Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
12.12.19 , 09:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 22
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 20974 times)
Tr_Temp
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #50 on: 21.05.19 , 16:05 »
Share Reply with quote

Загнуться на раз, вагони треба віддати для внутрішнього користування, а кому не подобається - на автобуси.

Без реальной статистики по жд это популизм и словоблудство. Я в первую очередь не за гастарбайтеров говорю, они могут и автобусами. Я про родственые связи, ведь родственики живут не только в Польше, Словакии, Венгрии и Румынии.

Я можу скинути на УЗ запит на публічну інформацію. Але це днів 5-7 доведеться відповідь чекати.
Logged
www3
Active user

Posts: 955


View Profile
« Reply #51 on: 21.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

Було б добре, тоді можна буде побачити хто, куди і скільки їздить чи не їздить. І відповідно оперувати поїздами та вагонами в обговоренні.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 268


View Profile
« Reply #52 on: 21.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Було б добре, тоді можна буде побачити хто, куди і скільки їздить чи не їздить. І відповідно оперувати поїздами та вагонами в обговоренні.

Надіслав запит. Будемо чекати. Відповідь потім скину в тему "Статистика"
Logged
art-trans
Active user

Posts: 172


View Profile
« Reply #53 on: 22.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

А от "Либідь" однозначно треба скасовувати.  Ті вагони і у внутрішьому сполученні згодяться
Надайте альтернативу роботі локомотивних бригад двох тягових колон депо Чернігів (2 десятки по двоє осіб), які залишаться без роботи з такими заявами. Ж бо тоді вони попросяться до Вас в гості.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1844


View Profile
« Reply #54 on: 22.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

Артем, це можна вирішити зміною маршруту 61/62 через Чернігів - Гомель та призначенням курсування вагонів УЗ у його складі.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5037


View Profile
« Reply #55 on: 22.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote



А от "Либідь" однозначно треба скасовувати.  Ті вагони і у внутрішьому сполученні згодяться
Надайте альтернативу роботі локомотивних бригад двох тягових колон депо Чернігів (2 десятки по двоє осіб), які залишаться без роботи з такими заявами. Ж бо тоді вони попросяться до Вас в гості.

Якщо інших варіантів їх завантажити роботою немає,  тоді 53/54 можна вкоротити до Вітебська.  Бо вже ж неодноразово писали,  що перетин кордону РБ/РФ для українців неможливий. 
Logged
sergius
Active user

Posts: 3921


View Profile
« Reply #56 on: 22.05.19 , 10:05 »
Share Reply with quote

Тоді вже до Полоцька завернути.

upd: тільки розклад у якийсь бік змінити. Бо мати перестій по Вітебську 21 годину чи Полоцьку 15 якось не дуже раціонально.
« Last Edit: 22.05.19 , 10:05 by sergius » Logged
GenkaUA
User

Posts: 46


View Profile
« Reply #57 on: 22.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Запоріжжя - Суми - Чернігів (двогрупний)

Скептикам щодо Сум та Чернігова (бо є сотка БЧ) відповім, що їхати по Україні міжнародним потягом якось не комільфо. Та й марщрут у нього може бути іншим, наприклад через Шевченка - Миронівку - Київ. Як варіант - продовження 072 потягу.
Як вже вірно відмітили вище, Чернігівщина переважає літати через Бориспіль та Жуляни. На додачу вона дуже міцно пов'язана родинними та трудовими зв'язками із Сумами, Харковом та Черкасами (й трішечки з Дніпром та Полтавою).

Подовження 72/71 з розгрупуванням в тому ж Києві призведе до чергового непопулярного рішення - прибуття/відправлення по Чернігову/Сумам в свинячі голоси коли ці поїзди нікому не потрібні. Приклад із 44/43 вже ж наче був досить промовистим, але деяким учасникам форуму досі подобається танцювати гопак на граблях. Танцюй.ТЕ

По результатам семидесятого заседания Совета по железнодорожному транспорту государств участников Содружества которое состоялось 14-15 мая 2019 года в г.Хельсинки
Свод пассажирских поездов на 2019-2020 год
54/53 Киев-С.Петербург 16вагонов
Є інфа, що вже з вересня він не жилець. 4 вагони основного складу мене дивує на фоні новини про збереження на наступний рік.

