Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.19 , 08:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 14506 times)
Undertaker
Active user

Posts: 460


View Profile
« Reply #100 on: 10.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Можете уточнить:
1. группа вагонов/отдельный поезд?
2. Через Бельцы - Окницу или Кучурган - Вапнярку?
Поезд, даже с номером 137/138.
Окница, конечно.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 460


View Profile
« Reply #101 on: 10.06.19 , 22:06 »
Share Reply with quote

Не думаю, що в пасдепі хватить розуму щоб домовлятись з Молдовою.
Тут дело не в молдаванах, слишком много условий ставят погранцы/таможенники и слишком мало политической воли для поддержки назначения поезда. А в перспективе после его назначения можно пару-тройку вагонов родить в Ворохту/Яремче.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #102 on: 10.06.19 , 22:06 »
Share Reply with quote

Undertaker, невже Ваші колеги це все читають і так оперативно реагують? Зазвичай на реакцію необхідно чекати упродовж 2-х ... 3-х років, а тут щось надто підозріла оперативність. В будь якому разі це ПОЗИТИВ.

... хіба їм зробити якийсь Кішинеу-Перемишль чи Одеса-Кішинеу-Перемишль складом Одеської.

А Iwan насправді подав доволі хорошу ідею - зробити потяг Одеса-Кишенеу-ІФ-Перемишль. Ще не так давно, в 2005му, був потяг Одеса-ІФ через  Кишенеу і Чернівці. От приблизно по його типу можна було б запустити потяг з сумішшю сидячих  купейних вагонів і розкладом пристосованим під пасажирів Одеса-Кишенеу та Кишенеу/Чернівці-Перемишль. З ІФ та Чернівців зараз дуже великий платоспроможній автобусний пасажиропотік на Польщу. Ну і про те яка щоліта ситуація з квитками на Одесу з Прикарпаття й Буковини всі напевно теж в курсі.

А Iwan насправді подав доволі хорошу ідею - зробити потяг Одеса-Кишенеу-ІФ-Перемишль.
Мсье знают толк в извращениях.
А вообще, удобного сообщения Кишинева с Киевом и Львовом не хватает. Командировочные часто автобусами ездят, чтобы в Киеве быть во вменяемое время. Можно было бы запустить 1 двухгруппный поезд Кишинев - Окница - Львов/Киев, от Окнице часть на Львов через Черновцы, часть на Киев. И по УЗ можно дополнительно вагины Киев - Могилев-Подольский и Львов - Сокиряны доцеплять.

Цю тему вже піднімав неоднократно...і нарешті, хоч хтось її підтримав. Це питання не раз виринало в контексті сполучення КП зі Львовом. Є альтернативний варіант - через Чернівці та ІФ. Отож, запрошую до дискусії у новоствореній темі.

Інфографіка:



Можна також фантазувати на тему беззупинкового транзиту між МП та Сокирянами. Це можуть бути вагони, що курсують разом із наявними сидячками на відтинку Київ-МП.

Уточніть, будь ласка, який саме із зображених варіантів нам варто очікувати:
Якщо ті 9хх такі "святі" та "недоторканні", то:
1) Чернівці-Перемишль-Чернівці (зелена група) може курсувати у складі більш-менш комфортних сидячок, обслуга - Чернівці;
2) ділянку Чернівці-Ларга-Сокиряни-Окніца можна припасувати до нитки якогось святого 9хх;
3) ділянку Окніца-Кішинеу можна припасувати до наявних ниток.
Таким чином, по повному маршруту (червона група) курсуватиме тільки ~6 одеських вагонів, а на різних ділянках - спільно - з іншими групами (окрім ділянки Чернівці-Ларга-Сокиряни-Окніца). Як допустимий варіант - примикання групи з боку КП, але щось мене беруть сумніви, що ця група буде затребувана без наявності Перемишля (тільки у бік Молдови)... якийсь гіпотетичний Хмельницький - Кішинеу. Не впевнений, що у молдовців буде потреба у хмельницькому базарі.



