Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
14.12.19 , 17:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 21018 times)
joinandgetaway
Guest
« Reply #120 on: 18.06.19 , 18:06 »
Share Reply with quote

Прохання не забувати, що це не винахід чогось нового, а те, що вже було. І, до речі, стосовно підрахувати. Я неодноразово пересідав з 721 у 6823, і там часом моїми колегами був понад десяток людей. А якщо проінформувати їх краще, частка може збільшитися. А стосовно таксі, не всі пасажири Інтерсіті+ є багатенькими буратіно, що щоразу можуть витрачатися.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1303


View Profile
« Reply #121 on: 18.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

6823 не засцяна, там досить пристойний РС з табло і спинками. Але передусім варто відновити пересадку з 62, а ІС буде побічним ефектом, або як варіант додати всі зупинки для 887 як для останньої "розвізної" і припинити страждати класовими забобонами.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4238


View Profile
« Reply #122 on: 18.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Кращий варіант це їхати від Дарниці(Київ пассу) на таксі або розкручувати міську раду щоб пускала якісь маршрутки на які можна пересісти з під тих інтерсіті.
Э, нет, евроинтеграция так евроинтеграция. Не маршрутки нужны, а Uber-шаттлы, вы же в курсе, что сейчас несколько таких с помпой запускали. Они и в приложении видны.

И кстати, Киев первая европейская столица, где их тестируют (сомнительная честь, обусловленная тем фактом, что полгорода без метро, но все же...).
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 371


View Profile
« Reply #123 on: 18.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Значить, по-Вашому, пасажирам IC+ щось заважає їхати їхати через метро Вокзальну? А тим, що пасажири електрички потім можуть ще пересаджуватись з метро на якийсь наземний транспорт, для якого ці півгодини суттєві -- по-Вашому, набагато менш важливо?

До речі, а на кого орієнтована пересадка з 62-го на 6823?
Звісно, може бути якийсь потік у стилі Миколаїв--Березань,   але мається на увазі сАме щось таке, чи щось зовсім інше?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4238


View Profile
« Reply #124 on: 18.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Значить, по-Вашому, пасажирам IC+ щось заважає їхати їхати через метро Вокзальну?
нет, почему же, вполне можно пользоваться, но там вечная толкучка без второго выхода-то.
Logged
joinandgetaway
Guest
« Reply #125 on: 18.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

IlyaPorublyov, їхати через метро на Лівий Берег або Протасів Яр - круто, так, дійсно.
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 371


View Profile
« Reply #126 on: 18.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Значить, по-Вашому, пасажирам IC+ щось заважає їхати їхати через метро Вокзальну?
нет, почему же, вполне можно пользоваться, но там вечная толкучка без второго выхода-то.
Це о 23:30?
Logged
IlyaPorublyov
Active user

Posts: 371


View Profile
« Reply #127 on: 18.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

IlyaPorublyov, їхати через метро на Лівий Берег або Протасів Яр - круто, так, дійсно.
А шпацірувати п'яток кілометрів десь по Куренівці, бо півгодини стояли по Дарниці й чекали великих інтерсітійних пані -- у самий раз?
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4238


View Profile
« Reply #128 on: 18.06.19 , 23:06 »
Share Reply with quote

Значить, по-Вашому, пасажирам IC+ щось заважає їхати їхати через метро Вокзальну?
нет, почему же, вполне можно пользоваться, но там вечная толкучка без второго выхода-то.
Це о 23:30?
Иногда в 23:30, например, после футбола, начавшегося в 20:05 и затянувшегося ввиду добавленного времени и овертайма.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 172


View Profile
« Reply #129 on: 19.06.19 , 13:06 »
Share Reply with quote

p.s.: як на мене набагато доцільніше розвести потоки 6823 та 6929 на два столичних півкільця з можливістю пересадки паксів між ними по Дарниці (зрозуміло з прийомом до однієї платформи), й пускати 6823 через Педрівку (все одно по суті там висадка, а не посадка буде о такій порі), а 6929 лишити через Московські-Кардачі.

p.s.2: Для Інтерпісь ліпше вже узгодити засилочні рейси міської електрички, що їх женуть борщагівські жевжики на ТО_3 до Фастова вночі з Дарниці (там який-сь хитрий обіг є - можливо доколупати його) та зворотно.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!