ознака побоювання втриматися у кріслі при зміні влади.
« Last Edit: 11.05.19 , 14:05 by Iwan » Logged
VB
Active user

Posts: 4356


View Profile
« Reply #3 on: 11.05.19 , 14:05 »
Share Reply with quote

паралельно діючій залізниці радянського стандарту, - дуже широке тлумачення. Ця паралель може бути й 200 км збоку...
Logged
Volotar
Active user

Posts: 661


View Profile
« Reply #4 on: 11.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

"Цього року ми розпочинаємо розробку ТЕО спільно з ЄС. Цей проект буде орієнтований на вартість десь 10 млрд грн. Але потрібно розуміти, що альтернативи в нас немає", - наголосив В.Омелян.

10 млрд гривень? Сподіваюсь, це журналісти з валютою протупили, а не Омелян. Інакше можна одразу розходитись. За 300 мільйонів євро хіба що від кордону до Львова дотягнуть (і то при умові, що вийдуть на кращу собівартість, аніж Китай):
https://www.quora.com/Why-does-it-cost-between-25-39-million-to-construct-a-kilometer-of-high-speed-rail-in-the-European-Union
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 5490


View Profile
« Reply #5 on: 11.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

Шо, опять?

Искренне надеюсь, что хотя бы Омелян при смене кабинета улетит в гиперлуп. Но:

З гіперлупом Омелян вже зганьбився,  а й досі якусь фігню про євроколію фантазує.  Цікаво,  скільки він протримається на посаді при новій владі?
Поскольку правительство не обязано уходить в отставку после выборов президента, а с Гройсманом отношения на первых порах портить едва ли захотят, то думаю, что до конца года еще будет протирать кресло.
« Last Edit: 11.05.19 , 16:05 by Emblaze » Logged
Eburgrzd
User

Posts: 24


View Profile
« Reply #6 on: 13.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

У них денег нет восстановление  20 км участка Березино-Бессарабская, а они евроколею строить собрались. Для кого это он ( Омелян) вливает в уши?
Logged
Tags: 1435-mm lviv kyiv Odesa 
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!