Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.19 , 07:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Author Topic: Розклад на 2019-2020 роки по УЗ (Фантазії, ідеї) та роздуми про хаби  (Read 14504 times)
www3
Active user

Posts: 843


View Profile
« Reply #90 on: 31.05.19 , 15:05 »
Share Reply with quote

Дякую. Погано, оскільки справді, (не дивлячись на те, що коли проскакує хоч якась статистика від УЗ, то я до неї ставлюсь скептично оскільки по тому напрямку де я маю можливість її проаналізувати вона абсолютно не сходиться з реальністтю ) хоч якісь вихідні данні могли б наблизити обговорення в конструктивне русло та відійти від популізму. А то так, статистики нема, однак заяви про зменешення пасажиропотоку є, але перед цим зменшили кількість вагонів :) Просто якщо рішення політичне то так і треба казати, тоді дискусія переходить в інше поле. В принципі КП Київський мтерополітен робить аналогічно. Продає по жетону в руки, потім звітує про зменшення користування ними пасажирами :) Тепер вже і "автомати втомилися" :) Я чомусь вважав, що по-европейськи це відкрито називати чорне чорним, а біле білим. А те що воно сіре, то це всі у нас розуміють, чи то при  радянських часах чи то при 5ти попередніх президентах, просто не треба казати, що одна купка краща іншої :) Це так, філософія, вибачаюсь за оффтоп :)
Logged
_vs_
Active user

Posts: 1207


View Profile
« Reply #91 on: 31.05.19 , 19:05 »
Share Reply with quote

... А вот минуя Киев связать запад Украины, Беларусь с выходом на Ригу альтернативным маршрутом вполне можно, учитывая отсутствие аэропортов в крупных городах, только врят ли хватит на это ума и сил. ...
Ви тільки скажіть, що ця ідея варта уваги, і я нарисую Рахів - Рига. Обіг можна по різному:
1) Рахів-Рига на Рига-Київ (формування Київ);
2) "двогрупна група" Рахів/Чернівці-Рига (формування Чернівці).
Пізніше долучу впливових людей і справа зрушиться з місця. Однак, це можливе лише після того, як буде визнана доцільність іншими форумчанами.
Білоруси масово відвідують Яремчанщину/Рахівщину в лижний період... і з меншим інтенсивом в інші пори року. Був би поїзд - був би попит, бо Білорусь не має гір, як і балтійські країни.
Для цього краще щоб вони самі запускали до нас побільше поїздів БЧ. А взамін не чинили перешкод для проектів на зразок 4 столиць або інших поїздів до/через Білорусь. А склад УЗ в першу чергу має забезпечувати потреби українських громадян. Я проти такого роду ВБС, тому що зазвичай у них закривають продаж по Україні. Я також за виділення в усіх закордонних поїздах, які значну, а то й безальтернативну частину шляху проходять по Україні, вагонів для вільного й завчасного придбання квитків по Україні, і за впровадження зупинок по штучно затехнічених станціях.
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 187


View Profile
« Reply #92 on: 31.05.19 , 23:05 »
Share Reply with quote

Зараз з Мукачево запустили потяг(и) в Словаччину. І можливо їх скоро стане навіть більше.
Наскільки реально запустити ІС+ Київ-Мукачево з оборотом за день?
Тобто чи вийде витримувати графік типу Київ 6:00 - Мукачево 14:30 / 15:00 - Київ 23:30 ?
Logged
adul
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #93 on: 01.06.19 , 00:06 »
Share Reply with quote

Зараз з Мукачево запустили потяг(и) в Словаччину. І можливо їх скоро стане навіть більше.
Наскільки реально запустити ІС+ Київ-Мукачево з оборотом за день?
Тобто чи вийде витримувати графік типу Київ 6:00 - Мукачево 14:30 / 15:00 - Київ 23:30 ?
Судячи з планів скоро і з Відня запустять тож буде цікаво!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #94 on: 01.06.19 , 14:06 »
Share Reply with quote

... А вот минуя Киев связать запад Украины, Беларусь с выходом на Ригу альтернативным маршрутом вполне можно, учитывая отсутствие аэропортов в крупных городах, только врят ли хватит на это ума и сил. ...
Ви тільки скажіть, що ця ідея варта уваги, і я нарисую Рахів - Рига. Обіг можна по різному:
1) Рахів-Рига на Рига-Київ (формування Київ);
2) "двогрупна група" Рахів/Чернівці-Рига (формування Чернівці).
Пізніше долучу впливових людей і справа зрушиться з місця. Однак, це можливе лише після того, як буде визнана доцільність іншими форумчанами.
Білоруси масово відвідують Яремчанщину/Рахівщину в лижний період... і з меншим інтенсивом в інші пори року. Був би поїзд - був би попит, бо Білорусь не має гір, як і балтійські країни.
Для цього краще щоб вони самі запускали до нас побільше поїздів БЧ. А взамін не чинили перешкод для проектів на зразок 4 столиць або інших поїздів до/через Білорусь. А склад УЗ в першу чергу має забезпечувати потреби українських громадян. Я проти такого роду ВБС, тому що зазвичай у них закривають продаж по Україні. Я також за виділення в усіх закордонних поїздах, які значну, а то й безальтернативну частину шляху проходять по Україні, вагонів для вільного й завчасного придбання квитків по Україні, і за впровадження зупинок по штучно затехнічених станціях.
_vs_, будь ласка, уточніть фразу: Я проти такого роду ВБС. Проти якого саме? Я про таке наче нічого не писав.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22582


