Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.11.19 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22]
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 19771 times)
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1771


View Profile
« Reply #210 on: 30.10.19 , 11:10 »
Share Reply with quote

От 15. декабра будеть хорошая связка 104/105 Перемышль - Краков - Катовице - Богумин - Острава - Вена - Грац. Из Богумина/Острави тоже хорошая связка на Суперсити до Праги либо на Экспресс час позже. Там потенцияльно можно больше пассажирпотока чем на Интерсити+. Можно просто не хочеться убыть пассажирпоток на Интерсити+.

Напишите об этом в ФБ и тегните КШ.
Logged
rasha
Active user

Posts: 159


View Profile
« Reply #211 on: 30.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

От 15. декабра будеть хорошая связка 104/105 Перемышль - Краков - Катовице - Богумин - Острава - Вена - Грац. Из Богумина/Острави тоже хорошая связка на Суперсити до Праги либо на Экспресс час позже. Там потенцияльно можно больше пассажирпотока чем на Интерсити+. Можно просто не хочеться убыть пассажирпоток на Интерсити+.

Напишите об этом в ФБ и тегните КШ.

Что это КШ?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3382


View Profile
« Reply #212 on: 30.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Ха-ха-ха. Давно я так не сміявся.
КШ - це шото з чимось. :))
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1771


View Profile
« Reply #213 on: 30.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Что это КШ?
Вот это
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 4951


View Profile
« Reply #214 on: 30.10.19 , 12:10 »
Share Reply with quote

Ха-ха-ха. Давно я так не сміявся.
КШ - це шото з чимось. :))
Ну це логічно,  що іноземні користувачі форуму не знають чиновників з УЗ.  Я наприклад,  теж не знаю,  хто очолює пасажирський департамент у CD або MAV :)
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4198


View Profile
« Reply #215 on: 30.10.19 , 13:10 »
Share Reply with quote

Ха-ха-ха. Давно я так не сміявся.
КШ - це шото з чимось. :))
Немного завидую сербским гостям, которые откроют для себя эту культурную достопримечательность...
Logged
VSK
Active user

Posts: 604


View Profile
« Reply #216 on: 03.11.19 , 16:11 »
Share Reply with quote

Вночі трохи поміскував на тему сполучення Чернівців. І в принципі дійшов до просто шикарної пропозиції, як одним махом це сполучення покращити та перекрити купу дир.

І так почнемо: що ми маємо зараз-черезденний огризок 7/8,в планах пасдепу зробити його щоденним, черезденний 667/668 та черезденний 1/2. Маємо вдень 14 годину диру у сполученні Львів-Чернівці та 12 годину у сполученні Чернівці-Львів, яку потрібно закривати.

І так
1) 1/2 робимо у сполученні Чернівці-Константинівка
графіком з передачею обслуговування до Чернівців. Робимо щоденним.
12.00           Чернівці.  16.30
17.00-17.30  Львів.     11.20- 11.40
23.50-00.20. Київ.        04.30-05.50
    9.50.   Константинівка 19.30
Склад 6К+2СВ+2П+2С
Сидячки для трамвайних пасажирів, плацкарт для трансукраїнських пасажирів, зараз їх вже не цураються ставити і нічні Експреси.

Переваги такого графіку-закриття денної дири у сполученні Львів-Чернівці, ще один поїзд  у сполученні Чернівці-Київ(такий розклад буде зручним для певної категорії пасажирів), сполучення Чернівці-Константинівка, щоденне сполучення Константинівка-Захід та ще один поїзд(майже овернайт) Київ-Константинівка, розклад не ідеальний, але доя певної категорії пасажирів такий розклад буде зручним.

2) Чернівецька групу до 7/8 робимо окремим потягом, задля економії часу та можливості зробити зручніший для Чернівців графік. Поїзд в обороті з поїздом 1/2 по Чернівцях, склад такий же.
21.00           Чернівці. 07.00
01.50-02.10. .Львів.  01.50-02.10
           08.30.   Київ.    19.30
Що ми маємо, шикарний графік Чернівці-Київ, непогана альтернатива 117/118 між Чернівцями та Києвом та 667/668 між Чернівцями та Львовом(в складі мусять бути сидячики, тож цінник мусить бути адекватним на короткі відстані порівняно з наявним цінником 7/8) Правда преспективи існування 667/668 у разі реалізації цього сценарію дуже тумані. В ідеалі - це зробити йому овернайт ний графік між Чернівцями та Львовом а між Луцьком та Львовом пустити його через Рівне.

І так для щоденного курсування 1/2 та 7/8 нам потрібно ще по одному складу в 12 вагонів. Враховуючи що 7/8 планують робити щоденним, думаю знайти ще один склад для такого діла не є проблемою, враховуючи що потрібні нові або КВР вагони, які хоч потроху, але надходять на УЗ.

Тож якщо немає якихось протиріч, то прохання, внести ці два пункти до списку пропозицій.




Logged
VSK
Active user

Posts: 604


View Profile
« Reply #217 on: 03.11.19 , 17:11 »
Share Reply with quote

Додам ще-в склад 7/8 замість Чернівецької групи можна буде включати в дні підвищеного попиту
Або групу вагонів на Рахів/Ворохта або групу вагонів до Франківська
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!