Пропоную продовжити обговорення цієї події у профільній темі.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 460


View Profile
« Reply #103 on: 11.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote

невже Ваші колеги це все читають і так оперативно реагують?
Нет, конечно)
Зазвичай на реакцію необхідно чекати упродовж 2-х ... 3-х років, а тут щось надто підозріла оперативність.
Могу поделиться тоннами макулатуры "пропозиций" официально адресованной в ЦЛ. Что-то угадали, что-то само собою получилось, не получилось сейчас, а получилось через 2-3 года, что-то было продиктовано временем и было необходимым и без "пропозиций". Так и складывается впечатление, буд-то читают)
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 460


View Profile
« Reply #104 on: 11.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote

... А вот минуя Киев связать запад Украины, Беларусь с выходом на Ригу альтернативным маршрутом вполне можно, учитывая отсутствие аэропортов в крупных городах, только врят ли хватит на это ума и сил. ...
Ви тільки скажіть, що ця ідея варта уваги, і я нарисую Рахів - Рига.
Скажем так, что уже можно хоть сейчас просить АТ УЗ на ближайших международных встречах железнодорожных администраций рассмотреть возможность о начале курсирования безпересадочного сообщения Ворохта/Яремча/Ив-Франк - Вильнюс/Рига отдельным поездом. Дальше на консультациях определится совместно с БЧ/Литва/Латвия о маршруте пропуска. Тоесть, как минимум политическая заинтересованность страны/региона должна быть, желания одного АТ УЗ недостаточно, АТ УЗ как перевозчик, как исполнитель чаще выступает.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #105 on: 18.06.19 , 11:06 »
Share Reply with quote

Шановні колеги, поскільки казали, що пропозиції можна подавати до 27 червня, я вважаю, що мушу внести пропозицію, важливу для мене. Часом буває, що УЗ при зміні розкладів якось посуває поїзди, і якщо до цього між ними була пересадка, то після чергової зміни пасажири отримують замість неї дулю з маком. Іноді буває, що цього ніхто не помічає - наприклад, про припинення пересадки по Гребінці з 62 на елю до Києва до підняття теми про Черкаси на форумі ніхто, напевне, і не знав. Але це не скасовує того факту, що пересадок стає менше і можливості зручно дістатися кудись зменшуються.
Про що я поведу мову, це про електричку 6823 Гребінка-Київ-Волинський. Раніше вона по Дарниці була потужним пересадочним генератором, а зараз ну ні про що.
Для унаочнення зручності пересадки на неї (а це остання електричка з Дарниці до Києва) по Дарниці я наведу приклад останнього графіка, коли таке було - чинного з 03.2018.
Тоді 6823 мала зупинку по Дарниці у 23:05-23:10. Це забезпечувало на неї пересадку з поїздів Інтерсіті+ 711 Костянтинівка-Київ (22:42-22:44) і 721 Харків-Київ (23:05-23:06). Але ж Інтерсіті+ ідуть аж до Київ-Пасу, навіщо пересадка? - Спитаєте ви. У тім-то й справа, що Інтерсіті+ мають лише 2 зупинки по Києву, у той час як 6823 зупиняється на всіх. До деяких з. п. пізно ввечері з Дарниці або Київ-Пасу важко дістатися, з огляду на те, що громадський транспорт у той час ходить рідко, і то далеко не всі маршрути. А 6823 надавав таку можливість. Особливо актуальним це було для Видубичів - так, пасажири, яким треба було на АС Видубичі, могли просто за 10 хвилин доїхати туди електричкою, а не ловити таксі або їхати з пересадкою на метро, а пасажири, яким треба було на якусь зі станцій метро М3, могли швидше дістатися додому.
Також до певної міри пересадка на цю електричку була з 887/888 (тоді 817/818) Ворожба-Фастів (22:43/22:48). Вона була потрібна не в тій мірі, що з Інтерсіті+, адже поїзд з Ворожби мав багато зупинок по Києву. Але на платформах, наприклад, Лівий Берег та Протасів Яр він не зупинявся, тому якщо комусь було треба, він міг пересісти на 6823 і туди дістатися за досить короткий час.
Так було до 10.2018, а потім, через перехід на зимовий час, розклад змінили, і 6823 став відправлятися раніше від усіх тих поїздів. Я сподівався, що це тимчасова недолугість графіка (при такому переході на 2 місяці колись було, що 6615 їхав раніше, ніж 6613, тож нічого дивного), і при переході на по-справжньому новий графік це виправлять. А ні! Зараз 6823 все ще відправляється раніше, ніж ті поїзди. Зараз розклад виглядає так
6823 (22:34/22:37)
711 (22:49/22:51)
887 (22:46/22:55)
721 (23:11/23:13)
До всього іншого, 6823, остання електричка у бік Києва, відправляється лише на 8 хвилин пізніше за 6929, попередню. Тож на ділянці Дарниця-Київ вони фактично дублюють один одного.
А з Інтерсіті+, хоча раніше це було можливо, стало неможливим дістатися до платформ Лівий Берег та Протасів Яр, а з 721 - взагалі будь-куди, крім Києва-Пасажирського. Пасажири змушені діставатись з пересадками на громадському транспорті, який ходить рідко і не весь, а деколи і пішки.
Шановні форумчани! Знаючи, що цей форум має не останній вплив на залізничні справи, я наполегливо закликаю посприяти відновленню пересадки з поїздів 711/721/887 на електричку 6823. Враховуючи, що час його відправлення з Гребінки не змінився, я маю великі сподівання, що це не дуже важко забезпечити. Я не скажу, що ця пересадка буде якоюсь супер-пупер масовою, однак тим людям, яким вона потрібна (а їх не 1, не 2, і не 3), її відновленням можна справді допомогти і полегшити пересування країною. І, зокрема, такими дрібницями, як відновлення зручних пересадок, можна домогтися того, щоб УЗ стала кращою!
Logged
www3
Active user