View Profile
« Reply #95 on: 01.06.19 , 15:06 »
Share Reply with quote

Зараз з Мукачево запустили потяг(и) в Словаччину. І можливо їх скоро стане навіть більше.
Наскільки реально запустити ІС+ Київ-Мукачево з оборотом за день?
Тобто чи вийде витримувати графік типу Київ 6:00 - Мукачево 14:30 / 15:00 - Київ 23:30 ?
якщо говорити суто про час в дорозі 8,5 годин і абстраговано від інших потенційних складнощів - то реальний. Це очевидно суто з тих міркувань, що часом в дорозі Київ - Львів за 5 годин нікого не здивуєш, а Мукачево - Львів за 3:34 - є у банального 29 під ЧС2, щоправда лише в один бік; там правда треба викроїти трохи часу на стоянку по Львову, але гадаю Ху або Тарпани легко зможуть ділянку Львів - Мукачево подолати швидше ніж 29 на ту кількість хвилин, що необхідна, щоб разом зі стоянкою у Львові укластись у 8,5 годин).

Але крім часу у дорозі є купа інших проблем.
Тому мені важко уявити якийсь IC+ Київ - Мукачево (якщо він справді 8,5 год, а не менший), щоб воно не було безглуздо.

Ну от наприклад:

а). зовсім зайвого складу Ху або тарпана немає. Там є певні резерви - наприклад нещодавно "викроїли" один за рахунок заміни напівнічного IC+ на Запоріжжя на другий трансформер. Ну і IC+ на Одесу можуть виконуватись складом з вагонів і локомотива без збільшення часу у дорозі, але тоді місткість менша, для літа не годиться. Але зрештою скільки там того літа, можемо собі уявити що розглядаємо поїзд, що курсує не влітку

б). ви'їзд з Києва о 6:00 уже зайнятий, а двогрупним з 705 пускати і прикро і скоріш за все призведе до більшого часу в дорозі і мабуть потребує більше часу на розчеплення по Львову і невідомо які ще там складнощі. І взагалі виїзд о 6 ранку з Києва - погана ідея для внутрішніх рейсів. Для 705 він з натяжкою виправданий (суто для тих, кому їхати через Перемишль до Кракова і далі, тобто виходить що ті, хто їде на ньому між Києвом і Львовом  - ніби трохи прогинаються на користь тих, кому їхати до Польщі). Для мукачівського рейса така логіка не працює, бо частка серез пасажирів тих, хто поїде далі Чопа - буде менша, бо такої великої кількості пасажирів як на Польщу - на Словаччину і Угорщину не буде, навіть якщо розклад стане кращим ніж зараз.

в). лише 30 хвилин на оббіг між такими довгими рейсами - спершу не хотітимуть затверджувати, але якщо припустити що позвонять звідки треба - то затвердять. Але тут таке діло - папір то все стерпить, а такий малий час на оббіг між настільки довгими рейсами призведе до того, що вірогідність везти запізнення одразу по відходу з Мукачева буде збільшена

г). я боюсь буде проблема, що подібна до тієї, що була у трускавецького IC+, коли на захід від Львова там їхатиме 3 каліки, бо тариф IC+ для тих, чия поїздка розпочинається у Львові - на ділянку Львів - Мукачево чи меншу буде надто непривабливий, а аналога тому великому пасажиропотоку зі Львова до Польщі, що дозаповнює  порожні місця в IC+ Київ - Перемишль що виникають внаслідок висадки по Львову і усуває цю проблему на - тут не буде.

А якщо розглянути "зворотній" графік (назразок 5:00 Мукачево - 13:30 Київ, Київ 17:29-0:59 Мукачево) - то тоді немає стиковки з поїздами з заходу.
А ті графіки, що були б менш проблемними (щоб була і стиковка з поїздами на захід і час по Києву не екстремальний і час на оббіг не замалий) - вимагають двох складів (котрі викроїти буде зовсім складно) і щоб при цьому щоб склад потім не перестоював у Мукачеві пів-дня марно - його б добре кудись зганяти, але при цьому до Києва часу забракне, тобто доведеться обмежитись якимось Хмельницьким або Рівним наприклад, але тоді проблема у тому, що там знову упираємось у проблему тарифа - по тарифу IC+ з Рівного чи там Хмельницького їхати навіть до Мукачева буде замало бажаючих, а зі змінюваністю по Львову так взагалі біда буде, на таких коротких відстанях тариф IC+ зовсім кусається.

