Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.10.19 , 15:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 17785 times)
Emblaze
Active user

Posts: 4117


View Profile
« Reply #160 on: 27.06.19 , 06:06 »
Share Reply with quote

Теперь это неизвестно. До нового ГДП почти полгода, как бы 2/1 Киев - Москва не пришлось срочно восстанавливать.
А шо, сильно потік на Москву? Ну так, скоро Опоблок почне відновлювати справедливість.
Да я думаю, что и "Слуга народа" справится. Откат переименования проспектов в Киеве и Харькове достаточно показательный звоночек, имхо. Вятровичу снова будет чем заняться, имитируя бурную деятельность.
Logged
sean
Active user

Posts: 4040


View Profile
« Reply #161 on: 27.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote

Україноненависний та аж надто московськоорієнтований пуцвіріньок трощить усі напрацювання останніх, як мінімум, п'яти років з феєричною швидкістю. Там уже і розблокування інформаційних ресурсів агресора на часі.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4891


View Profile
« Reply #162 on: 27.06.19 , 10:06 »
Share Reply with quote

Давайте хоч тут не будемо про це.
Logged
www3
Active user

Posts: 886


View Profile
« Reply #163 on: 27.06.19 , 13:06 »
Share Reply with quote

+1 Давайте сохраним островок :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #164 on: 30.06.19 , 20:06 »
Share Reply with quote

Ні, про Ковель це був сарказм. Бажаючих їхати з ІФ до Перемишля за 300₴ буде вагон. Бажаючих їхати ІФ-Луцьк/Ковель за ці ж 300₴ - десяток.
Ранній сидячий потяг Львів-Перемишль це чудова альтернатива автобусам через відсутність довгого очікування на кордоні, а головне відомий час у дорозі. За це люди готові платити гроші.

Про те, що в вас був сарказ я зрозумів) Я про наступного коментатора, там щось не вловив нитку жарту про продовження до Ковеля.
А про Перемишль повністю погоджуюся, люди 100% будуть, навіть, якщо квиток буде трохи дорожчим за Інтерсіті (через дизель)
До речі, десь можна ще нагуглити "Бурбак Перемишль":

Quote
Максим Бурбак \”порожняк\” не гонить. Він поїзд запускає з Чернівців до Перемишля (Польща)
10.02.2017   

Максим Бурбак "порожняк" не гонить. Він поїзд запускає з Чернівців до Перемишля (Польща)Запуск поїзду Київ – Львів – Перемишль( Польща) виявився дуже вдалим,- написав у ФБ Максим Бурбак, народний депутат.- Білети на нього розкуповуються миттєво.

Звернувся до свого колеги Міністра інфраструктури України Володимира Омеляна з пропозицією продовження маршруту поїзда Чернівці-Львів до Перемишля. Адже це був досить популярний напрямок. Ще й поїзд, який здійснює перевезення до Львова, зовсім новий та й відповідає сучасним європейським аналогам.Нагадую, його в Чернівцях в 2015 році запускав наш земляк Прем\’єр Арсеній Яценюк.

Соромно перед поляками нам точно не буде. І пасажирам зручно і комфортно.

Про комфорт я вкотре промовчу. Це навіть і не 2-й клас в розумінні країн ЄС. Про маршрут: Бурбаку відмовив колега Омелян. Мабуть фахівці КВБЗ панічно бояться відряджень до Перемишля з метою його щоденного огляду.

Ідея Львів - Гомель, висловлена в цій темі, досить добра, заодно була б доброю для сполучення Чернігова з Тернополем-Хмелем. Але біда в тому що 91 не підходить для цього з трьох причин.
1. Ми досі думаємо видовжити його до Дніпра-Запоріжжя.
2. Він не проходить через Тернопіль-Хмель.
3. Білоруси виступають конкретно за маршрути в гори або біля них, кінцева зі Львовом для них не дуже.
Наявні відра в Ужгороді та Франику не залишають шансів поїхати ними навіть в Гомель.
... а в режимі спільного обігу по Ворохті хтось розглядав?
Ось як виглядає тригрупний (3х6=18 вагонний) у фломастерній версії:



Хто-небудь бачить істотні вади проекту чи складнощі в його реалізації?

Ідея полягала в тому, щоб: 18-вагонний поїзд сформувати із трьох груп (ділянка Київ-Львів); в гори зі Львова прямуватимуть тільки 2 групи (12 вагонів) без жодних маневрів по ІФ (можливо і без зміни лока). Ту відчіпну груп можна обертати як Львів - Кременчук. Щоденно по 8 вагонів. Обслуга - у Львові, а провідники і вагони - з Кременчука. Інші 12 вагонів можуть бути Суми - Ворохта + Ворохта - Гомель (маневри по Бахмачу). Принциповим у цій пропозиції тільки два пункти:
1) Львів - Ворохта тільки 12 вагонів без маневрів по ІФ (бажано без зміни лока);
2) Гомель - Ворохта у спільному обігу по Ворохті із іншою групою (Ворохта - Кременчук, Суми чи щось інше варте уваги).
Можна спробувати більш вишукані варіанти, що передбачають у Ворохті розмін Гомель - Ворохта на Ворохта - Кременчук (умовно по парних) та Ворохта - Суми (умовно по непарних). Відповідно курсуватимуть короткі групи Львів - Суми (умовно по парних) та Львів - Кременчук (умовно по непарних), які доповнюватимуть по Львову той 12-вагонний "гірський" склад до повної схеми 18 вагонів при прямуванні у східному напрямку.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4783


