Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.19 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 12481 times)
sergius
Active user

Posts: 3359


View Profile
« Reply #140 on: 20.06.19 , 13:06 »
Share Reply with quote

Ще ж були розмови про збільшення кількості вагонів у складі.
2) в причетних на це є свої відмовки: далі за Львів не можна, бо у Львові з нього висмоктують фекалії..
Як він тоді до Ковеля їздив.
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #141 on: 20.06.19 , 17:06 »
Share Reply with quote

Quote
Iwan: в причетних на це є свої відмовки: далі за Львів не можна, бо у Львові з нього висмоктують фекалії.. та й понад 200 літрів дизпалива в баку при перетині кордону вимагають сплати мита.
Emblaze: А якщо встановити засоби конверсії фекалій на біопаливо?..
Volodymyr:  Тоді можна буде, як і десь рік тому, видовжити маршрут Чернівці-Львів до Ковеля, але в жодому разі не туди де є платоспроможній попит.
VSK: Видовжити до Луцька - найбільш оптимальний варіант
dan_lv: Ковельський потяг і так півпустий туди їздить. РЕ туди взагалі майже пустий їхав. Для чого ще раз на ті ж граблі?
Ні, про Ковель це був сарказм. Бажаючих їхати з ІФ до Перемишля за 300₴ буде вагон. Бажаючих їхати ІФ-Луцьк/Ковель за ці ж 300₴ - десяток.
Ранній сидячий потяг Львів-Перемишль це чудова альтернатива автобусам через відсутність довгого очікування на кордоні, а головне відомий час у дорозі. За це люди готові платити гроші.
Logged
dan_lv
User

Posts: 23


View Profile
« Reply #142 on: 20.06.19 , 19:06 »
Share Reply with quote

Ні, про Ковель це був сарказм. Бажаючих їхати з ІФ до Перемишля за 300₴ буде вагон. Бажаючих їхати ІФ-Луцьк/Ковель за ці ж 300₴ - десяток.
Ранній сидячий потяг Львів-Перемишль це чудова альтернатива автобусам через відсутність довгого очікування на кордоні, а головне відомий час у дорозі. За це люди готові платити гроші.

Про те, що в вас був сарказ я зрозумів) Я про наступного коментатора, там щось не вловив нитку жарту про продовження до Ковеля.
А про Перемишль повністю погоджуюся, люди 100% будуть, навіть, якщо квиток буде трохи дорожчим за Інтерсіті (через дизель)
Logged
evgeni75
User

Posts: 99


View Profile
« Reply #143 on: 20.06.19 , 21:06 »
Share Reply with quote

Тогда, когда ходили ВБС Львов-Чернигов, их населенность далее Киева стремилась к нулю.
это было из за продолжительно перестоя по Киев-пасс, смысла сидеть в Киеве 4часа не было
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4454


View Profile
« Reply #144 on: 21.06.19 , 11:06 »
Share Reply with quote

Ідея Львів - Гомель, висловлена в цій темі, досить добра, заодно була б доброю для сполучення Чернігова з Тернополем-Хмелем. Але біда в тому що 91 не підходить для цього з трьох причин.

1. Ми досі думаємо видовжити його до Дніпра-Запоріжжя.

2. Він не проходить через Тернопіль-Хмель.

3. Білоруси виступають конкретно за маршрути в гори або біля них, кінцева зі Львовом для них не дуже.

Наявні відра в Ужгороді та Франику не залишають шансів поїхати ними навіть в Гомель.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1574


View Profile
« Reply #145 on: 21.06.19 , 11:06 »
Share Reply with quote

Тоді нехай білоруси до нас їдуть.
КШ обіцяв домовитись з ними про Песи Гомель - Київ.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4454


View Profile
« Reply #146 on: 21.06.19 , 12:06 »
Share Reply with quote

Так цей манагерр навіть Песи хотів пускати на паритетних засадах: одну нашу та одну білоруську.

Судячи з того, що УЗ в односторонному порядку задерла міжгос для білорусів і ввела обмеження на їхні вагони, роблю висновок що манагерр Мокроштан завів переговори в глухий кут й зі злості вирішив в"їбати сябрам на прощання. Не думаю, що до зміни керівництва УЗ вдасться реанімувати ці питання.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #147 on: 22.06.19 , 02:06 »
Share Reply with quote

Ні, про Ковель це був сарказм. Бажаючих їхати з ІФ до Перемишля за 300₴ буде вагон. Бажаючих їхати ІФ-Луцьк/Ковель за ці ж 300₴ - десяток.
Ранній сидячий потяг Львів-Перемишль це чудова альтернатива автобусам через відсутність довгого очікування на кордоні, а головне відомий час у дорозі. За це люди готові платити гроші.

Про те, що в вас був сарказ я зрозумів)
Про биотопливо тоже сарказм, если быть точным. Но мне тут подсказывают, что катализаторы уже подобраны:


« Last Edit: 22.06.19 , 02:06 by Emblaze » Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1574


View Profile
« Reply #148 on: 24.06.19 , 18:06 »
Share Reply with quote

З нового графіка 73/74 Кривий Ріг - Москва РЖД переводить з Курського вокзалу на Київський. Тому графік по Харкову буде зміщений в бік Москви на -3 години, в бік Кривого Рогу на +3 години.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 491


View Profile
« Reply #149 on: 24.06.19 , 19:06 »
Share Reply with quote

З нового графіка 73/74 Кривий Ріг - Москва РЖД переводить з Курського вокзалу на Київський. Тому графік по Харкову буде зміщений в бік Москви на -3 години, в бік Кривого Рогу на +3 години.

А вот любопытно как он будет на Киевский вокзал попадать? Уже в самой Москве где-то свернет или может его из Тулы куда-нибудь на Калугу завернут, а оттуда уже в Москву поедет? Не совсем понятно откуда эти 3 часа берутся
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!