Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.19 , 14:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 17783 times)
joinandgetaway
Guest
« Reply #130 on: 19.06.19 , 13:06 »
Share Reply with quote

Якщо при цьому цим електричкам встановити всі зупинки хоча би до Київ-Пасу - я тільки за!
Тільки часу мало - до 27 червня.
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 189


View Profile
« Reply #131 on: 19.06.19 , 13:06 »
Share Reply with quote

Дозволю собі нагадати ідеї трьох потягів які корисно було б зробити в новому розкладі

1) Львів-Київ-Гомель
Переваги:
- Прямий зв'язок Чернігів-Західна Україна
- Зручне денне сполучення Київ-Гомель
Як можна реалізувати: подовженням 92 до Гомеля.
Розклад:
Львів (~20)→Київ (~6)→Чернігів (~9) → Гомель(~12) (~14)→Чернігів (~17)→Київ(~20)→Львів(~6)
Цільовий пасажир:
 - накатаний потік Львів-Київ
 - туристи з Білорусі в Київ та Львів
 - Чернігів-Львів
 
2) Чернівці-Львів-Перемишль
Переваги:
- Ранній потяг зі Львова в Перемишль (зручне добирання далі по Польщі)
- Зручна пересадка з потягів з іншиз регіонів України (концепція хабу у Львові)
- Зручне сполучення з Польщею для найбільш подорожуючого регіону. Там зараз щоденно десятки автобусів з часом руху ІФ-кордон ~5годин + 3-5годин на кордоні. Потяг долатиме ІФ-Перемишль за гарантованих 4 години
- (!) Платоспроможній пасажир
- Покращення використання наявного рухомого складу

Як можна реалізувати: подовженням 702 до Перемишля без зміни графіка на ділянці Львів-Чернівці
Розклад:
З Чернівців до Львова - По нитці 702 Львів (~10ї)→ Перемишль (~12/11по місцевому) (~12/11по місцевому) →

Цільовий пасажир:
 - накатаний потік Львів-ІФ-Чернівці (невисокий зараз)
 - заробітчани з ІФ і Чернівецької області
 - люди з Тернополя/Дніпра/Запоріжжя і  т.п. що прямують в Польщу з пересайдкою по Львову
 - Львів'яни для коротких поїздок в Польщу

Можливі проблеми:
 - дизельний склад по електрифікованій лінії (Львів-Перемишль). Але 1) ДПКр2 доволі економний, 2) на цому маршруті приноситиме більший дохід ніж будь-де інде, 3) на ЛЗ немає зараз більше пристойного складу щоб пускати ранішню сидячку до Перемишля
 - обслуговування. Скоріш за все доведеться робити не щоденним.
 - перестій по Перемишлю. Можливо доведеться відправляти з Перемишля зразу по прибуттю й мати окремі потяги (Чернівці-Перемишль) + (Перемишль-Львів)+(Львів-Чернівці)
* Я про це вже писав раніше тут (http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116787.msg468302#msg468302)

3) Київ-Луцьк-Львів-Івано-Франківськ
Переваги:
- Зручний спосіб дістатися з Луцька до Києва та Львова
- час в дорозі буде десь на півтори години довше ніж інші потяги Київ-ІФ, але по Луцьку й Рівному має бути дуже хороша зміняємість пасажирів
- вперше з'явиться потяг з ІФ до Луцька
- більш доречне використання вагонів-трансформерів ніж зараз на дальньом ІФ-Київ (за рахунок пасажирозміни)
Як можна реалізувати: складом Трансформера ІФ-Київ.  (нічний рейс лежачим Київ-ІФ короткою дорогою в обороті з денним сидячим ІФ-Львів-Луцьк-Рівне-Київ)
Розклад: Денний сидячий в обидва боки
відправлення з Києва о 5:48 ниткою 73 було б вповні доречним для денного сидячого (Рівне 12:14, Луцьк 13:27). Так само й назад ця нитка теж цікава (Луцьк 12:42, Київ 19:46)
Цільовий пасажир:
 - Луцьк-Львів
 - Львів-ІФ
 - Київ-Рівне
 - Київ-Луцьк
але аж ніяк не ІФ-Київ
* Ідею я пояснював тут http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg499062#msg499062
Logged
Megapups
Active user