Проблему можна було б вирішити якби на ділянках, що не зачіпають Київ можна було б якось уцінювати, але знову ж таки, висмикувати уже зайняті склади Ху і Тарпанів, звідти, де вони заповнюються без поступки у ціні, щоб ставити туди, де заради дозаповнення доводиться поступатись ціною - якось воно не дуже раціонально.
« Last Edit: 01.06.19 , 18:06 by Maxy » Logged
adul
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #96 on: 01.06.19 , 23:06 »
Share Reply with quote

Зараз з Мукачево запустили потяг(и) в Словаччину. І можливо їх скоро стане навіть більше.
Наскільки реально запустити ІС+ Київ-Мукачево з оборотом за день?
Тобто чи вийде витримувати графік типу Київ 6:00 - Мукачево 14:30 / 15:00 - Київ 23:30 ?
        Для мукачівського рейса така логіка не працює, бо частка серез пасажирів тих, хто поїде далі Чопа - буде менша, бо такої великої кількості пасажирів як на Польщу - на Словаччину і Угорщину не буде, навіть якщо розклад стане кращим ніж зараз.

г). я боюсь буде проблема, що подібна до тієї, що була у трускавецького IC+, коли на захід від Львова там їхатиме 3 каліки, бо тариф IC+ для тих, чия поїздка розпочинається у Львові - на ділянку Львів - Мукачево чи меншу буде надто непривабливий, а аналога тому великому пасажиропотоку зі Львова до Польщі, що дозаповнює  порожні місця в IC+ Київ - Перемишль що виникають внаслідок висадки по Львову і усуває цю проблему на - тут не буде.

Не згоден 29 має дорожчий за інтерсіті тариф по перше, по друге хай зроблять графік і подимось.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1046


View Profile
« Reply #97 on: 02.06.19 , 23:06 »
Share Reply with quote


Не згоден 29 має дорожчий за інтерсіті тариф по перше, по друге хай зроблять графік і подимось.

так в 29 і змінюваності немає по Львову
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22582


View Profile
« Reply #98 on: 05.06.19 , 20:06 »
Share Reply with quote

Зараз з Мукачево запустили потяг(и) в Словаччину. І можливо їх скоро стане навіть більше.
Наскільки реально запустити ІС+ Київ-Мукачево з оборотом за день?
Тобто чи вийде витримувати графік типу Київ 6:00 - Мукачево 14:30 / 15:00 - Київ 23:30 ?
        Для мукачівського рейса така логіка не працює, бо частка серез пасажирів тих, хто поїде далі Чопа - буде менша, бо такої великої кількості пасажирів як на Польщу - на Словаччину і Угорщину не буде, навіть якщо розклад стане кращим ніж зараз.

г). я боюсь буде проблема, що подібна до тієї, що була у трускавецького IC+, коли на захід від Львова там їхатиме 3 каліки, бо тариф IC+ для тих, чия поїздка розпочинається у Львові - на ділянку Львів - Мукачево чи меншу буде надто непривабливий, а аналога тому великому пасажиропотоку зі Львова до Польщі, що дозаповнює  порожні місця в IC+ Київ - Перемишль що виникають внаслідок висадки по Львову і усуває цю проблему на - тут не буде.

Не згоден 29 має дорожчий за інтерсіті тариф по перше,
29 непривабливий для проїзду між Києвом і Львовом. А якщо Ви тим, що 29 не пустує хочете натякнути що є досить пасажирів, що згодні їхати з Києва до Закарпаття недешево - то є ще такий нюанс - у 29 місткість майже втричі менша ніж у Ху або Тарпана.
Quote
по друге хай зроблять графік і подимось.
який сенс робити графік, якщо нема рухомого складу щоб катати.
А висмикувати рухомий склад з під якогось рейса, де немає проблем з заповнюваністю, для того щоб "подивитись" - чи може якийсь інший рейс буде не провальний (за обставин, коли є побоювання що таки буде провальненький) - це безглуздо.
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1046


View Profile
« Reply #99 on: 05.06.19 , 20:06 »
Share Reply with quote


29 непривабливий для проїзду між Києвом і Львовом. А якщо Ви тим, що 29 не пустує хочете натякнути що є досить пасажирів, що згодні їхати з Києва до Закарпаття недешево - то є ще такий нюанс - у 29 місткість майже втричі менша ніж у Ху або Тарпана.

плюс не варто забувати, що 60+ відсотків місць вигрібатиме Львів одразу
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!