Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.09.19 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 19
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 15375 times)
_vs_
Active user

Posts: 1223


View Profile
« Reply #30 on: 19.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Ивано-Франковск-Рига 1 вагон по дням курсирования поезда 44/31-32/43
А я что говорил еще прошлым летом!
ЁбургРЖД, вы вообще давно были в Украине или читали новости украинских сайтов?
Тут вообще-то чуть более года назад открыли безвиз и идет нехилый рост авиаперевозок, прежде всего по европейским направлениям и в частности в страны Балтии.
Только в этом году открылось несколько рейсов на Таллинн, чуть ранее был бум Вильнюса.
На днях был в Ивано-Франковске, видел объявы "робота в Естонії" и авто на эстонских номерах. Так что и ВБС ИФ-Таллинн не счел бы чем-то фантастическим:) есть же автобусы Черновцы-Вильнюс, Черновцы-Рига (отдельные, по 3 раза в неделю), ИФ-Вильнюс (2 раза) и Трускавец-Рига (4 раза в неделю). Правда, едет это все через Польшу, а поезд через Беларусь — не для всех приемлемо, кому из-за виз, кому из-за Гриба или по иным соображениям.
До Таллинна еще нужно и Киеву договариваться с эстонцами, но ВБС к нынешнему 31/32 из ИФ — вот он:)
Logged
art-trans
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #31 on: 20.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Запоріжжя - Суми - Чернігів (двогрупний)

Скептикам щодо Сум та Чернігова (бо є сотка БЧ) відповім, що їхати по Україні міжнародним потягом якось не комільфо. Та й марщрут у нього може бути іншим, наприклад через Шевченка - Миронівку - Київ. Як варіант - продовження 072 потягу.
Як вже вірно відмітили вище, Чернігівщина переважає літати через Бориспіль та Жуляни. На додачу вона дуже міцно пов'язана родинними та трудовими зв'язками із Сумами, Харковом та Черкасами (й трішечки з Дніпром та Полтавою).

Подовження 72/71 з розгрупуванням в тому ж Києві призведе до чергового непопулярного рішення - прибуття/відправлення по Чернігову/Сумам в свинячі голоси коли ці поїзди нікому не потрібні. Приклад із 44/43 вже ж наче був досить промовистим, але деяким учасникам форуму досі подобається танцювати гопак на граблях. Танцюй.ТЕ

По результатам семидесятого заседания Совета по железнодорожному транспорту государств участников Содружества которое состоялось 14-15 мая 2019 года в г.Хельсинки
Свод пассажирских поездов на 2019-2020 год
54/53 Киев-С.Петербург 16вагонов
Є інфа, що вже з вересня він не жилець. 4 вагони основного складу мене дивує на фоні новини про збереження на наступний рік.

По результатам семидесятого заседания Совета по железнодорожному транспорту государств участников Содружества которое состоялось 14-15 мая 2019 года в г.Хельсинки
Свод пассажирских поездов на 2019-2020 год
74/73 Кривой Рог-Москва 21 вагон
Наскільки вигідно катати його через Казачу Лопань з точки зору утримання прикордонних загонів? Суто з цікавості - чи буде доцільним з точки зору учасників треду завернути його на Суми/Конотоп, чим додати йому паксів у внутрішньому сполученні, а заодне і додати ще один зв'язок Сум з північними райцентрами області.

В мене взагалі є ідея запуску "Поліського експресу" до моря, щоб жителям півночі було зручніше добиратися. Наприклад запустити потяг Ковель-Херсон (через станції Сарни, Коростень, Житомир. Фастів, Біла Церква, Кропивницький, Миколаїв). І мешканцям славнозвісного Житомиру із-за якого споганили графік руху 141/142 Львів-Київ додали би ще один потяг "єднання"...)))
І сміх, і гріх, але проситься двогрупний з розділом по Коростеню на Чернігів (через Овруч, Вільчу, Янів, Славутич). Тим паче не так давно ділянку в ЧЗО передали на баланс Південно-Західної.



На завершення скажу одну річ, яку (нажаль) у новому графіку вже не можна буде реалізувати, але вона є потрібною вже на часі.

