Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.01.21 , 13:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Покращення сполучення Придніпров'я

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Print
Author Topic: Покращення сполучення Придніпров'я  (Read 72259 times)
Riesgo
Active user

Posts: 2389


View Profile
« Reply #300 on: 28.12.19 , 23:12 »
Share

Вітя, Дніпро має всього 5 платформ, але ось вам:

1) перша платформа висока - 1 колія
2) друга платформа вкорочена (на 14 вагонів) - колії 2 та 3 - тудою приймається завжди хундай, красноградський приміський та відправляється коротун 140й
3) 4та колія безплатформенна для пропуску вантажних поїздів парного напрямку
4) третя платформа (на 18 вагонів)- колії 5 та 6
5) четверта платформа (на 20 вагонів точно) - колії 7 та 8
6) п'ята платформа - колії 9 та 10 - тільки для приміських поїздів, по суті нормально не добудована з точки зору безпеки для пасажирів, обмежена кількість та якість виходів з/на неї.

Усьо, колії для пасажира скінчилися. Далі є ще кілька колій для відстою різних вагонів та металобрухту на колесах, а також транзитна колія для вантажних поїздів непарного напрямку.

І я вважаю, що Генічеськ нафік не потрібно відправляти саме о 7 ранку. Ото рік чи два назад був призначений приміський Дніпро - Запоріжжя о 7.51. Якраз цим графіком для Геніча буде нормально виїжджати, якщо деякі зупинки поприбирати. Якшо шо, то о 10 ранку зі всіма майже зупинками на Запоріжжя повертається рижанка тамтешня. Всім буде транспорт за потребами.
« Last Edit: 28.12.19 , 23:12 by Riesgo » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10375


View Profile
« Reply #301 on: 28.12.19 , 23:12 »
Share

Тобто тобі впадло читати та рахувати, тому примушуєш мене писати наступний 8871 пост у такому самому стилі.
Ще раз.
1 платформа (1 колія) - висока. Для прийому поїздів місцевого формвання.

2 платформа (2 та 3 колії) - низька для приймання лише короткоскладових поїздів. У твоєму проміжку доречі вона зайнята 140 та 733 поїздами, я вже писав про це. Також додам, що варіант, прийому туди повноскладового поїзда варіант невдалий, бо проблема не тільки в тому, що платформа коротка, а в тому, що він вилізе за граничний стовпчик, та заблокує мінімум ще дві сусідні колії.

3 та 4 платформи (4-5 колії та 7-8 колії відповідно), це саме ці дві топові платформи, які можуть приймати ПДСи транзитні та довгоскладові, та одночасно можуть приймати по два електропоїзди до кожної колії. Хоча щодо 3 платформи я в цьому не впевнений.

5 платформа (9-10 колія) - платформа в стадії реконструкції, до якої, як виняток, приймають лише приміські поїзди.

Більше платформ немає.

Ще май на увазі, що там "хрест" при заїзді з мостів. А також що не з кожної колії можна виїхати на потрібний міст, або заїхати з обох мостів до платформи.
Наприклад, з мосту #5 неможливо заїхати на 1 колію. По їнших не буду брехати, при можливості гляну, як буду на місці по роботі.
Logged
Alex_The_Scorpio
Active user

Posts: 304


View Profile
« Reply #302 on: 29.12.19 , 03:12 »
Share

Есть ещё и шестая платформа между 12-м и 14-м путями:



Недостатки те же, что и у пятой – недостроенные навесы и выход на неё только через пешеходный мост. Но в принципе, для пригородного движения задействовать таки можно и её, и пятую, и тогда утром в районе 6:30 – 7:00 можно высвободить 1-2 пути у более ближних и более удобных для пассажиров платформ для ПДС.
« Last Edit: 29.12.19 , 03:12 by Alex_The_Scorpio » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5838


View Profile
« Reply #303 on: 29.12.19 , 11:12 »
Share

Хорошо что я поддал сомнению утверждение что там 7 штук пригорода и полез проверять. Нашел удивительные вещи, прям спешу поделиться.

В промежутке 05:40-07:00 на станцию Днепр-Гл заходит 6 и отправляется 2 пригорода, конкретно в 06:40 на станции пять пригородных. В 06:52 еще одна уходит на Кривой Рог, но говорят, что еще на два пригорода отправлением в 07:18 нужно подготовить маршрут под подачу на посадку. В любом случае одномоментно - не более шести, и место есть, но херня в другом.

Я не понимаю, ты принимаешь 6 составов, отправляешь два. И еще два подавать на посадку? А эти четыре состава разницы на выставке стоят что ли?

Та хер с ними, там и без них место есть. Тут недавно скоростной доп на 07:09 нарисовали и место нашли. Но эти выставочные не дают покоя. Я реально, сколько не был на Днепре, от эта выставка ЕПЛт все время перед глазами. Это при том что груныкам нечем возить людей на Сянки.

Наведу пример с Киев-Пасса. Наш ньюбер Андрейка убеждает меня, что теперь рейсы Фастов - Киев 04:00-05:22, Киев - Фастов 05:38-07:04, Фастов - Киев 07:18-08:44 это оборот одной и той же электрички.

Для понимания, еще пару лет назад это были три разных состава.

Вы хотите сказать, что Придн не умеют крутить составы в оборот, создают выставку ПС на вокзале, из-за этого нам не нужно проектировать поезда через Днепр? Я считаю, проблема в другом. Мы потеряли часть территории, по иронии судьбы вся она постояннотоковая. И зачем крутить оборот, если у кого-то этих свободных поездов слишком задохрена.

