Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.19 , 13:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 15899 times)
Emblaze
Active user

Posts: 4059


View Profile
« Reply #80 on: 29.05.19 , 00:05 »
Share Reply with quote

В Минске, похоже, конкретные подвижки в сторону сближения с ЕС и постепенного демонтажа супрепрезидентского конструкта, вполне возможно, что под шумок и безвиз для ЕС расширят.

Во всяком случае, никогда еще на моей сознательной памяти отношения с Россией у них не были такими скверными, а с Европой — такими конструктивными.
« Last Edit: 29.05.19 , 00:05 by Emblaze » Logged
_vs_
Active user

Posts: 1226


View Profile
« Reply #81 on: 29.05.19 , 05:05 »
Share Reply with quote

Та не в тому справа, чи знайдуться взагалі пасажири з ІФ в Ригу (навіть і в Таллінн знайдуться), а що ціноутворення на ВБС неадекватне. Якщо тільки не застосовувати мегасуперпропозиції.
Я ще розумію сенс переплачувати за міжнародні "НЕ", коли ти отримуєш додаткову зручність і прибуття зранку, як-от Київ - Варшава, Львів - Краків - Вроцлав (але не київський ВБС-цигарковоз, який маринується кілька годин і замість якого швидше й дешевше під'їхати на 743). Але повзти за кінським тарифом на тому самому 43, в якого по ходу ще й один вагон відберуть для цих цілей...
Замість цієї фігні краще б зробили нормальне стикування 750 і 31 по Коростеню (в зимовому графіку воно по ідеї не працюватиме, але хоч у літньому) і назад 32 + 749, у цьому разі ВБС мав би хоч якийсь сенс.
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 473


View Profile
« Reply #82 on: 30.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Прямого пассажир из ИФ в Ригу не будет и это очевидно. Более того, можно не дожидаться безпересадочного вагона, а уже сейчас приехать утром в Киев и пересесть на 31 Киев - Рига. Но это красноштанячи идеи всё. К тому же он предлагает, учитывая текущие погранично-таможенные операции приехать на 44 в Киев и там, вместо того, чтобы отдать багаж в камеру хранения и пойти погулять до поезда на Ригу, продолжить сидеть в закрытом вагоне... таможится в техническом парке Киев-Пасс часиков так 6. Осознать отсутствие прямого пассажира, смотрю, не просто. А вот минуя Киев связать запад Украины, Беларусь с выходом на Ригу альтернативным маршрутом вполне можно, учитывая отсутствие аэропортов в крупных городах, только врят ли хватит на это ума и сил.
Учитывая, новый поезд Львов - Кишинев, Львов будет превращаться "гипермегахаб". По больше умных слов для создания вида работы.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1695


View Profile
« Reply #83 on: 30.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Учитывая, новый поезд Львов - Кишинев, Львов будет превращаться "гипермегахаб". По больше умных слов для создания вида работы.
Это будет поезд ЧФМ.
А что мешает 36/35 Одесса - Перемышль пустить через Кишинев?
Logged
Undertaker
Active user

Posts: 473


View Profile
« Reply #84 on: 30.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Учитывая, новый поезд Львов - Кишинев, Львов будет превращаться "гипермегахаб". По больше умных слов для создания вида работы.
Это будет поезд ЧФМ.
А что мешает 36/35 Одесса - Перемышль пустить через Кишинев?
Тоже самое что и назначить поезд Львов - Кишинев
Logged
sergius
Active user

Posts: 3553


View Profile
« Reply #85 on: 30.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Можете уточнить:
1. группа вагонов/отдельный поезд?
2. Через Бельцы - Окницу или Кучурган - Вапнярку?
Logged
Entony
Active user

Posts: 3262


View Profile
« Reply #86 on: 30.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Прямого пассажир из ИФ в Ригу не будет и это очевидно. Более того, можно не дожидаться безпересадочного вагона, а уже сейчас приехать утром в Киев и пересесть на 31 Киев - Рига. Но это красноштанячи идеи всё. К тому же он предлагает, учитывая текущие погранично-таможенные операции приехать на 44 в Киев и там, вместо того, чтобы отдать багаж в камеру хранения и пойти погулять до поезда на Ригу, продолжить сидеть в закрытом вагоне... таможится в техническом парке Киев-Пасс часиков так 6. Осознать отсутствие прямого пассажира, смотрю, не просто. А вот минуя Киев связать запад Украины, Беларусь с выходом на Ригу альтернативным маршрутом вполне можно, учитывая отсутствие аэропортов в крупных городах, только врят ли хватит на это ума и сил.
Учитывая, новый поезд Львов - Кишинев, Львов будет превращаться "гипермегахаб". По больше умных слов для создания вида работы.
Боже який це ж дибілізм з тими причіпними вагонами до Риги.
КШ ж ще зовсім недавно розповідав, що УЗ хоче позбуватись причіпних вагонів, бо "колодки стираються", якщо часто роз'єднювати вагони.
Коли вже його приберуть з його фантазіями? Риторичне запитання.
Logged
Entony
Active user

Posts: 3262


View Profile
« Reply #87 on: 30.05.19 , 12:05 »
Share Reply with quote

Не смішіть мене за Львів - Кишинів. В кращому варіанті це може бути вагон до Жмеринки, а там перечіпка до якогось іншого поїзда.
Не думаю, що в пасдепі хватить розуму щоб домовлятись з Молдовою.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #88 on: 30.05.19 , 13:05 »
Share Reply with quote

... А вот минуя Киев связать запад Украины, Беларусь с выходом на Ригу альтернативным маршрутом вполне можно, учитывая отсутствие аэропортов в крупных городах, только врят ли хватит на это ума и сил. ...
Ви тільки скажіть, що ця ідея варта уваги, і я нарисую Рахів - Рига. Обіг можна по різному:
1) Рахів-Рига на Рига-Київ (формування Київ);
2) "двогрупна група" Рахів/Чернівці-Рига (формування Чернівці).
Пізніше долучу впливових людей і справа зрушиться з місця. Однак, це можливе лише після того, як буде визнана доцільність іншими форумчанами.
Білоруси масово відвідують Яремчанщину/Рахівщину в лижний період... і з меншим інтенсивом в інші пори року. Був би поїзд - був би попит, бо Білорусь не має гір, як і балтійські країни.
Logged
Tr_Temp
Active user

Posts: 225


View Profile
« Reply #89 on: 31.05.19 , 09:05 »
Share Reply with quote

Було б добре, тоді можна буде побачити хто, куди і скільки їздить чи не їздить. І відповідно оперувати поїздами та вагонами в обговоренні.

Надіслав запит. Будемо чекати. Відповідь потім скину в тему "Статистика"

Отримав "відповідь" від УЗ. Ну як відповідь, відписку. Детальніше в цій темі
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!