Posts: 843


View Profile
« Reply #106 on: 18.06.19 , 11:06 »
Share Reply with quote

Бред. Последняя електричка должна в 22 часа стоять под двойным обгоном? С марта эту хрень изменили и большие молодцы что теперь обгонов нет. Если хотите двигать, двигайте 6929 (если ее ничего не обгоняет от Нежина до Дарницы). Иначе рукоблудие, ради пассажиров с Интерсити поставим пригородную сначала раком ночью что бы этими самыми Интерсити ее обогнать, а потом еще на нее сесть.
Logged
www3
Active user

Posts: 843


View Profile
« Reply #107 on: 18.06.19 , 11:06 »
Share Reply with quote

На участке Гребенка-Киев и так вечером расписание кривое. Там  просто рейсов нехватает к тому же в пятницу и на выходных. Так давайте еще мастерить обгоны.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #108 on: 18.06.19 , 11:06 »
Share Reply with quote

Мені все одно, що саме посувати або прокладати. Можна і 6929, хоча мені на перший погляд це здається нелогічно (вона на Дарницю прибуває раніше). Можна посунути Інтерсіті+ і 887 на більш ранній час проходження Дарниці. Можна 6823 відправляти пізніше з Гребінки (це, до речі, може ще й поновити пересадку з 62 поїзда). Можна зробити ще щось. Для мене головне - щоб для пасажирів цих поїздів була можливість пересісти по Дарниці на електричку (неважливо якого номеру) і зручно доїхати додому, а не скакати по пересадкам і таксі. Я не фахівець по графікам і тому буду радий, якщо хтось компетентний запропонує адекватний варіант вирішення проблеми.
Logged
www3
Active user

Posts: 843


View Profile
« Reply #109 on: 18.06.19 , 12:06 »
Share Reply with quote

Не надо быть специалистом по графикам. Надо посмотреть что если хотите пересадку по Дарнице, то это значит ИС должны проследовать Гребенку раньше отправления 6823, вот только тогда на Дарнице будете ее ждать часа полтора-два. Тоже самое можете проанализировать график 6929 и отправление ПДС по Нежину и Дарнице. И если не будет обгонов то подавайте идею. Иначе в топку такие идеи, когда из-за одного нужно ухуджать другое. Такое в пасдепе и без нас чудят.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!