По результатам семидесятого заседания Совета по железнодорожному транспорту государств участников Содружества которое состоялось 14-15 мая 2019 года в г.Хельсинки
Свод пассажирских поездов на 2019-2020 год
74/73 Кривой Рог-Москва 21 вагон
Наскільки вигідно катати його через Казачу Лопань з точки зору утримання прикордонних загонів? Суто з цікавості - чи буде доцільним з точки зору учасників треду завернути його на Суми/Конотоп, чим додати йому паксів у внутрішньому сполученні, а заодне і додати ще один зв'язок Сум з північними райцентрами області.

В мене взагалі є ідея запуску "Поліського експресу" до моря, щоб жителям півночі було зручніше добиратися. Наприклад запустити потяг Ковель-Херсон (через станції Сарни, Коростень, Житомир. Фастів, Біла Церква, Кропивницький, Миколаїв). І мешканцям славнозвісного Житомиру із-за якого споганили графік руху 141/142 Львів-Київ додали би ще один потяг "єднання"...)))
І сміх, і гріх, але проситься двогрупний з розділом по Коростеню на Чернігів (через Овруч, Вільчу, Янів, Славутич). Тим паче не так давно ділянку в ЧЗО передали на баланс Південно-Західної.



На завершення скажу одну річ, яку (нажаль) у новому графіку вже не можна буде реалізувати, але вона є потрібною вже на часі.

Білоруському 94/93 Мінськ - Одеса на мою думку потрібно виключити херсонську групу, перекинувши її до запорізько-новоолексіївського поїзду 100/99 (можливо з його банальним видовженням до Херсона). При цьому стоп у Києві із 50/20 хвилин скоротити до 5 хвилин. Також є потреба обкатати локомотивні бригади оборотного депо Чернігова на ділянці Жмеринка - Подільск (Котовськ) щоби скоротити недолугий 20-хвилинний стоп у Жмеринці (де вже тисячу років не міняють електровоз, а лише бригаду) до 3 хвилин, а у Котовську замість 20-хвилинної стоянки (якій теж передбачили запас на зміну електровоза) зробити 10 хвилин на поточну зміну локбригади. В результаті реалізується "умовне прискорення" на 40 хвилин в напрямку Одеси та 1 год 10 хвилин в напрямку Білорусі, а депо Котовськ зекономить на літо кілька локомотивних бригад, котрих їм вже котрий рік поспіль не вистачає для вивозу вантажів до Жмеринки. Загалом це майже 2 години, що вже дасть змогу говорити білорусам щодо видовження до Затоки та Білгород-Дністровського (про що мова вже котрий рік, але УЗ досі до цього не дозріла, хоча Олександр Михайлович й натякав на таку можливість в позаминулому році на одній з робочих груп).

Пасажирський потяг через Чорнобильську зону? Ну це щось із ряду фантастики
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 569


View Profile
« Reply #58 on: 22.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

На счет 53/54.
Недавно выкладывали статистику (правда только в одну сторону): http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=124512.msg520833#msg520833
Петербург-Киев - 65 пасссажиров за 1 рейс.
Петербург-Харьков - 7 пассажиров за 1 рейс.
Днепр-Петербург - 4 пассажиров за 1 рейс.
Витебск-Киев - 5 пассажиров.
Гомель-Киев - 5 пассажиров.
Чернигов-Сумы - 12 пассажиров.
Чернигов-Харьков - 25 пассажиров.

Вот где убытки так убытки.
А черниговским бригадам нужно дать другие маршруты. Какие - решайте сами. Я так понял, что у Чернигова есть спрос на поездки в Сумы и Харьков. Может в ту сторону нужно смотреть, а не на Витебск и Полоцк.
Logged
sergius
Active user

Posts: 3921


View Profile
« Reply #59 on: 22.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

В темах про Прикарпатье Iwan предлагал заворачивать на Чернигов часть вагонов от 143/144.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 22
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!