Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.19 , 05:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Продовження маршруту 73 Москва - Кривий Ріг до Одеси

Pages: 1 [2] 3
Print
Author Topic: Продовження маршруту 73 Москва - Кривий Ріг до Одеси  (Read 2673 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8574


View Profile
« Reply #10 on: 16.05.19 , 15:05 »
Share

Ну так може включають до складу інших поїздів.
Logged
VSK
Active user

Posts: 656


View Profile
« Reply #11 on: 16.05.19 , 16:05 »
Share

Думаю найоптимальньнішиц варіант це прокласти 73/74 Одеса-Кривий Ріг до Одеси через Бобренець-Вознесенськ. Між Москвою і Тимково наявним графіком. Між Тимково і Одесою можна прокласти нитку по живому графіку(тобто не змінюючи графік інших ПДСів) .Маршрут через Бобринець дасть виграш в одну годину.  Таким чином прибуття до Одеси буде об 22 відправлення об 4 ранку-за 6 годин обслужити в Одесі мусять встигнути.
Бонусом є те що тепер маршрут буде проходити повністю електрифіковано ділянкою, бо тягати тих 6 вагонів між Долинською та Колосівкою під тепловозом задоволення не з дешевих.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1847


View Profile
« Reply #12 on: 16.05.19 , 16:05 »
Share

На ділянці Харків - Одеса поїзд має бути щонайменше 14 вагонів. Інакше сенсу в ньому ні для пасажирів, ні для УЗ ніякого немає.
Logged
VSK
Active user

Posts: 656


View Profile
« Reply #13 on: 16.05.19 , 16:05 »
Share

На ділянці Харків - Одеса поїзд має бути щонайменше 14 вагонів. Інакше сенсу в ньому ні для пасажирів, ні для УЗ ніякого немає.
Вже відкрився продаж квитків з Нікополя та Кривого Рогу тобто щось змінювати можна аж через 45 днів+поки в уз роздупляться і перегрупують склади то і літо закінчиться. А у випадку звичайного продовження до Одеси як я описав вище(через Бобренець) потрібно всього лише прокласти нитку між Тимково та Одесою(що не є складно так як ділянка не є загруженою) і відкрити продаж квитків на Криворізько-Одеську частину маршруту. Тобто до середини червня(до початку піку перевезень) можна встигнути без проблем
Logged
sergius
Active user

Posts: 3921


View Profile
« Reply #14 on: 16.05.19 , 18:05 »
Share

А у випадку звичайного продовження до Одеси як я описав вище(через Бобренець) потрібно всього лише прокласти нитку між Тимково та Одесою(що не є складно так як ділянка не є загруженою) і відкрити продаж квитків на Криворізько-Одеську частину маршруту.
Звідкіля така впевненість (просто цікаво)? То ж є вантажним ходом з району Кривого Рогу до портів Одеси.
Logged
VSK
Active user

Posts: 656


View Profile
« Reply #15 on: 16.05.19 , 18:05 »
Share


Для прикладу електрику Одеса Знам'янка вийшло прокласти без жодної технічної між Долинською та Кропивницькою що може свідчити про те що прокласти там ПДС не буде проблемою.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5026


View Profile
« Reply #16 on: 17.05.19 , 13:05 »
Share

Валера, не можна нехтувати Нікополе-Марганецькою агломерацією. Маршрут потяга 73 я пропоную через Опездалове - Херсон - Миколаїв до Одеси. Криворізьке депо обслуговує потяг на мацкву через Знам"янку, Черкаси, через день, можливо в спільному обігу з фірмовою половинкою 75, яка не в обороті з кам"янецьким. Миколаївські состави 61/62 "Говнобуг" повністю віддаються під новий поїзд Миколаїв - Ужгород. Миколаїв стає центром формування щоденних потягів з Миколаєва та Херсона на Київ, Суми, Шостку, Черкаси, Чернівці, Рахів та Ужгород. І так, ми назавжди закриваємо питання сполучення південного регіону.
« Last Edit: 17.05.19 , 13:05 by Віктор Гарвона » Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #17 on: 17.05.19 , 15:05 »
Share

Валера, не можна нехтувати Нікополе-Марганецькою агломерацією. Маршрут потяга 73 я пропоную через Опездалове - Херсон - Миколаїв до Одеси. Криворізьке депо обслуговує потяг на мацкву через Знам"янку, Черкаси, через день, можливо в спільному обігу з фірмовою половинкою 75, яка не в обороті з кам"янецьким. Миколаївські состави 61/62 "Говнобуг" повністю віддаються під новий поїзд Миколаїв - Ужгород. Миколаїв стає центром формування щоденних потягів з Миколаєва та Херсона на Київ, Суми, Шостку, Черкаси, Чернівці, Рахів та Ужгород. І так, ми назавжди закриваємо питання сполучення південного регіону.
Ще б через Вознесенськ запустили...
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5026


View Profile
« Reply #18 on: 17.05.19 , 15:05 »
Share

Вознесенськ якось жив без сполучення з московією після відміни 33, значить й далі йтиме шляхом розвитку патріотизму та національних традицій.
Logged
adul
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #19 on: 17.05.19 , 15:05 »
Share

Вознесенськ якось жив без сполучення з московією після відміни 33, значить й далі йтиме шляхом розвитку патріотизму та національних традицій.
Я за Ужгород Миколаїв
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!