Posts: 12406


View Profile
« Reply #132 on: 19.06.19 , 14:06 »
Share Reply with quote

Тогда, когда ходили ВБС Львов-Чернигов, их населенность далее Киева стремилась к нулю.
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 189


View Profile
« Reply #133 on: 19.06.19 , 15:06 »
Share Reply with quote

Так, якщо пустити просто Львів(/ІФ/Ужгород)-Чернігів з довгим часом ходу між Києвом та Черніговом, то нічого хорошого з того не вийде, народ просто їхатиме переважно до Києва.
Тут більше ідея створити денне сполучення на Гомель і мати міжнародного пасажира, але не виділяти під це окремий скалад, а використовувати вагони які вночі катаються Львів-Київ. Білорусів в Україну їздить доволі багато, і не всі вони з Мінська.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #134 on: 19.06.19 , 17:06 »
Share Reply with quote

Дозволю собі нагадати ідеї трьох потягів які корисно було б зробити в новому розкладі ...
1) то хіба буде чергова ітерація на сезон 2020-2021 на базі 143/144-149/150, у вигляді Кременчук-Яремче(Ворохта) + (Ворохта)Яремче-Гомель
деталі тут (одна з варіацій, їх там було багато): http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=123090.msg494363#msg494363
2) в причетних на це є свої відмовки: далі за Львів не можна, бо у Львові з нього висмоктують фекалії.. та й понад 200 літрів дизпалива в баку при перетині кордону вимагають сплати мита.
Logged
www3
Active user

Posts: 886


View Profile
« Reply #135 on: 19.06.19 , 20:06 »
Share Reply with quote

6823 не засцяна, там досить пристойний РС з табло і спинками.

Обычная там, что-то отКРеное там попадается с точно такой же вероятностью как и на всех околокиевских плечах, когда дырку затыкают чем попадется. Единственно где можно поймать новое что то с большой вероятностью это 6540/6608 Фастов-Бородянка (и соответсвенно обратный рейс Бородянка-Борщаговка) по выходным.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #136 on: 20.06.19 , 03:06 »
Share Reply with quote


2) в причетних на це є свої відмовки: далі за Львів не можна, бо у Львові з нього висмоктують фекалії.. та й понад 200 літрів дизпалива в баку при перетині кордону вимагають сплати мита.
А якщо встановити засоби конверсії фекалій на біопаливо?..
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 189


View Profile
« Reply #137 on: 20.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote


2) в причетних на це є свої відмовки: далі за Львів не можна, бо у Львові з нього висмоктують фекалії.. та й понад 200 літрів дизпалива в баку при перетині кордону вимагають сплати мита.
А якщо встановити засоби конверсії фекалій на біопаливо?..
Тоді можна буде, як і десь рік тому, видовжити маршрут Чернівці-Львів до Ковеля, але в жодому разі не туди де є платоспроможній попит.
Logged
VSK
Active user

Posts: 542


View Profile
« Reply #138 on: 20.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote


2) в причетних на це є свої відмовки: далі за Львів не можна, бо у Львові з нього висмоктують фекалії.. та й понад 200 літрів дизпалива в баку при перетині кордону вимагають сплати мита.
А якщо встановити засоби конверсії фекалій на біопаливо?..
Тоді можна буде, як і десь рік тому, видовжити маршрут Чернівці-Львів до Ковеля, але в жодому разі не туди де є платоспроможній попит.
Видовжити до Луцька - найбільш оптимальний варіант
Logged
dan_lv
User

Posts: 24


View Profile
« Reply #139 on: 20.06.19 , 12:06 »
Share Reply with quote


2) в причетних на це є свої відмовки: далі за Львів не можна, бо у Львові з нього висмоктують фекалії.. та й понад 200 літрів дизпалива в баку при перетині кордону вимагають сплати мита.
А якщо встановити засоби конверсії фекалій на біопаливо?..
Тоді можна буде, як і десь рік тому, видовжити маршрут Чернівці-Львів до Ковеля, але в жодому разі не туди де є платоспроможній попит.
Видовжити до Луцька - найбільш оптимальний варіант

Ковельський потяг і так півпустий туди їздить. РЕ туди взагалі майже пустий їхав. Для чого ще раз на ті ж граблі?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!