View Profile
« Reply #165 on: 02.07.19 , 13:07 »
Share Reply with quote

Примусити білорусів глянути на кременчуцькі вагони - це буде феєрично.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1728


View Profile
« Reply #166 on: 02.07.19 , 14:07 »
Share Reply with quote

Чи потрібна взагалі в графіку нитка 217/218 Київ - Рахів враховуючи, що минулої зими на неї до Рахова нічого не призначалось?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3295


View Profile
« Reply #167 on: 02.07.19 , 15:07 »
Share Reply with quote

Потрібно дочекатись результатів і знати, що УЗ "приготує" на новий графік у Прикарпатті. Потім, відповідно, думати чи потрібно залишати нитку 217/218.
Саме на цю нитку було багато різних ідей, а саме робити по ІФ роз'єднання на Рахів 217/218 і на Чернівці 249/250 (економиться одна нитка на ділянці Київ - ІФ - Київ). Також була ідея про Одеса - Рахів (між Львовом та Раховом з використанням нитки 218). Короче потрібно дочекатись якоїсь узагальненої думки. І мені здається, що вже скоро вона буде.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #168 on: 03.07.19 , 16:07 »
Share Reply with quote

Примусити білорусів глянути на кременчуцькі вагони - це буде феєрично.
Ти про ті вагони, які раніше бігали на Москву? З ними щось трапилось?

Чи потрібна взагалі в графіку нитка 217/218 Київ - Рахів враховуючи, що минулої зими на неї до Рахова нічого не призначалось?
Яка саме ділянка цієї нитки тебе цікавить? Якщо Київ - Львів - Київ, то на цю ділянку нитки в мене планів немає. На ділянку Львів - Рахів - є: вивільненою ниткою 357 з Києва ... у Львові виходить на нитку 217; по ІФ двогрупний ділиться на: 217 (новий номер) до Чернівців та 215 (новий номер) до Рахова. 217/218 Київ-Чернівці та 215/216 Київ-Рахів - додаткові поїзди (за вказівкою) замість наявних 217/218 та 249/250.

Детальніше про це було тут:
Опційна пропозиція №3 (використання вивільненої нитки поїзда №357)
З метою раціонального використання перепускної спроможності залізниці та збереження наявного пасажиропотоку у дні пікових перевезень наявний поїзд №249/250 Київ – Чернівці (новий номер 217/218) встановити двогрупним із поїздом № 217/218 Київ – Рахів (новий номер 215/216) із об’єднанням/роз’єднанням груп по станції Івано-Франківськ зміненим розкладом. Відправленням із Києва 14:28 вивільненою ниткою 357, прибуттям до Хмельницького 19:48, далі – (орієнтовно) розробленим графіком з Хмельницького 19:53, Тернопіль 21:44–21:49, з виходом у Львові на нитку 217: Львів 23:47–00:09, прибуттям до Івано-Франківська 02:56. Далі – окремими маршрутами (орієнтовно): Івано-Франківськ 03:21, Коломия 04:30 – 04:35, Чернівці 06:00; Івано-Франківськ 03:46, Яремче 05:16 – 05:18, Ворохта 6:07 – 6:09, Ясіня 6:45 – 6:47, Рахів 7:32. Аналогічні зміни передбачити у зворотному напрямку.
Реалізація пропозиції забезпечить зручне пообідньо-вечірнє сполучення Києва із обласними центрами Поділля (Вінниця, Хмельницький, Тернопіль) та Львовом, а також нічне сполучення Львова із Івано-Франківськом та станціями чернівецького (Коломия та Снятин) та рахівського (Яремче, Ворохта, Ясіня та Рахів) напрямків, куди пропоновані групи двогрупного поїзда прибуватимуть вранці.
На разі щоденний пасажиропотік наявної нитки 357 (Київ – Рахів) на ділянці Київ – Тернопіль складає 7…8 вагонів та обмежений наявністю таких обставин: 6 вагонів – максимальна кількість вагонів – у групі вагонів Київ – Тернопіль двогрупного поїзда №357 Київ – Тернопіль,Рахів; максимально 1…2 вагони в основній групі цього поїзда відкриті для продажу «з будь куди до будь куди», що забезпечує змінюваність пасажирів, в тім числі по станції Тернопіль.
« Last Edit: 03.07.19 , 16:07 by Iwan » Logged
Владимир
Active user

Posts: 246


View Profile
« Reply #169 on: 10.07.19 , 22:07 »
Share Reply with quote

70 Львов Мариуполь продлевается до Черновцов
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!