Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.12.19 , 23:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 22
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 20906 times)
Tr_Temp
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #40 on: 20.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

По результатам семидесятого заседания Совета по железнодорожному транспорту государств участников Содружества которое состоялось 14-15 мая 2019 года в г.Хельсинки
Свод пассажирских поездов на 2019-2020 год
74/73 Кривой Рог-Москва 21 вагон
Наскільки вигідно катати його через Казачу Лопань з точки зору утримання прикордонних загонів? Суто з цікавості - чи буде доцільним з точки зору учасників треду завернути його на Суми/Конотоп, чим додати йому паксів у внутрішньому сполученні, а заодне і додати ще один зв'язок Сум з північними райцентрами області.

Знайома провідниця працювала на цьому маршруті, то казала, що завжди чимало людей з Запоріжжя та Кривого Рогу їздять до Курська, Тули, Орла.
Думаю, що й дніпряни також туди їздять. А також 105/106 використовується для вечірнього приїзду в Харків
 
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2255


View Profile
« Reply #41 on: 20.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

"Завжди" це коли? 10-20 років тому?

Багато - це скільки? 300, 200 паксів щодоби?

Фігню говорить та провідниця. Зараз 74й Кривий Ріг - Москва курсує переважно у 5ти вагонному складі 2К +3П. З них наприклад, на завтра транскордонна ділянка Харків - Бєлгород вільно плацкартних місць 60/156 усього, купейних 43/68. І скільки з зайнятих їде з КР, Нікополя і тд - ще те питаннячко. Риторичне.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5029


View Profile
« Reply #42 on: 21.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

Було б непогано свіжу статистику глянути по 73/74+105/106. 
Взагалі,  думаю,  що скоро всі поїзди,  які їздять в РФ стануть повітровозами і загнуться.  І справа,  в першу чергу,  в дурнуватих мєжгос тарифах,  через які пасажири пересіли на автобуси.  Пасажиропотік там є,  просто він йде мимо УЗ.
А от "Либідь" однозначно треба скасовувати.  Ті вагони і у внутрішьому сполученні згодяться
Logged
www3
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #43 on: 21.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

"Завжди" це коли? 10-20 років тому?

Багато - це скільки? 300, 200 паксів щодоби?


Undertaker, если можна, приведите пожалуйста статистику по 74\75-105\106 за наиболее свежий период времени (в принципе супер было бы по макимуму по всем поездам в РФ). Будем очень благодарны, дабы оперировать реальными цифрами.
Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #44 on: 21.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

Було б непогано свіжу статистику глянути по 73/74+105/106. 
Взагалі,  думаю,  що скоро всі поїзди,  які їздять в РФ стануть повітровозами і загнуться.  І справа,  в першу чергу,  в дурнуватих мєжгос тарифах,  через які пасажири пересіли на автобуси.  Пасажиропотік там є,  просто він йде мимо УЗ.
А от "Либідь" однозначно треба скасовувати.  Ті вагони і у внутрішьому сполученні згодяться
100% підтримую! Загнуться на раз, вагони треба віддати для внутрішнього користування, а кому не подобається - на автобуси.
Logged
www3
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #45 on: 21.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

Загнуться на раз, вагони треба віддати для внутрішнього користування, а кому не подобається - на автобуси.

Без реальной статистики по жд это популизм и словоблудство. Я в первую очередь не за гастарбайтеров говорю, они могут и автобусами. Я про родственые связи, ведь родственики живут не только в Польше, Словакии, Венгрии и Румынии.
Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #46 on: 21.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Загнуться на раз, вагони треба віддати для внутрішнього користування, а кому не подобається - на автобуси.

Без реальной статистики по жд это популизм и словоблудство. Я в первую очередь не за гастарбайтеров говорю, они могут и автобусами. Я про родственые связи, ведь родственики живут не только в Польше, Словакии, Венгрии и Румынии.
Я не за заборону залізничного сполучення а за заборону використання українських вагонів виступаю, в Польщу Словакію, Угорщину, Румунію такі вагони не підходять по стандартам, нехай ржд запускає а Укрзалізниця бере плату за використання інфраструктури! В умовах ситуації яка склалася на даний момент.
« Last Edit: 21.05.19 , 10:05 by adul » Logged
www3
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #47 on: 21.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Не занимайтесь пожалуйста популизмом. И поделитесь мнением что делать с РЖДшными вагонами по всей стране и локомотивами Брянска на Дарнице. А то омелянщина выходит, грузы возим, а к родственикам на автобусы.
Logged
www3
Active user

Posts: 953


View Profile
« Reply #48 on: 21.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Если смотреть с аполитической точки зрения, то поездами в РФ пользуются как граждане РФ так и граждане Украины (снова таки без статистики это все философия). Так кто кому должен и главное почему?
Logged
Алекс75
Active user

Posts: 1908


View Profile
« Reply #49 on: 21.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Якщо УЗ дуже хоче зберегти сполучення з Лєнінградом, то логічно було б домовлятися з ЧФМ про причіпні вагони Київ - СПб та Київ - Кишинів до 61/62, завернувши його маршрут через Київ.
Скорее договориться с ЧФМ, чтобы они сами отменили этот поезд. Ведь формально гражданам третьих стран вообще нельзя пересекать сухопутную границу РБ-РФ. А наличие подобных поездов вводит в заблуждение.
А от "Либідь" однозначно треба скасовувати.  Ті вагони і у внутрішьому сполученні згодяться
+1
« Last Edit: 21.05.19 , 10:05 by Алекс75 » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 22
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!