Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.07.19 , 07:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 12477 times)
snookerok
Active user

Posts: 874


View Profile
« Reply #70 on: 27.05.19 , 22:05 »
Share Reply with quote

Свод прицепных и беспересадочных вагонов га 2019-2020 год
Ивано-Франковск-Рига 1 вагон по дням курсирования поезда 44/31-32/43
Ужгород-Рига 1 вагон 30/31-32/81
Не помню курсироваия токого вагона в прошлом. Раньше был? Если да, когда?

С уважением, Ульф
Конкретно таких ніде не знаходив, але були міжнародні транзитні ВБС Рига/Вільнюс - Софія через ІФ і Рига/Вільнюс - Будапешт через Львів - Лавочне - Чоп. Ще з подібного був Калінінград - Івано-Франківськ. Але це все їздило по нормальному через Ліду - Барановичі - Сарни - Львів (або майже по нормальному через Сарни - Ківерці - Стоянів - Львів), але точно не через Київ.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3173


View Profile
« Reply #71 on: 27.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Свод прицепных и беспересадочных вагонов га 2019-2020 год
Ивано-Франковск-Рига 1 вагон по дням курсирования поезда 44/31-32/43
Ужгород-Рига 1 вагон 30/31-32/81
Не помню курсироваия токого вагона в прошлом. Раньше был? Если да, когда?

Конкретно таких ніде не знаходив, але були міжнародні транзитні ВБС Рига/Вільнюс - Софія через ІФ і Рига/Вільнюс - Будапешт через Львів - Лавочне - Чоп. Ще з подібного був Калінінград - Івано-Франківськ. Але це все їздило по нормальному через Ліду - Барановичі - Сарни - Львів (або майже по нормальному через Сарни - Ківерці - Стоянів - Львів), але точно не через Київ.

Ну и хорошо. Рига - Будапешт включал и Рига - Ужгород, даже если через другие города. Сам ехал на Питер - Будапешт, у которого
тогда была стоянка  во Лъвове - 620 минут.

С уважением, Ульф
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1159


View Profile
« Reply #72 on: 28.05.19 , 05:05 »
Share Reply with quote

Це ж виходить, вагон ІФ-Рига ще й кататиметься від Коростеня до Києва і назад, і в Коростені матиме зупинку, але не по-нормальному перед виїздом на Білорусь, а по-дебільному з катанням понад 300 км туди-назад за міжнародним тарифом... Який взагалі сенс їхати в такому вагоні, який все одно перечіплятимуть під час довгої пересадки... і де, до речі, його пасажири контроль проходитимуть? Чи нарешті скасують цю показуху на К-Пас і зроблять нормальний контроль по Овручу?
Logged
adul
User

Posts: 140


View Profile
« Reply #73 on: 28.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

Це ж виходить, вагон ІФ-Рига ще й кататиметься від Коростеня до Києва і назад, і в Коростені матиме зупинку, але не по-нормальному перед виїздом на Білорусь, а по-дебільному з катанням понад 300 км туди-назад за міжнародним тарифом... Який взагалі сенс їхати в такому вагоні, який все одно перечіплятимуть під час довгої пересадки... і де, до речі, його пасажири контроль проходитимуть? Чи нарешті скасують цю показуху на К-Пас і зроблять нормальний контроль по Овручу?
100% підтримую те саме з Ужгородом для кого і для чого? Це нагадує якийсь маразм, вибачте.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3173


View Profile
« Reply #74 on: 28.05.19 , 11:05 »
Share Reply with quote

Це ж виходить, вагон ІФ-Рига ще й кататиметься від Коростеня до Києва і назад, і в Коростені матиме зупинку, але не по-нормальному перед виїздом на Білорусь, а по-дебільному з катанням понад 300 км туди-назад за міжнародним тарифом... Який взагалі сенс їхати в такому вагоні, який все одно перечіплятимуть під час довгої пересадки... і де, до речі, його пасажири контроль проходитимуть? Чи нарешті скасують цю показуху на К-Пас і зроблять нормальний контроль по Овручу?
100% підтримую те саме з Ужгородом для кого і для чого? Це нагадує якийсь маразм, вибачте.

Раньше долго ходил Рига <-> Трускавец.

С уважением, Ульф
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4454


View Profile
« Reply #75 on: 28.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

Після вичленування вагонів Київ - Відень та Київ - Вроцлав в окремий потяг можна буде поставити прибалтів на розпорочку: знайдіть у себе РІЦи й спробуйте накатати маршрут Рига - Відень. Ну або запропонувати це діло OBB, вони спальники люблять, не певен лише чи їхні спальники атестовані до їзди на екс-СССР.
Logged
Ulf
Active user

Posts: 3173


View Profile
« Reply #76 on: 28.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

Після вичленування вагонів Київ - Відень та Київ - Вроцлав в окремий потяг можна буде поставити прибалтів на розпорочку: знайдіть у себе РІЦи й спробуйте накатати маршрут Рига - Відень.

Их РИЦы ч-з Чоп наверное еще не разу не ходили. Ч-з Моцкаву или Кужьницу Биалостоцку
не получится. Не если ч-з РБ, то ч-з Брест - Тересполь?

С уважением, Ульф
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4454


View Profile
« Reply #77 on: 28.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

Та не, нам бы интересно постричь с них бабки за транзит. Поначалу давать огромные скидки, транзит за смешные центы, прдон, сантимы, а потом по-взрослому. Думаю, паксов на два вагинчика в неделю набрать смогут.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 3906


View Profile
« Reply #78 on: 28.05.19 , 18:05 »
Share Reply with quote


Раньше долго ходил Рига <-> Трускавец.

С уважением, Ульф
В середине 2000-х у Рига-Симферополь был участок по Льв через Лиду-Барановичи-Сарны, но без заезда во Львов:
https://imgur.com/a/sHJdGpG
« Last Edit: 28.05.19 , 18:05 by Emblaze » Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 210


View Profile
« Reply #79 on: 28.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Та не, нам бы интересно постричь с них бабки за транзит. Поначалу давать огромные скидки, транзит за смешные центы, прдон, сантимы, а потом по-взрослому. Думаю, паксов на два вагинчика в неделю набрать смогут.
Так громадянам ЄС наче ж візи потрібні для транзиту по Білорусі. Безвіз діє лише тоді, коли вони прилітають літаком в Мінськ. Навряд чи якийсь європеєць захоче робити транзитну візу, щоб 2 доби плентатись у вагоні з Риги у Відень
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!