Короче, есть чем планировать четыре-пять стыкованных дневных пар Львов - Сянки - Мукачево, я уже знаю где взять составы. Жаль, что переменок у них нельзя надергать, очень много проблем могли б решить.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 5893


View Profile
« Reply #304 on: 29.12.19 , 13:12 »
Share

Вікторе,  я не знаю,  що там з оборотами ЕПЛ2Т в РПЧ-1 Дніпра. Може хтось з форумчан і має таку інформацію.
Але чомусь думаю,  що справді робочих ЕПЛок не так вже й багато, бо грошей на ремонти немає,  а ті,  які їздять -  зліпили з того,  що було (принаймні,  в мене таке враження як пасажира тих електричок).  Та якби там не було,  щось віддавати "груникам" реально шкода)) При всій моїй повазі до Львівщини та Закарпаття.  Бо "груники" ж його швидко все ухайдокають))) Якщо не вони самі,  то їх улюблені "ай-не-не-пасажири" з конями)))
Якщо й є якісь "зайві"  електрички,  то краще їх перенаправити в інші РПЧ тієї ж Придніпровки,  або на ПІВД чи ДОН. 
Logged
VB
Active user

Posts: 4372


View Profile
« Reply #305 on: 29.12.19 , 14:12 »
Share

В промежутке 05:40-07:00 на станцию Днепр-Гл заходит 6 и отправляется 2 пригорода, конкретно в 06:40 на станции пять пригородных.
Шість. Бо та, що в 7.18 йде на Таврійськ, - теж стоїть на 5-й платформі з правого боку. Її подають або завчасно з депо, щоб не різала маршрути у найбільший пік, або це та, яка прибуде з Кам'янського теж завчасно. Зліва на цій же платформі є та, що прибуває з Верхівцевого, та відправляється на Кривий Ріг чи Балівку в залежності від дня тижня. Тобто, те, що
говорят, что еще на два пригорода отправлением в 07:18 нужно подготовить маршрут под подачу на посадку.
, - м'яко кажучи неправда. Інша на 7.18 є наскрізною Синельникове - П'ятихатки.
 П.С.
Хорошо что я поддал сомнению утверждение что там 7 штук пригорода и полез проверять. Нашел удивительные вещи, прям спешу поделиться.
В суботу перевір.
« Last Edit: 29.12.19 , 15:12 by VB » Logged
Kbk
User

Posts: 149


View Profile
« Reply #306 on: 29.12.19 , 14:12 »
Share

Я вже давно вважаю що потрібно 2-4 ЕПЛки передати в Нікополь, це найкраще РПЧ на Придніпровкі
Logged
Crazy-Angel
Active user

Posts: 270


View Profile
« Reply #307 on: 30.12.19 , 01:12 »
Share

Но эти выставочные не дают покоя. Я реально, сколько не был на Днепре, от эта выставка ЕПЛт все время перед глазами. Это при том что груныкам нечем возить людей на Сянки..... И зачем крутить оборот, если у кого-то этих свободных поездов слишком задохрена.
Короче, есть чем планировать четыре-пять стыкованных дневных пар Львов - Сянки - Мукачево, я уже знаю где взять составы.

На Приднепровке полно сараев ЭР1 и ЭР2, аналогичным по возрасту Львовской,и пока они там сохраняются, куда-либо забирать составы будет несправедливо.
Какой смысл передавать составы во Львов, если у них свои ЭПЛ стоят под забором https://trainphoto.org.ua/uploads/images/2019/08/25/819367448.jpg или ездят под локомотивом https://trainphoto.org.ua/uploads/images/2019/10/01/362657827.jpg
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 726


View Profile
« Reply #308 on: 30.12.19 , 12:12 »
Share

На Приднепровке полно сараев ЭР1 и ЭР2, аналогичным по возрасту Львовской,и пока они там сохраняются, куда-либо забирать составы будет несправедливо.
Какой смысл передавать составы во Львов, если у них свои ЭПЛ стоят под забором https://trainphoto.org.ua/uploads/images/2019/08/25/819367448.jpg или ездят под локомотивом https://trainphoto.org.ua/uploads/images/2019/10/01/362657827.jpg

Согласен!
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10375


View Profile
« Reply #309 on: 30.12.19 , 13:12 »
Share

Я вже давно вважаю що потрібно 2-4 ЕПЛки передати в Нікополь, це найкраще РПЧ на Придніпровкі
В техническом плане 100% Никополь самое хорошее РПЧ Приднепровки.
Только ведь вопрос в том, что Никополю для эксплуатации они не очень то нужны. Точнее не так остро как Днепру. Там нет таких пасспотоков, плюс нет такой сменяемости по промежуточным о.п., что нужны трехтамбурные вагоны.
Ну и стоит учесть, что хоть оборот в штатном режиме там не сильно жёсткий, то при внештатных ситуациях там оборот тоже жёсткий. Вот не так давно я провожал родственника на утренний элек 6011 Днепр - Кривой Рог (6.51). По схеме это должен был быть состав от 6103 Чаплино - Днепр (прибытие в Днепр в 6.13), или 6151 Орловщина - Днепр (6.31), оборот был от 6004 Камянское - Днепр (который до нового графика прибывал в 6.41, сейчас в 6.30). То есть на оборот было всего 10 минут. Он, естественно отправился с плюсом в 3-4 минуты с Днепра, но по пути до Кривого Рога нагнал.
Если бы это был бы штатный оборот, то были бы часовые опоздания, как иногда бывают на Юго-Западной при внештатных ситуациях.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!