Білоруському 94/93 Мінськ - Одеса на мою думку потрібно виключити херсонську групу, перекинувши її до запорізько-новоолексіївського поїзду 100/99 (можливо з його банальним видовженням до Херсона). При цьому стоп у Києві із 50/20 хвилин скоротити до 5 хвилин. Також є потреба обкатати локомотивні бригади оборотного депо Чернігова на ділянці Жмеринка - Подільск (Котовськ) щоби скоротити недолугий 20-хвилинний стоп у Жмеринці (де вже тисячу років не міняють електровоз, а лише бригаду) до 3 хвилин, а у Котовську замість 20-хвилинної стоянки (якій теж передбачили запас на зміну електровоза) зробити 10 хвилин на поточну зміну локбригади. В результаті реалізується "умовне прискорення" на 40 хвилин в напрямку Одеси та 1 год 10 хвилин в напрямку Білорусі, а депо Котовськ зекономить на літо кілька локомотивних бригад, котрих їм вже котрий рік поспіль не вистачає для вивозу вантажів до Жмеринки. Загалом це майже 2 години, що вже дасть змогу говорити білорусам щодо видовження до Затоки та Білгород-Дністровського (про що мова вже котрий рік, але УЗ досі до цього не дозріла, хоча Олександр Михайлович й натякав на таку можливість в позаминулому році на одній з робочих груп).
Logged
sergius
Active user

Posts: 3553


View Profile
« Reply #32 on: 20.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Годом ранее уже приходили к выводу, что значительно сократить стоянку по Киеву нельзя по причине необходимости заправки водой.
Logged
www3
Active user

Posts: 869


View Profile
« Reply #33 on: 20.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote


Наскільки вигідно катати його через Казачу Лопань з точки зору утримання прикордонних загонів?

Ну нарядам работу найдут, потому влияние ДПСУ можно смело не учитывать.
Logged
art-trans
Active user

Posts: 168


View Profile
« Reply #34 on: 20.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Годом ранее уже приходили к выводу, что значительно сократить стоянку по Киеву нельзя по причине необходимости заправки водой.
Это да. Очень не хватает колонки по Чернигову, там так или иначе 20...25 минут стоять на смене тяги.
Logged
Андрей11111
Active user

Posts: 831


View Profile
« Reply #35 on: 20.05.19 , 17:05 »
Share Reply with quote

Ну это пока не электрифицируют, я так понимаю после Изова он следующий на очереди
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #36 on: 20.05.19 , 18:05 »
Share Reply with quote

Якщо УЗ дуже хоче зберегти сполучення з Лєнінградом, то логічно було б домовлятися з ЧФМ про причіпні вагони Київ - СПб та Київ - Кишинів до 61/62, завернувши його маршрут через Київ.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3553


View Profile
« Reply #37 on: 20.05.19 , 18:05 »
Share Reply with quote

Очень не хватает колонки по Чернигову
А захотят ли её делать для (пока что) одного рейса.
Ну это пока не электрифицируют, я так понимаю после Изова он следующий на очереди
Там в планах теперь другой участок до Беларуси.

Logged
klepko
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #38 on: 20.05.19 , 20:05 »
Share Reply with quote

Кілька свіжих ідей маршрутів:
Львів - Херсон через Кропивницький
Бердянськ, Маріуполь - Новоолексіївка з групуванням по Запоріжжю
Кременчук, Кропивницький - Гребінка з обєднанням по Знамянці та зупинками Фундукліївка, Камянка, Черкаси, Золотоноша, Драбове
Ковель - Харків через Суми
Рахів - Новоолексіївка через Дніпро
Рахів - Херсон через Кропивницький
Франківськ - Покровськ
Ужгород - Бахмут
Конотоп - Львів

Перестійними складами по ключових станціях (понад 15 годин)
Одеса - Умань
Одеса - Кропивницький
Покровськ -Дніпро
Харків - ім. Шевченка через Черкаси або Знамянку
Одеса - Кременчук
дзеркальний Київ - Черкаси (через Золотоношу)
Одеса - Гадяч (причіпні до кременчуцького)
Суми - Черкаси

Logged
VSK
Active user

Posts: 513


View Profile
« Reply #39 on: 20.05.19 , 21:05 »
Share Reply with quote

Це все могло бути актуальне в 80хх-90хх а зараз на це все нема ні вагонів ні фінансових ресурсів

Чи ви пропонуєте щось відмінити щоб назначити один з вищеперелічених маршрутів?

І якщо так подумати то і пасажирам ці маршрути не так і потрібні враховуючи що на більшості перелічених маршрутів є альтернативні поїзди або відносно зручні пересадки.

Про Маріуполь - Новоалексеевка та Кременчук-Гребінка через Черкаси я взагалі мовчу. Там пасажирів навіть на один вагон не набереться
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!